Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και απο την άλλη για κάποιον περίεργο λόγο βλέπουμε να προτείνουν i7 στους dx12 τίτλους. Εφόσον ο σκοπός του API είναι να μειώσει το CPU overhead τότε γιατί να θες τόσο δυνατούς επεξεργαστές; Η κοροϊδία πέφτει σύννεφο...

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιατί κάπως πρέπει να πουλήσει και η Intel CPUs :D Αν και η πλειοψηφία θέλω να πιστεύω ότι γνωρίζει πως τα requirements πλέον είναι μια απάτη.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω προσωπικα σαν nvidia θα ντρεπομουν να βγαλω perfomance guide με τετοια νουμερα....980ti 47 frames 1080p...rise-of-the-tomb-raider-nvidia-geforce-g

 

Αυτά τα benchmarks είναι με DX12;

Δημοσ.

Τι έλεγαν δηλαδή ; Ότι με το DX12 θα έχεις 50% boost σε όλα τα παιχνίδια ; Αυτό το πίστευαν κάποιοι που δεν κατάλαβαν ότι το μεγάλο boost αφορά κυρίως όσους έχουν παλιούς CPU και παιχνίδια CPU Limited κυρίως(Όπως ένα RTS ή ένα MMO σε Raid). Αν σε ένα DX11 παιχνίδι μια 980Ti χτυπάει 99% GPU Usage, το DX12 δεν θα κάνει σχεδόν τίποτα(Το πολύ 4-5 frames διαφορά), γιατί ήδη εκμεταλλεύεται στο έπακρο η κάρτα. Για μεγαλύτερες διαφορές θα πρέπει να βγουν καθαρά DX12 παιχνίδια που θα αργήσει αρκετά να γίνει κάτι τέτοιο.

Υπήρχε η φήμη ότι παιζει και να είχαμε vram merge υποτίθεται με το dx12, εννοείται πως ούτε για αστείο δεν έγινε.

 

Από όλα αυτά που βλέπω, κάνω την ερώτηση αν έχει λόγο ύπαρξης το dx12 πέρα του παράγοντα μάρκετινγκ που εκεί καταλαβαίνει και ο πιο αγαθός τι πάνε να σπρώξουν και πως.

  • Like 1
Δημοσ.

Για την ώρα λόγο ύπαρξης έχει μόνο για όσους έχουν παλιούς CPU, αλλά και 5-10FPS να πάρω προσωπικά δεν με χαλάνε(Όπως στην περίπτωση του RoTR). Το VRAM merge και το αν θα δουλεύουν AMD και NVIDIA στο ίδιο σύστημα, αφορά κυρίως τον developer του παιχνιδιού. Στο Ashes of the Singularity δούλεψαν.

 

78165-635x342.png

 

 

78168.png

 

 

Δημοσ.

Τρώω συνεχώς crashes στο desktop  :(  Οι drivers για dx12 θέλουν πάρα πολύ δουλειά ακόμα..

 

Το performance είναι solid πάντως.

Δημοσ.

Τρώω συνεχώς crashes στο desktop  :(  Οι drivers για dx12 θέλουν πάρα πολύ δουλειά ακόμα..

 

Το performance είναι solid πάντως.

Απενεργοποίησε το steam overlay, κάτι γίνεται και τα παίζει το Dx12 :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Ξέρεις και τα δευτερόλεπτα ; :D

 

Όχι δυστυχώς, είναι random (οποτε ξυπνήσει κάποιος από την Nixxes για να πατήσει το κουμπί) :P

  • Like 1
Δημοσ.

Το πήρα και εγώ τελικά. Έχω παίξει κάτι παραπάνω από 4 ώρες και ομολογώ πως μου αρέσει πάρα πολύ. Συνεχώς εκπλήσσομαι με αυτά που έχουν προσθέσει. Γενικά περίμενα το ίδιο παιχνίδι με το προηγούμενο με διαφορετικές τοποθεσίες. Ωστόσο έχει αναβαθμισμένο crafting system, side missions και τα tombs είναι όπως ακριβώς πρέπει να ήταν. Μεγάλα και σε διάρκεια και σε μέγεθος. Σεναριακά δεν με χαλάει όπως πάει αφού ήξερα τι να περιμένω από αυτά που λέγατε.

 

Τέλος για το performance έχω Textures High, Shadows και Soft Shadows High, HBAO+ και FXAA. Τα υπόλοιπα όλα τέρμα. Με ανοιχτό Vsync και DX11 έχω σταθερό 60άρι παντού μέχρι στιγμής. Θα ήθελα να μην το χρησιμοποιώ το vsync λόγω input lag αλλά το tearing πραγματικά δεν παλεύεται. Μια χαρά λοιπόν :)

Δημοσ.

Τρώω συνεχώς crashes στο desktop  :(  Οι drivers για dx12 θέλουν πάρα πολύ δουλειά ακόμα..

 

Το performance είναι solid πάντως.

 

δοκιμασε να απενεργοποιησεις και το steam cloud save.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...