Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δεν μπορώ να περιγράψω αυτό που συνέβη και το πώς αισθάνομαι... Σίγουρα παίζει ρόλο η έκβαση της μάχης, όμως για μένα η 3η priority mission ήταν -μέχρι τώρα- η κορυφαία στιγμή του παιχνιδιού από άποψη σχεδιασμού αποστολής. Τίγκα στο spoiler το spoiler, οπότε, ξέρετε εσείς Spoiler Παρασυρμένος από το ότι τα πήγα καλά στις προηγούμενες 2-3 αποστολές με δείκτη 2 (το Jagermech με τα αναβαθμισμένα όπλα σπέρνει, έτσι και βρει καλό οπτικό πεδίο) αποφάσισα να ξεκινήσω την 3η priority mission, την απελευθέρωση του Panzyr και την αποκατάσταση του Οίκου Decimis. Στην αρχική περιγραφή αναφέρει τη φύλαξη του διαστημοδρομίου, στις αμυντικές αποστολές γενικά τα πηγαίνω καλά, οπότε σκέφτηκα "εδώ είμαστε, ευκαιρία για ένα ωραίο μύριο αμοιβή" (ξοδεύω ασταμάτητα σε αναβαθμίσεις, πρέπει να βάλω φρένο...) Φτάνοντας στον πλανήτη, τα δεδομένα αλλάζουν, το διαστημοδρόμιο έχει πέσει στα χέρια του εχθρού και η αποστολή άμυνας μετατρέπεται σε αποστολή εφόδου και μάλιστα με χρονική πίεση: πρώτα, μέσα σε 6 γύρους, πρέπει να φας 5 οχήματα, ώστε οι δυνάμεις της Lady Arano να αποκτήσουν τον έλεγχο των turrets του διαστημοδρομίου, διευκολύνοντας έτσι την έφοδο. Δύο από τα ρημάδια ήταν SRM Carriers, τα οποία ρήμαξαν τη Behemoth (RIP) δύο μήνες νωρίτερα, οπότε οι οιωνοί δεν ήταν καλοί από την αρχή. Ευτυχώς, με υψομετρικό πλεονέκτημα και καλή χρήση των jump jets του Blackjack, του Enforcer και του Shadow Hawk, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή δύναμη πυρός του Jagermech, κατάφερα να βρω αρκετά called shots και πλαγιοκοπήσεις ώστε να ξεπεράσω το εμπόδιο αυτό πολύ ευκολότερα -και γρηγορότερα- από ό,τι περίμενα. Πριν προλάβω να χαρώ, όμως, οι τεχνικοί της Lady Arano απέκτησαν τον έλεγχο των turrets, αποκαλύπτοντας μια επιβλητική σειρά αντιπάλων mech: κοντά στα light Panther και Jenner, ξεπρόβαλαν γύρω από το στόχο μου, τον πύργο ελέγχου του διαστημοδρομίου, ένα Dragon, ένα Hunchback, ένα Trebuchet και ένα Centurion AL (η έκδοση με τα λιγότερα όπλα αλλά εκπληκτική θωράκιση 880). Ξαφνικά η αποστολή μοιάζει αδύνατη, όμως δεν υπάρχει άλλη επιλογή, έχω 12-13 γύρους για να φτάσω στον πύργο ελέγχου και να τον καταστρέψω, ώστε να αποτρέψω την προσεδάφιση εχθρικών ενισχύσεων, πράγμα που θα καταδίκαζε σε αποτυχία την επιχείρηση της Lady Arano. Για μερικούς γύρους, τα αντίπαλα mech ασχολούνται με την εξόντωση των rogue turrets, δίνοντάς μου τη δυνατότητα να πάρω θέση και να αρχίσω να ρίχνω τα πρώτα χτυπήματα. Οι πύργοι κάνουν ελάχιστη ζημιά, όμως είναι αρκετοί ώστε, σε συνδυασμό με τα 4 mech μου, να δημιουργούν καταστάσεις πλαγιοκόπησης. Στέλνω τα 3 mech με jump jets προς το χείλος ενός γκρεμού που βλέπει το λεκανοπέδιο όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις, με σκοπό να πηδήξω από εκεί κάτω, να κρυφτώ πίσω από ένα γιγάντιο κτίριο που υπάρχει στο χάρτη και ουσιαστικά χωρίζει το λεκανοπέδιο στη μέση, ενώ με το Jagermech θα καλύπτω τα νώτα τους από ψηλά και θα απασχολώ ό,τι μπορώ από τους αντιπάλους. Κάποια στιγμή, το βαριά θωρακισμένο Centurion των αντιπάλων μου γυρίζει τα νώτα για να χτυπήσει έναν πύργο, και ο Hoop Snake από το πιλοτήριο του Jagermech το εκμεταλλεύεται: alpha strike με called shot στα νώτα και... θρίαμβος! CT kill και ο δρόμος ανοίγει κάπως για τους τρεις με τα jump jet. Η πτώση του Centurion κάνει την κεντρική διοίκηση του Aurigan Directorate να δώσει εντολή στα mech να πάψουν να ασχολούνται με τους πυργίσκους (έχουν διαλύσει εντωμεταξύ 2-3) και να σημαδέψουν τους δικούς μου, που έχουν πιάσει ήδη πόστα σε ένα δάσος πίσω από το πελώριο κτίριο. Το Trebuchet ρίχνει κάποιους πυραύλους αλλά το evasion από τα jump jets και το cover του δάσους βοηθούν ώστε η ζημιά να είναι ελάχιστη και μόνο στη θωράκιση. Ανταποδίδω και καταφέρνω να προκαλέσω ζημιά στο δεξί πόδι του Trebuchet. Εντωμεταξύ, Dragon και Hunchback αρχίζουν να πλησιάζουν, από τις δύο πλευρές του πελώριου κτιρίου, σε κλασική κίνηση pincer. Κινδυνεύω να βρεθώ παγιδευμένος ανάμεσα στα δύο ισχυρότερα mech του αντιπάλου: και να μη με διαλύσουν, θα χάσω χρόνο που δεν έχω στη διάθεσή μου. Στοχεύω το Trebuchet, το γκρεμίζω και με αλλεπάλληλα χτυπήματα -μαζί με τους πυργίσκους- το διαλύω. Το Dragon, όμως, μου φράζει το δρόμο. Εδώ, τα turrets και το Jagermech αποδεικνύονται καθοριστικά: τα χτυπήματα που ρίχνουν ανακόπτουν την πορεία των αντιπάλων (το ελαφρύ Panther έχει δεχτεί αρκετά σοβαρά χτυπήματα) αναγκάζοντας μάλιστα το Dragon να γυρίσει πίσω, για να καλύψει τα νώτα του απέναντι σε δύο κοντινούς πυργίσκους που του έχουν ξυρίσει κάμποση θωράκιση. Είναι η ευκαιρία που περίμενα, οι τρεις μέσα στο δάσος μπορούν να βρεθούν στα νώτα του θηριώδους Dragon. Διαδοχικά alpha strike από Enforcer και Shadow Hawk ξυρίζουν κι άλλη θωράκιση, ενώ διαλύουν το δεξί χέρι του θηρίου. Με το φυλαγμένο called shot, στέλνω το αναβαθμισμένο Blackjack στη μεγάλη ζαριά: called shot στην ταλαιπωρημένη ράχη του Dragon και ο γίγαντας σωριάζεται με CT kill. O δρόμος προς τον πύργο ελέγχου είναι πλέον ανοιχτός, όμως το Jenner και το Hunchback, το πρώτο χάρη στο εκπληκτικό evasion του, το δεύτερο χάρη στην ατελείωτη θωράκισή του, ξεφεύγουν από το χώρο που καλύπτει το Jagermech και ξεπροβάλλουν στη γωνία του κτιρίου, από όπου βλέπουν τους τρεις δικούς μου. Το Jenner δεν έχει αρκετή δύναμη πυρός για να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα, ενώ το Hunchback, χωρίς jump jets και λιγοστό σχετικά οπλισμό (το τίμημα της εντυπωσιακής θωράκισης που κουβαλάει) δεν μπορεί να πλησιάσει για το φονικό melee χτύπημα. Εντωμεταξύ, οι πυργίσκοι έχουν φέρει σε δεινή θέση το Panther που προσπαθεί να καλύψει τη θέση του εξουδετερωμένου Dragon, αναγκάζοντάς το σε υποχώρηση. Ο δρόμος είναι και πάλι ανοιχτός προς τον πύργο ελέγχου, όμως ο χρόνος λιγοστεύει επικίνδυνα: η Lady Arano επικοινωνεί και με εξορκίζει να βιαστώ. 5 γύροι ακόμη. Όλα για όλα πλέον, Blackjack, Shadow Hawk και Enforcer τρέχουν προς τον πύργο ελέγχου, αφήνοντας τα νώτα τους ακάλυπτα στο Jenner που ακολουθεί, ενώ το Hunchback επιχειρεί να το καλύψει απέναντι στα πυρά του Jagermech, που συνεχίζει να ελέγχει το χείλος του γκρεμού. Το evasion του ταχύτατου Jenner το γλιτώνει από CT kill απέναντι στα AC του Jagermech, όμως οι πυργίσκοι αναλαμβάνουν δράση, προκαλώντας του αστάθεια. Ο ταλαιπωρημένος πιλότος, γκρεμίζεται, χτυπά μια τελευταία φορά και σκοτώνεται, με το Jenner να μην προλαβαίνει να δει τα νώτα των δικών μου. Το Hunchback προσπαθεί να επιστρέψει προς τον πύργο ελέγχου, καθώς οι πυργίσκοι έχουν διαλύσει το ταλαιπωρημένο Panther, όμως το θηριώδες mech είναι αργό. Μόνη ελπίδα του Directorate, ο χρόνος που κοντεύει να εξαντληθεί. Προσπαθώ να φτάσω με jump jets μέσα στον περιφραγμένο χώρο του πύργου ελέγχου, όμως είμαι μακριά. Απομένουν δύο γύροι. Το Enforcer έχει φτάσει στα ριζά του οχυρού, όμως είναι αβέβαιο αν θα μπορέσει με άλμα στον τελευταίο γύρο να μπει μέσα στην περίφραξη, κι ακόμη πιο αμφίβολο αν θα μπορέσει με τα όπλα που διαθέτει να διαλύσει το κτίριο. Εκείνη τη στιγμή (εντελώς τυχαία, σας διαβεβαιώ) καθώς ψάχνω να δω αν κάποιο από τα Shadow Hawk και Blackjack μπορούν να φτάσουν με άλμα πάνω στο βράχο (αδύνατο, το τείχος είναι χτισμένο σχεδόν πάνω στο χείλος) το ποντίκι περνά πάνω από την περίφραξη. Φωτίζεται. Μπορώ να ρίξω. Alpha strike από το Shadow Hawk και το τείχος διαλύτεται! Το Blackjack περνά μπροστά του, στη διαγώνιο προς τον πύργο ελέγχου: τον βλέπει! Νέο alpha strike και το κτίριο... στέκεται όρθιο με 7 (ΕΠΤΑ) γραμμές αντοχής από τις αρχικές 100. Πλέον, όμως, το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο. Στον τελευταίο γύρο, τιμητικά το Shadow Hawk που γκρέμισε το τείχος, ανοίγοντας το δρόμο προς τη νίκη, εξαπολύει ένα αγαλιαστικό alpha strike, έτσι που πύραυλοι και ριπές λέιζερ συνεχίζουν να πέφτουν πάνω στα χαλάσματα του πύργου ελέγχου ώρα αφότου το κτίριο έχει μετατραπεί σε ερείπια. H Lady Arano επικοινωνεί για να ανακοινώσει πως τα αποβατικά του Directorate αδυνατούν πλέον να συνεχίσουν την κάθοδό τους στον πλανήτη και οι δυνάμεις του εχθρού καταρρέουν. Ενεργοποιείται η ζώνη αποχώρησης από την αποστολή. Με τα πάντα να έχουν κριθεί και τα mech μου σε εξαιρετικά καλή κατάσταση, δεδομένης της δυσκολίας της αποστολής, βάζω στο στόχαστρο το Hunchback, που δεν πρόλαβε να επιστρέψει στο χώρο του πύργου ελέγχου. Δεχόμενο διαδοχικά χτυπήματα από τα τρία mech που εκτέλεσσαν την έφοδο και το Jagermech που τους παρείχε πολύτιμη κάλυψη, το Hunchback είναι ο τελευταίος εχθρός που καταρρέει, επιτρέποντας στις δυνάμεις μου να αποχωρήσουν ανεμπόδιστα, για να επιστρέψουν στο Argo και να πανηγυρίσουν μια ανέλπιστη επιτυχία, η οποία είχε τουλάχιστον κινηματογραφική εξέλιξη. Κλείνω με τα δύο αναμνηστικά screenshots. Τα αποτελέσματα της μάχης: Kαι οι τέσσερις mechwarriors που πέτυχαν μια ολότελα απρόσμενη --και γι' αυτό διπλά γλυκιά- νίκη (κρίμα που δεν σκέφτηκα να βγάλω ένα screenshot τους υπερπολύτιμους πυργίσκους, τους αξίζει μια θέση εδώ): 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Σε αυτήν κι εγώ στον τελευταίο γύρο τα κατάφερα, επειδή ήμουν σαν τον λαγό με την χελώνα "έλα μωρέ, θα προλάβω" και έκανα τα kills ήσυχα σχετικά, μέχρι που στο τέλος έπρεπε να δούμε ποιος θα τελικιάσει και αν η Glitch δεν έβγαζε τις τελευταίες βολές της, θα είχα δει τι γίνεται σε Priority Mission loss. Έκανα τώρα κι άλλες 2 Priority Missions σε αλλά δεν βάζω ούτε σε spoilers, γιατί (ε, η 2η βασικά) ήταν καλές. You'll see. Eτοιμάσου @Snoob για την επόμενη σου Priority Mission γιατί αν θυμάμαι καλά, είναι αυτή που δεν γούσταρα καθόλου. Νομίζω ότι σκάνε θυσίες εκεί, οπότε σκέψου (όχι σαν εμένα που τα σκέφτομαι μετά :P) τι προτιμάς περισσότερο. Από την άλλη, εσύ παίζεις διαφορετικά, οπότε μπορεί να την περάσεις στο χαλαρό και όχι σαν εμένα που πήγε ο χαρακτήρας μου 5 μήνες Med Bay.
Tobajara Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Γιατί με ψήνετε να σκάσω έτσι από το πουθενά τα φράγκα να μπω κι εγώ? Γιατί? Ο Snoob όντως, όσο θυμάμαι από το Darkest Dungeon παίζει ΠΟΛΥ μετρημένα και προσεκτικά. Εγώ συχνά πυκνά χαλαρώνω και, χωρίς να το ρίχνω στο τζόγο, λέω "άντε να τελειώνουμε" και κάνω κανένα γιουρούσι. Είμαι της λογικής πως ο ευκολότερος τρόπος να μη δεχτείς ζημιά είναι να μην υπάρχει κανείς να στην κάνει
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Κι εγώ είμαι κυρίως του burst damage, μεγάλα όπλα σε μεγάλα mechs, αλλά κάπως έχω βάλει πια και LRMs στο παιχνίδι μου, γιατί μερικές φορές θα χρειαστείς και την βολή που δεν την πιάνουν τα άλλα όπλα εύκολα για κάνα κτίριο ή όχημα που φεύγει. Γενικά έχω το θέμα όπως έχω ξαναπεί: Παίζω το Battletech πολύ όπως έπαιζα στο Mechwarrior Online. Και όταν λένε "this is the meta", εγώ κάνω κάτι άλλο.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μερικές ακόμη σκέψεις: Spoiler Πρέπει να ψάξω κάποια στιγμή να δω αν υπάρχουν βίντεο από την 3η priority, να δω με τι mech και τι σεταρίσματα τη βγάζουν όσοι τη βγάζουν. Θεωρώ πως με τρία full direct fire που κατέβηκα (Blackjack, Jagermech και Enforcer) και πυραύλους μόνο από το Shadow Ηawk (για κάποιο λόγο δεν θυμάμαι καθόλου να μου δίνει indirect στόχευση στον πύργο ελέγχου, αλλά ήταν απίστευτη η ένταση, οπότε πιθανότατα δεν θυμάμαι καλά, το LRM5 όμως θα μου έδινε max 20 damage, στον 100αρη πύργο αυτό σημαίνει 5 γύρους που πολύ απλά δεν είχα στη διάθεσή μου) αν δεν ήταν οι πυργίσκοι και, κυρίως, οι ευκαιρίες για δύο πισώπλατα χτυπήματα στο Centurion AL και, κυρίως, το Dragon, την αποστολή δεν την έβγαζα με καμία δύναμη. Τη μάχη ενδεχομένως να την κέρδιζα (όχι αν μου ρίχνονταν βέβαια και τα 6 αντίπαλα mech ταυτόχρονα) αλλά όχι στον προβλεπόμενο χρόνο. Από την άλλη, αν δείτε στο screenshot με τα αποτελέσματα, οι στόχοι είναι 4 και το ότι τους πέτυχα όλους μου έδωσε +50% άρα εικάζω ότι και κάποιον να χάσεις δεν χάνεται όλη η αποστολή, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ, ας πούμε, πώς θα κέρδιζα χωρίς τους πυργίσκους, που είναι ο πρώτος στόχος, αν έπρεπε δηλαδή να μετρηθώ και με τόσους πυργίσκους (θα έπεφτε το sensor lock σύννεφο, και λίγο-λίγο θα με σακάτευαν). Ίσως αν έχανες το πρώτο περιθώριο να διαλύσεις τον πύργο να αποβιβάζονταν κάποιες δυνάμεις του εχθρού, άρα να χανόταν ο στόχος για καθόλου δυνάμεις, να έχανες αυτό το μπόνους και να σου έδινε μερικούς γύρους ακόμη περιθώριο για δεύτερο κύμα. Σίγουρα πρέπει να ξανασκεφτώ τη σύνθεση και το σετάρισμα της ομάδας μου. Έχω πλέον αρκετά mech για να πειραματιστώ και αρκετούς tech points για να το κάνω μέσα σε λογικό διάστημα. Τώρα, το πρόγραμμα έχει περισυλλογή και ανασύνταξη, με στόχο σιγά-σιγά, μέσα από σχετικά βατές αποστολές να βρω κομμάτια για νέα, βαρύτερα mech, ενώ παράλληλα θα πειραματίζομαι με τα υφιστάμενα. Τρία LRMs πάνω σε Commando (COM-2D) ή τέσσερα πάνω σε Locust (LCT-1S). Άραγε, θα μπορούν να περπατήσουν; Τι θα τους απομένει για θωράκιση; Ένα τύλιγμα με αλιμουνίχαρτο;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Εγώ θα πρότεινα να φύγουν τα lights, γιατί τα μεγαλύτερα mechs εκτός του ότι παίρνουν περισσότερα όπλα, αντέχουν και περισσότερο. Υπάρχουν και μερικά που τρέχουν αρκετά (όπως τα Dragons) αλλά ισχύει ότι θα έχουν μικρότερο initiative.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Για πλάκα το γράφω Τα 10αρια οριακά τα σηκώνουν και όχι σε όλα τα hardpoints, τα 15αρια ούτε για αστείο. Κοντεύω να στήσω ένα Trebuchet, θα δω τι δυνατότητες μου δίνει αυτό, έχω και αρκετά upgraded missile συστήματα, οπότε θα πειραματιστώ και εκεί. Δεν έχω μάθει ακόμη να διαβάζω με άνεση τα ranges, ώστε να τοποθετώ καλύτερα τα mechs, , αυτό είναι ένα κομμάτι όπου πιστεύω πως έχω σημαντικά περιθώρια βελτίωσης, ας πούμε το Jagermech το φέρνω υπερβολικά κοντά στην πρώτη γραμμή, είναι για πιο sniper καταστάσεις.b Σκέφτομαι να βάλω το Centurion AL για ασπίδα, να απορροφά ζημιά, να έχω το Jagermech για long range direct los, κάτι για πιο ενδιάμεσο range (έχω ένα full upgraded Blackjack αλλά και κάποια άλλα για πειραματισμούς) και ένα για LRM platform/stability hits, ελπίζω να βολέψει το Trebuchet. Πάντως, θα πάω σε βατές αποστολές στο άμεσο μέλλον ώστε να ενισχύσω τα οικονομικά μου και να σχηματίσω μια εικόνα για τη βαθμίδα δυσκολίας στην οποία μου δίνει 1-2 γερούς αντιπάλους στους 4, να μαζέψω κομμάτια για κάτι ανώτερο: Orion, Dragon κτλ. Το Griffin που έχω δεν ξέρω τι λέει, πρέπει να πειραματιστώ και με αυτό.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 PSA: Number of saved games affects load times and general performance Έκανα κι εγώ άλλο folder για να ρίχνω μέσα τα παλιά και να αφήνω μόνο τα πιο πρόσφατα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δεν χρειάζεται να πω αν μου αρέσει το Battletech, νομίζω. Όμως η ιστορία με τα saves και γενικά το performance του παιχνιδιού... δεν έχω λόγια. Αδικούν τη δουλειά τους, πολύ απλά (και επιβεβαιώνουν όσους τους λέγαμε ανοιχτά από την αρχή πως ήταν κάκιστη ιδέα ο περιορισμός της beta μόνο στο κομμάτι των αποστολών). Να δω πότε θα βγάλουν patch και τι θα περιέχει. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, Snoob είπε Να δω πότε θα βγάλουν patch και τι θα περιέχει. Mέχρι στιγμής αυτό είναι σε beta: BATTLETECH 1.0.1 Release Notes [BETA] Release 1.0.1 Notes, 4/27/2018 Trial fix aimed at improving video player stability for some users experiencing video playback issues and crashes. (Windows: Switching from Media Foundation to DirectShow API with AVP Pro. Including additional filters for compatibility.) Trial fix for an issue where save games could sometimes fail to appear upon re-launching the game. We now immediately apply changes to the windowed mode and fullscreen monitor selection settings. Added the ability to change the Callsign associated with your multiplayer profile. Fixed issues with the Vsync setting sometimes not applying correctly. Setting Vsync to be ON by default. Fixed an issue where redeeming a valid unlock code could cause a long loading screen. Fixed an issue where 'Mech model variants unlocked using an access code could be seen clipping through other Argo UI screens, after selecting the unlocked 'Mech in the Mech Bay. Fixed minor graphical issues with the pre-order Shadow Hawk Umbra skin. Fixed an issue where enemy AI could sometimes act slowly during Defend Base contracts. Improved loading sequence stability when alt-tabbed. Release 1.0.1 Known Issues The base Shadow Hawk model is currently missing its paint schemes. (This will be resolved before 1.0.1 becomes the default / live branch.)
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δεν το είχαν ποτέ στην HBS με τα saves, θυμάμαι και το εξωφρενικό σύστημα του Shadowrun Returns, επαναστάτησε ο κόσμος για να φτιάξουν ένα νορμάλ σύστημα. Αυτό εδώ, πάντως, τα ξεπερνάει όλα: μπήκα να δω saves (όλο continue έκανα, πρακτικά παίζω ironman κι ας μη βλέπω τέτοια επιλογή, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει κι αν χάσω ας πρόσεχα) και ήταν παρανοϊκό, μου είχε δέκα saves από day 1... Κι έλεγα, γιατί δεν με ρωτάει για overwrite... Έμεινα με 4-5, τα πιο πρόσφατα. Το performance θα το δω, είναι αλήθεια πως είχα αρχίσει να παρατηρώ κάτι σκαλώματα, τόσο στις αποστολές όσο και στο σκάφος. Πάντως, οι χρόνοι φορτώματος παραμένουν αποκαρδιωτικοί: ειλικρινά αναρωτιέμαι, τι στην ευχή τέσταραν. @GhostRiderLSOV έχω μπερδευτεί: η θωράκιση μετά τις αποστολές δεν αποκαθίσταται αυτόματα, εφόσον το mech δεν έχει υποστεί φθορές στο σκελετό;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δεν είμαι σίγουρος. Έχει τύχει μετά που έχω πατήσει το "Repair" κουμπί, να είναι έτοιμο το mech αλλά το Armor value να μην είναι φουλ, οπότε πηγαίνω κάθε φορά στο Refit και κάνω "repair all" και μετά "max armor" όποτε έχω armor breach. Σημείωση πως άν έχει σπάσει κομμάτι και θέλει replace, πρώτα replace κομμάτι και ό,τι είχε μέσα και μετά max armor, αλλιώς θα γεμισει το βάρος και δεν θα μπαίνουν πράγματα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μόλις τώρα, GhostRiderLSOV είπε Δεν είμαι σίγουρος. Έχει τύχει μετά που έχω πατήσει το "Repair" κουμπί, να είναι έτοιμο το mech αλλά το Armor value να μην είναι φουλ, οπότε πηγαίνω κάθε φορά στο Refit και κάνω "repair all" και μετά "max armor" όποτε έχω armor breach. Σημείωση πως άν έχει σπάσει κομμάτι και θέλει replace, πρώτα replace κομμάτι και ό,τι είχε μέσα και μετά max armor, αλλιώς θα γεμισει το βάρος και δεν θα μπαίνουν πράγματα. Kάποιο glitch είναι, στο bay/refit μου έδειχνε το armor nominal (ό,τι περιγράφει το default loadout) στο βάρος επίσης full (55/55 ας πούμε) αλλά με max armor άλλαζε τις τιμές, άλλα αντ' άλλων, ούτε καν ισορροπημένα στους 2 βραχίονες. Εντωμεταξύ, στην επιλογή lance μου εμφάνιζε το armor στο επίπεδο που ήταν επιστρέφοντας από την προηγούμενη αποστολή, κάποια στιγμή (διαβάζοντας και τα μάλλον απογοητευτικά patch notes) μου την έδωσε, τους έστειλα στον πλανήτη και... έχουν full armor, κανονικά. Θα επαναλάβω την απορία μου: τι στην ευχή τέσταραν. edit: Ευτυχώς ένα -1 tech penalty που είχα τσιμπήσει από random event, έληξε κανονικά. Στο μεταξύ, έχει αρχίσει και εμφανίζει καλύτερα mechs, ένα Vindicator τσάκισε τη δεξιά πλευρά του Jagermech και μου στοίχισε ένα δυνατό AC/2 και ένα εξαιρετικό AC/5... Καλά να πάθω, πάλι πολύ μπροστά το είχα φέρει...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Το σκέφτομαι σοβαρά όταν κάνω battle αποστολή και έχει reinforcements να κάνω ή τα reinforcements ή το main force και να withdraw. Αυτή τη φορά βασικά έφαγα τους στόχους ενώ με πλαγιοκοπούσε το reinforcement και είπα να παλέψω μέχρι τέλους. Not very pretty... Ευτυχώς δεν μου έφαγαν τον Medusa. Tην Behemoth, τι την έβαζα μπροστά να την χτυπήσουν, μπααα...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Πρέπει κι εγώ να αρχίσω να ονομάζω τα mech μου, μαζεύτηκαν κάμποσα και έχω αρχίσει να μπερδεύω τι φόρτωσα πού... Εντωμεταξύ, τα λειτουργικά έξοδα έχουν πάρει αγρίως την ανηφόρα και μου βγάζει όλο κάτι περίεργες αποστολές: χρειάζομαι ένα βαρύ mech που να αντέχει το ξύλο, για την ώρα έχω το Centurion CN9-AL με πολύ αξιοσέβαστη θωράκιση, αλλά αργό και μέτρια δύναμη πυρός. Στάδιο πειραματισμών, αλλά χωρίς κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα μέχρι τώρα: έχω φάει άσχημο κόλλημα με το Blackjack, το έχω αναβαθμισμένο σημαντικά, αλλά πολύ ελαφρύ είναι στους 45 τόνους για medium...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα