Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Week 81, day 2. Βρίσκω αποστολή με 3 νεκροκεφαλές που ζητάει να σώσω έναν VIP (recovery), Salvage να φτάνει μέχρι 4/18 και αφού κρατιέμαι καλά, ψήθηκα. Σκάει πρώτο contact: Το πρώτο 75t (ακόμα Heavy) mech που βλέπω και προσπαθώ να θυμηθώ 75ρια heavies. Τελικά ήταν ένα Black Knight BL-6-KNT παρέα με ένα Orion ON1-V και ίδρωσε λίγο ο Dekker, αλλά ήταν σε καλή θέση και δεν έφαγε πολλές, παρ' όλο που ήρθαν και άλλα LRMs από βάθος. Nα μην το πολυλογώ, δεν ήταν το πιο "clean" fight, Called Shots στο Right Torso του Orion και μετά στου Black Knight όταν πλησίασε. Μετά ντου για CT. (Δεν ξέρω αν επειδή έχω την Glitch πρώτη αυτή μιλάει στο inspiration αλλά γενικά χαιρόταν :P). Από το βάθος ήταν ένα κλασσικό Thunderbolt TDR-5S που έφυγε εύκολα και στο τέλος ήρθε ένα Orion ON1-K το οποίο σαν τελευταίο, έφαγε όλο το focus fire αγκαλιά. Φυσικά με κάτι τέτοια το salvage τους ήταν...χμ...φτωχό, αλλά δεν ένιωθα σίγουρος για να το πάω αλλιώς, μιας και είχαμε μερικές τρύπες (και ο Dekker έφαγε και μια στο κεφάλι κλασσικά). Επίσης είχα μπερδευτεί εκείνη την στιγμή και είχα ξεχάσει ότι 80 και πάνω είναι Assault και όχι 75. Πάντως οκ, κάτι βγάλαμε... 8 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν μπορώ να ξέρω τι διάρκεια έχει το campaign, πάντως αν δεν προκύψει πίεση χρόνου, θεωρητικά μπορείς να παίζεις "χρόνια" στο παιχνίδι. Aπ' ότι θυμάμαι που έχουν πει, το παιχνίδι συνεχίζει και αφού τελειώσεις το campaign.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Επίσης, κάποιες λεπτομέρεις που δεν θυμάμαι να τις αναφέρουν τα tutorials του μάστρο-Λινγκ: Δεν γίνεται να στείλετε storage χτυπημένο mech. Λογικό μεν, δεν το είχα διαβάσει κάπου δε, κι έτσι επέλεξα να πάρω από το salvage αντί 3 κομμάτια Panther, 2 και 1 Jenner JR 7-D (είχα ήδη 2), για να πειραματιστώ με ένα ελαφρώς πιο ανθετικο, γρήγορο scout αντί του Spider. Έλα όμως που το Spider θέλει πρώτα επισκευές για να πάει στο μούσκιο... Που σημαίνει πως τώρα, αν ανακαλέσω το Jenner θα χάσω χρόνο για να το σετάρω. Kι έχω ένα Panther κι ένα Wolverine με 2/3 κομμάτια. Χρειάζομαι επειγόντως δεύτερο mech bay: θα μου εκτοξεύσει τα έξοδα, βέβαια, αλλά νομίζω πως έτσι θα βγάζω περισσότερες αποστολές σε λιγότερο χρόνο, άρα στα καθαρά έσοδα θα είμαι κερδισμένος. Εντωμεταξύ, αποστολή με salvage 3/14, εκτός από τα 3 κομμάτια mechs που είχα υπήρχε και PPC, και LRM-10, και κάποια συμπαθητικά ΑC. Και σε 11 τυχαία κομμάτια μου κληρώνει 1 stock medium laser, κάτι heat sinks και κάτι ammo. Οπότε, σκέφτομαι πως τελικά ίσως να μη συμφέρει να αφήνεις τους αντιπάλους και τόσο άθικτους (είχα 4/4 CT kills στα mechs και μόνο 1 arm κατεστραμμένο, με ό,τι όπλα