drhistory Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 καλησπέρα. Έχω ένα Nissan Almera μοντέλο του 1994 1400 κυβικών με 245.000 χιλιόμετρα το οποίο είναι πολύ καλά δουλεμένο και στρωμένος ο κινητήρας και δεν καίει σταγόνα λάδι. Μεχρι προσφατα το οδηγουσε μονο ο πατέρας μου, αλλά πλέον το παίρνω και γω έπειτα από δίπλωμα που έχω πάρει. Οι ερωτήσεις μου είναι δυο, φυσικά και ο πατέρας μο0υ μου τις έχει απαντήσει απλά θα ήθελα μια γνώμη δική σας. 1) Μου τονίζει συνεχώς το στροφόμετρο να είναι κάτω από το 3 (3000 στροφές δλδ). Σε καμια περίπτωση να μην ανέβει πάνω από το 3. Λέει ότι φθείρεται η μηχανή. Ποια είναι η δική σας γνώμη; Δεν θέλω φυσικά να το διαλύσω το αυτοκίνητο, απλά θέλω να ρωτήσω θα πάθει κάτι αν παει και 4 ή και 5? Μου εχει πει ότι μόνο στη πέμπτη ταχύτητα μπορείς να το πατήσεις πάνω από το 3. 2) Με 245.000 χιλιόμετρα είναι πολλά; Θα μας βγάλει καμιά πενταετία ακόμη μέχρι να μαζέψουμε λίγα χρήματα και να πάρουμε ένα καινούργιο;
Invader Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Και να θες να το λιώσεις απλά δε μπορείς.Το πολύ πολύ να φας δίσκο η δισκόπλακες.Καδένα έχει οπότε μη φοβάσαι για ιμάντες και τέτοια.Και από ανταλακτικά,βρίσκεις και στο περίπτερο.Απλά σου λέει κάτω από 3.000 και καλά κάνει για να προστατεύσει εσένα που είσαι νέος οδηγός και όχι το αμάξι.Προσοχή λοιπόν και όχι μαγκιές στο δρόμο. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δεν γινεται να μην το πας πανω απο 3000 στροφες!!! Πως θα κανεις μια προσπεραση ??? Μην το φοβασαι !!! Φυσικα δεν υπαρχι λογος να πιανεις τα 60χλμ με 2α !!! Εκει ζοριζεται .
dimitrisOP Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Καλα λαδια να εχει το μοτερ δεν παθαινει τιποτα ας παει και 5 και 6 και 7κ στροφες
Zaknafein Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δεν υπάρχει θέμα, άμα ήταν θα είχε κόφτη στις 3000 στροφές και όχι στις 6000+. 245000 χλμ είναι πολλά, αλλά αν μιλάμε για 10-12 χιλ χλμ το χρόνο, μια 5ετία ακόμα θα τη βγάλει λογικά, όλο και κάτι θα ζητήσει βέβαια.
dacourt Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Στο λέει επειδή είσαι νέος οδηγός να μην συνηθίσεις σε αυτή τη τακτική και σωστά σε συμβουλεύει. Και για την προστασία του κινητήρα πάλι καλά σου λέει ,πόσο δεν μάλλον όταν δεν έχετε δυνατότητα για κάποιο καλύτερο, άρα πρέπει να το προσέξεις για να σε προσέξει και αυτό και να σου κάνει την δουλειά που θες. Σε μια προσπέραση θα ανεβάσεις στροφές αναγκαστικά.. δεν γίνεται διαφορετικά, ο πατέρας σου δεν αναφέρεται σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά σε διαδρομές που δεν χρειάζεται να του βγάλει τα μάτια για να προχωρήσει. Λάδια βάλτου σωστά να έχει και νορμάλ οδήγηση... ότι είναι να βγάλει το όχημα με 245k, θα τα βγάλει.. πήγαινε το εσύ νορμάλ και πρόβλημα δεν θα έχεις. Και να βγάζεις φλας... μην γίνεις και εσύ σαν την μάζα που οδηγεί χωρίς να γνωρίζει ότι υπάρχει φλας στο αμάξι. Και μην οδηγείς με το πως θέλει ο πίσω σου.. εσύ θα πηγαίνεις σύμφωνα με τα όρια και τι κινδύνους βλέπεις στον δρόμο.. τώρα αν ο άλλος θέλει να το παίξει Σουμάχερ.. άστον να το κάνει. επίσης να μην εκνευρίζεσαι στο δρόμο.. για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο. Ρίξε και μια ματιά στα λάστιχα για να δεις αν είναι ok. 1
panos2171 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2015 Αύτες οι στροφές είναι το εύρος λειτουργίας για νορμάλ οδήγηση. Πιο πάνω ανεβαίνεις όταν θες να πας πιο γρήγορα, δηλαδή είτε να προσπεράσεις είτε να ''διακοσαρίσεις'' είτε να μ@λ@κιστείς. Το να ξεκινάς,να κινείσαι και να κάνεις αλλάγες ταχυτήτων με 4-5000 στροφές όταν τα ίδια ακριβώς μπορείς να κάνεις και με τις 3000σαλ δεν έχει νόημα γιατί πρώτον θα φας το δίσκο, δεύτερον θα καις του π@υστη τη βενζίνη και τρίτον ναι θα χει φθορά ο κινητήρας. Το να ανεβάσεις στροφές σε ένα προσπέρασμα ναι επιβάλετε και δεν θα πάθει κάτι το μοτέρ όπως επίσης δε θα πάθει τίποτα και αν είσαι με την τελευταία ταχύτητα σε μια εθνική οδό. Η καθημερινή χρήση με 5000σαλ θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο ζωής του. Γενικά προσπαθούμε να μη ζορίζουμε το αυτοκίνητο, να μην το πηγαίνουμε με χαμηλές στροφές και κρεμάει αλλά ούτε και με υψηλές.
atasos Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 μεχρι 4000-4500 στροφες σηκωνε το που και που,ελεος δηλαδη με 3000 στροφες για 1400 κυβικα αυτοκινητο θα το μπουκωσει καργα.Ας παρουμε παπακι τοτε να οδηγαμε ολοι στους δρομους και το σιγα ζημια κανει.Αλλο θεμα βενζινης και καταναλωσης τοτε οκ μην το ανοιγεις ποτε.Το λαθος ολων το να μην ανοιγουμε στροφες κανουμε καλο η το να στρωνουμε ενα οχημα με 60 χλμ.Και μετα βγαινει πατατα δεν παει βημα.Δεν οδηγαμε φορτηγα ιχ οδηγαμε.Αλλο να ανοιγεις δευτερα με 4000 στροφες και αλλο πεμπτη ταχυτητα.Και το δισκοπλατω οπως και να το πας θα χαλασει ουτως η αλλως οταν πατας συμπλεκτη δουλευει οχι οταν ανεβαζεις στροφες στον κινητηρα εν κινηση.Εκτος αν πατας συμπλεκτη μονιμα εστω και λιγο οπως κατι γυναικες οδηγοι
futureshock Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 χαμπαριαζουν τα japan ρε? 290.000km and keep counting 4
Dare-Devil Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Αύτες οι στροφές είναι το εύρος λειτουργίας για νορμάλ οδήγηση. Πιο πάνω ανεβαίνεις όταν θες να πας πιο γρήγορα, δηλαδή είτε να προσπεράσεις είτε να ''διακοσαρίσεις'' είτε να μ@λ@κιστείς. Το να ξεκινάς,να κινείσαι και να κάνεις αλλάγες ταχυτήτων με 4-5000 στροφές όταν τα ίδια ακριβώς μπορείς να κάνεις και με τις 3000σαλ δεν έχει νόημα γιατί πρώτον θα φας το δίσκο, δεύτερον θα καις του π@υστη τη βενζίνη και τρίτον ναι θα χει φθορά ο κινητήρας. Το να ανεβάσεις στροφές σε ένα προσπέρασμα ναι επιβάλετε και δεν θα πάθει κάτι το μοτέρ όπως επίσης δε θα πάθει τίποτα και αν είσαι με την τελευταία ταχύτητα σε μια εθνική οδό. Η καθημερινή χρήση με 5000σαλ θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο ζωής του. Γενικά προσπαθούμε να μη ζορίζουμε το αυτοκίνητο, να μην το πηγαίνουμε με χαμηλές στροφές και κρεμάει αλλά ούτε και με υψηλές. Εαν με το δικό μου 1400 άρι ανεβαίνω ανηφόρα με πρώτη και θέλω να αλλάξω σε δευτέρα και κάνω την αλλαγή στις 3000 στροφές τότε θα κρεμάσει παντελώς το μοτέρ. Μην λέμε ότι θέλουμε . Δεν είναι το ιδανικό να γίνονται αλλαγές στις 3000 στροφές . Αυτό αναφέρεται σε γενικές γραμμές για ευθείες και τονίζω είναι κάτι το γενικευμένο. Φορτωμένος για ταξίδι στην ευθεία και να είμαι με 80 χλμ και να κάνω αλλαγή στις 3000 στροφές μετά θα σέρνεται το αμάξι . Πόσο μάλλον σε ορεινή διαδρομή παίζω συνεχόμενα στις 3200 -4000 στροφές αλλιώς ΔΕΝ τραβάει . 1
dimitrisOP Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Αλλαγες κανω στις 2000 στροφες περιπου σε ευθειες και κοντα 3000 σε ανηφορες, η ροπη χαμηλα ειναι ολα τα λεφτα. 6000-6500 φτανω χαλαρα σε προσπερασεις και οταν θελω να ξεκολλησω απο λασπολακκους
Joshua21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Κάθε κινητήρας έχει διαφορετική ροπή, διαφορετική ελαστικότητα, και κάθε κιβώτιο ταχυτήτων έχει διαφορετική κλιμάκωση. Το πότε θα γίνονται οι αλλαγές το κρίνει ο οδηγός, αν τις αλλάζει σε χαμηλές στροφές τότε ο κινητήρας "κρεμάει", αν τις αλλάζει σε υψηλές τότε ζορίζει τον κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση. Όσο για το Almera του ts, σε φυσιολογικές συνθήκες(αν δεν είναι υπερβολικά φορτωμένο, αν δεν βρίσκεται σε ανηφόρα), μια χαρά μπορεί να αλλάζει ταχύτητες στις 2.500 στροφές, στην αλλαγή η επόμενη ταχύτητα θα έχει 1.500 στροφές περίπου και θα τραβάει μια χαρά. Έχω ένα Nissan Almera μοντέλο του 1994 1400 κυβικών Προς το τέλος του 1995 βγήκαν αυτά, μήπως έχεις Sunny?
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Κάθε κινητήρας έχει διαφορετική ροπή, διαφορετική ελαστικότητα, και κάθε κιβώτιο ταχυτήτων έχει διαφορετική κλιμάκωση. Το πότε θα γίνονται οι αλλαγές το κρίνει ο οδηγός, αν τις αλλάζει σε χαμηλές στροφές τότε ο κινητήρας "κρεμάει", αν τις αλλάζει σε υψηλές τότε ζορίζει τον κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση. Όσο για το Almera του ts, σε φυσιολογικές συνθήκες(αν δεν είναι υπερβολικά φορτωμένο, αν δεν βρίσκεται σε ανηφόρα), μια χαρά μπορεί να αλλάζει ταχύτητες στις 2.500 στροφές, στην αλλαγή η επόμενη ταχύτητα θα έχει 1.500 στροφές περίπου και θα τραβάει μια χαρά. Προς το τέλος του 1995 βγήκαν αυτά, μήπως έχεις Sunny? Αν θυμαμαι καλα το 1995 που πηρα το Primera ειχε κυκλοφορησει και το Almera τοτε για πρωτη φορα Sunny Αθάνατα !!!!!!!!!!!!!!!!! 1
panos2171 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2015 Εαν με το δικό μου 1400 άρι ανεβαίνω ανηφόρα με πρώτη και θέλω να αλλάξω σε δευτέρα και κάνω την αλλαγή στις 3000 στροφές τότε θα κρεμάσει παντελώς το μοτέρ. Μην λέμε ότι θέλουμε . Δεν είναι το ιδανικό να γίνονται αλλαγές στις 3000 στροφές . Αυτό αναφέρεται σε γενικές γραμμές για ευθείες και τονίζω είναι κάτι το γενικευμένο. Φορτωμένος για ταξίδι στην ευθεία και να είμαι με 80 χλμ και να κάνω αλλαγή στις 3000 στροφές μετά θα σέρνεται το αμάξι . Πόσο μάλλον σε ορεινή διαδρομή παίζω συνεχόμενα στις 3200 -4000 στροφές αλλιώς ΔΕΝ τραβάει . Μίλησα εγώ για ανηφόρες; Μίλησα εγώ για φορτωμένο αυτοκίνητο; Μη λέμε ότι θέλουμε... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα