Προς το περιεχόμενο

Battletech (Τurn Based)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Σαρώνει το Battletech: πάνω από 15 χιλιάδες υποστηρικτές, το εκατομμύριο ξεπεράστηκε, λιγότερες από 840 χιλιάδες πλέον για το ακόμη πλουσιότερο sp campaign.

 

Για να δούμε, κάποιοι συζητάνε ήδη το PvP multi.

  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ούτε εγώ είμαι φαν του είδους, αλλά το ανέφερα ως στόχο, δηλαδή πού έχει φτάσει ο πήχης μετά το εξαιρετικό πρώτο διήμερο.

 

Αυτή τη στιγμή έχει καλυφθεί εκτός του campaign, και τα cinematics, βρισκόμαστε πολύ κοντά στο να ενσωματωθούν origins stories για τον κεντρικό χαρακτήρα στο campaign και μέχρι το στόχο του εμπλουτισμένου campaign στο 1.850.000 μένουν λιγότερες από 682.000 (κάτω από τις 22.000 ημερησίως, ενώ χθες έπαιζε στις 29.000).

 

Και παρότι προφανώς δεν μπορεί να συνεχίσει με τους χθεσινούς και προχθεσινούς ρυθμούς (ήδη "κάθισε" σχετικά) ο στόχος του 1.850.000 θεωρείται απόλυτα εφικτός. Γι' αυτό και είπα πως κάποιοι συζητούν για τα 2,5 εκατομμύρια πλέον.

 

Θα δούμε, εγώ και με 1.850.000 θα είμαι πανευτυχής -και μεσολαβούν 2 ακόμη καλοί στόχοι ως εκεί, voice acting και 3D customization για τα mechs.

Δημοσ.

Σε αυτό έχω εναποθέσει τις τελευταίες μου ελπίδες μήπως και βρω όρεξη να ξαναπαίξω κάτι άλλο εκτός από racing, για να δούμε.

Δημοσ.

πάντως τα Mechcommander 1 & 2 ήταν αρκετά καλά για την εποχή, άλλα μετά το XCOM νομίζω το turn-based πάει γάντι σε τέτοια παιχνίδια, όπου το κάθε unit μπορεί να έχει πολλές δυνατότητες χειρισμού και βέβαια τον δικό του χαρακτήρα

 

το μόνο που πρέπει να προσέξουν είναι το tactical κομμάτι και να υπάρχει ποικιλία. Γιατί αλλιώς είναι σε επίπεδο στρατιώτη, όπου έχεις πληθώρα χώρων να "στολίσεις" το battleground, και αλλιώς με ένα 15μετρο mech. Αρκετοί χάρτες του MWO είναι μια καλή αρχή πάντως.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δύσκολους τους βλέπω τους επόμενους στόχους -όχι ότι αποκλείεται να γίνει, αλλά... Συνυπολογίζοντας το Paypal θέλουν γύρω στις 9.000 την ημέρα για τη βάση (αυτό γίνεται) και γύρω στις 18.000 για τα θρυλικά mechs και πιλότους. Το PvP (που προσωπικά μου είναι αδιάφορο) θέλει γύρω στις 40.000 την ημέρα.

 

Αν σκεφτούμε πως το πρώτο 24ωρο μαζεύτηκε πάνω από 1 εκατομμύριο, και έκτοτε (σε 16 περίπου μέρες, με φθίνουσα πορεία) άλλες 860 χιλιάδες, δυσκολεύομαι να φανταστώ πώς θα βρεθούν αυτά τα χρήματα, κάπου 640 χιλιάδες. Το σίγουρο είναι πως αν φτάσουν τους υποστηρικτές του Hong Kong, στο βασικό επίπεδο οι 4000 που θα προστεθούν δεν τους φτάνουν ούτε για ζήτω.

 

Ίσως τις τελευταίες ημέρες και με δεδομένη τη χρηματοδότηση μεγάλου μέρους των σχεδίων να υπάρξει μια ενίσχυση, αλλά είναι ένα θέμα να ορίζεις στόχους πολύ υψηλούς και μακρινούς, γιατί αν τους χάσεις είναι αναπόφευκτη η αίσθηση πως το τελικό αποτέλεσμα θα βγει "κομμένο" σε σχέση με αυτό που θα μπορούσε να είναι.

Δημοσ.

νομίζω είμαστε κομπλέ :)

 

τα 3.1, 3.2 και 4 και για μένα είναι περιττά, στην παρούσα φάση

 

το PvP ωστόσο θα μπορούσε να σταθεί μόνο του ως DLC, ώστε να επικεντρωθούν μόνο σε αυτό και να το κάνουν σωστά

  • Super Moderators
Δημοσ.

Oύτε εμένα με απασχολεί το PvP. Κι αν εξαιρέσουμε το ότι προσωπικά θα επέλεγα να βάλω πρώτο στόχο τα legendary mechs και pilots, αντί της βάσης, ούτε για τους άλλους δύο στόχους καίγομαι ιδιαίτερα.

 

Απλά, το σχολίασα ως σκεπτικό όλων πλέον, το να βάζουν stretch goals και πώς λειτουργεί αυτό ως προς την αίσθηση που σου αφήνει το campaign.

 

Τέλος πάντων, έχουν ακόμη δύο εβδομάδες, σταθερά κινούνται τα ποσά αυτή τη στιγμή που σημαίνει ότι θεωρητικά 3.1 και 3.2 είναι εφικτοί στόχοι (46+ χιλιάδες μέσα σε μία μέρα έχει να δει από τις πρώτες του campaign, δεν το βλέπω να γίνεται) αλλά είναι μια περίεργη αίσθηση τελικά, να πιάνεις 7 φορές περισσότερα από όσα ζητούσες και να λείπει κάτι (έστω και επουσιώδες, αν και -σωστά εφαρμοσμένα- τα legendary θα είχαν ενδιαφέρον).

 

Για μένα, βασικό θα είναι να φτιάξουν μια σωστή 3D απεικόνιση του χάρτη αυτή τη φορά, στο Shadowrun αφαιρεί πολύ από την εμπειρία ο στατικός χάρτης.  

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη του project: η προσθήκη βάσης πρακτικά είναι δεδομένη (πιθανόν να ανακοινωθεί αργότερα μέσα στη μέρα με νέο update, μόλις ξυπνήσουν οι devs στη Δυτική Ακτή) αφού είμαστε στο 1.993.000 πάνω-κάτω και πιθανόν να έχουν προστεθεί και κάποια χρήματα στο paypal που δε φαίνονται στο προηγούμενο update. 

 

Ο ημερήσιος μ.ο. για τους legendary pilots & mercs έχει πέσει κάτω από τις 14,5 χιλιάδες τη μέρα (ξεκινήσαμε στις 17.000 περίπου όταν άρχισα να το παρατηρώ) και παρότι δεν είναι σίγουρο, δείχνει πως υπάρχει ένα καλό ρεύμα που ενδεχομένως τις τελευταίες ημέρες του campaign να δώσει την ώθηση που χρειάζεται και για το στόχο αυτό.

 

Το PvP εξακολουθεί να φαντάζει μακρινό, με πάνω από 46 χιλιάδες την ημέρα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επιτεύχτηκε και ο στόχος να συμπεριληφθούν οι legendary mechwarriors & mechs στο campaign, ξαθώς ξεπεράστηκε ο στόχος των 2.150.000 (βρισκόμαστε στα 2.178.000+ με πέντε ημέρες περιθώριο).

 

Το PvP φλερτάρει με τις 64,5 χιλιάδες ημερησίως πλέον, άρα δε θα είναι στο βασικό παιχνίδι πλην συγκλονιστικής έκπληξης. Θα μπορούσε να αποτελέσει μελλοντικό στόχο, ενδεχομένως.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...