Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε Όπως το έλεγα, εσύ την έβγαλες πολύ πιο κυριλέ. Εγώ είχα κυρίως direct-fire mechs (δεν είχα κοιτάξει ότι το briefing έλεγε για mobility / LRMs) και τα είχα βγάλει πιο έξω, για να πετύχουν το convoy και τέλος πάντων, δεν ήταν από τις πιο επιτυχημένες προσπάθειές μου. Μέχρι στιγμής οι υπόλοιπες είναι πιο straight-forward. Ξεκάθαρα με άγχωσε πολύ λιγότερο από ό,τι η προηγούμενη (όπου, μεταξύ άλλων, δυσκολεύτηκα γιατί δεν ήξερα σωστά και το πώς λειτουργεί η ζημιά στα κτίρια εκτός βασικών στόχων...) Πρέπει να ανασυνταχτώ λίγο τώρα, να προσέξω και τα οικονομικά μου ώστε να μην αναγκάζομαι να παίρνω ρίσκα ή να χάνω ευκαιρίες για salvage επειδή καίγομαι για χρήματα (έχω καεί με κάτι 4/18 που ήταν τίγκα στα light/medium, δεν συμπλήρωνα κομμάτια για να πουλήσω mech, καλά όπλα/κομμάτια δεν έβρισκα, είχα στερηθεί και τα χρήματα για να βγάλω το καλό salvage και γενικώς την πάτησα άσχημα σε 2-3 περιπτώσεις). Αλλά, γενικά, πρέπει να ρεγουλάρω τα upgrade, αν και μετά από priority αναπόφευκτα το πράγμα φτιάχνει, και με τα bonus ακόμη περισσότερο (από τους τρεις μήνες πήγα στους έξι, αισθητή διαφορά).
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Αφού έβγαλα -εύκολα, αν εξαιρέσει κανείς ένα χτύπημα από πύραυλο στο Shadow Hawk του Stoic, του δεύτερου scout μου- δύο αποστολές στον πλανήτη όπου βρισκόμουν ήδη, πέρασα στο επόμενο priority mission. Τίτλος επεισοδίου, το ξύλο της αρκούδας. Spoiler Το πρώτο σκέλος της αποστολής είναι απλό, δύο γεννήτριες και ένα light/medium lance δεν αποτελούν πλέον θέμα, ειδικά με τον κεντρικό λόφο στην πλευρά μου, πίσω από τον οποίο κρυβόμουν όποτε χρειαζόταν. Γενικά, με γρατζουνιές στο χρώμα βγήκε αυτό το τμήμα. Έκπληξη δεν μπορώ να πω ότι υπήρχε σε επίπεδο τακτικής, καθώς η πλοηγός Sumire με είχε προειδοποιήσει να έχω το νου μου σε ένα σημείο στην άκρη του χάρτη, αφού, αν ήταν να έρθουν ενισχύσεις, θα έρχονταν από εκεί. Και, προφανώς (τι δυσκολία 2,5 θα ήταν αλλιώς...) ήρθαν: ένα Firestarter (καταστροφή σε ζεστά biomes, όπως τα badlands όπου διαδραματίζεται η αποστολή, έτσι και φτάσει σε απόσταση να ρίξει με τα flamers), ένα Centurion, ένα Dragon και στο πρώτο Catapult K-2 που συνάντησα στο campaign, η ίδια η Lady Victoria Espinosa. Ακολούθησε γενναία ανταλλαγή πυρών, αλλά από τη στιγμή που βγήκε (όχι εύκολα, κρυβόταν) το Firestarter από τη μέση, χάθηκε ο βασικός spotter της Lady Victoria οπότε, εκμεταλλευόμενος το sensor lock/jump jet του Shadow Hawk, καθώς και την ικανότητα του Jagermech να προκαλεί μεγάλες φθορές και αστάθεια με τα AC/2 και AC/5, γλιτώνοντας αρκετή θερμότητα, και του Orion να απορροφά ισχυρά χτυπήματα και να λειτουργεί σαν ασπίδα για τα "πίβοτ" των υπολοίπων, το αποτέλεσμα ήταν προδιαγεγραμμένο, μόνο ζητούμενο ήταν να μη χαθεί κάποιο άκρο με τα πολύτιμα όπλα του ή, ακόμη χειρότερα, ολόκληρο mech αφού -ειδικά το Catapult της Lady Victoria- είχε μια εξαιρετική ευστοχία με τα PPC του, βρίσκοντας σταθερά CT. Στα θετικά της συμπεριφοράς της AI η τάση της να μου γυρίζει τη θωρακισμένη πλευρά της αν κατάφερνα να εξασθενήσω αρκετά τη μία, καθώς και το ότι επιχείρησε σε δύο περιπτώσεις να με κυκλώσει, αλλά το Orion στάθηκε βράχος. Αν εξαιρέσουμε την αποτυχία μου να βρω διαδοχικά χτυπήματα στα ίδια σημεία, στην αρχή της αναμέτρησης με την ομάδα της Lady Victoria, γενικά πήγε καλά η μάχη. Μεγάλο κέρδος οικονομικό, αφού η αμοιβή ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια, οπότε έχω πάλι περιθώριο για αναβαθμίσεις στο Argo. Διάλειμμα για ανασύνταξη/επισκευές και προχωράμε. Και τα αναμνηστικά screenshots: Spoiler Kαι το ελαφρώς στραπατσαρισμένο lance μου, 3 στους 4 τους περιμένουν οι φαναρτζήδες του μάστρο-Γιάνγκ και η αφεντιά μου θα πάει πάγκο για 13 ημέρες (λιγότερες από τους άλλους δύο πιλότους μου που τραυματίστηκαν σε προηγούμενες αποστολές, καθώς έχει μεγαλύτερο Guts): 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Κι αν τη Behemoth την έχασα λόγω απειρίας, κακής εκτίμησης των αποστάσεων και, τελικά, άρνησης να κάνω ένα έγκαιρο eject, τον εξαιρετικό Medusa, τον πρώτο μου scout, βετεράνο πολλών μαχών, τον έχασα από ένα (εκτός οπτικού πεδίου μου) χτύπημα στο κεφάλι. Μία και έξω. Ironman μπορεί να μην έχει το παιχνίδι -ακόμη, ετοιμάζεται για το patch Ιουνίου/Ιουλίου, όπως ανακοινώθηκε- όμως δεν υπάρχει load για μένα, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει, έστω κι αν αυτό που έγραψε ήταν μια επικών διαστάσεων ατυχία, στον πρώτο γύρο της εμπλοκής μας. Ελπίζω το παιχνίδι κάποια στιγμή να μου ανταποδώσει με ένα τέτοιο one-shot kill, απέναντι σε έναν αντίπαλο άσσο. Στη μνήμη του Medusa, οι σύντροφοί του παρέμειναν στο πεδίο της μάχης και, έστω και δύσκολα (ξεγελάει το screenshot, δεν δείχνει πού βρισκόταν πραγματικά το armor και τα heat levels, κάτι φαίνεται όμως από τα τραύματα των υπολοίπων) επικράτησα. Έπεσε στο σύστημα Mechdur, την 474η ημέρα της εκστρατείας. RIP. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 @GhostRiderLSOV Έχεις καταφέρει να βγάλεις το achievement με τα melee kills; Βλέπω στη γενική λίστα κάπου το 35% το έχει, άρα βγαίνει, αλλά σε εμένα ο μετρητής δείχνει 0/5 ενώ έχω σίγουρα (2 στις 3 τελευταίες μάχες, λ.χ., τα γράφω πλέον). Μήπως εννοεί DFA;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Πρέπει να κοιτάξω όταν πάω σπίτι αλλά δεν νομίζω. Γενικά melee χρησιμοποιώ πια όταν τα mechs καίγονται.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Έβγαλαν νέο ποστ για το τι έπεται και Roadmap.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Αποστολή με δείκτη 3,5 και ξεκινάμε: εμφανίζονται οι πρώτοι αντίπαλοι, στα κυβικά μου (50-65 Τ) και ξαφνικά βλέπω αυτό: Spoiler Αμάν, λέω, τι θεριό μου βγήκε (παρενθετικά, το θηρίο ήταν ένα Victor VTR-9S). Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, που λένε και οι Γραφές, εμφανίζεται άλλο blip: Spoiler Λέω, κάποιος μου κάνει πλάκα, δεν μπορεί. Το συγκεκριμένο γομάρι ήταν ένα Banshee BNC-3E. Για υποστήριξη, αυτά τα δύο είχαν ένα Jagermech και ένα Griffin. Εκτός των άλλων, είχαν και το ύψωμα, προς την κορυφή του οποίου υπήρχε μονάχα ένας δρόμος, αυτός που βλέπουμε στο παραπάνω screenshot να ελέγχει το Banshee. Όχι 3,5 δυσκολία, εφιάλτης κανονικός, σωστά; Λάθος. Κι αυτό γιατί το παιχνίδι έβγαλε και τα 4 mech με 25% armor, οπότε έπεσε leg shot και των γονέων. Απόδειξη της δύναμης που είχαν οι αντίπαλοι και του πόσο παλούκι θα ήταν η αποστολή αν τους είχα κανονικά απέναντί μου, με πλήρη θωράκιση, το ότι το Jagermech εριξε 2 ξεγυρισμένες βολές στο Kintaro μου και του προκάλεσε structural damage (ευκαιρία και για refit με νέα όπλα και αλλαγή σύνθεσης εξοπλισμού, γιατί είναι ανέκδοτο το μηδαμινό heat sink της stock επιλογής, ούτε σε πολικά biomes δεν στέκεται). Παράπονο από το salvage δεν έχω, αν ήξερα πως θα ήταν τόσο εύκολο να συλλέξω κομμάτια από τέτοια mech και όπλα/εξαρτήματα, θα το είχα βάλει στο full, πάντως πέρα από τα δύο εγγυημένα κομμάτια του Banshee μου κλήρωσε το ένα από τα δύο του Victor, καθώς και το πρώτο μου 3+ όπλο, όπως φαίνεται και στο screenshot: Spoiler Στο διά ταύτα: όπως έχω αναφέρει ξανά, αυτή τη στιγμή το βασικό πρόβλημα του παιχνιδιού είναι πως ο βαθμός δυσκολίας αφήνει τεράστια περιθώρια ερμηνειών. Οκ, δεν λέω πως πρέπει να ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις από πριν, όμως δεν είναι δυνατόν 4 mech με 25% ασπίδα (δύο CT kills, αυτά που είχα ήδη, και δύο leg kills, τα δύο assault) να λογίζονται ως 3,5. Δηλαδή, δεν μπορεί να είναι μόνο το tonnage κριτήριο της δυσκολίας, και μετά να σου βγάζει 8 medium με full armor μαζεμένα, τα 4 στα νώτα σου, σε πεδιάδα, και να σου λέει "δυσκολία 2". Κατά τα λοιπά, το Battlemech είναι παιχνιδάρα, όσο ασχολείσαι, τόσο ανακαλύπτεις πράγματα. Ετοιμάζω assault brawler, με mods σε χέρια/πόδια για άφθονο ξύλο και σκέφτομαι και heavy jjs για DFAs. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 BATTLETECH 1.0.2 Release Notes (BETA) (όχι πολλά πράγματα)
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Θα πρότεινα προσοχή αυτές τις ημέρες, μετά το πρώτο patch, εκεί που το παιχνίδι ήταν βράχος και σε 80 ώρες δεν είχα το παραμικρό θέμα, μου έριξε δύο CTD, το ένα μάλιστα αμέσως μετά από αποστολή, πριν γίνει αυτόματο save, άρα φτου κι από την αρχή... Δεν μπορώ να ξέρω αν φταίει σίγουρα το patch, αν πριν ήμουν τυχερός και τώρα άτυχος ή ό,τι άλλο, όμως συνέβη και αν είναι σύμπτωση, είναι μια πολύ άτυχη σύμπτωση. Στα του παιχνιδιού, η επόμενη priority mission έκρυβε τακτικές προκλήσεις αλλά και σεναριακές εκπλήξεις. Πολύ καλά εξελίσσεται ως τώρα η ιστορία, μπορώ να πω, κάποια κλισέ είναι αναπόφευκτα, αλλά διατηρεί τη φρεσκάδα της και, πραγματικά, δεν μπορώ να μαντέψω τη συνέχεια. Ακολουθούν κάποια spoiler για την ιστορία και τις παραμέτρους της μάχης: Spoiler To πρώτο σκέλος της αποστολής, η είσοδος στη βάση, είναι πολύ ενδιαφέρον, αφού "βρωμάει" ενέδρα και το ζήτημα είναι πώς θα τη διαχειριστείς. Σου βγαίνουν και αντίπαλοι στα νώτα, οπότε θέλει εγρήγορση και πολύ στοχευμένα χτυπήματα, ώστε να οδηγούν σε kills, να κερδίζεις ηθικό για νέα στοχευμένα χτυπήματα κτλ. Σε 16 γύρους, 17 kills, για του λόγου το αληθές: Το δεύτερο σκέλος είναι ακόμη ανώτερο, και σε επίπεδο τακτικής πρόκλησης, και σεναριακής εξέλιξης. Ξεκινάς με μάχη εκ του συστάδην και ανάγκη να ξεμπερδέψεις γρήγορα με 4 ελαφρύτερα αλλά πολύ ταχύτερα mech (προσοχή μην αφήσετε τα νώτα σας ακάλυπτα...) ενώ έρχονται ενισχύσεις, και πάνω που φτάνεις στο σκάφος και λες "γλίτωσα", σκάει (κυριολεκτικά|) ή έκπληξη, αναγκάζεσαι να αλλάξεις κατεύθυνση ενώ δέχεσαι off map πυρά, πέφτεις πάνω σε δύο scouts και τρεις assault, οπότε θέλει πολύ προσοχή πώς θα διαχειριστείς τα SLDF mech σου, για να βγεις αλώβητος από τη μάχη. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του γιατί δεν είναι και τόσο καταπληκτική ιδέα να κατεβάσεις τέσσερα mech με initiative 1 σε αποστολή (εδώ είναι 3, 2, 1 και 1 και ζορίζονται απέναντι στο 3, 3, 1, 1, 1,). Θεωρώ προτεραιότητα να βγουν από τη μέση τα ελαφρύτερα medium (ή τουλάχιστον να υποχρεωθούν σε υποχώρηση ώστε να μη λειτουργούν σαν spotters) και μετά επικέντρωση σε χειρουργικά χτυπήματα, γιατί τα τρία θηρία assault των Taurians δεν είναι για πολλά-πολλά. Μπορεί να βγει και κάποιο leg ή incapacitation kill (πύραυλοι, crits σε πυρομαχικά κτλ.) για 2 ή και 3 κομμάτια από ένα από τα assault, αλλά είναι ριψοκίνδυνο, ειδικά από τη στιγμή που έχεις παράμετρο να επιζήσει η Lady Arano και, προφανώς, περιορίζεται το ρίσκο που μπορείς να πάρεις με ένα mech που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν front and center στη μάχη. Τέλος πάντων, καλά πήγε η αποστολή: Και η lance που έκλεισε το δεύτερο σκέλος της αποστολής: Ιδιαίτερα χάρηκα που στην εξέλιξη της ιστορίας η Lady Arano μας δωρίζει το Highlander, το οποίο πραγματικά μου άρεσε πολύ. Όχι πως θα μου κακοφαινόταν το Atlas II ή το Black Knight, βέβαια :Ρ 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Snoob είπε Απόκρυψη περιεχομένων Το δεύτερο σκέλος είναι ακόμη ανώτερο, και σε επίπεδο τακτικής πρόκλησης, και σεναριακής εξέλιξης. Η συγκεκριμένη priority αποστολή ("Escape") είναι highlight για μένα: Από την μία, είναι ίσως η πρώτη φορά που κάποιος παίζει με Assault mechs, από την άλλη είναι σίγουρα η πρώτη (και ίσως μόνη; ) φορά που έχουμε διάφορα lostech καλούδια, όπως Pulse Lasers, ER Large Lasers, Double Heatsinks, Κλπ. Επίσης το Highlander που μας δωρίζει η Kamea, είναι SLDF Royal variant και αν δεν κάνω λάθος ή είναι υπερβολικά σπάνιο να τύχει σε salvage (κάποιοι λένε έχουν δει, παρ' όλο που κανένα άλλο mech στο παιχνίδι δεν έχει) ή δεν υπάρχει άλλο γενικά Gauss Rifle. Και για double heatsinks έχω διαβάσει αλλά πάλι δεν είδα κάτι εξακριβωμένο. Όλα αυτά (+διαφορετικές θωρακίσεις, LBX Autocannons -για XL Engines δεν είμαι σίγουρος, αλλά θα πρέπει μερικά stock variants να έχουν- ), πιο μετά (sequel?) θα γίνουν στάνταρ, αλλά στο timeline (3025+) που παίζουμε, είναι ακόμα lostech/σπάνια. Και πιο μετά (~3050-3052, ίσως σε 3ο game; ) που θα γίνει το Clan Invasion, η διαφορά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη, αφού οι Clans απλά είχαν τα πάντα καλύτερα απ' ό,τι είχε η Inner Sphere. Edit: Άπειρες παρενθέσεις... Επεξ/σία 4 Μαΐου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Πέρασα στην επόμενη priority mission, καθώς ήταν η μόνη 3αρα που μπορούσα να βρω, έχει αρχίσει και βρωμάει ο τόπος από 4αρες και 3,5αρες, αλλά δεν ξέρεις ποια θα σου πετάξει reinforcements, πότε θα τα βγάλει και σε ποια πλευρά (σε μία μου βγήκαν 4 heavy mechs στα νώτα, έχασα καλά όπλα και αναγκάστηκα και σε ένα ακόμη ejection για να μπορέσω με τα χίλια ζόρια να βγάλω το βασικό κομμάτι, ώστε να αποχωρήσω in good faith. Στην επόμενη, μου έβγαλε 1 heavy και 2 medium, πολύ βατά, και ήμουν σε καλή κάλυψη. (Κοινώς, υπάρχει θέμα με την περιγραφή της δυσκολίας μιας αποστολής, το έχω ξαναγράψει...) Τέλος πάντων, το priority mission, με τα σχετικά spoiler: Spoiler Mετά την προηγούμενη αποστολή, με τα δύο σκέλη και το lance με assault mechs, θα χρειαζόταν κάτι πάρα πολύ δυνατό για να την ξεπεράσει, και -ευτυχώς, σε επίπεδο μάχης- αυτή η αποστολή ήταν πολύ απλούστερη: άμυνα (προστασία 3 σκαφών που παραλάμβαναν πρόσφυγες) απέναντι σε 9 αντιπάλους Taurians, οι 5 στην ευθεία μέσα από ένα στενό πέρασμα με turrets και τους δικούς μου να έχουν στήσει επιτροπή υποδοχής, και 4 να επιχειρούν να επιτεθούν από τις πτέρυγες (2 και 2). Το Highlander είναι ένα θηρίο, πολύ απλά, χτυπάει από μακριά, χτυπάει από κοντά, χτυπάει στα τυφλά, ανεβάζει θερμότητα πολύ αργά, γενικά δεν θες να το βρεις μπροστά σου. Το Kintaro έχει εξελιχτεί σε ένα πρώτης τάξης close range killer, με 4 συστοιχίες πυραύλων (3 SRM, 1 LRM) και δύο laser, το heat sink βοηθάει και ένας πιλότος με καλό guts αλλάζει τα δεδομένα. Η Sasquatch που το πιλοτάρισε (Master Tactician) το μετατρέπει σε 4αρι στο initiative, αλλάζοντας τελείως τα δεδομένα: τα Commando και τα Jenner των Taurians δεινοπάθησαν. Από κοντά το Thunderbolt, να τσακίζει ό,τι επιχειρούσε να πλησιάσει, ενώ η δεύτερη Master Tactician της ομάδας, η Murdock, μετέτρεψε το Orion σε 2αρι στο initiative, και μαζί με το Highlander έστησαν ωραιότατη παγίδα στο μοναδικό assault mech των Taurians, ένα Battlemaster: στον ένα γύρο με called shot το Highlander το γκρέμισε, και στο επόμενο ανέλαβε το Orion. Τελικά, 9 αντίπαλα mech κατάφεραν να καταστρέψουν μόνο τους δύο πυργίσκους στο πέρασμα και να ρίξουν μία βολή προς τη δεξαμενή Γ (χωρίς να την καταστρέψουν). Ενδεικτικά του πόσο εύκολα -τελικά, μετά το αρχικό άγχος να προλάβεις τις κατσαρίδες με το evasion 4- η αποστολή, τα παραδοσιακά, πλέον, αναμνηστικά screenshots: Spoiler Το αποτέλεσμα: Και το lance:
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Mετά την παραπάνω αποστολή, μου έτυχε μια 3αρα, εν αναμονή της επόμενης priority. Πλέον, στις battle θεωρώ περίπου δεδομένο πως θα εμφανιστούν reinforcements και πρακτικά η δυσκολία συνίσταται στην κατάσταση που θα εμφανιστούν οι αντίπαλοι. Αυτή τη φορά, ήμουν αρκετά τυχερός καθώς ο χάρτης με έφερε αντιμέτωπο με τη βασική ομάδα σχεδόν μετωπικά (με ελαφρύ flanking εκ μέρους μου) και τις ενισχύσεις στο αριστερό μου πλευρό, αλλά πέρα από μια χαράδρα, που την ένωνε με το δικό μου υψίπεδο ένας μόνο δρόμος, οπότε το ζητούμενο ήταν να βγάλω γρήγορα τους βασικούς αντιπάλους, ώστε να ασχοληθώ απερίσπαστος με τις ενισχύσεις. Kαθοριστικό στοιχείο, το λειψό armor όλων των αντιπάλων, παρότι ανήκαν στο Directorate (η περιγραφή της αποστολής έλεγε πως είχαν μόλις προσεδαφιστεί, άρα ίσως να μην ήταν πλήρως έτοιμοι, αλλά μου έχουν τύχει αποστολές με αντίστοιχη περιγραφή με full armor, συν του ότι το armor μπαίνει στα mech bays, όχι όταν κατεβαίνεις για αποστολή, αν θέλει κανείς να το πάει αυστηρά με τη λογική). Πάντως, ήταν καλό πλεονέκτημα και δεν το άφησα ανεκμετάλλευτο. Γενικά, με δύο 40αρια Cicada και δύο Jagermechs, που πάσχουν σε θωράκιση, εφόσον ήλεγξα το υψίπεδο δεν υπήρχε θέμα ποιος θα επικρατήσει (αν και δεν κατάφερα να αποφύγω κάποιες ελαφριές ζημιές στο Kintaro μου), όμως το ζουμί ήταν εδώ: Spoiler Πρώτη φορά συνάντησα Black Knight στη μάχη. Όμως η έκπληξη είχε και συνέχεια. Γιατί, λίγο μετά, προέκυψε αυτό: Δεξιά στο screenshot βλέπουμε σωριασμένο (CT kill γιατί, είπαμε, προτεραιότητα ήταν ο έλεγχος του υψιπέδου, δεν ήξερα τι ήταν οι άλλοι τέσσερις στα αριστερά μου) το πρώτο Black Knight, και εμφανίστηκε και δεύτερο. Χρυσή ευκαιρία, λοιπόν, καθώς είχα 3/14 εγγυημένο salvage, το δεύτερο χάρη στη λειψή θωράκιση έδωσε ένα μάλλον εύκολο leg kill, και το αποτέλεσμα ήταν αυτό: Άκοπα, όμορφα κι ωραία, ένα Black Knight προστέθηκε στο στόλο μου. Καθόλου άσχημα, ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως, με το τέλος της αποστολής, μου ανακοινώθηκε πως η επόμενη priority είναι έτοιμη
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 What's next for BattleTech
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μεσολάβησε μια priority mission (θα γράψω κάποια στιγμή, ενδιαφέρον είχε), απλά βάζω εδώ δύο screenshots από μια απλή αποστολή, γιατί έχω την αίσθηση πως έπιασα κάποιο "σκαλοπάτι" δυσκολίας, αρχίζει και εμφανίζει ενδιαφέροντα mechs που δεν είχα ξαναδεί (εκτός priority, δηλαδή). Spoiler Κι επειδή τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά, leg kill για να πάρω τα δύο εγγυημένα κομμάτια: Παρενθετικά, τα τρία κομμάτια του Jagermech είναι από head shot (σε multiple targeting, μάλιστα) από το Gauss Rifle. Την αποστολή δεν την έχανα, από τακτικής άποψης δεν επηρέασε κάτι δραστικά αυτό το χτύπημα, αλλά ήταν μια μικρή εκδίκηση για τον Medusa...
dimoskoutr Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Συγνώμη που χαλάω το let's play το οποίο είναι κατά τα άλλα εξαιρετικό όμως έχω μια ερώτηση...το παιχνίδι πόσους πυρήνες χρησιμοποιεί; Από τον R5 1600 που έχω νομίζω ότι χρησιμοποιεί ένα πυρήνα και 2 threads!!! Αν δεν μου λέει ότι να 'ναι το hwinfo...Το παρατήρησα στο loading πριν τις αποστολές...στην μια οθόνη έπαιζα και στην άλλη είχα ανοιχτό το hwinfo...κάνω κάτι λάθος; Έτσι είναι όντως; Τέρμα unoptimized;;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα