Προς το περιεχόμενο

Battletech (Τurn Based)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, Greygore said:

Το μίλησα λίγο με τον Ghost στο Steam αλλά έχω απορία - παρατήρησε κανείς abnormally high GPU usage; Είμαι με GTX 1060 6GB και κατά την διάρκεια του stream μου είχε σε άκυρες στιγμές 100% usage (και συνεπώς έπεφτε το stream στα 5-10FPS). Αδικαιολόγητο πάντως, καθώς το έκανε κατά την διάρκεια των cutscene και του company management κομματιού - στο in-game mission κομμάτι "έτρεχε" κανονικά με 40-50% usage.

PSA αν κάποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα - με ενεργοποίηση της επιλογής για VSync, το πρόβλημα διορθώνεται - προφανώς κάτι έχει να κάνει με την απουσία frame limiter το οποιο απλά διαλύει το GPU usage αν δεν το περιορίσετε. Τώρα έχει πέσει απο συνεχές 100% σε πιο "φυσιολογικά" επίπεδα ~60% (που εξακολουθώ να τα θεωρώ υπερβολικά σε GTX 1060 6GB απο την στιγμή που είμαι σε cutscenes, αλλά έστω...)

Τώρα να μου πέις, είναι άλλο το θέμα - έχοντας ξεκινήσει το campaign on-stream, δεν μπορώ να παίξω εκτός και με τρώει το χεράκι μου να ξεκινήσω δεύτερο save (first world problems) :P 

Επεξ/σία από Greygore
  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Άλλη μια στόρυ αποστολή, 2 skulls και λέω "σιγά, έχουμε φάει και χειρότερα).

 

Κάποιο bug πρέπει να παίζει με το end-of-round screen αυτή τη φορά. Το Shadow Hawk είχε φάει ξύλο(όπως και τραυματίστηκε ο Medusa) και τα "γυμνά" Dragon και Thunderbolt είχαν ζημιά από overheat και armor breach αλλά όχι παντού.

Το Dragon του χαρακτήρα μου όμως, έτσι έγινε και την πλήρωσε αυτός (τουλάχιστον ο main char δεν πεθαίνει), oπότε θα στέλνει διαταγές από το κρεβάτι...

Βασικά η αποστολή είχε πολλά secondary objectives και έγινα άπληστος με αποτέλεσμα να γίνει χάος. Τελικά έπρεπε να "θυσιάσω" το ένα από τα objectives και δεν κράτησα το αβαντάζ που μου δώθηκε εξαιτίας του. Επίσης έπρεπε να παίξω κυνηγητό που δεν θα έκανα αν είχα κάποιο LRM boat.

Τουλάχιστον έπεσε καλό salvage (Griffin parts και Dragon parts που ολοκλήρωσαν προηγούμενα) και η αμοιβή ήταν καλή.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ερώτηση: υπήρχε στο campaign μου μια αποστολή μισού βαθμού δυσκολίας την οποία άφησα. Αυτή, μετά την αποστολή που προώθησε την ιστορία δεν υπάρχει πλέον (λογικό, αφού μεσολάβησαν 2 συνολικά από όταν ήταν διαθέσιμη, και κάπου τρεις εβδομάδες σε χρόνο παιχνιδιού, ενώ από το μισό βαθμό πέρασα στον ενάμισι).

Η ερώτηση είναι, υπάρχει κάποιος τρόπος να εκτιμήσουμε πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμη μια αποστολή ή ανανεώνονται κάποια στιγμή, για τον άλφα ή βήτα λόγο;

Επίσης, minor spoiler οπότε το κρύβω και οι εμπειρότεροι αν θέλετε απαντήστε:

Spoiler

Μετά το Argo, κάπως άνοιξε ο χάρτης. Καλό αυτό, αλλά δεν έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα να μπορείς να ταξιδέψεις, αν δεν έχεις αποστολή. Ή αξίζει να πηγαίνεις σε κάποιο σύστημα πιο κοντά στα κυβικά σου μήπως υπάρχει εκεί αποστολή;

Θέλω να πω, στο contracts, οι 2 αποστολές που βλέπω προφανώς δεν είναι οι μόνες που τρέχουν σε όλο το χάρτη. Αυτές βλέπω γιατί για αυτές είμαι sanctioned από το board λόγω βαθμολογίας, ή αν πάω σε άλλο σύστημα μπορεί να προκύψει εκεί κάτι;

Πάντως, σκεφτόμουν πως αν μου έλεγες πραγματικά "κατέβα να πολεμήσεις με έναν εχθρό που δεν ξέρεις τι κουβαλάει και πόσα mechs διαθέτει", δεν υπήρχε περίπτωση. Το καλύτερο briefing μέχρι στιγμής ήταν αυτό της πρώτης αποστολής που προωθεί την ιστορία.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κάτι λέγαμε χτες για headshots, ε;

Λοιπόν, περιγραφή αποστολής: 1,5 βαθμός δυσκολίας, partial lance, straight up battle.

Μην τα πολυλογώ, μέσα σε 2 γύρους ο αντίπαλος (Enforcer, Wolverine και Trebuchet, να βράσω την partial lance τους) μου έχει τραυματίσει 2 πιλότους (2/3 και 2/4 hits) εξαιτίας του αναθεματισμένου LRM-15 που κουβαλάει το Trebuchet, κι εγώ έχω καταφέρει να ξύσω ελάχιστο armor από το λιγοστό που διαθέτουν (25% και τα τρία, partial repair).

Κι εκεί που έχω αρχίσει να σκέφτομαι πως με τους πιλότους των 2 medium μου (Hawk, Blackjack) ήδη τραυματίες και το lance μου να αποτελείται από ακόμη δύο light (Spider, Locust) που με τα συνολικά 3 medium laser και 2 machine guns δεν έχουν καμία απολύτως ελπίδα απέναντι σε 3 mech 155Τ συνολικά (50, 55 και 50, αντίστοιχα), όπως ρίχνω ό,τι έχω και δεν έχω με το BLJ-1, για να πέσω τουλάχιστον ηρωϊκά μαχόμενος, κι ενώ ήδη σκέφτομαι "ποιος ξαναπαίζει τα tutorial", πετυχαίνω σε Enforcer και Wolverine χτυπήματα στο κεφάλι, χωρίς να είναι στοχευμένα, ανταποδίδοντας τραύματα.

Την ίδια ώρα τα 2 light mechs μου έχουν αρχίσει να πλευροκοπούν το άτιμο το Trebuchet, εκμεταλλευόμενα το ότι παίζουν πρώτα στο γύρο, άρα με reserve ξεμυτίζουν από τις κρυψώνες τους αφού παίξει το TBT-5N, ρίχνουν τις στρακαστρούκες τους και κρύβονται πάλι στα δάση, πίσω από λόφους.

Και παρότι τα δύο medium μου έχουν φάει γερούτσικα χτυπήματα, η Glitch με το Hawk (Gunnery 6) σημαδεύει για CT kill το Wolverine, αστοχεί και αντί για τον κορμό σκάει 2 απανωτά χτυπήματα... στο κεφάλι. Παρ' το κάτω.

Στον επόμενο γύρο, κι ενώ το Trebuchet χάνει χρόνο επιχειρώντας να καλύψει την πλευρά και τα νώτα του από τα καρυδότσουφλά μου, το Blackjack εξαπολύει alpha strike στο Enforcer και... ναι, το μαντέψατε, ένα χτύπημα βρίσκει το ENF-4R στο δόξα πατρί, παρ' το κάτω.

Το τέλος του Trebuchet δεν ήρθε τόσο κομψά (CT kill) αλλά και πάλι, εκεί που στο 2ο γύρο ήμουν να με κλαίνε οι ρέγγες, μέσα σε 7 γύρους η μάχη έκλεισε με τα δύο καρυδότσουφλα άθικτα, μετά από ένα ρεσιτάλ παρενόχλησης (evasion & cover, reserve, hit & run) και τα δύο medium σχετικά καλά, αν λάβουμε υπόψη το εφιαλτικό ξεκίνημα:

20180427081945_1.jpg.84e5d1100304636f06bf0bf9edd04ece.jpg

Και για του λόγου το αληθές, περί head kills, ιδού και το salvage screen, όπου ξαφνικά μετανιώνω για το ότι έριξα την αμοιβή μου σε μετρητά μόνο κατά μία κλίμακα και πήγα στο 2/8 από το 1/6, γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω, έχω συνολικά από 3 mech 7 κομμάτια, δηλαδή 2 άθικτα:

20180427082038_1.jpg.ceadb9436ecae28c2392795637715e12.jpg

Το πρόβλημα είναι πως με 2/8 και τόνους όπλων από κάτω, ανάμεσά τους και το ΦΟΒΕΡΟ LRM-15 που κόντεψε να μου στοιχίσει τη μάχη πριν αυτή καν ξεκινήσει, δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω.

Αλλά, γι' αυτό μου αρέσει το Battlemech, για τις αποφάσεις που καλείσαι να πάρεις.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Για τον χάρτη δεν είμαι σίγουρος, αφού κι εγώ ακολουθώ ό,τι υπάρχει στα contracts παρά να ψάχνω τον χάρτη, αλλά σκέφτομαι να κάνω καμιά βόλτα αφού τελειώσουν τα contracts της περιοχής.

Μάλλον το μισό skull mission να ήταν της Arano γιατί δεν σου δίνει μόνο priority (story) missions.

Μετά την αποστολή που μου έστειλε τον χαρακτήρα στο ιατρείο και ακόμα να συνέλθει, έχω τρομάξει πάντως και δεν έχω κάνει άλλη αποστολή του στόρυ. Μέχρι και αποστολή που τα αντίπαλα mechs ήταν 2 (!), ένα Vindicator (που βρίσκω αρκετά) κι ένα Hunchback 4G που ήταν spawned πάνω σε περιοχή που δεν μπορούσε να κατέβει (!!) και απλά λειτουργούσε σαν περίεργα φτιαγμένο turret. :P

Enforcer δεν μου έχει κάτσει ακόμα αντίπαλος, αλλά έχω ακούσει να λένε πως πάει γάντι στην Glitch.

Πάντως εγώ που την έχω στο Dragon, κατάφερα από κάτω από Kintaro (είχε το High Ground και κοπάνησε το κεφάλι του Dragon της Behemoth κλασσικά, αλλά no penetration ευτυχώς) να κάνω Called Shot για κεφάλι και η Glitch να βγάλει σωστή βολή και να το ρίξει και μετά το πήρα.

Eπίσης από salvage εδώ κι εκεί έχω και Jagermech αλλά γενικά συνεχίζω με το sub-optimal 2 x Dragons (που τα έχω βαφτίσει Billy και Jimmy Lee :P), Shadow Hawk (Bird of Prey) και Thunderbolt (Hot Poker), αλλά δεν βρίσκω κάτι να με βολεύει στο στυλ μου και φοβάμαι ότι όταν πάρω την επόμενη στόρυ αποστολή θα τις φάω καλά.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Για story αποστολή δεν το συζητάω αυτή τη στιγμή, μου έβγαλε με δυσκολία 2 (ειλικρινά περίμενα πως θα μου άφηνε μεγαλύτερο περιθώριο κι όχι δύο, κυριολεκτικά, ημέρες). Δεν υπάρχει περίπτωση να την ακουμπήσω ακόμη, αφού ξέρω καλά ότι στάθηκα πάρα πολύ τυχερός με τα headshots, τη μάχη ή θα την έχανα, ή θα την έβγαζα με βαρύτατες απώλειες σε υλικό ή/και νεκρούς πιλότους.

 Έχω μία αποστολή από την τοπική κυβέρνηση, 1,5 βαθμός, θα περιμένω να φτιάξουν τα mech μου (4/6 στα pits αυτή τη στιγμή, και στο storage κομμάτια από 7, εκ των οποίων 3 είναι στο 2/3) και θα πάω εκεί. Θέλω να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία σε αυτό το επίπεδο δυσκολίας πριν αρχίσω να συζητάω για 2αρες αποστολές. Δεν γίνεται να πορεύεσαι με την τύχη.

Αλλά, για να μην υποτιμάμε και τον παράγοντα τύχη... (οκ, είναι πράγματα που βλέπω πρώτη φορά στο παιχνίδι και γι' αυτό με ενθουσιάζουν τόσο, αλλά και πάλι!)

Έχω, το λοιπόν, 1 mech σε refit, και 3 σε επισκευές από την προηγούμενη και την τελευταία αποστολή. Τα δύο θα είναι έτοιμα μετά το επόμενο financial report. Και ξαφνικά, μου βγάζει (random?) event με τον μάστρο-Λινγκ και -χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες- αυτό που αποφάσισα να κάνω μου έδωσε +3 tech points για ένα μήνα (!!!) οπότε τα mech θα είναι όλα έτοιμα σε 22 μέρες αντί για 39 (νομίζω) που ήταν αρχικά. Το λες και εκπληκτική τύχη.

Εντωμεταξύ, το local government contract θέλει -πληρωμένο- ταξίδι... 22 ημερών, δηλαδή θα φτάσω στην αποστολή σένιος και έτοιμος για δράση, άντε να χρειαστεί να περιμένω και 1 ημέρα.

Λουκούμι;

Τώρα το ερώτημα είναι αν πρέπει να προσλάβω και άλλον πιλότο: έχω 5/8 (berths) αυτή τη στιγμή, η Behemoth θα είναι έτοιμη σε 2 ημέρες άρα 4αδα βγάζω, αλλά έχει 2-3 συμπαθητικούς στο σύστημα που βρίσκομαι τώρα. Χρήματα υπάρχουν για 6 μήνες. Δεν θέλω να ανεβάζω αχρείαστα τα λειτουργικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε και πόσο θα στραβώσει το πράγμα.

Το πρόβλημα που έχω σε επίπεδο διαχείρισης είναι πως τα mech bays είναι αυτή τη στιγμή 6/6, που σημαίνει πως αν προκύψει 7ο, πρέπει να αρχίσω τα mothballing.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ έχω ακόμα την αρχική φουρνιά, δεν τους αλλάζω και περιμένω αν είναι να σηκωθούν από το κρεβάτι οι τραυματίες, ίσως πάρω κανέναν άλλον πιλότο για να έχουμε πιο πολλά missions στον μήνα, αλλά το σκέφτομαι.

Επίσης μου έχουν bug-άρει τα Low Spirits (παραπάνω morale ability cost) και τα High Spirits (μικρότερο morale ability cost) σε πιλότους, παρ' όλο που έπρεπε να είναι για 1 μήνα έχουν κολλήσει για τα καλά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

@GhostRiderLSOV Αυτό με το bug δεν μου έχει τύχει, γιατί δεν έχουν περάσει σε Low και High Spirits ακόμη οι δικοί μου. Ελπίζω να μην κολήσει και το tech bonus, γιατί με κάτι τέτοια σκαλώνω, μετά έχω την αίσθηση πως "αδικείται" η ΑΙ. Πάντως, ήταν ό,τι τελειότερο μπορούσε να μου τύχει.

Υποθέτω πως είμαι ακόμη νωρίς στο παιχνίδι, αλλά θα ήθελα να έβλεπα περισσότερες αποστολές. Ίσως αυτό να συμβεί μετά το δεύτερο priority mission. Τώρα θα πάω στην αποστολή της τοπικής κυβέρνησης, αφού πρώτα προσλάβω τον 6ο πιλότο μου, τον Ηοop Snake. Έχω τους αρχικούς, συν τον Medusa (κι αυτόν από την αρχή πρέπει να τον είχα, για το 5ο mech) και την τελείως rookie Ηogweed.

Εντωμεταξύ, υπάρχουν πιλότοι-backers, άλλοι που είναι unique characters, υπάρχουν περιορισμοί στις προσλήψεις ανάλογα με το κύρος που διαθέτει η ομάδα.

Ωραία πράγματα.

 

  • Moderators
Δημοσ.

Κοίταξα στο Reddit και δυστυχώς High/Low Spirits bug-άρουν και σε άλλους και ενώ δείχνου 0 days left ισχύουν κανονικά.

Tech / Medical points μου έχουν αλλάξει αρκετές φορές και δεν έχουν κολλήσει, λειτουργούν για όσο καιρό λένε.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

edit: Κι ό,τι έλεγα πως δεν μου είχαν τύχει events που να επηρεάζουν τα spirits. Spoiler, φαίνεται τι επέλεξα για να βγει αυτό το αποτέλεσμα:

Spoiler

20180427105932_1.jpg.64adbb0464265274069f47cf70c0dc00.jpg

Τώρα θα έχω την ευκαιρία να τσεκάρω αυτό που έγραφε ο GhostRiderLSOV, αν σκαλώνει το spirit. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ακόμη δεν έχω καταλάβει πώς λειτουργούν οι αποστολές: μάλλον εμφανίζονται νέες με την πάροδο του χρόνου, αλλά ίσως να "κρύβονται" και κάποιες στα διάφορα συστήματα. Πηγαίνοντας για αυτή που είχα επιλέξει, μου εμφάνισε 3 ακόμη (2 για την τοπική κυβέρνηση και μία για το Magistracy of Canopus) με διάφορες δυσκολίες. Κάποιες στο σύστημα όπου βρίσκομαι τώρα, άρα γλιτώνω χρόνο ταξιδιού.

Με τα mech -και την αντίληψη του παιχνιδιού- που έχω τώρα, αυτές του 1,5 βγαίνουν αξιόπιστα, αν και καμιά φορά η τύχη παίζει ρόλο. Παράδειγμα, ο καινούργιος μου πιλότος (Gunnery 5, τον πήρα για να υποκαταστήσει τη Glitch όσο αυτή αναρρώνει) δέχτηκε ένα χτύπημα, στο κεφάλι, και κάθισε κατευθείαν στον πάγκο:

Spoiler

20180427114241_1.jpg.a9f95555300ebef831be9ffcbd0554ac.jpg

H Behemoth έπαιξε άριστα το ρόλο του tank (και έριξε κι ένα ξεγυρισμένο melee kill στο τέλος) αλλά δέχτηκε ένα χτύπημα στο πόδι. Άρα, θα φύγει πάλι κανένα πενθήμερο για επισκευές, ενώ ο Hoop Snake κάθεται πάγκο για 20 ημέρες. 

Νομίζω πως δεν εκμεταλλεύτηκα αρκετά τα high spirits του Medusa, αλλά κατά τα λοιπά η μάχη πήγε αρκετά καλά. Βρήκα και το τρίτο κομμάτι ενός Enforcer, οπότε είχα και το πρώτο mothball, με προφανή επιλογή το Locust:

Spoiler

20180427114754_1.jpg.4345c44f09e3b38eb94a19d947ed5d35.jpg

Πάντως, οι τιμές για scrap είναι της πλάκας, 128 χιλιάδες για ένα πλήρως λειτουργικό Locust; Όταν θέλουν πάνω από 200.000 για ένα κομμάτι;

Πρέπει να φτιάξω reputation κάπως, να ρίξω τις τιμές. Είναι στυγνή εκμετάλλευση του ιδρώτα του τίμιου μισθοφόρου αυτό που συμβαίνει :)

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Snoob είπε

φαίνεται τι επέλεξα για να βγει αυτό το αποτέλεσμα

Κι εγώ την ίδια επιλογή είχα κάνει, αν και περίμενα να μου βγει σε κακό, χάρηκα με το αποτέλεσμα. ^_^

Άλλες επιλογές που νόμιζα ότι θα έβγαιναν καλές όμως, bit me in the ass. :P

Ισχύει ότι το scrap/sell δίνει πολύ λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει το mech, αλλιώς με καλά kills και full salvage θα έβγαιναν τα έξοδα για πλάκα (νομίζω).

ΥΓ. Μα Hoop Snake; :P

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

Κι εγώ την ίδια επιλογή είχα κάνει, αν και περίμενα να μου βγει σε κακό, χάρηκα με το αποτέλεσμα. ^_^

Άλλες επιλογές που νόμιζα ότι θα έβγαιναν καλές όμως, bit me in the ass. :P

Ισχύει ότι το scrap/sell δίνει πολύ λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει το mech, αλλιώς με καλά kills και full salvage θα έβγαιναν τα έξοδα για πλάκα (νομίζω).

ΥΓ. Μα Hoop Snake; :P

Συμφωνώ πως, αν πήγαινε παραπάνω το scrap/salvage, θα επιλέγαμε μονίμως minimum μετρητά και maximum salvage, οπότε θα έχανε το νόημα το οικονομικό σκέλος, θα έβγαινε χρήμα για πλάκα. Απλά, όταν σκέφτομαι πόσο παιδεύτηκα -και τι τύχη χρειάστηκε- για να μαζευτεί υλικό για ένα Enforcer, το να μου προτείνει τόσα λίγα για ένα Locust μου φάνηκε κάπως :Ρ

Κατά τα άλλα, κάπου πέρασε ένας διάλογος για τα ονόματα... Νομίζω

Spoiler

με τη Sybil, που κάτι σχολιάζεις για τα πειρατικά ονόματα, και σου λέει "γιατί, των μισθοφόρων είναι καλύτερα;" και πετάει αυτό που έχει επιλέξει ο παίκτης :)

 

Δημοσ.

Πάντως από μια πολύ γρήγορη ματιά που έριξα στο GOG και στο metacritic, παρόλο που ο Τύπος δίνει ένα πολύ καλό 81, οι μεν χρήστες στο GOG το θάβουν ανελέητα για κάποια logins που χρειάζονται στην Paradox και τεχνικά προβλήματα, στο μεν metacritic έχει 6,8. Εγώ θα το γουστάρω σίγουρα όταν παίξω, αλλά θα ήθελα κι ένα σχόλιο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι, το θέμα με το login στην Paradox είναι εκνευριστικό και εντελώς απρόσμενο (δεν θυμάμαι να είχε αναφερθεί τίποτε τέτοιο από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η συνεργασία). Το πλέον προβληματικό είναι πως, από όσο γνωρίζω, το να είσαι συνδεδεμένος με το λογαριασμό στην Paradox είναι, έως ότου βγει το πρώτο patch, ο μόνος τρόπος να συνεχίσεις το campaign (με cloud saves off στο Steam) αλλιώς δεν βλέπει τα saves για κάποιον παρανοϊκό λόγο.

Προφανώς, αυτά για τους πιστούς του DRM είναι ασυγχώρητα πράγματα. Προσωπικά, πέρα από την αρχική ενόχληση μέχρι να βρω -σε 5 λεπτά- απάντηση στα forum του Steam, δεν με απασχολεί, πέραν της βλακείας του όλου συστήματος.

Από εκεί και πέρα, τεχνικά έχει κάποια θέματα το παιχνίδι: τα φορτώματα αργούν υπερβολικά, κατά τη γνώμη μου, καμιά φορά σκαλώνει και η κάμερα. Επίσης, θέλει ψάξιμο στα settings με τις κάμερες ώστε να έχεις το visual feedback όπως το θέλεις: το default για μένα δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στα close ups.

Γενικά, όμως, το παιχνίδι είναι έπος: μόλις βγήκα από escort mission όπου αντιμετώπισα συνολικά 4 mech και 3 tanks, με πλαγιοκοπήσεις, melee, πυραύλους, PPC, AC, τα πάντα. Υψώματα, δάση, δρόμοι, τα φορτηγά που πρέπει να προστατέψεις, να μην ξέρεις από πού έρχονται οι ενισχύσεις του εχθρού, να σχηματίζεις κύκλο γύρω τους μέχρι το extraction point, να βλέπεις τρία blips από το βορρά να πλησιάζουν και να τρέχεις να πιάσεις λόφους και δάση για να έχεις το πλεονέκτημα, να περιμένεις να υποδεχτείς την επίθεση, να έχεις 1 4αρι και 3 3αρια στο initiative απέναντι σε 3 4αρια, called shots για να τους ρίξεις το initiative. Πολύ ζωντανή μάχη, με πολύ καλό ρυθμό.

Και μετά, στο Jaguar, να επιδιορθώσεις τις ζημιές, να σετάρεις τα καινούργια όπλα, να εκπαιδεύσεις τους πιλότους, οι τραυματίες στον πάγκο (ευτυχώς αυτή τη φορά ούτε ένας, αλλά κλασικά το Spider την έφαγε τη ζημιά από τανκ!) να αποφασίσεις ποια mechs θα αποσύρεις, να βρεις επόμενη αποστολή, να ρισκάρεις με δυσκολότερες μάχες, να τρέξεις και την ιστορία.

Πρέπει να πάθεις για να μάθεις, πρέπει να πειραματιστείς για να δεις ποια σεταρίσματα ταιριάζουν με το στυλ που προτιμάς και ταυτόχρονα να είσαι έτοιμος για τα πάντα (καλοί οι snipers, αλλά απέναντι σε 4 γρήγορους brawlers θα έχουν θέμα, λ.χ., σε πίστα με καλή κάλυψη, καλά τα laser και τα PPC αλλά στις ερήμους θα ζοριστείς και στα φεγγάρια των πλανητών θα βλαστημήσεις), το tutorial θα μπορούσε να είναι καλύτερα δομημένο (είναι ελαφρώς παράδοξο να έχεις ευκολότερες πρώτες αποστολές εκτός tutorial σε σχέση με αυτή που "μαθαίνεις" μηχανισμούς).

Δεν μπορώ να ξέρω τι διάρκεια έχει το campaign, πάντως αν δεν προκύψει πίεση χρόνου, θεωρητικά μπορείς να παίζεις "χρόνια" στο παιχνίδι. 

Κι αν φτιάξουν κάποια τεχνικά θέματα (ήδη έχω την αίσθηση πως με τους νέους drivers της Nvidia είναι καλύτερα τα πράγματα) για τους φίλους των TBS θα αποτελέσει παιχνίδι-σταθμό.

Τώρα, όταν διαβάζω κριτικές και μου λέει ο άλλος "είμαι φίλος των επικών παιχνιδιών στρατηγικής", ρωτάς ποιο και σου λέει το (συμπαθέστατο) Into the Breach, τον ορισμό του beer & pretzel παιχνιδιού, προφανώς υπάρχει θέμα σε ποιον ανατέθηκε το review: σαν να βάλεις εμένα να κρίνω RTS...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...