Προς το περιεχόμενο

Battletech (Τurn Based)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Πρέπει να μετράει σαν module. Π.χ. 1 τόνος SRM ammo = (λέμε τώρα) 180 SRMs. Αυτά θα γίνονται rearmed κάθε φορά από μόνα τους. Αλλά αν θες περισσότερους πυραύλους, βάζεις κι άλλο.

Επίσης τα πυρομαχικά μπορεί να εκραγούν και (αν δουλεύει όπως και στα Mechwarrior) πρέπει να κάνουν ζημιά στις διπλανές περιοχές, οπότε careful πού μπαίνουν. Δεν ξέρω αν έχουμε CASE module (ώστε η έκρηξη να γίνει μόνο στην περιοχή που βρίσκονται) στο παιχνίδι.

  • Like 2
  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

Πρέπει να μετράει σαν module. Π.χ. 1 τόνος SRM ammo = (λέμε τώρα) 180 SRMs. Αυτά θα γίνονται rearmed κάθε φορά από μόνα τους. Αλλά αν θες περισσότερους πυραύλους, βάζεις κι άλλο.

Επίσης τα πυρομαχικά μπορεί να εκραγούν και (αν δουλεύει όπως και στα Mechwarrior) πρέπει να κάνουν ζημιά στις διπλανές περιοχές, οπότε careful πού μπαίνουν. Δεν ξέρω αν έχουμε CASE module (ώστε η έκρηξη να γίνει μόνο στην περιοχή που βρίσκονται) στο παιχνίδι.

Οκ, φοβήθηκα κάποια στιγμή πως θα έπρεπε να τα κρατάω ως πυρομαχικά, άρα δεν θα πούλαγα τίποτε -από φόβο μην ξεμείνω.

Για τα πυρομαχικά και τις εκρήξεις το λέει και ο μηχανικός, αλλά δεν είμαι βέβαιος πόση ζημιά κάνουν. Πάντως, δύο light mechs που συνάντησα στην τελευταία αποστολή, με το που χάλασα ένα "χέρι", ανατινάχτηκαν θεαματικά, πρέπει να είχε ζημιά και ο κορμός και να τα αποτελείωσε.

Εντωμεταξύ, η απόφαση να μείνω στο Bellerophon απέδωσε εξαιρετικούς καρπούς:

Όπως σωστά ανέφερες @GhostRiderLSOV δεν χάνεται καθόλου χρόνος αν είσαι ήδη στον πλανήτη της αποστολής. Άρα, μέσα στο μήνα έκανα κι άλλη αποστολή και έχω χρόνο για την επόμενη. Η οποία αποστολή πήγε πάρα πολύ καλά.

Στο screenshot, η εμμονή που έχω να μην αφήνω τίποτε όρθιο απέδωσε ένα ωραιότατο μπόνους στην αμοιβή (hidden objective):

 

20180425205530_1.jpg.6bdf9e5aba14aed5e312279aea5f86b5.jpg

Mετά (όπως φαίνεται και από τον αριθμό των turns που έκανα για να βγάλω μια αποστολή "μισού κεφαλιού") κινήθηκα πολύ προσεκτικά, κι αυτό αποτυπώθηκε στην κατάσταση που επέστρεψαν τα mechs:

 

20180425205728_1.jpg.9f1244949faee2a9dc36b28275b1fcbf.jpg

Εκτός του ότι είναι έτοιμα για δράση πάλι, οι πιλότοι μαζεύουν εμπειρία (ένας που στρατολόγησα στο προηγούμενο σύστημα, ο Medusa, έχει αυτή τη στιγμή 15 skill points και εξελίσσεται σε εξαιρετικό πιλότο scout), με αποτέλεσμα να γίνονται πιο εύστοχοι, να δυσκολεύουν τους αντιπάλους να τους πετύχουν και αποκτούν ικανότητες (έχω και το πρώτο μου sensor lock που είναι χρησιμότατο για να σπάει το evasion των αντιπάλων και να εκτίθενται σε πυραύλους και snipping weapons.

Πολύ καλά ήταν και τα αποτελέσματα στο salvage:

 

20180425210427_1.jpg.466be05442a52d8634615ceae5400b63.jpg

Κι εδώ στάθηκα τυχερός, αφού το salvage ήταν λίγο (2 μόνο light mechs και 4 towers) και έτσι, με το 1/6 που συμφώνησα πρακτικά πήρα ό,τι καλύτερο (έμεινε μόνο ένα jump jet, αστεία "απώλεια".

Γενικά, η αποστολή εξελίχτηκε άριστα και δικαιώθηκα για την παραμονή μου στον πλανήτη, αφού και η επόμενη αποστολή (στο πλαίσιο της ιστορίας, αυτή τη φορά) εξελίσσεται εδώ.

Μόνο μελανό σημείο αυτό τον πρώτο μήνα, η κάκιστη απόδοσή μου στο tutorial, που μου έχει θέσει δύο 14αρηδες πιλότους off και το βαρύτερό μου mech στο συνεργείο του μάστρο-Γιάνγκ για ένα μήνα.

 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Μάλλον πρέπει κι εγώ να κρατάω screenshots γιατί έπαιξα μια αποστολή με καταστροφή φάλαγγας και εμφανίστηκαν ενισχύσεις που ήταν 1 mech κι ένα όχημα...τα οποία ήταν ένα Dragon (που αντέχει αρκετά) κι ένα Demolisher που κουβαλάει 2 AC/20s τα οποία μπορούν να σου αλλάξουν τα φώτα. Κάπως κατάφερα να βγω από εκεί χωρίς να χάσω mech (το Centurion μου είχε γίνει "zombie" που θα λέγαμε. Μόνο το CT (με τα 2 MLs) και τα πόδια το κράταγαν) ή πιλότο, αλλά ζημιές και τραυματισμοί σχεδόν παντού. Επίσης δεν έγραψε ότι έφαγα όλα τα reincforcements αλλά έφυγα (μιας και ήταν bonus objective) χωρίς να ψάξω να δω αν υπήρχε κάτι άλλο, ήμουν ήδη αρκετά άπληστος.

Έκανα άλλη μια story mission που ήταν αρκετά απλή (πάλι είχε μια "βοήθεια") και από εκεί κατάφερα να βγάλω ένα Hunchback-4G (με το AC/20 στο RT) που είναι από τα αγαπημένα μου στο MWO και ένα Dragon για δική μου χρήση που το έβαλα κι εκείνου ένα AC/20, αλλά θα δούμε πόσο θα βολέψει που γίνομαι brawler (close range).

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το μίλησα λίγο με τον Ghost στο Steam αλλά έχω απορία - παρατήρησε κανείς abnormally high GPU usage; Είμαι με GTX 1060 6GB και κατά την διάρκεια του stream μου είχε σε άκυρες στιγμές 100% usage (και συνεπώς έπεφτε το stream στα 5-10FPS). Αδικαιολόγητο πάντως, καθώς το έκανε κατά την διάρκεια των cutscene και του company management κομματιού - στο in-game mission κομμάτι "έτρεχε" κανονικά με 40-50% usage.

Στα του game, έκανα restart το campaign και μπορώ να πω πως (με μια ιδέα του τι πρέπει να προσέξω) τα πήγε μακράν καλύτερα το intro part - κατάφερα να ολοκληρώσω το πρώτο lance mission χωρίς απώλειες. Με σωστή τοποθέτηση (thanks @Snoob για τα tips :P ), η μέθοδος scout-LRM spam έκανε θαύματα για το survival του lance.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μέχρι στιγμής, αυτά που έχω να προτείνω από άποψη τακτικής είναι:

1. Προσοχή στους spotters: τους δικούς μας τους προωθούμε με σύνεση, τους αντιπάλους τους ρημάζουμε σε πρώτη ευκαιρία.

2. Evasion & cover, δυνατός συνδυασμός επιβίωσης για όλους, ειδικά για τα ελαφρά mechs/scouts.

3. Διαβάζουμε το χάρτη, για σημεία που μας κρύβουν ή μας εμποδίζουν να δούμε καθαρά τον εχθρό στα direct los όπλα. Προσοχή ιδιαίτερα στο "κόκκινο μάτι" των εχθρών: δεν τελειώνουμε κίνηση εκτεθειμένοι χωρίς τουλάχιστον ένα mech για backup.

4. Jump jets, αλλάζουν τον τρόπο προσέγγισης του χάρτη: απροσπέλαστα σημεία μετατρέπονται σε θαυμάσιες πλατφόρμες (height advantage) για τους snipers. Απολύτως απαραίτητα για τους scouts.

5. Δεν κρατάμε όλο το lance μπουλούκι (κίνδυνος multiple targeting και ευκολότερη κάλυψη flank/νώτων για τον αντίπαλο) αλλά όχι και τόσο μακριά ώστε να μην μπορούν να αλληλοϋποστηριχτούν.

6. Προσοχή στα νώτα μας, ποτέ "κόκκινο μάτι" και νώτα εκτεθειμένα, εκτός κι αν πάμε για καριέρα στα σκραπάδικα.

7. Όχι καουμποϊλίκια: στην άμυνα παίζουμε άμυνα μακριά από ό,τι καλούμαστε να προφυλάξουμε και στην επίθεση δεν πάμε γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια. 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προχωράω, σίγουρα όχι optimal αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει:

Ο Commander μου στο Hunchback-4G (σχεδόν stock AC/20, 2xMLs, έβγαλα το SL και ξύρισα λίγη θωράκιση για να βάλω ένα ακόμα AC/20 ammo), η Behemoth στο Dragon (AC/20, 2xMLs), Glitch στο Vindicator (σχεδόν stock, JJs, PPC, SL, ML++, LRM-5) και Medusa στο Shadow Hawk (AC/5, SRM-4, SRM-2, ML αν δεν κάνω λάθος).

Κυρίως έχω την Glitch για sniping με support από τον Medusa και μετά φέρνω (ή πάω μπροστά, γιατί έχει καλή ταχύτητα και θωράκιση) την Behemoth και τον χαρακτήρα μου. H αλήθεια είναι ότι Sensor Lock έχει μόνο ο Dekker που παίζει αναπληρωματικός και όλοι έχουν multitarget για να ρίχνουν τα evasion pips.

Αντέχουν αρκετά, αλλά σχεδόν πάντα κάποιος θα φάει random head hit (χωρίς καν armor breach) και θα πάρει 2 βδομάδες στο med bay για να διαβάζει κόμιξ. Έκανα και κάποιες λάθος επιλογές που έριξαν το morale λίγο από events και κάνω να το ανεβάσω με upgrades.

Γενικά έρχονται κάμποσα αντίπαλα Thunderbolts, Griffins και Cicadas με mix από Panthers, Locusts, Commandos. Ευτυχώς δεν έχω ξαναδεί Demolisher, μόνο SRM carriers που γελάει με την πάρτη τους η Glitch. :P

Aλλά ΟΚ, είναι και τι θα κάτσει σε αποστολή, π.χ. σε 3 skulls μου έκατσαν 3 Thunderbolts και ένα Catapult K2 (αυτό με τα PPCs αντί για τα LRM launchers) και πήγε καλά η ομάδα.

Προχωράμε και βλέπουμε. Έχω ανεβάσει και αρκετά τους πιλότους και φοβάμαι ότι κάποιον θα τον κοιτάνε οι θεοί με κακό μάτι...(στο Reddit λένε ότι ο Dekker είναι ο γνωστός to-die υποψήφιος. Τώρα που η Glitch είναι στο Med Bay ήρθε η ώρα του πάλι. :P)

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχει δοκιμάσει κανείς να πουλήσει κομμάτια mechs; 

Ρωτάω γιατί ενώ τα διάφορα stores έχουν partial salvage (σε παλαβές για τα τωρινά οικονομικά μου δεδομένα τιμές, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) στο tab των mechs δεν μου δείχνει τίποτε: έχω από 1 partial για δυο variants του Locust καθώς και 1 partial Jenner, αλλά δεν μου τα βγάζει προς πώληση, ενώ τα όπλα και τα διάφορα modules μου τα δείχνει κανονικά.

Μήπως είναι glitch αυτό; Χτες νόμιζα πως είχα πετύχει άλλο glitch, αφού βρήκα partial από Locust και μου έγραφε πως έχω 0/3 κομμάτια, ενώ ήμουν σίγουρος ότι είχα ήδη 1, αλλά αποδείχτηκε πως ήταν από διαφορετικά variants (του στάνταρ 1V και του missile-oriented 1Μ).

Εντωμεταξύ, όσο κοιτάζω το mech bay, συνειδητοποιώ πόσο βαριά ήταν η ζημιά σε εκείνη την tutorial αποστολή, θέλω ακόμη 20 μέρες για να επιστρέψει το Black Hawk στη δράση, και 25 ημέρες για την πιλότο του. Έχω βρει και έναν συμπαθητικό defender στο τοπικό hiring hall, αλλά αφενός δεν έχω mech να του δώσω -τους έχω ταιριάξει καλά τους υπάρχοντες πιλότους με τα διαθέσιμα- και αφετέρου δεν θέλω να ανεβάσω τα πάγια μέχρι να επανέλθω τουλάχιστον εκεί που ήμουν στην αρχή του παιχνιδιού, πριν τη ζημιά του tutorial, δηλαδή στους 4 μήνες περιθώριο (είχα πέσει στους δύο, τώρα είμαι στους 3 μετά τις δύο διαδοχικές επιτυχίες).

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

To παιχνίδι -ειδικά σε αυτό το στάδιο που το μαθαίνω ακόμη- είναι εξαιρετικά πορωτικό. Και εξηγώ:

Από πάρα πολύ νωρίς, εμφανίζονται επιλογές για το μονοπάτι που θα ακολουθήσεις, και είναι υπέροχο συναίσθημα να προσπαθείς να πάρεις μια απόφαση, ξέροντας πως ένα λάθος -ειδικά τόσο νωρίς, και ειδικά μετά το στραπάτσο με το Black Hawk- μπορεί να σου στοιχίσει το παιχνίδι.

Επειδή η περιγραφή που ακολουθεί περιέχει spoiler για την ιστορία, την κρύβω. Δεν φανερώνω τίποτε το συγκονιστικό, βρίσκομαι ακόμη πολύ νωρίς στο campaign, αλλά ανοίγετε με δική σας ευθύνη.

Spoiler

Μετά τις δύο scripted-tutorial μάχες (στην 1η -εκτός κι αν καταφέρει κανείς να χάσει, πράγμα μάλλον δύσκολο, εκτός κι αν το επιδιώξει συνειδητά, ίσως υπάρχει και σχετικό achievement, δεν ξέρω, πάντως μόνο αν δεν απαντάς στις επιθέσεις καθόλου είναι δυνατό να χάσεις- δεν υπάρχει καμία συνέπεια για τη συνέχεια, στη 2η μεγάλη προσοχή στους missile towers, βγάλτε τη γεννήτρια από τη μέση γρήγορα και από όσο το δυνατόν μακρύτερα, αλλιώς θα κλαίτε τα mech και τους πιλότους σας όπως εγώ τώρα) προκύπτει μια εύκολη αποστολή για την τοπική -ανεξάρτητη από μεγάλους οίκους- κυβέρνηση, και μετά άλλες δύο, μία για την ανεξάρτητη κυβέρνηση και μία για το Magistracy of Canopus.

Αμέσως, έχουμε την πρώτη ενδιαφέρουσα απόφαση: προσθέτεις 17 ημέρες ταξιδιού για να πας στην αποστολή της κυβέρνησης (αμυντική) ή επιλέγεις το Magistracy (εναντίον του οποίου πολέμησες στην αμέσως προηγούμενη αποστολή) και μένεις στον πλανήτη που βρίσκεσαι; Η αποστολή της κυβέρνησης είναι εξίσου χαμηλού βαθμού δυσκολίας αλλά πληρώνει πολύ καλύτερα και έχει καλύτερο salvage. Η αποστολή για το Magistracy πληρώνει λιγότερο, αλλά γλιτώνεις το ταξίδι. Το οποίο είναι μεν με τα έξοδα πληρωμένα (άρα γλιτώνεις ένα 30αρι) αλλά, εδώ είναι το σημαντικό, σου στοιχίζει 17 ημέρες. Κι ο χρόνος είναι πολύτιμος, γιατί μεταφράζεται σε πάγια έξοδα, τα οποία τέλος του μήνα τα πληρώνεις ή game over.

Και εδώ αρχίζει να κάνει την εμφάνισή του ο όμορφος σχεδιασμός του παιχνιδιού και αυτό που -εφόσον επιβεβαιωθεί σε βάθος χρόνου- είναι ικανό να το καταστήσει εξαιρετικό: ο τρόπος που το τι κάνεις στο πεδίο της μάχης επηρεάζει τις στρατηγικές αποφάσεις.

Αν δεν είχα κάνει τη φόλα να υποθέσω πως τα towers στην tutorial αποστολή είχαν μόνο direct los όπλα (ποτέ μην υποθέτετε τι οπλισμό έχει αντίπαλος που δεν έχετε δει), και επομένως δεν είχα σακατέψει το βαρύτερό μου mech και την πιο σκληροτράχηλη πιλότο μου (σε συνδυασμό με μια δόση γκαντεμιάς όταν μία και μόνη μακρινή βολή από τανκ μου τραυμάτισε ένα δεύτερο πιλότο, αναγκάζοντάς με να προσλάβω αντικαταστάτρια και να ανεβάσω τα πάγια έξοδά μου) ενδεχομένως να σκεφτόμουν να διεκδικήσω τη μακρινότερη αποστολή με τα καλύτερα χρήματα/salvage.

Επειδή, όμως, από τα 980 χιλιάρικα με τα οποία ξεκίνησα είχα δώσει σχεδόν το ένα τρίτο για να κάνω refit/repair το σακατεμένο mech, και να προσλάβω νέα πιλότο, χωρίς να κερδίσω μισό C-Bill από την αποστολή, είχα βρεθεί από τους 4 μήνες περιθώριο μέχρι να χρεοκοπήσω στους 2. Και 17 ημέρες ταξίδι για να πάω στην αποστολή με τα καλύτερα χρήματα/salvage είναι μισός μήνας, θα έσκαγε ο επόμενος λογαριασμός, που σημαίνει ότι και 0 salvage να διεκδικούσα (πες ότι σε βάζει να πολεμήσεις φόλες που δεν αξίζει καθόλου το salvage, πράγμα για το οποίο σοβαρά αμφιβάλλω, προτείνω πάντα να διεκδικείτε επιλεγόμενο salvage) θα έβγαζα σκάρτα τα έξοδα του μήνα, δηλαδή θα έμπαινα μέσα. Θα κέρδιζα, βέβαια, εμπειρία -που δεν αγοράζεται- και ενδεχομένως 1-2 ή και περισσότερα χρήσιμα κομμάτια (mech parts, κάποιο αξιόλογο όπλο κτλ.)

Έτσι, τα οικονομικά με ανάγκασαν να μείνω στον Bellerophon, τον πλανήτη όπου βρισκόμουν ήδη και έδινε αποστολή το Magistracy of Canopus, για να μην τρέξει ο χρόνος.

Η απόφαση αποδείχτηκε διπλά θετική, γιατί και η αποστολή βγήκε άψογα (άρα ό,τι εισέπραξα σε C-Bills και salvage είναι καθαρό κέρδος) χωρίς πάγια, παρά μόνο κύλησε μία ημέρα. Και επίσης, η επόμενη αποστολή -της ιστορίας- ήταν στον ίδιο πλανήτη: 33 χιλιάρικα απλά για να μιλήσω με ένα άτομο που θέλει να μου προτείνει μια αποστολή εκτός συνδικάτου μισθοφόρων. Να, λοιπόν, πως η κακή μου επίδοση σε μια tutorial μάχη με έβαλε σε θετικό μονοπάτι στην πορεία.

Και τώρα βρίσκομαι ξανά σε ένα δίλημμα, απόρροια εκείνης της πρώτης tutorial αποστολής: έχω δύο συμβόλαια, εκείνο της τοπικής κυβέρνησης που περιέγραψα νωρίτερα, και το συμβόλαιο της ευεργέτιδας. Το δεύτερο πληρώνει πολύ καλύτερα και έχει καλύτερο εγγυημένο salvage (δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση σε αυτά, η αμοιβή είναι fix), ενώ και οι δύο αποστολές προϋποθέτουν -πληρωμένο- ταξίδι, άρα τα πάγια είναι αναπόφευκτα, θα κυλήσουν 17 και 18 ημέρες αντίστοιχα, οπότε αλλάζει ο μήνας.

Το δίλημμα είναι πως εκεί που η αποστολή της τοπικής κυβέρνησης είναι "μισή κεφαλή" (το πλέον χαμηλό επίπεδο, κι έχω βγάλει ήδη δύο τέτοιες άψογα), η αποστολή της ευεργέτιδας είναι "ολόκληρη κεφαλή". Άρα, εικάζω πως εκεί που πολεμούσα ως τώρα light/παραμελημένα mechs και τανκ/εκτοξευτήρες, τώρα θα βρεθώ τουλάχιστον αντιμέτωπος με medium. Αν είχα το  Shadow Hawk, δεν θα το συζητούσα, θα πήγαινα στην ευεργέτιδα. Τώρα, όμως, θέλω άλλες 20 ημέρες για να επανέλθει το βαρύτερό μου mech, που σημαίνει ότι το διάστημα του ταξιδιού δεν φτάνει. Θα πρέπει να αφήσω να κυλήσουν δύο μέρες ή, εναλλακτικά, να πάω πρώτα από την αποστολή της τοπικής κυβέρνησης, που είναι -περίπου- εξασφαλισμένα χρήματα/salvage/εμπειρία, και μέχρι να κάνω τα δύο ταξίδια (17 ημέρες και άλλες τόσες, υπολογίζω βάση απόστασης, αν και η πλοηγός μας προειδοποιεί να μην υπολογίζουμε τις αποστάσεις με "το μάτι") θα έχουν επανέλθει και οι καλύτεροι πιλότοι μου, οπότε θα πάω όσο το δυνατόν πιο ισχυρός στη μάχη της ευεργέτιδας.

Μπορώ, βέβαια, απλά να πάω στον πλανήτη που με στέλνει η ευεργέτιδα, και να αφήσω το χρόνο να κυλήσει πριν κατέβω στην αποστολή (γλιτώνω έτσι χοντρικά πάγια έξοδα μισού μήνα, χάνω βέβαια εμπειρία/αμοιβή/salvage από την άλλη αποστολή, που είναι επίσης περίπου τόσα, αλλά δεν κινδυνεύω να φάω καμιά αδέσποτη στη "σίγουρη" αποστολή και να πάει ακόμη πιο πίσω το πρόγραμμά μου). 

Το ερώτημα είναι, μπορώ να αφήσω το χρόνο να κυλήσει, ή μόλις φτάσω στον πλανήτη της ευεργέτιδας, θα πρέπει να πολεμήσω, οπότε πάπαλα το σχέδιο;

Κι αυτό, για μένα, είναι το καλύτερο στοιχείο του παιχνιδιού, ανώτερο από τις μάχες και το lore, τα γραφικά και την ικανοποίηση να τσακίζεις τον αντίπαλο. Οι αποφάσεις, το πώς μια μάχη-tutorial στράβωσε πριν από ένα μήνα κι ακόμη παιδεύομαι να φέρω την ομάδα στα ίσια.

 

Αυτή, θεωρώ, είναι η ουσία ενός παιχνιδιού στρατηγικής: να δημιουργεί καταστάσεις που σε αναγκάζουν να σκεφτείς για να αποφασίσεις, και να ζήσεις μετά με τα αποτελέσματα των αποφάσεών σου. Kαι, σε αυτό το κομμάτι, μέχρι στιγμής το Battletech διαπρέπει.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Partially salvaged mechs δεν πωλούνται, μόνο ολοκληρωμένα και για το 8% της τιμής τους αν θυμάμαι καλά.

Ισχύει ότι υπάρχουν διάφορα variants, μπορεί να λέω συνέχεια σκέτο Vindicator ή Shadowhawk γιατί δεν έχω δει πολλά variants, αλλά π.χ. Catapult CPLT-C1 (το πιο γνωστό variant, που είναι missile-boat) είναι διαφορετικό από το Catapult CPLT-K2 (που είναι direct-fire).

Όταν διαλέξεις συμβόλαιο και φτάσεις στον πλανήτη, σε ρωτάει ο Darius αν θες να ξεκινήσεις εκείνη την στιγμή ή να περιμένεις, οπότε μπορείς να αφήσεις τον χρόνο να κυλήσει. Ένα "κακό" που έκανα ήταν να περιμένω επισκευές και μετά να κοιτάξω για contract και μου είχε βγάλει μόνο με transit, οπότε σχεδόν ένας μήνας απλά χαμένος, καλύτερα να πηγαίνεις στον επόμενο προορισμό και αν είναι να περιμένεις εκεί, άλλωστε δεν σταματάνε οι επικευές καθ' οδόν.

Εdit: Γενικά για "μαξιλαράκι" κάνουν οι στόρυ αποστολές αφού έχουν standard pay / salvage και κατιτίς μέχρι στιγμής να σε βοηθάει εδώ κι εκεί (άλλο που "timed" αποστολή επειδή ήθελα να φάω τα πάντα, κατάφερα ευτυχώς να την βγάλω στον τελευταίο γύρο με την τελική βολή που αν αστοχούσε, mission failed. :P)

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Super Moderators
Δημοσ.

@GhostRiderLSOV ναι, το διαπίστωσα στην πράξη ότι δεν σε βάζει αμέσως στην αποστολή (έπρεπε να το είχα κρατήσει σημείωση, είναι χρήσιμο στοιχείο) αλλά για να είμαι σίγουρος περίμενα στον Bellerophon δύο ημέρες, και με τις 18 που έφαγα στο ταξίδι επιτέλους έχω το Shadow Hawk και τον Dekker πίσω. Η Behemoth θέλει ακόμη για να επανέλθει, αλλά θα πάμε χωρίς αυτή στη μάχη.

Αυτό, ως τώρα, ήταν το πληρέστερο briefing που είχα για αποστολή, νομίζω ότι μου έδωσε μια αρκετά σαφή εικόνα του τι να περιμένω.

Για να δούμε, πρώτη αποστολή 1 κεφαλιού, ως τώρα ήμουν στο 1/2... Αγωνία!

@GhostRiderLSOV Ωπ, τώρα έφαγα ένα γερό σκάλωμα: είμαι 100% σίγουρος ότι η αποστολή στα contracts ήταν 1 κεφαλιού, όμως τώρα που ετοιμάζω το lance (και χαιρόμουν που έχω πίσω το Shadow Hawk) βλέπω επάνω στο κέντρο του deployment screen ότι αναφέρει δυσκολία 1,5 κεφάλι...

Και ξαφνικά, αισθάνομαι πολύ λιγότερο αισιόδοξος για την περίπτωση να αποφύγω άλλον ενάμιση μήνα med bay και επισκευές.

Τουλάχιστον τα λεφτά είναι γερά.

Υ.Γ. Καλά, τελείως ξεφτίλα οι τιμές που δίνουν τα markets ως τώρα, σε salvage, αλλά ελπίζω πως αν φτιάξω σχέση καλή με κάποιο faction θα βελτιωθούν τα πράγματα.

Υ.Γ.2

Έχει Black Market o πλανήτης με το Drop Ship, δεν είδα καθόλου τι έχει η αγορά, αλλά ελπίζω πως μετά τη μάχη θα βρω κάτι καλό. Ελπίζω μόνο να μη χρειαστεί να δώσω τα πάντα σε επισκευές... Για να δούμε

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχει και πάλι spoilers το σχόλιο που ακολουθεί, οπότε:

Spoiler

Η αποστολή έχει σίγουρα ενδιαφέρον, αφού ενσωματώνει κάποια διδάγματα από το tutorial -κυρίως τη χρησιμότητα του να βγάζεις τους πυργίσκους εκτός μάχης χτυπώντας τις γεννήτριές τους, αλλά και την αξία των spotters, τη βοήθεια που προσφέρει το reserve, το να υπάρχουν διακριτοί ρόλοι στη μάχη.

Γενικά, η αποστολή στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία, αφού οι στόχοι επιτεύχτηκαν:

20180426115538_1.jpg.343a71fcee574c3f8b59713a7562693c.jpg

Η αμοιβή είναι εξαιρετική -από τους τρεις μήνες καλυμμένων εξόδων εκτοξεύτηκα στους έξι- ενώ παράλληλα κέρδισα και αρκετή φήμη στο Mercenary Review Board. 

Κυρίως, όμως, η επιτυχία ήταν στο ότι επέστρεψαν όλοι οι πιλότοι υγιείς:

20180426115641_1.jpg.434ee159e8dcd9705e68f6cc9602d444.jpg

Το ίδιο δεν μπορούμε να πούμε και για τα mechs, όμως, αφού μια τυχερή βολή άρματος στο Spider (αρχίζω να βλέπω ένα patern εδώ) κόντεψε να του φάει to δεξί πόδι, ενώ το Vindicator, επειδή υπερεκτίμησα το φόβο που θα προκαλούσε στην πιλότο του ισχυρότερου αντίπαλου mech η ζημιά που του είχα προκαλέσει μέχρι τότε (υπολόγιζα πως θα υποχωρούσε, ενώ αντίθετα πέρασε σε φουλ επίθεση με jump σε λόφο από όπου ρήμαξε το Vindicator) το άφησα ακάλυπτο και φοβήθηκα πως θα το πάρω πίσω με καρότσι.

Πλην όμως, το εκπληκτικό είναι πως όλη αυτή η ζημιά που δείχνει τόσο χάλια στο screenshot στην πράξη δεν διέλυσε το structure, οπότε η επισκευή του VND-1R θα πάει μόλις στα 10.500 C-Bill και 5 ημέρες, ενώ του Spider στα 900 C-Bill και 1 ημέρα, δηλαδή δεν είναι καν να το συζητάμε.

Blackjack και Shadow Hawk έδωσαν ρέστα, με τα targeted attacks να τσακίζουν και τα 5 αντίπαλα mechs (αν και της αρχηγού χρειάστηκε σοβαρή εξασθένηση πρώτα για να πέσει).

Μπόνους δώρο, το λειτουργικό Centurion, που θέλει ένα refit για να ενταχτεί στο lance μου και να του προσθέσει δύναμη πυρός και αντοχή, καθώς και ένας LRM5 ++ (!) που δεν τον βρήκα στο πεδίο της μάχης αλλά στη μαύρη αγορά (αν εξαιρέσουμε τα χρήσιμα partial mechs, τα όπλα ήταν τελείως low level stock, και εκτός των 3 εγγυημένων picks, δεν μου έδωσε κανένα από τα άλλα δύο partials, παρότι μου κλήρωσε 11 κομμάτια, μάλλον γιατί ήμουν πάρα πολύ συγκεκριμένος στα χτυπήματά μου με 4/5 CT kills οπότε υπήρχε πολύ πράγμα για salvage από βασικά όπλα). Το συγκεκριμένο LRM5 ++ δίνει 25% crit και +1 stability damage και σίγουρα θα αποτελέσει φόβο και τρόμο από μακρινές αποστάσεις.

Όπως φαίνεται και από τα kills, το Spider ήταν ατόφιος spotter, βοήθησε απλά στο γκρέμισμα των radio towers και μετά τρελάθηκε στο sensor lock, πράγμα που έδωσε μεγάλες ευστοχίες στους υπόλοιπους τρεις.

Στις γκάφες της αποστολής (πέραν του ότι εκτίμησα λάθος το damage που ήθελε το ρομπότ της αρχηγού για να πέσει), ένα αχρειαστό full energy strike που έδωσα εντολή να εκτελέσει η Glitch και προκάλεσε ένα overheat -lunar environment γαρ, όπως λέει και ο μάστρο-Γιάνγκ, ό,τι χειρότερο για energy weapons. Και να πεις ότι δεν βγάζει προειδοποίηση... Αλλά, γι' αυτό το λένε γκάφα... 

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Snoob είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Στις γκάφες της αποστολής (πέραν του ότι εκτίμησα λάθος το damage που ήθελε το ρομπότ της αρχηγού για να πέσει), ένα αχρειαστό full energy strike που έδωσα εντολή να εκτελέσει η Glitch και προκάλεσε ένα overheat -lunar environment γαρ, όπως λέει και ο μάστρο-Γιάνγκ, ό,τι χειρότερο για energy weapons. Και να πεις ότι δεν βγάζει προειδοποίηση... Αλλά, γι' αυτό το λένε γκάφα... 

 

Ξεβρακώθηκε κανονικά το Vindicator. :D 

Εγώ αντίστοιχα στην αποστολή αυτή περί γκάφας, αφού έκανα άσχημο alpha με το Blackjack και λέω "να προσέχω μετά", από κεκτημένη ταχύτητα (*γκουχ* trigger-happy που είμαι *γκουχ*) έριξα κι άλλο και είδα για πρώτη φορά shutdown στο BT αλλά ευτυχώς δεν είχε κοστίσει.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντωμεταξύ, κάτι οι φθορές στα υπάρχοντα, κάτι η εμφάνιση νέων όπλων και mech, αρχίζει το παιχνίδι να ακουμπά το κομμάτι του refit. Κι εκεί ανοίγονται διάφορες επιλογές, ενώ ενδιαφέρον έχει το να διαπιστώνεις πως στην πράξη οι δυνατότητες ενός mech είναι πολύ αλλιώτικες από ό,τι δείχνουν "στα χαρτιά".

Βλέπεις, ας πούμε, ένα mech με τα τάδε hardpoints, λες "θα το στήσω έτσι", και στην πράξη τινάζεις το tonnage στον αέρα. Μετά, είναι και το θέμα του πώς φαντάζεσαι ότι θα χρησιμοποιήσεις το κάθε mech στη μάχη, αλλά και η ανάγκη να έχεις μια καλή 4αδα μάχιμη για αποστολές.

Παράδειγμα, δείτε εδώ ένα mech -το πρώτο που έστησα μόνος μου, περιέχει ένα μάλλον έμμεσο spoiler.

Spoiler

Σκέφτομαι τι διαφορετικό θα μπορούσα να είχα κάνει, σε συνάρτηση με τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου. Θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο missile heavy, αλλά σκέφτομαι πως -σε αυτή τη φάση του παιχνιδιού, όπου το βαρύτερό μου mech είναι 55 τόνοι- είναι αμαρτία να έχω για missile support και stability damage (δηλαδή μακριά από την πρώτη γραμμή) ένα 50αρι mech.

Θα μπορούσε να στηθεί και πολύ πιο επιθετικά, με μεγαλύτερο mobility, medium/short range όπλα, για "ντου" στον αντίπαλο. Ήδη, έτσι όπως είναι στημένο, έχει μεγαλύτερο rating στο melee και λιγότερο firepower (5-4).

20180426170618_1.jpg.4b823e34c5d4f653018cc77f40939a11.jpg

Παράλληλα, διαπιστώνω πως οι αποστολές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου ή/και αλλαγές στην πλοκή (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό). Μια 1/2 που υπήρχε εξαφανίστηκε, τώρα πια παίζω μου δίνει 1,5.

Τέλος, μάλλον τα briefings έχουν βελτιωθεί, μου φαίνεται πως περιέχουν ουσιαστικότερες πληροφορίες από ό,τι στην αρχή.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ αρχίζω και χρησιμοποιώ περισσότερο το "Called Shot" αντί για να πηγαίνω (που δεν βγάζω) headshot στο να σπάω τα μέρη κλειδιά σε συγκεκριμένα mechs. Μου έκατσαν πάλι Thunderbolt TDR-9SE που έχει 3 MLs και 1 LRM-10 στο Left Torso (LT), οπότε φρόντισα να το σπάσω εκεί και να μείνει με το Large Laser μόνο, όπως κι ένα άλλο Hunchback 4G που του έσπασα κατευθείαν το Right Torso που έχει το AC/20 (και φεύγει και το ML του χεριού).

Tώρα έχω κι εγώ ένα TDR-9SE δικό μου και άλλο ένα Dragon που μάλλον θα το κάνω ίδιο με το άλλο brawler Dragon που έχω. Για το Thunderbolt δεν είμαι σίγουρος, γενικά δεν το είχα σε κανένα παιχνίδι με τα builds... :P

Πάντως σε κάθε αποστολή, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ένας τουλάχιστον θα φάει injury από random (or not) head hit, καραδοκεί ο Χάρος...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Headshot δεν έχει τύχει μέχρι τώρα, ούτε σε δικό μου, ούτε σε αντίπαλο. Και, γενικά, είναι τόσο χαμηλό το ποσοστό που μόνο για το achievement θα επιχειρούσα τέτοιο χτύπημα (τουλάχιστον με τα skill των πιλότων μου τώρα, στο μέλλον ίσως αλλάξει αυτό).

Εντωμεταξύ, με περίμενε ένα μικρό σοκ, το mech όπως το σέταρα παραπάνω θέλει 29 ημέρες για να στηθεί, τρεχαγυρευόπουλος. Παράλληλα, συνειδητοποίησα με μεγάλη καθυστέρηση (ενώ το λέει ο κακόμοιρος ο μάστρο-Γιάνκ, αλλά αυτά παθαίνεις άμα δεν προσέχεις...) ότι οι επισκευές δεν τρέχουν παράλληλα, που σημαίνει πως 5+1 = 6 μέρες για να στήσω lance, εκτός κι αν πάω με 2 light και 2 medium στη 1 ημέρα, αλλά δεν θέλω να κατεβώ χωρίς το PPC.

Κοντεύω να στήσω ένα δεύτερο Locust (2/3 parts) αλλά είναι τελείως καρυδότσουφλα τα άτιμα, για να αντιμετωπίζουν τανκ καλά, αλλά ως εκεί. Έπιασα καλά λεφτά με την προηγούμενη αποστολή, οπότε σκέφτομαι να αρχίσω να αγοράζω κομμάτια από mechs, μπας και συμπληρώσω κάτι σοβαρότερο από τo Locust, αλλά δεν έχω θέσεις στο bay πλέον. Αυτό λύνεται με mothballing του Locust, αλλά και πάλι για να σετάρω το καινούργιο θα χρειαστώ ένα μήνα, και δεν ξέρω πόσο περιθώριο έχω να αφήνω το χρόνο να περνάει χωρίς να κερδίζω τουλάχιστον εμπειρία, γιατί ανησυχώ μήπως φτάσει η επόμενη campaign αποστολή και υστερώ.

Τέλος πάντων, μου έχει βγει μια καλή αποστολή (1,5 κεφάλι) για την τοπική κυβέρνηση στον πλανήτη που είμαι ήδη, τον Axylus, καλά χρήματα, καλό salvage, απέναντι σε πειρατές.

Το briefing με κάνει να αισιοδοξώ, αλλά από την άλλη σκέφτομαι πως, επειδή μου βγήκε με 1,5 καλά μία αποστολή, δεν πάει να πει πως θα βγουν όλες.

Spoiler

στην αποστολή στο Argo, το ότι βγήκε με σχετική άνεση και παρά τα λάθη η αποστολή στο 1,5 οφειλόταν σε σημαντικό βαθμό στο ότι οι δυνάμεις του εχθρού εμφανίστηκαν σπαστά, αν έρχονταν πιο μαζεμένες θα υπήρχε θέμα, ειδικά με το γομαράκι της Sybil στο τέλος.

Εκεί παρατήρησα και το πρώτο χτυπητό λάθος της ΑΙ, που έστειλε το support medium μόνο του, χωρί τη Sybil, και το έβγαλα εύκολα πριν προλάβει να το υποστηρίξει.

Υ.Γ. Ιδέα μου είναι ή οι νέοι drivers της Nvidia κάπως βελτίωσαν τη ροή του παιχνιδιού;

Επιφοίτηση: 

O βαθμός δυσκολίας είναι μια εκτίμηση για το tonnage των αντιπάλων; Και αναλογία 1 κεφάλι = 100 tons;  Δεν μου βγαίνει, όπως μετράω τα scrap από την τελευταία μάχη, βρέθηκα αντιμέτωπος με μεγαλύτερο tonnage, σίγουρα, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Πάντως, αν σε γενικές γραμμές ισχύει, τότε με Blackjack, Shadow Hawk, Spider (σε 1 μέρα) και Locust πιάνω ακριβώς 150, άρα θεωρητικά κατεβάζω ίσες δυνάμεις, αλλά πρακτικά έχω δύο mechs με κάποια υπολογίσιμη δύναμη πυρός, και δύο harassers (άντε και vehicle killers). Πρέπει να το δω όταν θα πάω στο mech bay να επιλέξω lance, βγάζει το συνολικό tonnage στην οθόνη κάτω δεξιά.

Partial lance, λέει η περιγραφή της αποστολής, θα βρω απέναντί μου. Τους πιστεύεις τώρα;

Εναλλακτικά, περιμένω 6 μέρες και κατεβαίνω με το Vindicator αντί του καρυδότσουφλου Locust. Αλλά, αγχώνομαι με το χρόνο. Πέντε ημέρες είναι πέντε ημέρες.

Επίσης, επειδή στο παραπάνω AAR τα παρουσίασα ρόδινα τα πράγματα (και παρότι ο μάστρο-Γιάνγκ το εξηγεί στο tutorial) να επισημάνω εδώ πως αν έχεις, όπως εγώ, δύο χτυπημένα mechs και ένα για refit, με 1, 5 και 29 ημέρες χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών, αυτό πρακτικά σημαίνει πως (αν δεν αλλάξεις σειρά προτεραιότητας στις εργασίες) θα παραλάβεις μάχιμα ρομπότ στη 1, 6 και 35 ημέρες, αντίστοιχα. Τουλάχιστον, μέχρι να έρθουν τα upgrades, αλλά δεν έχω φτάσει σε αυτό το σημείο και δεν ξέρω πώς λειτουργεί εκεί το σύστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...