κουβαλούσε, συν δύο RT), δηλαδή να πρέπει να τσακίζεις τα άκρα με τη σαβούρα, ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου κληρώσει κάτι αξιόλογο μετά. Βέβαια, εδώ ο αντίλογος είναι: και πού ξέρεις ότι είναι σαβούρα; Δεν μου έχει τύχει να πάρω όπλο (+) από μάχη (έχω μόνο ένα, αγοραστό) οπότε δεν ξέρω αν οι έξτρα δυνατότητες αποτυπώνονται κάπως στο paper doll του αντιπάλου. Θα το μάθεις αν διέλυσες ένα ++ medium laser; Όχι, αφού το διέλυσες. Και πάλι, όμως... Να, για κάτι τέτοια θέματα λέω πως το παιχνίδι είναι έπος: όποιος αγαπάει όχι μόνο τις τακτικές μάχες, αλλά και το κομμάτι της διαχείρισης, έχει υλικό για πολύ σκέψη και πειραματισμούς. Εβδομάδα 9η, ημέρα 7η όλα αυτά.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δεν είμαι σίγουρος στο paper doll αν δείχνει τα +, τουλάχιστον εγώ όταν κοιτάω, το κάνω στα γρήγορα σε όσα πιο βαριά οπλισμένα mechs θέλω να θυμηθώ που έχουν τον περισσότερο οπλισμό για να "κόψω" να μην μου ρίχνουν.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε Δεν είμαι σίγουρος στο paper doll αν δείχνει τα +, τουλάχιστον εγώ όταν κοιτάω, το κάνω στα γρήγορα σε όσα πιο βαριά οπλισμένα mechs θέλω να θυμηθώ που έχουν τον περισσότερο οπλισμό για να "κόψω" να μην μου ρίχνουν. Είχα μια αποστολή assassination και σκέφτηκα πως το mech του στόχου ίσως να είχε κάτι αξιόλογο πάνω του, αλλά παρότι κατάφερα CT kill με τα όπλα του (PPC, LRM-10) άθικτα (του έφαγα ένα heat sink, αλλά οκ) το paper doll δεν έδειξε (+) και στο salvage επιβεβαιώθηκε, είχε stock weapons. Ένα Commando που κουβαλούσε ένα PPC και έκανε να πλησιάσει το ρήμαξα, του έφαγα και τους δύο βραχιόνες, αλλά ούτε εκείνου το paper doll έδειχνε κάτι. Πρέπει να βρω (+) όπλο στη μάχη για να επιβεβαιωθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εντωμεταξύ, κατεβάζοντας 170 τόνους σιδερικό στην αποστολή (2 γεμάτες ασπίδες στην επιλογή lance) αυτή που ήταν βαθμού 1 μου φάνηκε πολύ απλή, ήταν βέβαια 5 mechs αλλά με εξαίρεση το Griffin του βασικού στόχου τα άλλα δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι σοβαρό (μέχρι και Locust LCT-1C (light fire support) είχε, αλλά τώρα πύραυλοι απέναντι σε entrenched ή στο δάσος, δεν, έξυσαν λίγο armor και αυτό ήταν όλο, άθικτοι γύρισαν και οι 4. Στο τέλος έφαγα και τα οχήματα που συνόδευαν τον φυγά, δεν χρειάστηκε να φτάσω καν στο extraction point. Σκέφτομαι να περάσω σε αποστολές με βαθμό δυσκολίας 1,5 αλλά έχω μια με 0,5 που κανονικά δεν θα ασχολούμουν καν, όμως είναι πάλι assassination και ο ΧΟ μου λέει πως έχει εγγυημένη extra αμοιβή αν εμπλακούμε με το στόχο (που θα εμπλακούμε) και αν φάμε τη συνοδεία του (που θα τη φάμε). Μετά, έχω δύο Canopus, αμφότερες στο ίδιο σύστημα που βρίσκεται στο δρόμο προς την priority, άρα αφού θα το κάνω που θα το κάνω το ταξίδι, προβλέπεται μια στάση και εκεί (δυσκολία 1 και 1,5 αντίστοιχα, με προοπτικές για πολύ salvage, έως 3/14). Λογικά, αν πάω καλά σε αυτές τις αποστολές, θα επιχειρήσω τη 2αρα βασική. To πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη mech bays για τα mothballed, ώστε να έχω μεγαλύτερη ευελιξία στη σύνθεση της ομάδας και λιγότερο χαμένο χρόνο περιμένοντας τις επισκευές/αλλαγές εξοπλισμού. Συν του ότι έχω κομμάτια από άλλα 9, τα 3 στα 2/3 έτοιμα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Λοιπόν, διδάγματα από το δεύτερο assassination (0,5 βαθμός δυσκολίας): Κανονικά, θα έλεγα πως ήταν μάπα το καρπούζι, καθώς ο προπαγανδιστής που κυνηγούσα είχε για συνοδεία ένα Spider που έφυγε από τη μέση με CT kill, και τρία οχήματα (δύο τανκ και έναν εκτοξευτή ρουκετών) που μου γέμισαν το salvage με stock MG. Ο ίδιος ο προπαγανδιστής κυκλοφορούσε με ένα Enforcer ENF-4R, το οποίο δεν έλεγε κάτι από οπλισμό. Στα θετικά της αποστολής ότι ο βασικός στόχος, χάνοντας την υποστήριξη και βλέποντας πως δεν βγάζει άκρη με 4 mechs που είχαν φτάσει πρακτικά άθικτα απέναντί του, προσπάθησε να τραπεί σε φυγή. Είναι καλό να βλέπεις την ΑΙ να κάνει "λογικά" πράγματα. Πλην όμως, η sniper μου, η Glitch, με το Blackjack, εκμεταλεύτηκε το ψύχος της τούνδρας για να ρίξει ένα στοχευμένο alpha strike στο κεφάλι του Enforcer. To αποτέλεσμα, 3 κομμάτια Enforcer με περίμεναν στο salvage, και παρότι η αποστολή δεν υποστήριζε πάνω από 2/10 (στο οποίο και την είχα ρυθμίσει), η τύχη ήταν μαζί μου και, εκτός των 2 κομματιών που πήρα εγγυημένα, μου κλήρωσε και το τρίτο, καθώς και το μοναδικό του Spider. Spoiler Έχω ήδη ένα Enforcer, οπότε αυτό πηγαίνει πακέτο στο storage ενόψει δεύτερου mech bay ή χαλεπών καιρών. Aκόμη και με τιμές scrap, είναι 336 χιλιάδες, πολύ παραπάνω από ό,τι αν είχα ανεβάσει στο φουλ την αμοιβή σε μετρητά. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Εμένα γιατί δεν έχει εμφανιστεί ούτε ένα Enforcer; Edit: Μάλλον έπρεπε να είχα πάει για leg shots στην αποστολή με τα καλά heavies... https://www.reddit.com/r/Battletechgame/comments/8fa6uz/how_to_shoot_yourself_a_mech/ Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 16 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε Εμένα γιατί δεν έχει εμφανιστεί ούτε ένα Enforcer; Edit: Μάλλον έπρεπε να είχα πάει για leg shots στην αποστολή με τα καλά heavies... https://www.reddit.com/r/Battletechgame/comments/8fa6uz/how_to_shoot_yourself_a_mech/ Θεωρητικά, χτυπώντας τα πόδια είναι ο ευκολότερος τρόπος. Κι εγώ το σκυλομετάνιωσα που στο μοναδικό heavy που συνάντησα ως τώρα φέρθηκα τόσο επιθετικά που έμεινα μόνο με ένα κομμάτι, αλλά δεν είχα μάθει ακόμη να χρησιμοποιώ σωστά το morale και τα called shots. Δεν πειράζει, είμαι σίγουρος πως κάτι καλό θα βρεθεί στην πορεία
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Είπα να πάω σε κοντινό πλανήτη από μόνος μου και βρήκα αποστολές εκεί και διάλεξα μια με 5 salvage max και 1,1 μύριο, 3 νεκροκεφαλές. Για να δούμε... H ταρίφα ήταν 30k, και διάβασα στο Reddit ότι αυτά που σου έρχονται να κάνεις travel μέσω contract είναι free transit. Οπότε μάλλον θα αρχίσω να explore εδώ κι εκεί. Εdit: Τελικά η αποστολή ήταν ένα συνονθύλευμα από Blackjacks, Wolverines και ένα Shadow Hawk. Δεν μου φάνηκε σε καμιά περίπτωση ότι είχα θέμα (εκτός το Wolverine με 1 ML που έκανε DFA στο Dragon της Glitch που έκανε καλή ζημιά). To salvage όμως έδωσε 1 Wolverine, 1 Shadow Hawk κι 1 Blackjack, οπότε, it was a small payday. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε Είπα να πάω σε κοντινό πλανήτη από μόνος μου και βρήκα αποστολές εκεί και διάλεξα μια με 5 salvage max και 1,1 μύριο, 3 νεκροκεφαλές. Για να δούμε... H ταρίφα ήταν 30k, και διάβασα στο Reddit ότι αυτά που σου έρχονται να κάνεις travel μέσω contract είναι free transit. Οπότε μάλλον θα αρχίσω να explore εδώ κι εκεί. Αυτό θα έπρεπε να το εξηγούν κάπως καλύτερα, νομίζω. Να υπήρχε, έστω, μια ένδειξη για κινητικότητα στα συμβόλαια, αν υπάρχει ζήτηση κάπου, έστω χωρίς να λέει τι συγκεκριμένα. Τώρα, στην τύχη, είναι κάπως να χάνεις χρόνο ταξιδεύοντας κάπου όπου μπορεί να μην έχει δουλειά. Εκτός κι αν είναι σίγουρο -πρακτικά- πως σε κάθε σύστημα θα έχει κάτι. Αναφέρει, βέβαια, στο star map, το κάθε σύστημα τι μέση δυσκολία έχουν οι αποστολές που προσφέρει. Προσωπικά, λέω να πάρω το δρόμο για τη priority mission, έχει τρία συστήματα ενδιάμεσα, στο πρώτο ξέρω πως έχει δύο αποστολές (είναι αμφότερες με free travel), θα δω πώς θα τα πάω με τον 1,5 βαθμό (τις 1 βαθμού τις βγάζω σταθερά, πλέον, συν του ότι έχω 6 αξιοπρεπή light/medium mechs να πορεύομαι).
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Έριξα ένα Kintaro αφού του έσπασα side torso και μετά τα 2 πόδια και μου έδωσε 2 κομμάτια, πρέπει να το σιγουρέψω. Edit: Να σιγουρέψω ότι ένα σπασμένο side torso (όχι και τα 2) και 2 πόδια off ότι δίνουν 2 κομμάτια. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Kαιρός ήταν να τα κάνω -επιεικώς- μαντάρα μετά από 13 εβδομάδες. Ακολουθεί μακρινάρι, οπότε μπαίνει σε spoiler: Έχω πάρει το δρόμο προς μια priority mission με το σκεπτικό να σταματάω στα συστήματα που μεσολαβούν, ώστε να τεστάρω τακτικές, να κερδίζω εμπειρία και να βγάζω τα έξοδα μέχρι να φτάσω στην -χρυσοπληρωμένη- βασική αποστολή. Πρώτη στάση το Linhauiguan (γλωσσοδέτης) όπου με περίμεναν από το προηγούμενο σύστημα 2 travel mission, 1 και 1,5 βαθμών δυσκολίας αντίστοιχα. Επιλέγω την πρώτη, ταξιδεύω δωρεάν στο σύστημα και ετοιμάζομαι για μάχη. Με περιμένει, λέει το briefing, μια μερικώς έτοιμη heavy lance, και το ζητούμενο είναι να επιτεθώ πριν προλάβουν να στήσουν άμυνες κτλ. Σκέφτομαι, heavy lance, ευκαιρία για κάποιο στοχευμένο kill να αρχίσω να μαζεύω κομμάτια για κάποιο heavy mech ώστε να έχω ένα επιπλέον asset ενόψει της μεγάλης (2αρας) αποστολής. Κατεβαίνω με Shadow Hawk, Enforcer, Blackjack και Spider για lock/reserve/turn delay των αντιπάλων, αφού είναι ακόμη σε high spirits και οι ειδικές επιθέσεις είναι πολύ φτηνές. Φτάνοντας στον πλανήτη (martian biome, καθόλου καλό για το Enforcer και το Blackjack, αλλά χωρίς δεύτερο mech bay τα περιθώρια να φύγω από stock καταστάσεις είναι μηδαμινά, περισσότερα επ' αυτού σε λίγο) αρχίζω να αναζητώ τους στόχους μου, κι εκεί με περιμένει η πρώτη έκπληξη: είναι οχήματα. Καθώς κινούμαι προς τα εκεί, υποθέτοντας πως είναι η προφυλακή των heavy mechs, ο Oliveira με ειδοποιεί πως έρχονται ενισχύσεις για τους αντιπάλους. Στον επόμενο γύρω, στη δεξιά μου πτέρυγα εμφανίζονται τα blips 4 mech. Tα οποία, όμως, είναι όλα 4αρια... Δηλαδή, light. Σταματώ την προώθηση προς τα οχήματα (που ακόμη δεν ξέρω τι είναι) και αναζητώ κάλυψη στο γυμνό τοπίο για να υποδεχτώ τις ενισχύσεις, να ξεμπερδέψω με αυτές και να ασχοληθώ μετά με τον κυρίως στόχο. Σύντομα, αποδεικνύεται πως έχω να κάνω με 3 Locusts και 1 Firestarter. Τα Locusts δεν τα φοβάμαι, γιατί είναι καρυδότσουφλα, αλλά το Firestarter είναι πρόβλημα: κινείται αρκετά γρήγορα στο χάρτη, παίζει σε υψηλή σειρά (πάνω από τα 3 medium δικά μου) και είναι ό,τι πρέπει για να προκαλέσει shutdown σε energy-heavy mechs (όπως το Blackjack και το Enforcer), ιδίως σε περιβάλλον που δεν βοηθά την εκτόνωση της θερμότητας. Και ενώ αρχίζω να ανταλλάσσω τις πρώτες ψιλές με τα Locusts, τα οποία επιβεβαιώνουν τη φήμη τους ως δίποδοι τενεκέδες (το ένα το διέλυσα με called shot που στόχο είχε απλά να το ρίξει σειρά, από 4 σε 3, αλλά με 33% το βρήκα στο CT κι εκεί που ήταν άθικτο σωριάστηκε κάτω, το δεύτερο ακολούθησε λίγο μετά) φτάνουν τα αργά οχήματα που αποτελούν τον κύριο στόχο μου, από την αριστερή μου πτέρυγα και (έχοντας τα Locust για spotters) με ταράζουν στους πυραύλους. Κανονικός καταιγισμός. Δεν προκαλούν δομικές φθορές, αλλά μου τρώνε με ανησυχητικό ρυθμό τις θωρακίσεις και με απειλούν με instability. Κι εκεί παίρνω τη μοιραία απόφαση: χωρίς να τσεκάρω οπλισμό στο ένα όχημα που έριξε αβέρτα ρουκέτες (τα άλλα 3 δεν τα βλέπω ακόμη) κινούμαι προς το μέρος τους με το Black Hawk, το βαρύτερο mech (55T) που διαθέτω, με τη melee specialist Behemoth στο πιλοτήριο: στόχος να ξεμπερδέψω γρήγορα με τα οχήματα. Υπολογίζω λάθος την απόσταση, δεν μπορώ να δώσω melee επίθεση και, για να συντομεύω, μέσα σε 2 γύρους, 2 εκτοξευτές SRM6 σακατεύουν το Black Hawk και φέρνουν τη Behemoth στα όριά της, αφού τρώει τρία τραύματα και χάνει τον έναν βραχίονα. Στο μεταξύ έχω διαλύσει τον πρώτο εκτοξευτή αλλά εμφανίζεται ο άλλος (που ως τότε έριχνε με spotter) και γκρεμίζει τη Behemoth. Με εντυπωσιακό κυνισμό η ΑΙ επιχειρεί called shots στο κεφάλι και το torso του Black Hawk με τα τελευταίο Locust, τον εκτοξευτή και τα τρία άρματα. Δεν τα καταφέρνει, οπότε σε μια κίνηση απόγνωσης φέρνω το Spider με τον Medusa στο πιλοτήριο προς τα οχήματα, θέλοντας να τους δώσω δεύτερο στόχο, σηκώνω τη Behemoth και εκεί κάνω κι άλλη γκάφα: αντί για άμεσο eject, επιτίθεμαι σε ένα τανκ, κουτσή πλέον, το στέλων αδιάβαστο και παρακαλάω να μη με ρημάξει ο 2ος εκτοξευτής όταν έρθει η σειρά του. Μάταια: νέος καταιγισμός SRM6, και ο χτυπημένος κορμός του Shadow Hawk καταρρέει, το mech γκρεμίζεται και η Behemoth σκοτώνεται. Η μάχη κλείνει με το Spider να τσαλαπατάει το φονικό εκτοξευτήρα πυραύλων και το δεύτερο άρμα μάχης, ενώ Glitch και Dekker με τα χίλια ζόρια (και κάποιες ζημιές από υπερθέρμανση, αλλά χωρίς τραύματα) καταφέρνουν να διαλύσουν το τελευταίο Locust, να απωθήσουν το Firestarter και να ολοκληρώσουν την αποστολή. Συμπερασματικά: Λάθος το ότι έστειλα χωρίς υποστήριξη ένα mech σε εχθρούς που δεν είχα δει τι είναι. Τους υποτίμησα επειδή ήταν οχήματα και το πλήρωσα ακριβά. Η Behemoth νεκρή και το Shadow Hawk θέλει 85 ημέρες για να επανέλθει (δηλαδή σχεδόν όσο διάστημα έχω παίξει ως τώρα, αφού στο μεταξύ έληξε και το bonus των τριών tech points). Λάθος το ότι, αφού τη γλίτωσε από το knockdown, και με το mech της ήδη σε άθλια κατάσταση, δεν επέλεξα eject. Λάθος τα δύο energy-heavy mechs, αλλά εδώ έχω μια σχετική δικαιολογία, των ελάχιστων περιθωρίων που μου αφήνει το ένα και μόνο mech bay που διαθέτω. Το briefing με ξεγέλασε, οι διαδοχικές επιτυχίες με έκαναν να θεωρήσω τη νίκη δεδομένη, βιάστηκα, δεν πρόσεξα και το πλήρωσα ακριβά. Πλέον, μόνη λύση να περάσω στο επόμενο σύστημα, ώστε να κυλήσει λίγος χρόνος για να επανέλθουν κάποια mech (είχα βάλει και 2 σε refit, εκτιμώντας λάθος το πότε θα έληγε το bonus των tech points, και τώρα θέλω μία εβδομάδα για να επανέλθουν και 2 για να αποκτήσω ξανά πλήρη lance. Πικρό μάθημα, αλλά δεν μου φταίει κανείς, εγώ έκρινα λάθος. Να προσθέσω εδώ, καθώς καθ' οδόν προς το επόμενο σύστημα, το Untran, έληξαν τα high spirits των Glitch και Medusa (εμφανίστηκε μήνυμα στην οθόνη), ότι ενώ του Medusa έχει φύγει το icon, στη Glitch παραμένει με ένδειξη 0 ημέρες. Φαντάζομαι τους το έχουν αναφέρει αρκετοί και να διορθωθεί σύντομα. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι, κι εγώ θεωρούσα τα οχήματα λίγο της ξεπέτας (γιατί έφευγαν για πλάκα στα single player Mechwarrior games), μέχρι που είδα το Demolisher (που έχει τα διπλά AC/20) και την πρώτη φορά που SRM Carrier μου έκανε επίθεση. Mπορεί να είναι σχετικά squishy, αλλά έχει 10(!) εκτοξευτές SRM6, δεν είναι για κοντινά. Και ναι, έλεγα ότι είχα το Vindicator ότι η Glitch τους κάνει πλάκα, αλλά δεν έχω κάποιο με PPC πια και το μόνο long range είναι το Thunderbolt στο οποίο έχω 2 Large Lasers. Γενικά σε SRM Carrier και Demolisher, αν έχω Called Shot παίζει να το δώσω συνήθως για να φεύγουν γρήγορα. Επίσης είναι καλό που τις περισσότερες φορές όταν φτάνουν την άκρη του να μπουν σε visual range σου γράφει το mass, οπότε αν είναι 80 τόνοι, το θεωρώ Demolisher και στους 60 Manticore (άλλο ψιλοεκνευριστικό) ή SRM Carrier. Και το Bulldog 60ρι είναι, αλλά δεν το θεωρώ κάτι τρελό. Tα μικρά οκ, είναι πιο dismissable. ΥΓ. Κρίμα για την Behemoth, μου έχει βγάλει εμένα πολλές καλές μάχες και αν την χάσω, θα πέσει (virtual) δάκρυ... Επεξ/σία 28 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Τα Manticore με έχουν ρημάξει. Τι AC, τι PCC, δεν μπορώ να τα βγάλω με τίποτε. Μου έβγαλε αποστολή με light lance (Jenner, 2 x Locust, Firestarter) κι από πίσω 1 SRM Carrier, 2 Manticores και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι, μάλλον γιατί βγήκε ομαλά. Τα άλλα, με καμία δύναμη: κοντά με ρημάζουν, μακριά με ρημάζουν (LRM-10), έχω φάει το ξύλο της αρκούδας. Έκανα και το πρώτο withdraw, ευτυχώς μπόρεσα και έβγαλα τη lance και δεν έχασα reputation, πήρα και κάτι χρήματα. Έχασα μία ακόμη πιλότο, έχω όλα τα mech διαλυμένα, υποχωρώ σε σύστημα με χαμηλότερο βαθμό δυσκολίας, πρέπει να πάρω πιλότους, να στήσω ξανά σιγά-σιγά lance. Ετοιμάζω κι ένα Enforcer με AC/10 + και LLaser +, αλλά θέλω τουλάχιστον ένα δίμηνο για να ξανασταθώ στα πόδια μου. Η Glitch έχει κολλήσει με το μπόνους high spirit (είναι απίστευτο πόσο βασικά πράγματα δεν έχουν τσεκάρει, τα trigger των bonus/malus...) και για κάποιο λόγο δεν θέλω να κάνω called shot με αυτή, μου φαίνεται "κλεψιά", αλλά γι' αυτό ακριβώς την είχα και γενικά έχω ένα ωραίο first world problem και εκεί. Υποχώρηση και βλέπουμε, ήμουν ένα σύστημα πριν το primary mission, ουρά στα σκέλια και πάμε για πιο ευάερες και ευήλιες πολιτείες...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως συνεχίζω το sub-optimal (κατά πολλούς) στυλ παιχνιδιού μου και συνεχίζω (ακόμα δεν έχω πάρει στόρυ αποστολή, αλλά το σκέφτομαι) να παίζω όπως θα έπαιζα τα MW, δηλαδή Heavy Lance αφού δεν έχω Assaults. Και είμαι ακόμα στα 2 Dragons για κοντινά, Thunderbolt με jumpjets για σχεδόν all-range direct fire και Quickdraw με jumpjets και μόνο medium lasers για skirmisher. Έχω ένα θέμα γενικά να προτιμώ να αντέχουν πολύ, παρά να έχουν μεγάλιο initiative, αλλά αν η επόμενη στόρυ αποστολή μου πετάξει πάλι να τρέχω, θα έχω θέμα. Έβγαλε και το PC Gamer άλλο ένα lore άρθρο για BT: BattleTech's complicated lore, explained by its creator Edit: Άλλα 2 bugs είναι να έρχονται τα reinforcements μαζί με το main force από το ξεκίνημα της μάχης (τόσες φορές αυτό) και πως αν πατήσετε F6 στο Barracks, παίρνουν όλοι 1 injury. Επεξ/σία 28 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε Εγώ πάντως συνεχίζω το sub-optimal (κατά πολλούς) στυλ παιχνιδιού μου και συνεχίζω (ακόμα δεν έχω πάρει στόρυ αποστολή, αλλά το σκέφτομαι) να παίζω όπως θα έπαιζα τα MW, δηλαδή Heavy Lance αφού δεν έχω Assaults. Και είμαι ακόμα στα 2 Dragons για κοντινά, Thunderbolt με jumpjets για σχεδόν all-range direct fire και Quickdraw με jumpjets και μόνο medium lasers για skirmisher. Έχω ένα θέμα γενικά να προτιμώ να αντέχουν πολύ, παρά να έχουν μεγάλιο initiative, αλλά αν η επόμενη στόρυ αποστολή μου πετάξει πάλι να τρέχω, θα έχω θέμα. Έβγαλε και το PC Gamer άλλο ένα lore άρθρο για BT: BattleTech's complicated lore, explained by its creator Edit: Άλλα 2 bugs είναι να έρχονται τα reinforcements μαζί με το main force από το ξεκίνημα της μάχης (τόσες φορές αυτό) και πως αν πατήσετε F6 στο Barracks, παίρνουν όλοι 1 injury. Bολοδέρνω αυτή τη στιγμή σε κοντινά (στο primary mission) συστήματα, προσπαθώντας να συνέλθω από μία οριακή νίκη (δύσκολες οι αποστολές καταδίωξης, πιέζει ο χρόνος και αυτό σε αναγκάζει να πάρεις ρίσκα για να προλάβεις το στόχο) και μία τιμητική αποχώρηση. Βρήκα μια αποστολή με δείκτη 0,5 στην οποία κατέβασα μόλις 2 mech (δεν είχα άλλα ετοιμοπόλεμα, όχι για άλλο λόγο) και παρότι πήγα καλά και γύρισα χωρίς καμία ζημιά στα mech, μια τυχερή βολή από ένα Locust (ffs) τραυμάτισε τη Glitch. Το θέμα μου, όμως, δεν είναι οι τραυματισμοί, αφού οι πιλότοι θα επανέλθουν πριν τα mech. Μέχρι το επόμενο σύστημα θα είμαι στα 3, οπότε ίσως τολμήσω αποστολή με δείκτη δυσκολίας 1. Πλέον, έχω και μερικά όπλα με (+) αλλά μόνο ένα από τα mech που σετάρω θα έχει τέτοια πάνω του, τα άλλα τα αγόρασα αφού είχαν προχωρήσει τα repairs και δεν θέλω να τα καθυστερήσω άλλο. Αυτή τη στιγμή, το πράγμα είναι ελαφρώς αδιέξοδο, αφού αν δεν κάνω την priority mission δεν βλέπω να λύνεται το πρόβλημα με τα χαμηλά tech points και τις περιορισμένες θέσεις στο mech bay. Αλλά, 2αρα αποστολή... Δεν με βλέπω να τα καταφέρνω... Εντωμεταξύ, πρώτη φορά ταξιδεύω χωρίς τα έξοδα πληρωμένα, παράξενο μου φαίνεται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα