Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Βλέπω μια ωραία αποστολή, 2αρα, με συμπαθητική αμοιβή, λέω ευκαιρία να μαζέψω χρήματα και να πειραματιστώ. Και μου σκάνε "reinforcements" από το δεύτερο γύρο... Tην έβγαλα την αποστολή, από πείσμα περισσότερο, αλλά και γιατί το Centurion CN9-AL έσκισε, απορρόφησε χτυπήματα, απασχόλησε 3 αντίπαλα mech για πολλούς γύρους και γενικά απέδειξε πως, μέχρι να βρεθεί ένα heavy, μπορεί να παίξει το ρόλο του tank πολύ ικανοποιητικά. Πλην όμως, πολλές ζημιές, το Jagermech πάλι έχασε βραχίονα (με έκλεισαν τα reinforcements και δέχτηκα και χτυπήματα στα νώτα) και, γενικά, ζημιές. Μάλλον ζημιωμένος βγήκα στο οικονομικό κομμάτι, όμως το κέρδος του Centurion είναι σημαντικό, συν του ότι απέκτησα ένα + όπλο και ένα τμήμα από Kintaro. Tα αποτελέσματα (δεύτερο ejection για τον Hoop Snake και συνολικά τρεις τραυματισμοί) εδώ: Spoiler A, ωραία: νέο primary mission, 2αρι (η ευκολότερη αποστολή από τις άμεσα διαθέσιμες, αλλά φοβάμαι πραγματικά να την ακουμπήσω) με σχετικά συγκεκριμένο αρχικό briefing: Spoiler Missile support, λέει, θα ήταν καλό να έχω, και κάποιο mobility. Ποιος ξέρει τι θέλουν να με βάλουν να κάνω... Για την ώρα, δεν πλησιάζω, αλλά πρέπει να βρω κάποια βατή αποστολή και οι άμεσα διαθέσιμες, δεν λένε κάτι. Χρειάζομαι κάποιο Kintaro, ίσως ένα Dragon, το Shadow Hawk καλό είναι, το Blackjack παρότι θερίζει αν βρει στόχο είναι πλέον χαμηλής αντοχής -και φάνηκε στην τελευταία αποστολή.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) how to avoid the permanent high/low spirit bug Edit: Δεν ξέρω κι αυτό αν είναι bug, αλλά σε άλλο ένα recovery mission, 4 νεκροκεφαλές, μου έρχονται, King Crab KGC-000 (δεν έχει άλλο variant το παιχνίδι αν δεν κάνω λάθος), Banshee BNC-3M, Awesome AWS-8T και Highlander HGN-733P τα οποία ήταν πάλι με πολύ χαμηλή θωράκιση, οπότε Called Shot -> Leg και ξέρετε πώς πάει η συνέχεια. Και αφού είχα ήδη κομμάτια από προηγούμενο KGC που πάλι δεν είχε καλό armor για κάποιο λόγο, έχω για άλλη μια φορά (βασικά "διπλανό" variant, γιατί στο MWO χρησιμοποιώ κυρίως το KGC-000) το αγαπημένο μου mech που φυσικά παίρνει πάλι το όνομα "Claw Mark". Το έχω full brawler, 2 x AC/20s (με 4 τόνους AC/20 ammo, άρα 20 βλήματα, αν και σκέφτομαι να βάλω κι άλλα, αλλά για τώρα έχω max armor) και 2 x SRM-6s. Θα δω πώς πάει. Θα φύγει λοιπόν το ένα Dragon και θα μπει στην θέση του. To πολύ-πολύ αν υπάρχει θέμα, θα το πάω πιο πολύ σε stock configuration για range. Edit 2: Μην ξεχάσω, σαν 100ρι, movement 1 κουτάκι και φυσικά initiative 1. Good guys finish laaaaast. