Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 21 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε Εγώ ακόμα δεν έχω βρει τι κάνουν τα βελάκια που δείχνουν αριστερά στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης (δεν είμαι σπίτι τώρα, οπότε μπορεί να θυμάμαι λάθος). Σε πηγαίνει μία επιλογή πίσω κάθε φορά (επιλέγεις στόχευση, σε πηγαίνει στο move/sprint, είσαι στο move/sprint σε πηγαίνει στο reserve/done. Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ 2
Voodooman Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Παιδιά, χρειάζεται να ανησυχώ για τα βλήματα που ξοδεύω με τα SRM και LRM; Χρειάζεται να αγοράζω τέτοια ή αναπληρώνονται αυτόματα; Χρεώνομαι για την αγορά τους και αν ναι, φαίνεται αυτό κάπου; Ξαναέγινα έφηβος, πολλά χρόνια είχα να κολλήσω έτσι με παιχνίδι!..
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, Voodooman είπε Παιδιά, χρειάζεται να ανησυχώ για τα βλήματα που ξοδεύω με τα SRM και LRM; Χρειάζεται να αγοράζω τέτοια ή αναπληρώνονται αυτόματα; Χρεώνομαι για την αγορά τους και αν ναι, φαίνεται αυτό κάπου; Ξαναέγινα έφηβος, πολλά χρόνια είχα να κολλήσω έτσι με παιχνίδι!.. Όχι, τα SRM και LRM ανανεώνονται αυτόματα (και δωρεάν). Αυτό που βλέπεις στα components φαντάσου το σαν "γεμιστήρες", θέσεις για να μπαίνουν οι πύραυλοι. Μόνο σε περίπτωση που καταστραφούν (είτε από critical, είτε από την ολοκληρωτική καταστροφή του μέρους όπου είναι τοποθετημένα στο mech) θα χρειαστείς ανταλλακτικά για να μπουν στη θέση τους (μέσω refit). To ίδιο ισχύει για κάθε τύπο ammo, δηλαδή για missiles και ballistic weapons. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, akpe είπε BattleTech review Μην μας τα κάνεις αυτά... Ήδη διάβασα μερικά πράγματα που...τέλος πάντων. Αναφορά σε κείμενο Jet Engines Σιγά μην έχουμε και LAMs. (όχι, δεν θα μπουν στο game) Edit: BATTLETECH 1.0.3 Release Notes (BETA) Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 12 Μαΐου 2018 Tα high/low spirits λήγουν τώρα κανονικά, κι ας έχεις κάνει αναβάθμιση των skills των χαρακτήρων. Κατά τα λοιπά, έχω τρελαθεί να δέχομαι τραυματισμούς από indirect fire. Και να είμαι στο 2-3 evasion, λες "άντε, έστω". Στο 4 με brace; Μου έρχεται να ρίξω το Trebuchet στη μάχη, με δύο αναβαθμισμένα LRM15, να πάρω εκδίκηση. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Το Trebuchet, λοιπόν (όπως και το Jagermech) η ΑΙ τα θεωρεί βασικούς στόχους και πασχίζει να τα εντοπίσει. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να παίξουν θαυμάσια το ρόλο του τυριού στη φάκα, ειδικά αν έχετε σε αυτά έναν mechwarrior με καλό piloting άρα δυνατότητα να κερδίζει καλό evasion, υποχωρώντας προς το σημείο όπου περιμένουν οι συμπολεμιστές του, αλλά θέλει προσοχή γιατί έχουν πολύ χαμηλό armor, άρα είναι εύκολο να πάθουν ζημιά ή να χάσουν και κάποιο άκρο. Επίσης (το αναφέρει και στην περιγραφή του stock loadout) το Trebuchet ανεβάζει τρελή θερμοκρασία, οπότε αφενός απαραίτητο είναι να το πιλοτάρει κάποιος mechwarrior με καλό guts, αφετέρου να αλλάξει το loadout: μια σκέψη είναι να πάει κανείς σε 2 x LRM10 ή έστω 1 x LRM15 και 1 xLRM10, και τους 4 ή 2 τόνους που κερδίζει να τους καλύψει με heat sinks, ώστε να είναι λιγότερο οξύ το πρόβλημα του overheat. Εναλλακτικά, μειώνει τα MLaser από 3 σε 2. Κάτι αντίστοιχο είναι απαραίτητο να γίνει και στο Kintaro, το οποίο είναι μεν φονικό από μέση/μικρή απόσταση, αλλά στη stock έκδοση μετατρέπεται σε μαύρο αμάξι παρκαρισμένο Αύγουστο στον ήλιο μέσα σε 1 alpha strike. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Έφαγα κι άλλο headshot-kill. Πρώτη βολή στην αποστολή, από αντίπαλο εκτός οπτικού πεδίου (είδα το PPC να έρχεται. δεν μπορούσα να φανταστώ τέτοια κατάληξη...). Προσπαθώ να σκεφτώ τι λάθος έκανα... Γκαντεμόζαρο. Ούτε κουράγιο για screenshot δεν είχα αυτή τη φορά
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 5oς πιλότος που χάνω από ξερό headshot. Δεν είχα κανένα τρελό evasion, 3 σε δάσος, και δέχτηκα το χτύπημα από ψηλότερο σημείο (reinforcements, 2 Black Knights και ένα Quickdraw, τη βασική ομάδα την είχα καθαρίσει αναίμακτα), αλλά τα προηγούμενα ήταν τα 3 σε ίσο επίπεδο (το 1 τυφλό...) και το άλλο από χαμηλότερο σε ψηλότερο σημείο. Προσπαθώ να καταλάβω αν κάνω κάτι λάθος ή απλά είμαι άτυχος. 1
Voodooman Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Liberation of Weldry, 4η ή 5η priority mission, με δυσκολία ενάμιση "κεφαλάκι". Με τα mechs που έχω (1 35άρι, 1 45άρι, 1 50άρι, 1 55άρι, δεν έχω άλλα μεγαλύτερα) δεν βγαίνει με τίποτα. Πολλά άρματα, πολλά turrets, 3-4 πολύ μεγάλα mechs. Έχω παίξει την αποστολή τρεις φορές, με έχουν τσακίσει χαρακτηριστικά και τις τρεις. Μήπως να περιμένω να αποκτήσω βαρύτερα mechs; Και τελικά ρωτώ, έχουν κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα τα ελαφριά mechs; Τί να κάνεις την ελαφρά μεγαλύτερη ευελιξία τους, όταν τρώνε ξύλο τόσο εύκολα και τόσο πολύ; Πειράζει αχ ξοδεύω τον χρόνο μου περιμένοντας να επισκευαστούν τα mechs μου; Υπάρχει δηλαδή κάποια πίεση χρόνου όπως υπήρχε στα x com; Και κάτι ακόμη, μπαίνω να κάνω refit ένα mech. Βγάζω εξαρτήματα, βάζω στην θέση τους άλλα, το μετανοιώνω, τα ξαναβγάζω, βάζω άλλα. Χρεώνομαι σε ημέρες όλες αυτές τις αλλαγές; Δηλαδή κάθε βάλε/βγάλε σε μία θέση κοστίζει σε χρόνο, άσχετα αν κάνω απλά δοκιμές; Επεξ/σία 15 Μαΐου 2018 από Voodooman
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, Voodooman είπε Liberation of Weldry, 4η ή 5η priority mission, με δυσκολία ενάμιση "κεφαλάκι". Με τα mechs που έχω (1 35άρι, 1 45άρι, 1 50άρι, 1 55άρι, δεν έχω άλλα μεγαλύτερα) δεν βγαίνει με τίποτα. Πολλά άρματα, πολλά turrets, 3-4 πολύ μεγάλα mechs. Έχω παίξει την αποστολή τρεις φορές, με έχουν τσακίσει χαρακτηριστικά και τις τρεις. Μήπως να περιμένω να αποκτήσω βαρύτερα mechs; Και τελικά ρωτώ, έχουν κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα τα ελαφριά mechs; Τί να κάνεις την ελαφρά μεγαλύτερη ευελιξία τους, όταν τρώνε ξύλο τόσο εύκολα και τόσο πολύ; Πειράζει αχ ξοδεύω τον χρόνο μου περιμένοντας να επισκευαστούν τα mechs μου; Υπάρχει δηλαδή κάποια πίεση χρόνου όπως υπήρχε στα x com; Και κάτι ακόμη, μπαίνω να κάνω refit ένα mech. Βγάζω εξαρτήματα, βάζω στην θέση τους άλλα, το μετανοιώνω, τα ξαναβγάζω, βάζω άλλα. Χρεώνομαι σε ημέρες όλες αυτές τις αλλαγές; Δηλαδή κάθε βάλε/βγάλε σε μία θέση κοστίζει σε χρόνο, άσχετα αν κάνω απλά δοκιμές; Επειδή είναι ελαφρώς spoiler, οι προτάσεις μου για το Weldry: Spoiler Ουσιαστικά, πηγαίνεις με 1 light και 3 medium. Βγαίνει, αλλά θέλει προσοχή. Ξεκινώντας, υπάρχει ένας λόφος, πάνω στον οποίο είναι γεννήτριες. Jump και focus fire στις γεννήτριες. Έπειτα, θα δεις χαμηλά έξω από τα τείχη των φυλακών άλλες 4 γεννήτριες. Είναι 2 και 2, οι δύο αριστερές (όπως βλέπεις το χάρτη στο αρχικό orientation) μπρος-πίσω είναι για τα δύο turrets αριστερά, οι δύο δεξιές αντίστοιχα για δεξιά. Πρότασή μου, πολύ προσεκτικά προχωράς (ποτέ sprint, πάντα move) μέχρι να εντοπίσεις στο ραντάρ έναν στόχο εκτός των πυργίσκων (θα είναι κάποιο από τα αρχικά vehicles). Σταματάς και ανάλογα με τη θέση των υπολοίπων 3 πολεμιστών σου είτε πηγαίνεις σε brace, είτε σε sensor lock, για να δώσεις spotter χτύπημα στους από πίσω. Στα οχήματα, επειδή είναι μικροί στόχοι, θέλει στοχευμένα χτυπήματα: το Blackjack, λ.χ., αν βρει όχημα σε αυτό το στάδιο του παιχνιδιού από τα πλευρά, το έχει άνετα με alpha strike. Παρασέρνεις τα οχήματα προς τις θέσεις σου και υποχωρείς, δεν προχωράς γιατί θα μπλέξεις με τους πυργίσκους. Χτύπημα και υποχώρηση, ξανά και ξανά. Εκμεταλλεύσουν τα δάση και το evasion από τα jump jets, ώστε να δίνεις έναν ή δύο το πολύ στόχους στον αντίπαλο με καλό evasion και μέσα σε δάσος ή πίσω από βράχο που να του χαλάει το direct fire LOS, και εστίασε τα χτυπήματά σου όσο μπορείς σε ένα σημείο (εκμεταλλεύσουν και το inspiration). Αν δεχτείς χτυπήματα, φρόντιζε να στρέφεις την άθικτη πλευρά στον αντίπαλο. Τελειώνοντας με τα οχήματα, προσεκτικά πλησίασε τους πυργίσκους ή/και τις γεννήτριες και καθάρισέ τους. Μετά, γκρεμίζεις την πόρτα. Μην μπεις αμέσως μέσα στο προαύλιο. Φέρε 1 ή 2 (ή και 3) mech σου έξω από τον τοίχο, δεξιά της πόρτας (λίγο πιο μέσα θα δεις ένα δεύτερο περιφραγμένο προαύλιο). Εκεί, ξεκούρασε τα mech, ρίξε θερμοκρασία και ετοιμάσου για έφοδο. Περνάς το βαρύτερο/σε καλύτερη κατάστη mech σου από την πόρτα, για να προκαλέσεις την αντίδραση του διευθυντή. Evasion και brace, κάπου που να μη δίνεις ελεύθερο LOS. Εμφανίζεται το πρώτο mech, λογικά θα είναι το light (ή είναι Cicada, δεν θυμάμαι ακριβώς, fast medium). Θα στραφεί προς το δικό σου που έχεις μέσα στην αυλή, άρα θα σου δώσει flanking attack στους υπόλοιπους που περιμένουν πίσω από τον τοίχο. Jump πάνω στον τοίχο και χτυπάς χέρι ή πόδι. Αν του κάνεις και ζημιά εσωτερική, ακόμη καλύτερα. Focus fire στο χτυπημένο σημείο με τους υπόλοιπους για ένα γρήγορο kill. Εντωμεταξύ θα εμφανιστεί και η Kamea με το Kintaro της (πολύ χρήσιμο για να αποσπά την προσοχή των 2 medium και του 1 heavy μέσα στο δεύτερο προαύλιο). Εκμεταλλεύσου το jump ability ώστε, μόλις οι αντίπαλοι στρέφονται προς την Kamea, να τους βγαίνεις στα πλευρά ή στα νώτα. Μη σπαταλάς heat για χαμηλών ποσοστών χτυπήματα εκτός κι αν έχεις πυραύλους για να προκαλέσεις instability ή ακόμη καλύτερα knockdown. Να θυμάσαι, αν στοχεύσεις ένα μέλος (βραχίονα ή πόδι) και το διαλύσεις γρήγορα, τα υπόλοιπα πυρά περνάνε στο RT ή στο LT και μετά στο CT, άρα επιταχύνεις το kill. Επίσης, αν στις αρχικές ανταλλαγές πυρών χτυπήσεις RT ή LT, αμέσως μετά δώσε focus fire εκεί, γιατί διαλύοντάς το του τρως και τον αντίστοιχο βραχίονα, ενώ συνήθως στα RT/LT βρίσκονται πυρομαχικά, τα οποία εκρήγνυνται και προκαλούν επιπλέον ζημιά (με τέτοιες εκρήξεις και πυραύλους/knockdowns μπορείς να πετύχεις pilot incapacitation χωρίς CT/leg kill). Γενική συμβουλή, μη στέκεσαι ακίνητος (ειδικά στην αρχή, όπου έχεις ελαφριά/μεσαία mech, αρκετά ευκίνητα με jump ability) και φρόντιζε να στρέφεις όσο γίνεται την πιο γερή πλευρά σου στον αντίπαλο, αφού έχεις πάθει ζημιά. Για το refit, χρεώνεσαι σε ημέρες/κόστος ό,τι πρόλαβε να κάνει ο Γιάνγκ και οι μηχανικοί του. Αν το σταματήσεις αμέσως, παίρνεις όλο το ποσό πίσω, αλλιώς ό,τι δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει. Για refit, θα σου πρότεινα να ασχοληθείς μετά το Weldry. Θα καταλάβεις το γιατί όταν με το καλό βγάλεις την αποστολή.
Voodooman Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 9 ώρες πριν, Snoob είπε Επειδή είναι ελαφρώς spoiler, οι προτάσεις μου για το Weldry: Απόκρυψη περιεχομένων Ουσιαστικά, πηγαίνεις με 1 light και 3 medium. Βγαίνει, αλλά θέλει προσοχή. Ξεκινώντας, υπάρχει ένας λόφος, πάνω στον οποίο είναι γεννήτριες. Jump και focus fire στις γεννήτριες. Έπειτα, θα δεις χαμηλά έξω από τα τείχη των φυλακών άλλες 4 γεννήτριες. Είναι 2 και 2, οι δύο αριστερές (όπως βλέπεις το χάρτη στο αρχικό orientation) μπρος-πίσω είναι για τα δύο turrets αριστερά, οι δύο δεξιές αντίστοιχα για δεξιά. Πρότασή μου, πολύ προσεκτικά προχωράς (ποτέ sprint, πάντα move) μέχρι να εντοπίσεις στο ραντάρ έναν στόχο εκτός των πυργίσκων (θα είναι κάποιο από τα αρχικά vehicles). Σταματάς και ανάλογα με τη θέση των υπολοίπων 3 πολεμιστών σου είτε πηγαίνεις σε brace, είτε σε sensor lock, για να δώσεις spotter χτύπημα στους από πίσω. Στα οχήματα, επειδή είναι μικροί στόχοι, θέλει στοχευμένα χτυπήματα: το Blackjack, λ.χ., αν βρει όχημα σε αυτό το στάδιο του παιχνιδιού από τα πλευρά, το έχει άνετα με alpha strike. Παρασέρνεις τα οχήματα προς τις θέσεις σου και υποχωρείς, δεν προχωράς γιατί θα μπλέξεις με τους πυργίσκους. Χτύπημα και υποχώρηση, ξανά και ξανά. Εκμεταλλεύσουν τα δάση και το evasion από τα jump jets, ώστε να δίνεις έναν ή δύο το πολύ στόχους στον αντίπαλο με καλό evasion και μέσα σε δάσος ή πίσω από βράχο που να του χαλάει το direct fire LOS, και εστίασε τα χτυπήματά σου όσο μπορείς σε ένα σημείο (εκμεταλλεύσουν και το inspiration). Αν δεχτείς χτυπήματα, φρόντιζε να στρέφεις την άθικτη πλευρά στον αντίπαλο. Τελειώνοντας με τα οχήματα, προσεκτικά πλησίασε τους πυργίσκους ή/και τις γεννήτριες και καθάρισέ τους. Μετά, γκρεμίζεις την πόρτα. Μην μπεις αμέσως μέσα στο προαύλιο. Φέρε 1 ή 2 (ή και 3) mech σου έξω από τον τοίχο, δεξιά της πόρτας (λίγο πιο μέσα θα δεις ένα δεύτερο περιφραγμένο προαύλιο). Εκεί, ξεκούρασε τα mech, ρίξε θερμοκρασία και ετοιμάσου για έφοδο. Περνάς το βαρύτερο/σε καλύτερη κατάστη mech σου από την πόρτα, για να προκαλέσεις την αντίδραση του διευθυντή. Evasion και brace, κάπου που να μη δίνεις ελεύθερο LOS. Εμφανίζεται το πρώτο mech, λογικά θα είναι το light (ή είναι Cicada, δεν θυμάμαι ακριβώς, fast medium). Θα στραφεί προς το δικό σου που έχεις μέσα στην αυλή, άρα θα σου δώσει flanking attack στους υπόλοιπους που περιμένουν πίσω από τον τοίχο. Jump πάνω στον τοίχο και χτυπάς χέρι ή πόδι. Αν του κάνεις και ζημιά εσωτερική, ακόμη καλύτερα. Focus fire στο χτυπημένο σημείο με τους υπόλοιπους για ένα γρήγορο kill. Εντωμεταξύ θα εμφανιστεί και η Kamea με το Kintaro της (πολύ χρήσιμο για να αποσπά την προσοχή των 2 medium και του 1 heavy μέσα στο δεύτερο προαύλιο). Εκμεταλλεύσου το jump ability ώστε, μόλις οι αντίπαλοι στρέφονται προς την Kamea, να τους βγαίνεις στα πλευρά ή στα νώτα. Μη σπαταλάς heat για χαμηλών ποσοστών χτυπήματα εκτός κι αν έχεις πυραύλους για να προκαλέσεις instability ή ακόμη καλύτερα knockdown. Να θυμάσαι, αν στοχεύσεις ένα μέλος (βραχίονα ή πόδι) και το διαλύσεις γρήγορα, τα υπόλοιπα πυρά περνάνε στο RT ή στο LT και μετά στο CT, άρα επιταχύνεις το kill. Επίσης, αν στις αρχικές ανταλλαγές πυρών χτυπήσεις RT ή LT, αμέσως μετά δώσε focus fire εκεί, γιατί διαλύοντάς το του τρως και τον αντίστοιχο βραχίονα, ενώ συνήθως στα RT/LT βρίσκονται πυρομαχικά, τα οποία εκρήγνυνται και προκαλούν επιπλέον ζημιά (με τέτοιες εκρήξεις και πυραύλους/knockdowns μπορείς να πετύχεις pilot incapacitation χωρίς CT/leg kill). Γενική συμβουλή, μη στέκεσαι ακίνητος (ειδικά στην αρχή, όπου έχεις ελαφριά/μεσαία mech, αρκετά ευκίνητα με jump ability) και φρόντιζε να στρέφεις όσο γίνεται την πιο γερή πλευρά σου στον αντίπαλο, αφού έχεις πάθει ζημιά. Για το refit, χρεώνεσαι σε ημέρες/κόστος ό,τι πρόλαβε να κάνει ο Γιάνγκ και οι μηχανικοί του. Αν το σταματήσεις αμέσως, παίρνεις όλο το ποσό πίσω, αλλιώς ό,τι δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει. Για refit, θα σου πρότεινα να ασχοληθείς μετά το Weldry. Θα καταλάβεις το γιατί όταν με το καλό βγάλεις την αποστολή. Ναι, κατάλαβα γιατί να ασχοληθώ μετά το Weldry! Με το που πόσταρα εχθές, είπα να παίξω άλλη μία φορά, να δω τι θα γίνει. Βγήκε, αλλά πράγματι, θέλει πάρα πολλή προσοχή... Η ερώτησή μου ήταν νομίζω διαφορετική για το refit, δεν το διατύπωσα πολύ καλά. Έχώ ένα mech με medium laser. Το βγάζω, βάζω ένα large. Το μετανοιώνω στο καπάκι και βάζω ένα LRM. Έχω την αίσθηση πως "χρεώνομαι" σε ημέρες και το βάλε/βγάλε του large laser, το οποίο δεν κράτησα. Όπως και να έχει, σε βαριά χτυπημένα mechs έχω πιάσει, τουλάχιστον τώρα στην αρχή, πάνω από 50 ημέρες για μία επισκευή!..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Νομίζω ότι ναι, ο Yang κάνει τις "κινήσεις" σου, οπότε μην βάζεις/βγάζεις πολλά ή κάνε cancel τις αλλαγές και ξαναβάλε μετά.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Voodooman είπε Ναι, κατάλαβα γιατί να ασχοληθώ μετά το Weldry! Με το που πόσταρα εχθές, είπα να παίξω άλλη μία φορά, να δω τι θα γίνει. Βγήκε, αλλά πράγματι, θέλει πάρα πολλή προσοχή... Η ερώτησή μου ήταν νομίζω διαφορετική για το refit, δεν το διατύπωσα πολύ καλά. Έχώ ένα mech με medium laser. Το βγάζω, βάζω ένα large. Το μετανοιώνω στο καπάκι και βάζω ένα LRM. Έχω την αίσθηση πως "χρεώνομαι" σε ημέρες και το βάλε/βγάλε του large laser, το οποίο δεν κράτησα. Όπως και να έχει, σε βαριά χτυπημένα mechs έχω πιάσει, τουλάχιστον τώρα στην αρχή, πάνω από 50 ημέρες για μία επισκευή!.. H αφαίρεση στοιχείων από ένα mech γίνεται αυτόματα (θα δεις στο πρόγραμμα, 0 days, τάδε κόστος) μόλις δώσεις τη σχετική εντολή (confirm) άρα το κόστος χρεώνεται αμέσως, συν επιβαρρύνεσαι το χρόνο για να το τοποθετήσεις ξανά (η τοποθέτηση έχει πάντα χρόνο, εκτός από κόστος). Οπότε, όπως λέει και ο Ghost, αν δεν είσαι απολύτως βέβαιος, cancel. Στην αρχή, θέλει πολύ προσοχή, γιατί το mechtech είναι χαμηλό και οτιδήποτε πάνω από repair καταλήγει απαγορευτικό: είχα κάνει πατάτα με το LOS του Hawk στην πρώτη scripted αποστολή με full lance, και το έχασα (από διαλυμένο βραχίονα συν ζημιές στο αντίστοιχο torso) πάνω από μήνα, κάπου 35 ημέρες αν θυμάμαι καλά. Αργότερα που στρώνει το mechtech μπορείς να κάνεις πολλές πρακτικές δοκιμές (ας πούμε, εγώ μόλις προ πενταλέπτου διαπίστωσα πως ό,τι φοράει AC/20 πάνω του γίνεται στόχος της ΑΙ σε βάρος σχεδόν όλων των άλλων) για να δεις σεταρίσματα όπλων, πώς αποδίδουν κτλ. Μετά το Weldry τα πράγματα στρώνουν αρκετά υπό την έννοια ότι εκεί ξεκινάει το full παιχνίδι. Μαθαίνεις στην πράξη. Και, να θυμάσαι, το eject και το withdraw δεν είναι ντροπή. Live to fight another day.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Τα χρειάστηκα άσχημα προ ολίγου (μικρό spoiler αφού μιλάμε για reward στην πορεία του campaign, οπότε...): Spoiler Jump με το Highlander, evasion 3/forest, alpha strike σε ένα δύσμοιρο Jagermech, που όμως μένοντας χωρίς βραχίονες και με πορτοκαλί όλο το υπόλοιπο σώμα πλην κεφαλιού, στέκεται όρθιο οριακά, άρα λειτουργεί σαν spotter σε ένα 80αρι vehicle κάπου στο βάθος (ούτε blip δεν ήταν ακόμη). Αποδεικνύεται πως το vehicle είναι PPC Carrier, ρίχνει στο Highlander και πριν καταλάβω τι γίνεται καταστρέφεται ο αριστερός βραχίονας, μπαμ και κάτω, από ελάχιστο armor damage πήγε στο απόλυτο μηδέν... Πανικός. Σε ποιο βραχίονα είναι το Gauss Rifle; Στο αριστερό ή το δεξί; Το GR ήταν στο δεξί, ευτυχώς. Αλλά, μέχρι να συνειδητοποιήσω πως στο mech bay τα βλέπουμε τα mech "ανάποδα", κι επομένως αυτό το μπλε θηρίο που θυμόμουν στα αριστερά της οθόνης ήταν, στην ουσία, στο δεξί βραχίονα... Στιγμές αγωνίας. Και μετά, ανακούφιση. Κάπως έτσι γεννιούνται οι αναμνήσεις, είμαι σίγουρος πως σε δέκα χρόνια από τώρα ακόμη θα μιλάω για την πρώτη φορά που φοβήθηκα πως έχασα ένα αναντικατάστατο όπλο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα