Προς το περιεχόμενο

Battletech (Τurn Based)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Παρενθετικά, δεν (μου) μετράει ούτε melee kills, ούτε DFA kills. Σκαλωμένα και τα δύο στο 0...

Εντωμεταξύ, στα global achievements σχεδόν 4 στους 10 έχουν τα melee, άρα κάτι σκαλώνει σε ορισμένες περιπτώσεις...

  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασα το παιχνίδι για να δω αν αξίζει πράγματι τα €40 που ζητάει. Το παιχνίδι είναι πολύ ακατέργαστο σε πολλά σημεία, από την εισαγωγή και τα γραφικά μέχρι το tutorial και το UI, ιδίως για τα χρήματα που ζητάει. Η χαμηλή ποιότητα των γραφικών δεν θα με πείραζε, αν δεν δημιουργούσε προβλήματα κατά την διάρκεια της μάχης, μια και συχνά πχ. δεν μπορώ να εντοπίσω τον αντίπαλο μέσα στο δάσος, αν δεν αλλάξω θέση την (κακά υλοποιημένη) κάμερα. Περίεργα textures, πολύ όμοια μεταξύ τους, δημιουργούν ένα σκηνικό που μου μπερδεύει το μάτι.

Εν πάσει περιπτώση, το αγόρασα και τώρα κατεβαίνει. Χρειάστηκα περίπου 4 ώρες παιχνιδιού για να μπω στο κλίμα, αλλά μάλλον γιατί  έχω παίξει τα περισσότερα παιχνίδια με mechs που κυκλοφόρησαν μετά το Mechwarrior 2, κάποιος άσχετος πιστεύω θα έχει αρκετά περισσότερο διάβασμα και ψάξιμο. Και μετά τις 4 ώρες λίγο διάβασμα στο manual και έτοιμος στα βασικά.

Αν είχε καλύτερα ή, έστω, πιο λειτουργικά γραφικά και πιο ομαλή κίνηση της κάμερας θα ήταν πραγματικά καλό. Αλλά και έτσι ακόμη είναι πολύ καλό, γιατί α) είναι turn-based και β) με Mechs!.. Δεν τα έδωσα με όλη μου την καρδιά τα €40 και εύχομαι να ήμουν από τους backers ώστε να έχω πληρώσει λιγότερα, αλλά τέτοιες προσπάθειες πρέπει να τις στηρίζουμε.

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Ελπίζουμε ότι θα υπάρξει optimisation, αν και διαβάζω γενικά ότι η Unity δεν είναι και ό,τι καλύτερο για μηχανή, αλλά θα δείξει.

Ισχύει ότι κι εμένα μου ξυνίζει πολλές φορές όταν το framerate πέφτει κάτω, αλλά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου για το παιχνίδι. :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το παιχνίδι έχει διάφορα σχεδιαστικά και τεχνικά θέματα, από το ότι πρέπει να παίξεις την εισαγωγή-tutorial για να ξεκινήσεις νέο campaign (οκ την πρώτη φορά, αλλά μετά κουράζει), μέχρι τους παρατεταμένους χρόνους φορτώματος και το σύστημα με τα saves (γενικά, η HBS δεν το έχει με τα saves, για κάποιο λόγο, και με το Shadowrun Returns τα είχαν κάνει αρχικά μαντάρα).

Η κάμερα δεν με δυσκόλεψε, αλλά παίζω αρκετά zoomed out για να έχω συνολική εικόνα, χωρίς action cams (πλην αυτής που εστιάζει στο mech που στοχοποιείται, για να βλέπεις σε πραγματικό χρόνο -αν δεν σκαλώσει λόγω framerate- πού χτυπάς ή δέχεσαι χτυπήματα).

Από εκεί και πέρα, θέλει ώρα για να μάθεις τους μηχανισμούς, αφενός, και αφετέρου να στήσεις μια ομάδα mechs και πιλότων όπως τη θες. Και το καλύτερο mech, στα χέρια ενός rookie, χάνει μεγάλο μέρος της δύναμής του, κι αντίστροφα, ένας άσος πιλότος μέσα σε έναν κακοστημένο κουβά τι να σου κάνει...

Εκεί είναι και η αξία του παιχνιδιού, να μαθαίνεις πώς να στήνεις mech και να τα συνδυάζεις με πιλότους. Απαραίτητο για να ευχαριστηθείς το παιχνίδι είναι αυτό που περιγράφω στο spoiler (για να είμαι απολύτως τυπικός, αν και όποιος έχει δει streams ή screenshots κάτι θα έχει καταλάβει):

Spoiler

Να αποκτήσεις πρόσβαση στο αναβαθμίσιμο Argo, αντί του σκέτου Leopard: έτσι, αποκτάς αρκετά mechtech points ώστε αφενός οι επισκευές να μην παίρνουν δεκαήμερα και βάλε, αφετέρου τα refits να αποτελούν βιώσιμη στρατηγική. Από εκεί και μετά, το παιχνίδι απογειώνεται, σε επίπεδο δυνατοτήτων για πειραματισμούς.

Θέλει προσοχή στις αποστολές στην αρχή, γιατί τα λάθη πληρώνονται ακριβά, σε χρήμα και κυρίως χρόνο. Έχω καταλήξει στο ότι η δυσκολία που συνοδεύει τις αποστολές αποτυπώνει μια εκτίμηση για το tonnage που θα αντιμετωπίσετε (ένας πρακτικός τρόπος είναι να δείτε με τι δικό σας tonnage -κάτω δεξιά στην επιλογή lance- γεμίζουν οι ασπίδες, για να έχετε μια γενική εικόνα του tonnage των αντιπάλων, σύστημα βέβαια που δεν λέει πάντα την αλήθεια, κι αυτό είναι κάτι που επίσης μαθαίνεται με τις ώρες τριβής).

Σεναριακά, είναι δύσκολο να χωρέσει μια ομάδα μισθοφόρων σε μια "επική" ιστορία, μερικά από τα σενάρια είναι εξαιρετικά, άλλα όχι και τόσο, αλλά γενικά αξίζει να το δουν οι φίλοι των TBS.

Ευελπιστούμε πως κάτι θα γίνει με το optimization, γιατί τελικά αδικούν τον κόπο τους στην HBS με πράγματα που έπρεπε να έχουν τεσταριστεί περισσότερο.

  • Like 4
Δημοσ.
11 hours ago, Voodooman said:

κάποιος άσχετος πιστεύω θα έχει αρκετά περισσότερο διάβασμα και ψάξιμο. Και μετά τις 4 ώρες λίγο διάβασμα στο manual και έτοιμος στα βασικά.

Αυτό με το "διάβασμα και ψάξιμο" πραγματικά με απογοητεύει όμως, αφ'ενός επειδή σχεδιαστικά το UX/UI design είναι απο τις πιο βασικές αρχές στο development (και η Harebrained έχει αποτύχει επανειλημμένα σε αυτό τον τομέα παρά τα συνεχή παράπονα απο το community, βλ. Shadowrun games), αφ'ετέρου επειδή "παράγει" / ενθαρρύνει ένα απο τα πιο... άθλια κομμάτια του fandom, τους λεγόμενους elitists (βλ. σχόλια στο Steam discussions page του στύλ "google it, stop expecting to be spoonfed" ή "it was all perfectly obvious after my first 40 hours noob" και άλλα τέτοια "ωραία", λες και η απαίτηση να ξέρεις τι σημαίνουν όλες οι πληροφορίες με τις οποίες σε βομβαρδίζει το UI είναι πολυτέλεια και όχι απαίτηση, ειδικά σε squad-based tactical TBS).

Πάντως ένα καλό resource για αρχή (δεν εξηγεί τα πάντα και "πάσχει" λίγο στο κομμάτι του effective range) είναι αυτό το post απο τον Cyttorak στα official forum της Paradox.

8 hours ago, Snoob said:

από το ότι πρέπει να παίξεις την εισαγωγή-tutorial για να ξεκινήσεις νέο campaign (οκ την πρώτη φορά, αλλά μετά κουράζει)

Απο ότι έλεγε το roadmap, θα υπάρξει αυτή η επιλογή κάπου μέσα στον Ιούνιο/Ιούλιο με το πρώτο μεγάλο update - προς το παρόν υπάρχει workaround αλλά απαιτεί file editing στον φάκελο του παιχνιδιού (πληροφορίες σε αυτό το Reddit post). 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Μετά από 161 (in-game :P) εβδομάδες, τερμάτισα το story.

Να πω την αλήθεια, η προτελευταία αποστολή με απογοήτευσε, γιατί περίμενα κάτι πιο epic. Η τελευταία ήταν το αναμενόμενο κλείσιμο. Γενικά το στόρυ δεν με χάλαγε, αλλά είναι γεγονός ότι είχε μια λίστα με τα διάφορα κλισέ και τίκαρε ένα-ένα.

Πάντως μετά το στόρυ ανοίγει όλος ο χάρτης (του παιχνιδιού, όχι της Inner Sphere) και μπορείς να πας όπου θες.

Ακόμα πάντως υπάρχουν mechs που δεν έχω βρει και γι'αυτό λένε κάποιοι "μετά παίζεις Pokemech". Θα κοιτάξω να πάω στην περιοχή των Federated Suns να ψάξω. ^_^

Α, επίσης σε μια στόρυ αποστολή έπρεπε να φορτώσω save, γιατί ένα bug που λένε, μου έτυχε και μένα: Τελειώνει η μάχη, κάνει landing η Sumire εκεί που είναι το objective (δεν έχει καν τα κόκκινα marks που βγαίνουν για προσγείωση του Leopard) και επειδή είχα 2 mechs πάνω σε κτίρια, τα πολτοποίησε και έχασα έναν πιλότο. Mission Complete.
Εκεί ναι, το ξαναφόρτωσα, γιατί δεν γίνεται σε όλο το campaign να μην χάσω κάποιον και να πεθάνει από φίλια...προσγείωση. Αν και μετά το σκεφτόμουν να έγραφα short story (κάναμε κάποτε σε μια από τις MWO ομάδες μου) για το ατύχημα και να έβαζα στο Reddit, δεν την έγραψα τελικα.

Είναι γενικά κάτι τέτοια unpolished πράγματα που βγάζουν μάτι όταν γίνονται. Στην τελική όμως, ήταν μια ευχάριστη εμπειρία ως τώρα. Είναι ωραίο να έχεις μια άλλη ματιά στον κόσμο του Battletech που δεν πάει τόσο γρήγορα όσο στα Mechwarrior (δεν είχα παίξει τα Mech Commander) και γενικά να βιώνεις όσο πιο κοντά γίνεται το tabletop χωρίς να παίξεις το ίδιο. Ελπίζω με τα patches να στρώσει γενικά, αλλά το ότι βγήκε νωρίτερα απ' ότι έπρεπε, ισχύει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Greygore είπε

Αυτό με το "διάβασμα και ψάξιμο" πραγματικά με απογοητεύει όμως, αφ'ενός επειδή σχεδιαστικά το UX/UI design είναι απο τις πιο βασικές αρχές στο development (και η Harebrained έχει αποτύχει επανειλημμένα σε αυτό τον τομέα παρά τα συνεχή παράπονα απο το community, βλ. Shadowrun games), αφ'ετέρου επειδή "παράγει" / ενθαρρύνει ένα απο τα πιο... άθλια κομμάτια του fandom, τους λεγόμενους elitists (βλ. σχόλια στο Steam discussions page του στύλ "google it, stop expecting to be spoonfed" ή "it was all perfectly obvious after my first 40 hours noob" και άλλα τέτοια "ωραία", λες και η απαίτηση να ξέρεις τι σημαίνουν όλες οι πληροφορίες με τις οποίες σε βομβαρδίζει το UI είναι πολυτέλεια και όχι απαίτηση, ειδικά σε squad-based tactical TBS).

Πάντως ένα καλό resource για αρχή (δεν εξηγεί τα πάντα και "πάσχει" λίγο στο κομμάτι του effective range) είναι αυτό το post απο τον Cyttorak στα official forum της Paradox.

Απο ότι έλεγε το roadmap, θα υπάρξει αυτή η επιλογή κάπου μέσα στον Ιούνιο/Ιούλιο με το πρώτο μεγάλο update - προς το παρόν υπάρχει workaround αλλά απαιτεί file editing στον φάκελο του παιχνιδιού (πληροφορίες σε αυτό το Reddit post). 

Γενικά, το Steam είναι καλό μόνο σε πολύ μικρά παιχνίδια (είμαι/ήμουν σε κάποιες beta και niche games όπου υπάρχει πολύ καλό feedback, αλληλοβοήθεια κτλ.)

Στους μεγάλους τίτλους... δεν. Και ανώριμους έχει πολλούς, και ελιτιστές. Ρωτάς κάτι απλό, 1 στις 2 απαντήσεις θα είναι άκομψη, στην καλύτερη περίπτωση.

Το είχα διαβάσει πως θα αλλάξουν και το θέμα του προλόγου, απλά το επισημαίνω γιατί το Battletech έπεσε θύμα της ανεξήγητης απόφασης να περιορίσουν τη beta στο skirmish, για μικρό σχετικά διάστημα, και πέραν αυτού τίποτε: κλείστηκαν αναμεταξύ τους, έμπλεξαν και με την Paradox που την πολυπλοκότητα την έχει στο αίμα της, και το αποτέλεσμα ήταν πως βρέθηκαν 10 άνθρωποι στην Αμερική και άλλοι 10 στη Σουηδία να πουν "unskipable prologue, that should be tons of fun".

Αυτά τα πράγματα, ένα στοιχειώδες beta εκτός κλειστού κύκλου, με ανθρώπους που ξέρουν το παιχνίδι απέξω κι ανακατωτά (οπότε τους ξεφεύγουν σχεδιαστικές ατέλειες, στριφνά πράγματα ή απλά ανόητες επιλογές) θα τα είχε πιάσει.

Εφόσον, βέβαια, άκουγαν τους beta testers, γιατί έχω μπλέξει σε ουκ ολίγες beta όπου τους τα λέγαμε, τους τα ξαναλέγαμε, μας έγραφαν και μετά την κυκλοφορία κοίταζαν να συμμαζέψουν τα πράγματα.

  • Like 2
Δημοσ.
8 minutes ago, GhostRiderLSOV said:

Είναι ωραίο να έχεις μια άλλη ματιά στον κόσμο του Battletech που δεν πάει τόσο γρήγορα όσο στα Mechwarrior (δεν είχα παίξει τα Mech Commander) και γενικά να βιώνεις όσο πιο κοντά γίνεται το tabletop χωρίς να παίξεις το ίδιο. 

Πάντως αν σε ενδιαφέρει ακόμα να δεις τα 'MechCommander, η FASA Interactive είχε κυκλοφορήσει δωρεάν εκδόσεις τους λίγο πριν το κλείσιμο της εταιρίας και αν δεν κάνω λάθος είναι ακόμα διαθέσιμες (σχετικό archived link, νομίζω απαιτεί χρήση torrent software πλέον)

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω την "αμαρτία" μου, ενώ είχα ρίξει πολλές ώρες στο MC2, και ενώ ήξερα απο καιρό πως το Gold είναι free δεν ασχολήθηκα ποτέ να το κατεβάσω/παίξω (εν μέρει επειδή θέλει και ψάξιμο με ISO κ.τ.λ. και είναι λίγο διαδικασία να το κάνεις :P )

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Greygore είπε

Να πω την "αμαρτία" μου, ενώ είχα ρίξει πολλές ώρες στο MC2, και ενώ ήξερα απο καιρό πως το Gold είναι free δεν ασχολήθηκα ποτέ να το κατεβάσω/παίξω (εν μέρει επειδή θέλει και ψάξιμο με ISO κ.τ.λ. και είναι λίγο διαδικασία να το κάνεις :P )

Έχει κι εδώ διάφορα για το MC Gold.

http://www.nogutsnogalaxy.net/forum/index.php?board=45.0

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Greygore είπε

Αυτό με το "διάβασμα και ψάξιμο" πραγματικά με απογοητεύει όμως, αφ'ενός επειδή σχεδιαστικά το UX/UI design είναι απο τις πιο βασικές αρχές στο development (και η Harebrained έχει αποτύχει επανειλημμένα σε αυτό τον τομέα παρά τα συνεχή παράπονα απο το community, βλ. Shadowrun games), αφ'ετέρου επειδή "παράγει" / ενθαρρύνει ένα απο τα πιο... άθλια κομμάτια του fandom, τους λεγόμενους elitists (βλ. σχόλια στο Steam discussions page του στύλ "google it, stop expecting to be spoonfed" ή "it was all perfectly obvious after my first 40 hours noob" και άλλα τέτοια "ωραία", λες και η απαίτηση να ξέρεις τι σημαίνουν όλες οι πληροφορίες με τις οποίες σε βομβαρδίζει το UI είναι πολυτέλεια και όχι απαίτηση, ειδικά σε squad-based tactical TBS).

Πάντως ένα καλό resource για αρχή (δεν εξηγεί τα πάντα και "πάσχει" λίγο στο κομμάτι του effective range) είναι αυτό το post απο τον Cyttorak στα official forum της Paradox.

Απο ότι έλεγε το roadmap, θα υπάρξει αυτή η επιλογή κάπου μέσα στον Ιούνιο/Ιούλιο με το πρώτο μεγάλο update - προς το παρόν υπάρχει workaround αλλά απαιτεί file editing στον φάκελο του παιχνιδιού (πληροφορίες σε αυτό το Reddit post). 

Δυστυχώς ή ευτυχώς το Battletech όπως και κάθε επιτραπέζιο του είδους αγγίζει τα όρια μαθήματος πανεπιστημίου και μάλιστα τελευταίων εξαμήνων. Ας πάρουμε ένα τρελό και μη πραγματοποιήσιμο σενάριο. Η γυναίκα μου γυρνώντας σήμερα από τη δουλειά τρώει στο κεφάλι ένα παιχνίδι που πέταξε από το μπαλκόνι ο μπόμπιρας τρεις ορόφους πάνω. Μπαίνει στο σπίτι και μου λέει "Ωωω, τί ωραίο παιχνίδι είναι αυτό, πώς το λένε; Battletech; Θέλω να παίξω". Η γυναίκα μου έχει παίξει κάποτε Monopoly με τις φιλενάδες της και φιδάκι στο Nokia 3210 της. Ε, θα χρειαστεί σίγουρα δύο-τρεις εβδομάδες πριν αρχίσει να καταλαβαίνει τί συμβαίνει, ίσως να λέω και λίγο.

Η αλήθεια είναι πως το παιχνίδι βοηθάει κάπως με τα tips όταν κάνεις hover το mouse και σίγουρα θέλει ψάξιμο, αλλά προσωπικά μου φάνηκε πολύ καλύτερο από τα απίστευτα UI που χρησιμοποιεί πχ η Paradox. Σήμερα για πρώτη φορά μπήκα στο διαστημόπολοιό μου και είδα το management κομμάτι του παιχνιδιού, εντάξει, την παλεύει. Δεν έχει την μαγική απλότητα/συνθετότητα του Xcom ή των τελευταίων Civ, αλλά την παλεύει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό εννοώ, οι πληροφορίες υπάρχουν στο UI, το θέμα είναι πως το παιχνίδι τις "κωδικοποιεί"/παρουσιάζει με τέτοιο τρόπο ώστε χωρίς πειραματισμό ή FAQs δεν μπορείς να ξέρεις 100% τι ακριβώς σου δείχνει.

Απο το προηγούμενο μου post ένα παράδειγμα είναι το effective range των όπλων - στο UI υπάρχει indication και color coding για ποιά όπλα είναι στο effective range όταν κάνεις target (άρα έχουν βέλτιστη απόδοση/damage), αλλά αυτό δεν εξηγήται πουθενά in-game (tooltip ή mouseover ή tutorial message).

Ψάξιμο ναι, αλλά εντός του παιχνιδιού - το να πρέπει να ανατρέχει κάποιος σε wiki και forum posts για κάτι τόσο βασικό (UI readability) το θεωρώ αδιανόητο για μια εταιρία που 1. Είχε αρκετά έμπειρο προσωπικό (βλ. Jordan Weisman, συνιδρυτής της FASA) και 2. Έχει ήδη 4-5 παιχνίδια έξω με αρκετά πιο λειτουργικό UI (όχι δηλαδή πως τα tutorials/UX των Shadowrun ήταν καλά, αλλά ήταν τουλάχιστον λειτουργικά).

Χάθηκε δηλαδή να έχουν ένα in-game glossary με screenshots, το οποίο να εξηγεί πως "διαβάζεις" το UI; :P  

Πάντως, εκεί που μου άρεσε στο συγκεκριμένο θέμα είναι πως απο πλευρά lore υπάρχουν αρκετά tooltips για να μαθαίνεις το backstory της όλης διαμάχης (κυρίως στα ενδιάμεσα κομμάτια μεταξύ αποστολών, το lore είναι συνήθως το κομμάτι για το οποίο ανατρέχω σε wiki και περιλήψεις αλλά στο Battletech δεν ένιωσα την ανάγκη μέχρι τώρα :P )

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ ακόμα δεν έχω βρει τι κάνουν τα βελάκια που δείχνουν αριστερά στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης (δεν είμαι σπίτι τώρα, οπότε μπορεί να θυμάμαι λάθος). :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...