Katerinaki Aggelaki Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Καλησπέρα Αυτό που θέλω να μάθω (αν και είμαι πολύ άσχετη από αυτά) είναι αν μπορώ να βάλω φόντο στο κινητό μου χωρίς να πρέπει να "κινώ" την οθόνη για να τη δω ολόκληρη. Έχω κινητό turbo-x Για παράδειγμα έχω βάλει φόντο μία εικόνα με στίχους αλλά για να τους δω πρέπει να την "μετακινώ". Δεν γίνεται να φαίνεται μόνιμα ολόκληρη ???
voldemort Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Εαν το φοντο ειναι στην ιδια αναλυση της οθονης σου δεν θα επρεπε να εχεις προβλημα. Λογικα το φοντο που προσπαθεις να ορισεις ειναι πολυ μεγαλυτερο. Κανε δεξι κλικ στο φοντο και δες στις ιδιοτητες τι αναλυση εχει. Ποιο κινητο εχεις ακριβως(μοντελο);
Katerinaki Aggelaki Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Turbo-X G310S ειναι αλλα δεν ξερω πως να δω τι διαστασεις εχει. Κι επισης οταν παω να ορισω ενα φοντο μου βγαζει εργαλειο προσαρμογης δηλαδη να επιλεξω πιο κομματι θελω να φαινεται μπροστα. Εγω ομως θελω να μενει μονιμο Εαν το φοντο ειναι στην ιδια αναλυση της οθονης σου δεν θα επρεπε να εχεις προβλημα. Λογικα το φοντο που προσπαθεις να ορισεις ειναι πολυ μεγαλυτερο. Κανε δεξι κλικ στο φοντο και δες στις ιδιοτητες τι αναλυση εχει. Ποιο κινητο εχεις ακριβως(μοντελο);
Tragic! Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Turbo-X G310S ειναι αλλα δεν ξερω πως να δω τι διαστασεις εχει. Κι επισης οταν παω να ορισω ενα φοντο μου βγαζει εργαλειο προσαρμογης δηλαδη να επιλεξω πιο κομματι θελω να φαινεται μπροστα. Εγω ομως θελω να μενει μονιμο Μίκρυνε την φώτο τότες 1