nick#18 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Γενικα ο καθε κινητηρας ειναι φτιαγμενος να δουλευει απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη του και γενικα σε ολο το φασμα στροφων αυτο... Οταν ενα μοτερ δουλευει μια ζωη μεχρι τις 3000 η γενικα δουλευει χαμηλα, μεσα ειναι γεματο "μακα" στα μεταλα γιατι ποτε δε σηκωσε πιεση στα λαδια του για να ¨πλυθει".. Αν ειχαν θεμα να δουλευουν πανω απο τις 3000 η τις 3500 η οποιες στροφες.. θα ειχαν τον κοφτη εκει.. Ειναι στις 6000? 7000? ο κοφτης? Ως εκει δεν εχει κανενα θεμα παρα μονο καταναλωση...Φυσικα δεν μιλαμε να δουλευει σταθερα στα ορια ετσι? Εμενα κατεβαζει 6500-6700 εχει 189000χλμ πανω, παει συχνα πανω απο 3500-4000, βαραει και κανενα κοφτη και ολα καλα... 4
dimitrisOP Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Γενικα ο καθε κινητηρας ειναι φτιαγμενος να δουλευει απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη του και γενικα σε ολο το φασμα στροφων αυτο... Οταν ενα μοτερ δουλευει μια ζωη μεχρι τις 3000 η γενικα δουλευει χαμηλα, μεσα ειναι γεματο "μακα" στα μεταλα γιατι ποτε δε σηκωσε πιεση στα λαδια του για να ¨πλυθει".. Αν ειχαν θεμα να δουλευουν πανω απο τις 3000 η τις 3500 η οποιες στροφες.. θα ειχαν τον κοφτη εκει.. Ειναι στις 6000? 7000? ο κοφτης? Ως εκει δεν εχει κανενα θεμα παρα μονο καταναλωση...Φυσικα δεν μιλαμε να δουλευει σταθερα στα ορια ετσι? Εμενα κατεβαζει 6500-6700 εχει 189000χλμ πανω, παει συχνα πανω απο 3500-4000, βαραει και κανενα κοφτη και ολα καλα... Ετσι ειναι 3
panos2171 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Γενικα ο καθε κινητηρας ειναι φτιαγμενος να δουλευει απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη του και γενικα σε ολο το φασμα στροφων αυτο... Οταν ενα μοτερ δουλευει μια ζωη μεχρι τις 3000 η γενικα δουλευει χαμηλα, μεσα ειναι γεματο "μακα" στα μεταλα γιατι ποτε δε σηκωσε πιεση στα λαδια του για να ¨πλυθει".. Αν ειχαν θεμα να δουλευουν πανω απο τις 3000 η τις 3500 η οποιες στροφες.. θα ειχαν τον κοφτη εκει.. Ειναι στις 6000? 7000? ο κοφτης? Ως εκει δεν εχει κανενα θεμα παρα μονο καταναλωση...Φυσικα δεν μιλαμε να δουλευει σταθερα στα ορια ετσι? Εμενα κατεβαζει 6500-6700 εχει 189000χλμ πανω, παει συχνα πανω απο 3500-4000, βαραει και κανενα κοφτη και ολα καλα... Γι αυτό και οι wankel θέλουν πολύ συχνά ανοίγματα. Ένας κανονικός κινητήρας ούτως η άλλως με καθημερινή χρήση κάποια στιγμή θα ανεβάσει στροφές, σε ένα προσπέρασμα πχ που είναι αρκετό. Εκτός και αν δε το βγάζεις απ την πόλη,.. 1
petaw-se-oneiro Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Γι αυτό και οι wankel θέλουν πολύ συχνά ανοίγματα. Ένας κανονικός κινητήρας ούτως η άλλως με καθημερινή χρήση κάποια στιγμή θα ανεβάσει στροφές, σε ένα προσπέρασμα πχ που είναι αρκετό. Εκτός και αν δε το βγάζεις απ την πόλη,.. Γιατί ποιός σου απαγορεύει να ανοίξεις μια 1-2α απο φανάρι σε φανάρι;
panos2171 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Κανείς απλά δε γνωρίζουν όλοι ότι ένα άνοιγμα θα ταν καλό. Με το προσπέρασμα απλά έρχεται η ευκαιρία στο να γίνει αυτό.
petaw-se-oneiro Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Εντάξει, εγώ δεν διατρέχω τέτοιους κινδύνους. Το αυτοκίνητο το οδηγούμε 40-60 (40εγω-60 ο πατερας μου), αυτός το πηγαίνει μέχρι 3χιλιάδες στροφές και εγώ μέχρι όσο πάει (7) 1
nick#18 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Και η "μάκα" τι είναι δηλαδή; Γενικα τα λαδια μαυριζουν απο τα καταλοιπα καυσης τα οποια σιγα σιγα "καθονται" πανω στις επιφανειες απο τα μεταλλα του κινητηρα. Ολα σημερινα λαδια εχουν "απορρυπαντικο" μεσα ωστε να βοηθουν να μην γινεται αυτο, αλλα για να γινει αυτο θελει και μια "πιεση" στα λαδια... οταν πας μεχρι 3000rpm δεν κανεις και πολυ δουλεια λοιπον..
NT1G Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Φαντάσου δηλαδή οι diesel κινητήρες που δουλεύουν πάντα κάτω από τις 3000rpm... 1
panos2171 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Οι ντίζελ αν δε κάνω λάθος έχουν μεγαλύτερη πίεση στα λάδια.
gia_nnis Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2015 καλησπέρα. Έχω ένα Nissan Almera μοντέλο του 1994 1400 κυβικών με 245.000 χιλιόμετρα το οποίο είναι πολύ καλά δουλεμένο και στρωμένος ο κινητήρας και δεν καίει σταγόνα λάδι. Μεχρι προσφατα το οδηγουσε μονο ο πατέρας μου, αλλά πλέον το παίρνω και γω έπειτα από δίπλωμα που έχω πάρει. Οι ερωτήσεις μου είναι δυο, φυσικά και ο πατέρας μο0υ μου τις έχει απαντήσει απλά θα ήθελα μια γνώμη δική σας. 1) Μου τονίζει συνεχώς το στροφόμετρο να είναι κάτω από το 3 (3000 στροφές δλδ). Σε καμια περίπτωση να μην ανέβει πάνω από το 3. Λέει ότι φθείρεται η μηχανή. Ποια είναι η δική σας γνώμη; Δεν θέλω φυσικά να το διαλύσω το αυτοκίνητο, απλά θέλω να ρωτήσω θα πάθει κάτι αν παει και 4 ή και 5? Μου εχει πει ότι μόνο στη πέμπτη ταχύτητα μπορείς να το πατήσεις πάνω από το 3. 2) Με 245.000 χιλιόμετρα είναι πολλά; Θα μας βγάλει καμιά πενταετία ακόμη μέχρι να μαζέψουμε λίγα χρήματα και να πάρουμε ένα καινούργιο; Να το δουλευεις στην ροπη του.. Να σηκωνεις στροφες οσο χρειαζεται ωστε στην αλλαγη να πατας λιγοτερο γκαζι.Ετσι θα εχεις καλυτερη καταναλωση και το γκαζι σου θα ειναι παντα καθαρο.. Αυτος ειναι ο σωστος τροπος λειτουργιας του κινητηρα σε συνδιασμο με χαμηλοτερη καταναλωση.. Στις 3000στρ μπορεις να πηγαινεις σε σταθερη πορεια.. αλλα στην κινηση μεσα πρεπει να το δουλευεις εκει που το γκαζι το αισθανεσαι καλυτερα.. Οι στροφες δεν ειναι ρομποτικη.. Αναλογα με το φορτιο που δεχεται ο κινητηρας πατας διαφορετικα το γκαζι σηκωνεις αλλες στροφες.. Θεμα εμπειριας.. 1
MT60RS Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Γενικα ο καθε κινητηρας ειναι φτιαγμενος να δουλευει απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη του και γενικα σε ολο το φασμα στροφων αυτο... Οταν ενα μοτερ δουλευει μια ζωη μεχρι τις 3000 η γενικα δουλευει χαμηλα, μεσα ειναι γεματο "μακα" στα μεταλα γιατι ποτε δε σηκωσε πιεση στα λαδια του για να ¨πλυθει".. Αν ειχαν θεμα να δουλευουν πανω απο τις 3000 η τις 3500 η οποιες στροφες.. θα ειχαν τον κοφτη εκει.. Ειναι στις 6000? 7000? ο κοφτης? Ως εκει δεν εχει κανενα θεμα παρα μονο καταναλωση...Φυσικα δεν μιλαμε να δουλευει σταθερα στα ορια ετσι? Εμενα κατεβαζει 6500-6700 εχει 189000χλμ πανω, παει συχνα πανω απο 3500-4000, βαραει και κανενα κοφτη και ολα καλα... αφου ετσι κι αλλιως ανοιγει η βαλβιδα bypass Ειναι κυριως θεμα χαμηλης θερμοκρασιας, τα μοτερ που δουλεουν σε μικρες αποστασεις και δεν προλαβαινουν τα λαδια να πανε 80+, υποφερουν, χωρια την υγρασια που μαζευουν
Dare-Devil Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Μίλησα εγώ για ανηφόρες; Μίλησα εγώ για φορτωμένο αυτοκίνητο; Μη λέμε ότι θέλουμε... Όχι . Μίλησες για νορμάλ οδήγηση . Και είπες ότι πιο πάνω απο 3000 στροφές "Πιο πάνω ανεβαίνεις όταν θες να πας πιο γρήγορα, δηλαδή είτε να προσπεράσεις είτε να ''διακοσαρίσεις'' είτε να μ@λ@κιστείς." Νορμάλ οδήγηση δεν είναι όταν ανεβαίνεις ανηφόρα φορτωμένος; Νορμάλ οδήγηση δεν είναι σε έναν βουνίσιο φιδίσιο δρόμο φορτωμένος με τετραμελή οικογένεια και βαλίτσες; Λόγο μεγάλου βάρους σε τέτοιες καταστάσεις θες ροπή αλλιώς το αμάξι δεν επιταγχύνει και θες μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας της εισαγωγής αέρα εξαιτίας χαμηλών στροφών (που δεν βρίσκονται στο φάσμα της μέγιστης ροπής του κινητήρα) άρα αυξημένη κατνάλωση. Το μέγιστο φάσμα ροπής στο δικό μου ξεκινάει κάπου στις 3100 rpm οπότε ο κινητήρας σε αυτή την περίπτωση (π.χ φορτωμένος με τετραμελή οικογένεια βαλίτσες και δρόμος σε βουνό) πρέπει να δουλεύει στις 3100 rpm . Αν εγώ πάω να κάνω αλλαγή στις 3100 rpm ξέρεις μετά που θα πάνε οι στροφές του κινητήρα ; 2500 rpm που το αμαξι σέρνεται κυριολεκτικα λόγο έλλειψης ικανοποιητικής ροπής για να "ωθήσει" το φορτίο του και τότε είναι που ανοίγεις περισσότερο το γκάζι εξαιτίας έλλειψης ροπής και αυξάνεις περισσότερο την κατανάλωση. Οπότε σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνεις τις αλλαγές πιο ψηλά για να πέσουν οι στροφές μετά την αλλαγή κάπου στις 3000 rpm. Το ζόρισμα του κινητήρα λόγο έλλειψη ροπής (εξαιτίας λάθους εύρους στροφών λειτουργίας του κινητήρα για το δεδομένο φορτίο που κουβαλάει κτλ) αυξάνει τις φθορές στα μηχανικά μέρη του μοτέρ . Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2015 από Dare-Devil 2
_chris_ Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 έχω κι εγώ κάποιες απορίες σχετικά με τις στροφές οπότε ας μην ανοίξω νέο θέμα. έχουμε 2 μοτερ με τους ίδιους ίππους αλλά σε διαφορετικές στροφές πχ α) 100/5000 β) 100/7000 ποιος κινητήρας μπορούμε να πούμε είναι καλύτερος; να υποθέσω ο α) διότι θα δουλεύει σε λιγότερες στροφές; όταν λέμε ότι ένας κινητήρας έχει πχ 15hp/8000 , αυτό το 8000 είναι το μέγιστο όριο στροφών που μπορεί να φτάσει; υπάρχει περίπτωση να φτάσει παραπάνω;
Dare-Devil Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 έχω κι εγώ κάποιες απορίες σχετικά με τις στροφές οπότε ας μην ανοίξω νέο θέμα. έχουμε 2 μοτερ με τους ίδιους ίππους αλλά σε διαφορετικές στροφές πχ α) 100/5000 β) 100/7000 ποιος κινητήρας μπορούμε να πούμε είναι καλύτερος; να υποθέσω ο α) διότι θα δουλεύει σε λιγότερες στροφές; όταν λέμε ότι ένας κινητήρας έχει πχ 15hp/8000 , αυτό το 8000 είναι το μέγιστο όριο στροφών που μπορεί να φτάσει; υπάρχει περίπτωση να φτάσει παραπάνω; Το ποιός είναι καλύτερος πάιζουν πολλά ρόλο . Όχι μόνο η ιπποδύναμη αλλά και η ροπή και για να το θέσω πιο σωστά η καμπύλη της ροπης και της ιπποδύναμης σε όλο το φάσμα στροφών λειτουργίας το κινητήρα. Το α και το β απλά αναφέρει ότι ο άλφα κινητήρας βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη του (100 hp) στις 5000 στροφές (οι 5000 στροφές δεν είναι απαραίτητα οι μέγιστες στροφές του κινητήρα) και στο Β αντίστοιχα . Γενικά αυτό που παίζει περισσότερο ρόλο σε εναν κινητήρα είναι η καμπύλη της ροπής του (άποψη μου) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα