Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμενα μου εβγαλε σε καποια φαση λαθος, και με πεταξε απο το παιχνιδι λεγοντας πως ισως να εχω πολυ υψηλα τα settings και να τα κατεβασω.  :-(

Δημοσ.

Με το DX12 είδατε καμία βελτίωση στο πώς τρέχει το παιχνίδι ή στα fps;

 

Δοκίμασα σε περιοχές που είχα κάποια drops και τώρα μπορώ να πω ότι εξαφανίστηκαν εντελώς. Και μάλιστα έχω καλύτερο performance πλέον με DX12+SSAAx2 απ' ότι είχα με DX11+SMAA. Οπότε για μένα η διαφορά είναι μεγάλη.

 

Από την άλλη, έφαγα ένα ωραιότατο crash στο desktop μετά από 15 λεπτά...  :P

Βγάλανε νέο patch και φτιάξανε το VXAO, δεν ξέρω ποσο κοστίζει ακόμα αλλα αξίζει 100%

 

Το δοκίμασα στην Geothermal και δεν παρατήρησα drops σε σχέση με το HBAO+. Αξίζει όντως σαν εφέ και μακάρι να το patchάρουν γρήγορα και σε dx12.

  • Like 1
Δημοσ.

Το VXAO θεωρείται καλύτερο απο το HBAO+; Με βάζετε σε σκέψεις τωρα να βάλω το steam να κατεβάζει το Tomb Raider για να κανω και γω τα πειράματά μου.

Δημοσ.

Το VXAO θεωρείται καλύτερο απο το HBAO+; Με βάζετε σε σκέψεις τωρα να βάλω το steam να κατεβάζει το Tomb Raider για να κανω και γω τα πειράματά μου.

 

Στις σκηνές που παρέθεσε παραπάνω ο Spartan δεν είδα καμιά διαφορά. Παίζοντας όμως και βλέποντας το σε κίνηση μου έδωσε την εντύπωση ότι οι σκιές ήταν πιο γεμάτες και φυσικές.

 

Σε έψησα τώρα?  :P

  • Like 1
Δημοσ.

Στις σκηνές που παρέθεσε παραπάνω ο Spartan δεν είδα καμιά διαφορά.

Αλήθεια; :P

 

vxaodvoj4.gif

 

Για την ακρίβεια στην σκηνή που παρέθεσα υπάρχουν μεγαλύτερες διαφορες με το VXAO και γενικά σε όσα μέρη δεν φωτίζονται άμεσα (direct lighting).

 

Στο gaf πάντως όσοι έχουν AMD βλέπουν τρελες διαφορες στα min frames όταν πάνε από Dx11 σε Dx12 στο benchmark. Αυτό κρατάω εγώ από το Dx12, πολύ πιο σταθερό frame pacing!

Δημοσ.

Καλό το VXAO, ειδικά αν δεν έχει μεγαλύτερο performance hit από το HBAO+, κρίμα να μην δουλεύει με DX12 όμως..Γενικά το DX12 δείχνει ανέτοιμο ακόμα και μετά από τόσο καιρό, δεν δουλεύουν τα εφέ σε DX12 στα παιχνίδια όπως πρέπει, οι οδηγοί θέλουν δουλειά από AMD/NVIDIA, η NVIDIA δεν υποστηρίζει Async Compute se HW επίπεδο(Ελπίζω με το Pascal να υποστηρίξει) και έχεις και μια M$ να σου πλασάρει το Winstore με άλλα ακόμα πιο σημαντικά προβλήματα..

Δημοσ.

Εμένα με ψήσατε για win10..

Με 980ti που εχεις και Direct X 12 Windows 10 exclusive εμας περιμενες για να κανεις την αλλαγη?Πλακα μας κανεις? :rolleyes:

  • Like 2
Δημοσ.

Με 980ti που εχεις και Direct X 12 Windows 10 exclusive εμας περιμενες για να κανεις την αλλαγη?Πλακα μας κανεις? :rolleyes:

Πήρα την 980ti έκανα φυςικα αναβάθμιση στα 10 και μετά ειχα μπλε οθόνη..αφου δοκίμασα λοιπον σχεδόν Τα παντα..αποφανθεί τελικά οτι ειναι θέμα λειτουργικού..έτσι κατέληξα για λιγο καιρό να μείνω στα 8..

Η Ερώτηση που θα έπρεπε λοιπον να κανείς ειναι γτ εισαι ακομα στα 8 και οχι τη την ανωτέρω εξυπνάδα για να τη χαρακτηρίσω όσο πιο κόσμια μπορω..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...