Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχω ιδέα τι έπαθε, ήταν ανοιχτό και μετά έσβησε κ δεν ξαναανοιξε.... Είτε μητρική είτε τροφοδοτικό λέω... Είναι στο σερβις της σονι τώρα θα δούμε...εγώ αναφέρθηκα πριν συγκεκριμένα στην ποιότητα κατασκευής ότι ήταν κακή, ιδιαιτέρως το touch pad που ηταν σαν να βάλανε το πιο τραγικό pad όλων των εποχών...όπως κ να έχει, θέλω να δω τι θα γίνει τώρα με την εγγύηση, ευελπιστώ σε ένα καινούριο λάπτοπ

το καλο ειναι οτι ειναι σε εγγυηση.στα Hp νομιζω ειχα δει πολυ χαλια touch pad αν θυμαμαι καλα.sony ειχα δυο μοντελα πιο παλια των 1000 ευρω το καθενα και οκ δεν ειχα καποιο προβλημα αλλα ειχα κανει λιγη χρηση γενικως και τα κρατησα λιγους μηνες 5-6 max.μακαρι να σου δωσουν καινουριο αν και οσο ξερω τα sony πανε εξωτερικο νομιζω στο βελγιο αν θυμαμαι σωστα.οποτε δεν ξερω αν απλα θα φτιαξουν την βλαβη πχ νεο mobo ή αν θα δωσουν αλλο λαπτοπ.

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καινούριο λαπτοπ δύσκολο να δώσουν, εκτός και αν όλη η παρτίδα ήταν πχ ελαττωματική.

Το τελευταίο σονυ που έστειλα έφυγε για Γερμανία. Δευτέρα ήρθε η ups και το πήρε, Πέμπτη πρωί με είχαν ήδη καλέσει απο την σονυ και μου είχαν πει ότι θα αλλαχτεί mobo. 

 

Παρότι το σερβις είναι στους διαόλου το κέρατο, η εξυπηρέτηση ήταν αρκετά γρήγορη.

Δημοσ.

πρεπει να ειναι μεγαλη η ζημια για να γινει ολοκληρη αλλαγη εκτος αν μιλαγαμε για doa.αλλα ενα Mobo ειναι το 1/5 1/7 της αξιας ενος λαπτοπ για να μην στο αλλαξει η εταιρεια και να σου δωσει αλλο καινουριο που στοιχιζει περισσοτερο.

Δημοσ.

Εξυπηρετηση απο LENOVO απλα τραγικη, πλεον το σκεφτομαι αν θα ξαναπροτιμησω αυτην την μαρκα μονο και μονο για το after sales support. Σιγουρα φταιει και το καταστημα (γνωστη αλυσιδα) απο το οποιο το ειχα παρει το λαπτοπ, αλλα για αντικατασταση μητρικης το μηχανημα το πηγα 22/6 και ακομα δεν το εχω παρει στα χερια μου.

Δημοσ.

Γιατί το πάτε πίσω στο κατάστημα το λαπτοπ όταν έχει πρόβλημα;

Η εγγύηση παρέχεται από τον προμηθευτή και μόνο. Το ότι το στέλνετε στο κατάστημα, μόνο κακό (για εσάς)μπορεί να κάνει αφού εκείνοι λειτουργούν καθαρά ως μεσαζοντες και για αυτό καθυστερεί τόσο.

 

Προσωπικά έχω αρκετή εμπειρία από σέρβις thinkpad (την κατατάσσω άνετα στην κορυφαία μαζί με την dell) αλλά και ideapad.

 

Στα ideapad καλείς την αντιπρόσωπεια, σου στέλνουν speedex σπίτι σου για να παραλάβει το λαπτοπ και αφού επισκευαστεί στο στέλνουν πίσω πάλι με courier.

Ούτε από εκείνους είχα κάποιο παράπονο.

*για να μην κάθομαι σπίτι να περιμένω πότε θα έρθει το κουριερ, είχα συνεννοηθει με την αντιπρόσωπεια να πάω στην speedex και να το στείλω σε εκείνους με χρέωση δική τους.

Δημοσ.

Δεν μου ειχε τυχει ξανα και δεν ηξερα, αλλα δεν φανταζομουν οτι θα ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Ideapad εχω κι εγω και απ οτι φαινεται επρεπε να ειχα κανει αυτο που ειπες.

Δημοσ.

Δεν μου ειχε τυχει ξανα και δεν ηξερα, αλλα δεν φανταζομουν οτι θα ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Ideapad εχω κι εγω και απ οτι φαινεται επρεπε να ειχα κανει αυτο που ειπες.

εφοσον το λαπτοπ δεν θα φτιαχτει στο καταστημα δεν εχει νοημα να το πας εκει.δεν θα αγχωθουν να το στειλουν.μπορει να το στειλουν οταν θα εχουν και κατι αλλο κτλ.οποτε εκει οπως ειπε ο φιλος απο πανω επιτοπου αντιπροσωπεια πας για να μην υπαρχουν ενδιαμεσοι και να τελειωσεις πιο γρηγορα την δουλεια σου.

Δημοσ.

συμφωνω με poul..! 

 

απευθειας στην επισημη αντιπροσωπεια και οχι σε μεσαζοντες..! τζαμπα χρονος χαμενος...!! 

Δημοσ.

απλα καμια φορα τα καταστηματα λενε οτι μην το φερεται εδω το λαπτοπ αλλα να το πατε αντιπροσωπεια και ο καθε πελατης φωναζει οτι μα απο εσας το πηρα.δεν καταλαβαινουν οτι το λενε και για θεμα ταχυτητας .οκ ναι μπορει να γλυτωνεις τον κοπο να το πας πιο μακρυα ειδικα αμα ειναι μακρυα η αντιπροσωπεια απο την αλλη το κερδιζεις σε χρονο ομως.το δυσκολο ειναι λιγακι αμα εισαι σε αλλη περιοχη.αν και οπως ειπαν μερικες εταιρειες καλυπτουν τα εξοδα μεταφορας

Δημοσ.

"Περί τάξης"

 

Σωστά όσοι έχουν εμπειρία και αφού η ίδια η Εταιρία σου δίνει την επιλογή (lenovo Asus) σου λένε ότι είναι καλό να το στέλνεις σε αυτούς εσύ απ'ευθειας,ώστε να γλυτώνεις χρόνο και να έχεις κ καλύτερη ενημέρωση.

 

Αλλά ποτέ μην ξεχνάμε ότι η εγγύηση είναι ένα "συμβόλαιο" ανάμεσα στον Πωλητή κ τον Αγοραστή και όχι ανάμεσα στην κατασκευάστρια εταιρία και τον αγοραστή. και αυτό το γράφω γιατί πολλοί πωλητές προσπαθούν να αποποιηθούν τις ευθύνες τους στον τομέα αυτό,λέγοντας "απευθύνσου στην Αντιπροσωπία" .. Η Αντιπροσωπία το κάνει γιατί έχει την καλή διάθεση,και σέβεται τον εαυτό της κ όχι γιατί είναι υποχρεωμένη,γι'αυτο και οι περισσότερες δεν δίνουν την επιλογή στον τελικό χρήστη να απευθυνθεί κατ'ευθειαν σε αυτές..

Δημοσ.

απλα εχω πετυχει και περιπτωσεις πχ crypto που οταν παροχος εδινε τα ρουτερ η ιδια η crypto ειχε πει οτι ο πελατης μιλαει μαζι μας.

στην αρχη η αλλαγη γινοταν απο τον παροχο αλλα μετα η crypto ζητησε να γινονται οι αλλαγες απο αυτην.σιγουρα υπαρχουν και τα shops που βαριουνται να το στελνουν οποτε θα πουν πηγαινε το εσυ

  • Like 1
Δημοσ.

official unofficial οι λογοι ηταν οτι η crypto δεν πιστευε οτι εχουν χαλασει τοσα πολλα crypto και ηθελε να τα τσεκαρει η ιδια.τωρα δεν μπορω να ξερω.η αληθεια παντως ειναι οτι τα crypto f200 ηταν για πεταμα.τα crypto f320,f330 καηκαν ολα.ηταν θεμα χρονου δηλαδη να χαλασουν.κατασκευαστικο λαθος.καποια στιγμη απο την πολυ ζεστη που εβγαζαν εσκαγε πυκνωτης.


crypto και oxygen(Πρωην Gennet).δυο ελληνικες εταιρειες που τα ρουτερ ειναι για πεταμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...