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Την ίδια ώρα που διαβάζω ονόματα mech τα οποία ευτυχώς δεν έχω συναντήσει ακόμη, παιδεύομαι να μαζέψω ένα δεύτερο heavy mech, με ρυθμούς σαλίγκαρου. Δεν βοηθάει καθόλου το ότι η ένδειξη δυσκολίας μιας αποστολής είναι αλλού για αλλού: μια στα 2 μου έβγαλε 4 βαριά οχήματα (Devastator, Manticore κτλ.) μαζί με 3 γερά medium, 55αρια, oπότε προχώρησα στο δεύτερο good will withdrawal, αφού πρώτα έχασα δύο καλά AC/2 και δύο πολύ καλά MLaser από το Blackjack (ενώ το ήξερα πως, με χτυπημένα ήδη δύο mech, δεν έβγαινε η αποστολή, αλλά καλά να πάθω). Τα δε reinforcements, καπάκι με το βασικό στόχο (τουλάχιστον αυτή τη φορά εμφανίστηκαν από την ίδια κατεύθυνση και δεν είχα flanking, γι' αυτό και μπόρεσα να βγάλω τουλάχιστον τα οχήματα, ώστε να βγουν κάποια έξοδα συν να μη χάσω reputation). Με τα οικονομικά μου σε καθίζηση (είχα πέσει ακόμη και στους 2 μήνες, τώρα ανέκαμψα στους 4) ψάχνω εναγωνίως αποστολή, μου βγάζει μια 2,5 με ένα λέει ισχυρό mech, σε highlands χάρτη και βγάζει το στόχο μόνο του και τη συνοδεία πίσω από μια οροσειρά (το Enforcer μου τρελάθηκε στο sniping στα πλευρά και τα νώτα των αντιπάλων). Καθαρίζω στα γρήγορα το heavy (Quickdraw), αλλά όχι αρκετά καλά ώστε να μου βγάλει πάνω από 1 salvage, και μετά πιάνω πόστα πίσω από το βουνό, ενώ ο Centurion AL κλείνει το μοναδικό δρόμο. Αν εξαιρέσουμε ένα απίθανα τυχερό χτύπημα ενός Panther στον Enforcer μου που του έκανε μια μικρή ζημιά στο LT, και ένα συμπαθητικό -αλλά μάταιο- DFA του αντίπαλου Enforcer στο entrenched Centurion, η μάχη ήταν πανεύκολη, καμία σχέση με την αμέσως προηγούμενη "2αρα". Και αυτός είναι ο λόγος που, παρότι μου δείχνει την priority "2αρα" δεν τολμάω να την ακουμπήσω, έτσι και μου βγάλει reinforcements την έχω πατήσει.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 @GhostRiderLSOV, δύο ερωτήσεις, όσο αφελείς κι αν είναι: Το rating του mech (όταν κάνεις refit) τι ακριβώς σημαίνει, ξέρουμε; Επίσης, για να μη σκαλώσουν τα high spirit/low spirit, δεν πρέπει να βελτιώσουμε τις ικανότητες των πιλότων που τα έχουν, φαντάζομαι, όχι όλης της ομάδας, σωστά; Έστειλα τη Glitch στον πάγκο νωρίς και δεν είναι πρόβλημα πλέον, έχω ανώτερους πιλότους, αλλά αν μου σκαλώσει ο Medusa θα έχω θέμα...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δεν έχω προσέξει κάποιο mech rating, έχω δει για mech tech αλλά αυτό είναι το τεχνικό (όπως αντίστοιχα το medical), άρα νομίζω ότι κάτι έχω χάσει... Για τα Spirits έτσι πιστεύω, δεν μου έχει τύχει κάποιο event να τα επηρεάσει, εδώ και καιρό. Ρώτησα και στο Reddit για τους αντιπάλους με φτωχή θωράκιση και η μια απάντηση ήταν πως είναι τύχη και η άλλη ότι οι πειρατές συνηθίζουν να μην συντηρούν καλά τα mechs τους. Θα το κοιτάξω και την επόμενη φορά να δω αν λέει για πειρατές.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε Δεν έχω προσέξει κάποιο mech rating, έχω δει για mech tech αλλά αυτό είναι το τεχνικό (όπως αντίστοιχα το medical), άρα νομίζω ότι κάτι έχω χάσει... Για τα Spirits έτσι πιστεύω, δεν μου έχει τύχει κάποιο event να τα επηρεάσει, εδώ και καιρό. Ρώτησα και στο Reddit για τους αντιπάλους με φτωχή θωράκιση και η μια απάντηση ήταν πως είναι τύχη και η άλλη ότι οι πειρατές συνηθίζουν να μην συντηρούν καλά τα mechs τους. Θα το κοιτάξω και την επόμενη φορά να δω αν λέει για πειρατές. To mech rating το εμφανίζει αν επιχειρήσεις να κάνεις refit, το δείχνει επάνω στο κέντρο της οθόνης, μέχρι στιγμής έχω προσέξει μόνο rating 10, ανεξαρτήτως μεγέθους, οπλισμού κτλ. κι έλεγα μήπως σημαίνει κάτι. Στο spirits δεν το ρίσκαρα, δεν αναβάθμισα κανέναν, έληξε και στους δύο (1 low, 1 high) κανονικά, ευτυχώς. Οι πειρατές έχουν μια τάση να μην κατεβάζουν mech χωρίς πλήρη θωράκιση, αλλά είναι ζήτημα βαθμού δυσκολίας νομίζω. Και πάλι, ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι, ή έχει bug/glitch, ειδικά οι αποστολές με reinforcements δεν έχουν καμία σχέση με το τι δείχνει, τους βγάζει όλους μαζί. Τώρα επέλεξα μια 2αρα με καλό salvage και συμπαθητική αμοιβή. Κοντεύω 480.000 μηνιαία πάγια, δεν μου φτάνει πλέον μία αποστολή σε κάθε πλανήτη για να είμαι καλά στο μήνα.
Tobajara Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Με τόσα bugs και θέματα που αναφέρετε (και είναι ο βασικός λόγος κραξίματος στο GOG τουλάχιστον) το παιχνίδι θα πάρει καιρό μέχρι να στρώσει. Έχουν πει κάτι για patch?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Ναι, το ανέφερε ο @GhostRiderLSOV νωρίτερα, το πρώτο patch βρίσκεται ήδη σε beta. Από εκεί και πέρα (δεν αναφέρομαι στους χρόνους που κάνει για να φορτώσει...) ό,τι έχω συναντήσει ως τώρα είναι αφενός κάτι που ένα στοιχειώδες beta όφειλε να το πιάσει, αφετέρου δεν επηρεάζει σε τίποτε την απόλαυση του παιχνιδιού. Δεν είναι unplayable. Στρωτό είναι, σταθερό, δεν του λείπει κάτι. 60 ώρες (καλά, το αφήνω και να τρέχει όσο γράφω τα σεντόνια, δεν έχω παίξει πρακτικά τόσο) βράχος. Ήθελε σαφώς ευρύτερο beta, το in house που έκαναν απέτυχε σε βασικά πράγματα. Σχεδιαστικά, το μόνο σοβαρό ζήτημα (που και πάλι μπορεί να είναι θέμα δικής μου κατανόησης του παιχνιδιού) είναι ότι ο δείκτης δυσκολίας ξεγελάει, αγρίως κάποιες φορές. Μετά, αν θες να το ψειρίσεις, αφού σε αφήνει να πηγαίνεις όπου θες μέχρι να πάρεις priority mission, θεωρητικά μπορείς να πας μετά από 5 χρόνια, άρα σε επίπεδο immersion στο χαλάει, τι επείγον είναι αυτό που το αντιμετωπίζεις μετά από χρόνια; 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Χτες είχε κι ένα AMA (Ask Me Anything) από developer στο Reddit. Και σε περίληψη: HBS developer update- AMA summarized 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Ενδιαφέροντα πράγματα ειπώθηκαν. Το μόνο που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι αυτή η κατάσταση με τα "reinforcements" που δεν θεωρείται bug. Όταν σε βάζει αντιμέτωπο με δύο lances από την αρχή, που -τυχαία- μπορεί να βρεθούν αντικριστά, άρα να μην έχεις τρόπο να φυλάξεις τα νώτα σου, δεν μιλάμε για ενισχύσεις αλλά για υφιστάμενη παρουσία. Είναι περίεργο γιατί σε κάποιες αποστολές τα reinforcements λειτουργούν εξαιρετικά: λ.χ. νωρίτερα είχα μια αποστολή όπου έπρεπε να προφυλάξω μια βάση, με μια σειρά βασικών και επιπλέον στόχων: να προφυλάξω τη βάση, προφανώς, να συνοδεύσω ως τη βάση κάποιους μηχανικούς που ενεργοποιούν turrets, να εξουδετερώσω την προφυλακή του αντιπάλου, να μην αφήσω να καταστραφεί κανένα κτίριο. Ωραία ποικιλία και σωστή συμπεριφορά της AI: η προφυλακή εμφανίστηκε πρώτη και κάποιους γύρους μετά ήρθαν ενισχύσεις. Δεν ήταν εύκολη αποστολή, γιατί οι ενισχύσεις ήρθαν από άλλη πλευρά και έπιασαν τα υψώματα πάνω από τη βάση, ενώ υπήρχε και καλή ποικιλία στους αντιπάλους (και light, και medium close range/LRM/energy/AC). Ωραιότατη μάχη και σωστή χρήση των ενισχύσεων: δεν τα καταφέρνεις, έρχεται ο άλλος να σε βοηθήσει. Το "πολέμα με δύο lances" χωρίς να σου λέει τίποτε το briefing ή βάζοντάς σε να πάρεις θέσεις σε λαγγάδι με τα lances στα υψώματα, δεν είναι ενισχύσεις, είναι shooting fish in a barrel... Το ότι το παιχνίδι πήγε αρκετά καλά ώστε να συζητάνε για DLC και FreeLC, οπωσδήποτε είναι θετικό και οι ιδέες που ακούστηκαν ήταν ενδιαφέρουσες. Υ.Γ. Eξασφάλισα ένα Kintarto 18, αλλά είναι τίγκα στα energy χωρίς heat sinks, ποτς γκένεν τούτο...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Snoob είπε Το μόνο που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι αυτή η κατάσταση με τα "reinforcements" που δεν θεωρείται bug. Όταν σε βάζει αντιμέτωπο με δύο lances από την αρχή, που -τυχαία- μπορεί να βρεθούν αντικριστά, άρα να μην έχεις τρόπο να φυλάξεις τα νώτα σου, δεν μιλάμε για ενισχύσεις αλλά για υφιστάμενη παρουσία. Πόσο μάλλον όταν καταστρέψεις τον στόχο σου μετά τα reinforcements που ήρθαν στον 2ο γύρο και σου πει o Darius "I detect incoming enemy reinforcements" πριν σου έρθει Mission Complete γιατί τους έχεις καταστρέψει όλους. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ο dev τι λέμε. Εdit: Επίσης όπως κάποιοι και στο Reddit αλλά και με φίλους από MWO, προτιμώ να μπουν οι Clans σε sequel, ώστε να έχουμε τότε 4th Succession War και Clan Invasion (3050), γιατί τώρα δεν κολλάει τεχνολογικά καθόλου. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 52 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε Πόσο μάλλον όταν καταστρέψεις τον στόχο σου μετά τα reinforcements που ήρθαν στον 2ο γύρο και σου πει o Darius "I detect incoming enemy reinforcements" πριν σου έρθει Mission Complete γιατί τους έχεις καταστρέψει όλους. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ο dev τι λέμε. To πιθανότερο. Την περίληψη διάβασα, οπότε υπάρχει και μια περίπτωση να μην αποδόθηκε σωστά, αλλά... Πάντως, όταν λειτουργούν σωστά τα reinforcements προκύπτουν πολύ ενδιαφέρουσες αποστολές. Στο μεταξύ, με έπιασε παλαβομάρα να δοκιμάσω 2 νέα mech σε διομισάρα αποστολή: το Kintaro ΚΤΟ-18 σαν brawler/damage sponge και το Firestarter σαν disabler/light scout επειδή είναι έρημος. Προβλέπω withdrawal, αλλά θα επανέλθω. edit: Πάντως, υπάρχει σαφέστατα θέμα με το δείκτη δυσκολίας. Μου βγάζει μια στα 2,5 και σκέφτομαι, ευκαιρία να τεστάρω κάποια πράγματα, όπως heat shutdown, τι μπορεί να κάνει το Kintaro κτλ. Ξεκινάει με main και secondary, πιο κοντινός στόχος το secondary (διάσωση κάποιων πρακτόρων και στη συνέχεια bonus να μη διαλυθεί το mech που τους παρέλαβε). Στέλνω σφαίρα το Firestarter, με initiative 5, δεν το προλάβαινε κανείς, παραλαμβάνει και χοπ-χοπ εξαφανιζόλ πίσω από το Kintaro. Εμφανίζεται η φρουρά του secondary, partial lance με Locust, Spider και Cicada... Με συνοπτικές διαδικασίες μετατρέπω τα τρία light σε παλιοσίδερα και στρέφομαι προς τον κυρίως στόχο: εντοπίζω οχήματα στο ραντάρ. Ένα Demolisher, ένα Manticore, ένα SRM Carrier και κάτι που δεν θυμάμαι καθόλου, τόσο πολύ με δυσκόλεψε. Με πλεονέκτημα σε range και τα mech μου να κρύβονται σε φαράγγια, να κάνει ο Medusa sensor lock κι ύστερα να εξαπολύω στα νώτα τους SRM/LRM volleys από το εντυπωσιακό Kintaro, τελείωσε η αποστολή σε χρόνο μηδέν. Δεκτό το ότι η μορφολογία του χάρτη έπαιξε ρόλο, αφού διέλυε το los των οχημάτων, ενώ το Jagermech είχε πιάσει ένα λόφο και ό,τι επιχειρούσε να πλησιάσει το τσάκιζε, αλλά αυτή η αποστολή (ειδικά με αυτά τα mech δεν ήταν 2,5 με καμία δύναμη. Πρέπει να το ρυθμίσουν αυτό το θέμα, τώρα μου βγάζει στο σύστημα που είμαι δύο 3αρες και διστάζω, εναλλακτικά έχω τη 2αρα primary. Μπορεί και να το τολμήσω.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Η πρώτη μου 3αρα αποστολή, στην οποία με εξώθησαν οι σπατάλες για την αναβάθμιση του σκάφους... Όλο λέω θα σταματήσω, κι όλο κάτι φτιάχνω. Spoiler Φτάνοντας στο πεδίο, βλέπω τα objectives. Τα δύο γνωστά, εντόπισε και κατάστρεψε ένα συγκεκριμένο mech, το δεύτερο (σε μορφή μπόνους) να φας και τη φρουρά του. Καλά ως εδώ. Κι από κάτω, reinforcements. Όποιος θέλει να ασχοληθεί με το παιχνίδι αυτή τη στιγμή (ενδεχομένως και στο μέλλον, αν κρίνουμε από το τι απαντήσεις δόθηκαν στο πρόσφατο ΑΜΑ) θα πρέπει να ξέρει πως οι ενισχύσεις έχουν δύο μορφές στο παιχνίδι: εκείνες που έρχονται να βοηθήσουν τις υπάρχουσες δυνάμεις του εχθρού όταν ζορίζονται ή χάνεται κάποιος στόχος στο χάρτη, και εκείνες που βρίσκονται στο χάρτη από την πρώτη στιγμή. Άρα, δεν είναι ενισχύσεις με τη συνήθη σημασία της λέξης, είναι ένα δεύτερο (full ή partial) lance, στοιχείο το οποίο δημιουργεί ένα θέμα σοβαρό με την εκτίμηση της δυσκολίας μιας αποστολής, τόσο ως προς το πώς αυτή αποτυπώνεται από το δείκτη του παιχνιδιού, όσο και ως προς το πώς αντιλαμβάνεται ο παίκτης τι σημαίνει δυσκολία 1 έως 5. Δηλαδή, αν τύχεις σε αποστολή 2αρα, λ.χ., όπου οι ενισχύσεις έρχονται κάποια στιγμή στην πορεία της μάχης (άρα είναι πιο βατή η αντιμετώπισή τους) και τα πας καλά, θα σκεφτείς πως τις 2αρες τις έχεις. Και μετά θα σου τύχει 2αρα με τις ενισχύσεις ήδη στο χάρτη (κι ακόμη χειρότερα, κοντά σου, σε radar range, άρα αρχίζουν και κινούνται αμέσως καταπάνω σου για να σε κυκλώσουν) και θα γίνει σφαγή. Μετά, προσπαθείς να καταλάβεις, τι σημαίνει δυσκολία 2/5. Στη συγκεκριμένη αποστολή, όμως, συνέβη κάτι που πραγματικά με εντυπωσίασε: ο χάρτης ήταν εφιαλτικός για τον επιτιθέμενο, ο κυρίως στόχος είχε εντοπιστεί τελευταία φορά στην κορυφή ενός βουνού, η φρουρά του λίγο χαμηλότερα, οι ενισχύσεις στα βορειοδυτικά του χάρτη, σε ένα λεκανοπέδιο, πολύ κακοτράχαλο έδαφος, πρακτικά ελάχιστη κάλυψη πέρα από κάτι αραιά δάση και λιγοστά βράχια, επίθεση που έπρεπε να πραγματοποιηθεί με υψομετρικό μειονέκτημα και, γενικά, όλα τα στοιχεία για withdrawal υπήρχαν. Όμως, καθώς προχωρούσα στο δρόμο κι άρχιζα να ανηφορίζω το βουνό, φτάνοντας σε μια διασταύρωση, ο XO επικοινωνεί και μου λέει το εξής (λογικότατο, αλλά εκπληκτικό ως παρέμβαση): "Μάστορα (Commander με αποκάλεσε, αλλά οκ) αυτό το σημείο όπου πας να προχωρήσεις είναι ταμάμ για ενέδρα. Δεν θέλεις να βρεθείς ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά". Κοιτάζω το χάρτη και μένω μάστορας. Πράγματι, στην πρεμούρα μου να πιάσω ένα υψίπεδο για να έχω ελέγξω ένα καλύτερο σημείο του χάρτη, οδηγούσα το lance μου ανάμεσα από τις ενισχύσεις και τη φρουρά του στόχου μου (μέτωπο και αριστερή πτέρυγα). Η αποστολή ήταν generic (δηλαδή όχι priority/story) άρα δεν ήταν σχεδιασμένο επί τούτου. Δεν ξέρω τι trigger έχουν φτιάξει για αυτή την παρέμβαση, ενδεχομένως κάτι που εκτιμά τις γνωστές θέσεις του εχθρού, κι αν πας να μπεις ανάμεσα σου (τη) λέει, πάντως λειτούργησε άριστα. Το Kintaro (KTO-18) που προπορευόταν τραβάει χειρόφρενο, κι αμέσως στρέφω όλο το lance προς τις ενισχύσεις, μακριά από τη φρουρά, προς την άκρη του χάρτη. Με δυο λόγια, εκμεταλλεύτηκα το range του Jaggermech και των LRMs που κουβαλούσε το Centurion AL και το Kintaro, για να χτυπάω από μακριά τις ενισχύσεις. Κατάφερα και έθεσα εκτός μάχης τα 2/3 mech (ένα Thunderbolt και ένα Cicada) με το Jaggermech των αντιπάλων να υποχωρεί μόλις είδε την τύχη των δύο συντρόφων του. Εντωμεταξύ, η φρουρά του βασικού στόχου (Locust, Enforcer, Kintaro και ένα εντυπωσιακό Orion ONI-X) άρχισε να κατηφορίζει για να ενισχύσει τις ενισχύσεις αλλά με στοχευμένα χτυπήματα μπόρεσα και τους έβγαλα. Ο τελικός στόχος ήταν ένα Dragon DRG-1N, το οποίο όμως, απέναντι σε 4 mech, δεν είχε τύχη. Δύο ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες: η εκπληκτική παρέμβαση του Olivares και το ότι -πλην του βασικού στόχου- τα υπόλοιπα mech είχαν λειψή θωράκιση, επιτρέποντάς μου πολλά leg shots (ήταν τόσο το salvage σε αποστολή 2/8 που δεν ήξερα τι να πάρω), κερδισμένο initiative με knockdowns κτλ. Αν είχαν φουλ θωράκιση mech όπως το Orion, το Thunderbolt και το Kintaro, πολύ απλά δεν έβγαινε η αποστολή. Και μία αναμνηστική της lance: Spoiler 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Eνθαρρυμένος από την επιτυχία στην παραπάνω αποστολή (και έχοντας πλέον ένα Orion στην ομάδα) αποφάσισα να περάσω στο 4ο priority mission. Όπως πάντα, ακολουθούν spoilers για την ιστορία, το χάρτη κτλ. Spoiler Η αποστολή έχει να κάνει με την κατάληψη μιας βάσης με πολλές αποθήκες πυρομαχικών. Αυτός είναι ο βασικός στόχος και μετά υπάρχουν 4 bonus παράμετροι, οι 2 φανερές και οι 2 αποκαλύπτονται στην πορεία: οι φανερές, όσο περισσότερες αποθήκες πυρομαχικών διαφυλάξεις, τόσο μεγαλύτερο το bonus, έως και 30% και στην πορεία καλείσαι να εμποδίσεις τη διαφυγή 2 οχημάτων φορτωμένων πυρομαχικά, για συνολικό bonus 30% επίσης. Ο χάρτης έχει δύο περάσματα από την αρχική θέση που μας αφήνει τo Jaguar, μία στην ευθεία προς τα κεντρικά κτίρια και μία αριστερότερα, προς κάποιες περιφερειακές αποθήκες. Κατέβηκα με το Orion, το Kintaro, το Shadow Hawk και ένα Griffin 1S, καθώς η ενημέρωση έκανε λόγο για χρησιμότητα του mobility και της δυνατότητας εκτόξευσης πυραύλων. Το μεν mobility είναι πάντοτε χρήσιμο, αλλά για τους πυραύλους... μεχ. Αν εξαιρέσουμε το Kintaro, που τη βασική ζημιά την κάνει με τους πυραύλους του, και το οποίο με δύο ωραιότατα called shots τσάκισε τα φορτηγά, έχοντας πιάσει το δευτερεύον πέρασμα, οι πύραυλοι των υπολοίπων οκ, χρήσιμοι ήταν, αλλά όχι κάτι το καθοριστικό. Βασική άμυνα της βάσης ήταν 8 mech, από light (Locusts, Spider, Firestarter),μέχρι ένα heavy Dragon με πλήρη θωράκιση και ενδιάμεσα κάποια medium mechs. Επικουρικά (υποτίθεται) υπάρχουν και κάποιοι πυργίσκοι. Από τη στιγμή που δέχεται ο πρώτος πυργίσκος επίθεση (μεταξύ των δύο περασμάτων, πρέπει να βγει οπωσδήποτε από τη μέση) σημαίνει συναγερμός και τα mech αρχίζουν να κινητοποιούνται. Αυτό που έκανα -και μου επέτρεψε να βγάλω την αποστολή σχετικά αναίμακτα- ήταν να υποχωρώ καθώς τα mech πλησίαζαν για να λειτουργήσουν σαν spotters. Τη βασική ζημιά μου την έκαναν οι πυργίσκοι, καθώς μέχρι να βγουν τα light από τη μέση έφταναν τα medium, και στο τέλος ήρθε και το Dragon και έδεσε το γλυκό. Αν επιχειρήσεις να πιάσεις την κορυφογραμμή που βλέπει προς τη βάση, τότε τα πράγματα αγριεύουν, καθώς η ΑΙ εντοπίζει έναν ευνοϊκό στόχο και τον σφυροκοπά ανελέητα: δεν νομίζω πως μετωπική επίθεση έχει πιθανότητες επιτυχίες χωρίς βαριές απώλειες. Οπότε, προτίμησα να εκμεταλλευτώ τη μορφολογία του χάρτη (υπάρχει ένας κεντρικός λοφίσκος μεταξύ των δύο περασμάτων κι ένας μεγαλύτερος λόφος πιο πίσω, ό,τι πρέπει για jump jet sniping, οπότε υποχωρώντας ανάγκαζα τα mech του εχθρού να πλησιάζουν για να με εντοπίσουν και να δώσουν χτυπήματα στους missile turrets πιο πίσω. Eξαιρώντας μια επική ανοησία -από άγχος, απέναντι στο Dragon- οπότε έδωσα alpha strike που μου έκανε overheat, γενικά η τακτική απέδωσε. Βοήθησε επίσης το ότι είχα δύο bulwark χαρακτήρες, οπότε ακόμη κι όταν αναγκαζόμουν να παραμείνω σταθερός (είτε για να μη δώσω los επίθεση στον αντίπαλο, είτε για να κάνω brace καθώς οι άτιμοι οι πυργίσκοι με τους πυραύλους ζόρισαν γερά τις αντοχές του stability των πιλότων μου) η ζημιά ήταν στο μισό. Κι εκεί που η μάχη έκλεισε θετικά και ετοιμαζόμουν να απολαύσω την ηρεμία μετά από μια priority mission (πολύ λιγότερο αγχωτική από ό,τι η προηγούμενη, πάντως) συνειδητοποιώ ότι η επόμενη priority είναι άμεσα διαθέσιμη... 2,5 βαθμοί αυτή τη φορά... Τέλος πάντων, υπάρχουν κάποιες άλλες αποστολές στον πλανήτη, οπότε θα δω τι επισκευές προλαβαίνω να κάνω σε 1-2 μέρες. Δυστυχώς ο βασικός scout μου τραυματίστηκε, αλλά υπάρχει ικανοποιητικός αντικαταστάτης. Ακολουθούν οι κλασικές αναμνηστικές screenshots. Spoiler Το αποτέλεσμα της μάχης: Kαι το lance: 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Όπως το έλεγα, εσύ την έβγαλες πολύ πιο κυριλέ. Εγώ είχα κυρίως direct-fire mechs (δεν είχα κοιτάξει ότι το briefing έλεγε για mobility / LRMs) και τα είχα βγάλει πιο έξω, για να πετύχουν το convoy και τέλος πάντων, δεν ήταν από τις πιο επιτυχημένες προσπάθειές μου. Μέχρι στιγμής οι υπόλοιπες είναι πιο straight-forward.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα