Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια και χαρά σε όλους!

Αποφάσισα να αλλάξω μια πρίζα στο σπίτι που ήταν παλιού τύπου

post-280012-0-02092600-1437778897_thumb.jpg

και να βάλω μία της Legrand που να δέχεται σύνδεση rj11.

post-280012-0-99809400-1437778897_thumb.jpg

Το βασικό μου πρόβλημά μου είναι πώς να συνδέσω τα καλώδια που βλέπετε εδώ καθώς είναι ενωμένα μεταξύ τους.

post-280012-0-86310800-1437778898_thumb.jpg

Διαβάζοντας σε διάφορα φόρουμ για αντίστοιχα θέματα, θεώρησα ότι πρέπει να συνδέσω τα δύο κόκκινα καλώδια στις υποδοχές της θέσης 2 και τα δύο μπλε καλώδια στις υποδοχές της θέσης 3.

post-280012-0-80010200-1437778899_thumb.jpg

Αυτό όμως είναι αδύνατον, επειδή είναι ενωμένα, δεν υπάρχουν άκρες. Κάπου είδα κάποιον να λέει ότι κόβοντας καλώδια αχρήστεψε μια πρίζα, οπότε μιας και είμαι άσχετος είπα να μην κάνω ζημιά.

Επίσης:

• έτσι όπως είναι η πρίζα της Legrand, ποιες θεωρούνται κεντρικές θέσεις για να περάσω τα καλώδια? Στο Link.png Site: manual τοποθετούν στην θέση 1 καλώδιο κόκκινου χρώματος, έχει κάποια σημασία?
  • σε ποια υποδοχή κάθε φορά θα μπει ποιο από τα δύο καλώδια κάθε ζεύγους ίδιου χρώματος? Έχει σημασία?

Το δεύτερο θέμα μου είναι ότι έπρεπε να τοποθετήσω και το κλιπς στο καλώδιο τηλεφώνου. Σε ΕΝΑ ΑΛΛΟ καλώδιο που καταλήγει σε router, το είχα κάνει ως εξής:

(μπλε, κόκκινο, πράσινο, κίτρινο)

post-280012-0-63652300-1437778900_thumb.jpg

Το συγκεκριμένο όμως καλώδιο χρησιμοποιούσε μόνο το πράσινο και κόκκινο, οπότε κι εγώ δεν έβαλα τα άλλα 2 χρώματα, τα οποία όμως ήταν λευκό και κίτρινο. Έκανα σωστά? Η συγκεκριμένη πρίζα χρησιμοποιείται μόνο για λήψη fax.

post-280012-0-47510700-1437778901_thumb.jpg

Έχει σημασία η σειρά ή αρκεί που βρίσκονται στο κέντρο? Επειδή κοιτώντας την ίδια πλευρά του κλιπς, έβαλα ανάποδα το πράσινο με το κόκκινο καλώδιο, σε σχέση με την προηγούμενη φωτογραφία.