Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Dx 12 μονο στα windows 10 θα ειναι??

Dx11.3 υποστηρίζουν τα Windows 8 άμα θυμάμαι καλά που έχουν κάποια features από Dx12. Αλλα ναι, full Dx12 μονο στα windows 10.

Δημοσ.

Ε μπορει να βγει κανα mod οπως ειχε γινει για τα windows xp

 

Τι mod είχε βγει για τα Windows XP ; Ούτε DX10 support δεν είχαν, εκτός και αν θυμάσαι την πατέντα στο Crysis 1 που ξεκλείδωνες τα Very High και στο DX9.

Δημοσ.

Τέλος το παιχνιδάκι και απο εμένα με 84 % ( ίσως κανω και τα υπόλοιπα να το παω στο 100 % ) , γενικά το ευχαριστήθηκα αν και να πω την αλήθεια το περίμενα καλύτερο απο το 1ο οχι οτι δεν ειναι πολύ καλό αλλα περίμενα κατι παραπάνω , σε γενικές γραμμές πάνω ικανοποιημένος το διασκέδασα

  • Like 1
Δημοσ.

Τέλος το παιχνιδάκι και απο εμένα με 84 % ( ίσως κανω και τα υπόλοιπα να το παω στο 100 % ) , γενικά το ευχαριστήθηκα αν και να πω την αλήθεια το περίμενα καλύτερο απο το 1ο οχι οτι δεν ειναι πολύ καλό αλλα περίμενα κατι παραπάνω , σε γενικές γραμμές πάνω ικανοποιημένος το διασκέδασα

Μονο και μονο η διαρκεια που εχει,το ψευτο exploring και side missions και το οτι η lara ειναι λιγο πιο ωριμη σαν χαρακτηρας(γιατι πολλοι ξεχνανε τι χαμος ειχε γινει στο 1ο με το κλασσικο σημειο του πρωτου θανατου),και το οτι δεν μεσολαβησε και αρκετος καιρος απο το πρωτο(ουτε 3 χρονια)το παιχνιδι ειναι με διαφορα καλυτερο του πρωτου και το καλυτερο να το καταλαβει καποιος ειναι να ξαναπαιξει το πρωτο αφου εχει βγαλει το 2.

 

 

Το ιδιο εν μερη εγινε και με το Uncharted που το πρωτο ψιλο βιαστηκανε να το βγαλουνε στις αρχες του ps3(ισως ηταν καλυτερο να μην εβγαινε και ποτε και να ειχε μπει στο 2 κατευθειαν)και γιατι στο δευτερο παιχνιδι εγινε και το μεγαλο μπαμ με την σειρα αυτη που βγηκε ολως τυχαιως ιδια περιοδο και με το killzone(απο πλευρας οπτικου τομεα το αναφερω το δευτερο).

 

Αν πχ το Tomb raider εβγαινε του χρονου με full υποστηριξη εξ αρχης Dx12 θα ηταν καλυτερα τα πραγματα αλλα σε αυτο εν μερη φταιει η MS που επαιξε τις χαζομαρες με το Timed exclusive.

 

Οσο για τις πωλησεις που αναφερθηκαν πιο πισω ειναι αναμενομενο για ποιο λογο ειναι για τωρα χαμηλες και σε αυτο δεν φταιει το Denuvo αν σκεφτουμε ποσο πουλησε το πρωτο,αλλα στο timed exclusive και στην κακη επιλογη να κυκλοφορησει ξεχωριστα για την καθε πλατφορμα με διαφορετικες ημερομηνιες. Αλλωστε τις μεγαλες πωλησεις εν μερη θα τις εκανε και απο την πιο καλοπουλημενη κονσολα αυτη την στιγμη δηλαδη το ps4,και δεν εχει βγει καν σε αυτο. Στο Pc οι πωλησεις θα ερθουν και αργοτερα με Steam sales οπως και στα περισσοτερα παιχνιδια. 

Δημοσ.
Το Uncharted 1 με 2 και το reboot με το RotTR δεν έχουν καμια σχέση. Το Uncharted 2 άλλαξε animations, shooting/cover mechanics, έκανε introduce movable/playable set-pieces, άλλαξε το πως σχεδιάζονται τα levels και enemy encounters, είχε πολύ καλύτερο pacing, καλύτερη ιστορία και χαρακτήρες, μεγαλύτερη διάρκεια, αρκετά σοβαρό και fun multiplayer, co-op missions και αλλα πολλά.

 

Το RotTR όχι μονο αφαίρεσε το MP μέρος (το οποιο ήταν αδιάφορο οποτε καλά κάνανε) αλλα έχει χειρότερη ιστορία, με κακογραμμένους χαρακτήρες, το gameplay παραμένει κατά 99% ίδιο με κάποια πράματα καλύτερα (το bow) αλλα χειρότερα (τα όπλα), animation σχεδόν ακριβώς ίδια και αλλα πολλά να παραμένουν στάσιμα(skills/crafting/tombs/camps/μονόλογοι μιας ψυχοπαθούς).

 

Ίσως από Uncharted 2->3 είναι πιο έγκυρη σύγκριση αλλα αυτό προϋποθέτει ότι το reboot είναι στο επίπεδο του Uncharted 2, που δεν είναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Με λιγα λογια το Uncharted 2 οπως ειπα πιο πανω ειναι οπως επρεπε να ηταν εξαρχης το Uncharted 1 και αυτο φανηκε βεβαια στην πορεια κατι που δεν συμβαινει με το tomb raider. Οσο για την διαρκεια ναι τα επομενα ηταν πιο μεγαλα απο το 1 αλλα η μεγαλη διαφορα στην διαρκεια ειναι απο το reboot του Tomb raider στο Rise. 

 

Και φιλικα παντα αλλα οταν λεμε''ειχε χειροτερη ιστορια απο το  προηγουμενο'' να βαζουμε διπλα και το ''προσωπικη μου γνωμη'' γιατι το πρωτο oscar σεναριου δεν ειχε παρει εξ αρχης. Και το ξαναλεω για αλλη μια φορα οπως ειχε ειπωθει και πιο παλια.Και για το tomb raider και για το Uncharted δεν ειναι παιχνιδια που τα παιζεις για το story τους εκτως αν εισαι πραγματικα μεγαλος οπαδος της καθε σειρας. Υπαρχουν αλλα παιχνιδια που τα παιζεις για την ιστορια τους και μαλιστα ξεχωριζουν και για αυτο αρκετες φορες.

 

Σε αυτο βεβαια που συμφωνουμε ολοι ειναι οτι οντως η ιστορια στα tomb raider(που ειναι και το θεμα αλλωστε)εχουν αρκετα περιθωρια βελτιωσης αυτο ειναι αληθεια.

Δημοσ.

Η βροχή σ' αυτό το παιχνίδι είναι πολύ χαμηλής ποιότητας, λες και την έκαναν copy-paste από παιχνίδι του 2005 ξέρω 'γω..Πολύ απαίσιο το παιχνίδι την νύχτα με βροχή και γενικά το νερό είναι μάπα, ενώ σε άλλα σημεία το κοιτάς και γουστάρεις. Πέρα από αυτό, το παιχνίδι στο σύνολό του(Θεωρώ ότι έχω παίξει αρκετά πλέον και μπορώ να έχω μια γενικότερη άποψη για το πως τρέχει) είναι unoptimized και θα χρειαστεί αρκετά patches για να στρώσει. Το story είναι σκέτη αγγαρεία πάντως, χίλιες φορές να εξερευνάς tombs παρά να προχωράς την ιστορία, απλά σε υποχρεώνει να την προχωρήσεις γιατί πρέπει να πάρεις κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται τα περισσότερα tombs.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και φιλικα παντα αλλα οταν λεμε''ειχε χειροτερη ιστορια απο το  προηγουμενο'' να βαζουμε διπλα και το ''προσωπικη μου γνωμη''

Υπαρχουν αλλα παιχνιδια που τα παιζεις για την ιστορια τους και μαλιστα ξεχωριζουν και για αυτο αρκετες φορες.

 

Εδώ δηλαδή αυτό δεν είναι προσωπική γνώμη; Uncharted/TLOU και γενικά τα τελευταία games της ND είναι story-driven TPS. Άσχετα άμα σου αρέσει η σειρά ή όχι.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ δηλαδή αυτό δεν είναι προσωπική γνώμη;

Δεν μιλαω για ιδια παιχνιδια του ειδους αλλα γενικα και οπως ειπες το αφησα και χωρις συγκεκριμενο παραδειγμα για αυτο ακριβως τον λογο. Να στο πω πιο απλα ναι την ιστορια στο Uncharted 2 και 3 την ευχαριστηθικα περισσοτερο απο του Rise αλλα του Rise την ευχαριστηθικα περισσοτερο απο του Reboot. Και οι δυο κορυφαιες σειρες(κατα πολλους)του ειδους τους ομως δεν πιανουν μια απο πλευρας ιστοριας και διαλογων σε σχεση με το Witcher 3 .

Γενικα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο πεφτει κραξιμο στην ιστορια απο την στιγμη που ουτε το προηγουμενο παιχνιδι επαιρνε δαφνες σεναριου(κατι που κραζουν και αρκετοι και στο steam). 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλα το Witcher 3 χάνει σημαντικά στο pacing, που άμα το δεις λογικά, ενώ η Ciri υποτίθεται ότι κινδυνεύει εσύ ψάχνεις για ghouls nests κάθεσαι παίζεις κάρτες και κανεις random quest στη Velen, κάτι που ο Geralt της ιστορίας δεν θα έκανε ποτε μιας και ο στόχος του είναι να βρει την Ciri ASAP. Και αυτό το έχουν όλα τα open world, που πολλές φορες το pacing παίρνει δευτερεύον ρολο.

 

Ιστορία δεν είναι μονο διάλογοι και χαρακτήρες, αλλα το πως δένουν όλα αυτά, πόσες μάχες έχει, πόσες ήσυχες στιγμές έχει τι buildup κάνει τι resolution και αλλα. Άμα θες να το ψάξεις για ιστορίες σε games μη επιφανειακά υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά layers και πάντοτε υπάρχουν και αρνητικά και θετικά.

 

Αυτό που πέτυχε το TLOU και το Uncharted 2 ήταν ότι είχαν πολύ λογικά character arcs και development, καλους διάλογους μεταξύ χαρακτήρων, set-piece τα οποια κολλούσαν στις σωστές στιγμές και είχαν επιρροή στους χαρακτήρες, άψογο pacing που δεν σε άφηνε να βαρεθείς κατά την διάρκεια της ιστορίας και σωστό ending.

 

Edit: Και γιατί θεωρώ την ιστορία του reboot καλύτερη από το RotTR θα μου πεις. Η Lara στο reboot είχε ένα πιστευτό και καλο character arc (αρχίζει από κοριτσάκι και γίνεται survivor) το οποιο φαινόταν και στην ενδυμασία της που γέμιζε αίματα και γρατζουνιές αλλα και στο πως μιλούσε και το τι έκανε στο παιχνίδι. 

 

Οι main antagonists είχαν ένα σκοπό και λογική για ότι κάνανε, οι απλοί κακοί απλά θέλαν να βρούν ένα τρόπο να φύγουν από το νησί, ο Mathias ήθελε το ίδιο βοηθώντας την Sun Queen η οποια είχε και αυτή motivation γιατί ήταν παγιδευμένη σε ένα κουφάρι. Η φάση με τον ιστορικό που τους την γύριζε βγάζει νόημα γιατί και αυτός τον κώλο του έβλεπε και πίστευε ότι άμα βοηθούσε τον Mathias θα την έβγαζε πιο εύκολα απ' ότι άμα έκανε το ίδιο με την Lara.

 

Τα set-piece συνήθως τραυμάτιζαν την Lara και μπορούσε να κάνει περιορισμένα πράματα που έβγαζε νόημα. Όλα εκτος του διαλογου που ήταν 90% cringe worthy είχαν μια λογική ροή και αιτιολόγηση. Σίγουρα δεν θα την έλεγα καλή ιστορία αλλα είναι serviceable για αυτό που ήθελε να κάνει (build up για τα επόμενα). 

 

Το RotTR από την άλλη, η Lara όταν αρχίζει το game είναι η ίδια Lara όταν τελειώνει (λέει ακριβώς το ίδιο πράμα στο τέλος του reboot ΚΑΙ στο τέλος του RotTR "muh secrets" "muh must find them"), το arc της είναι ένα 0. Οι main κακοί του παιχνιδιού (πάμε σε spoiler)

 

 

Είναι κακοί απλά για να είναι κακοί και γιατί θέλουν να κυριαρχήσουν τον κόσμο. Ο Jacob όχι μονο δεν οδηγεί την Lara κατευθείαν εκεί που έπρεπε να τελειώνουν και γρήγορα αλλα της λέει ψέματα στην αρχή μέχρι που πεθαίνει το μισό χωριο και της λέει ΑΚΟΜΑ ψέματα ενώ ξέρει που είναι η πόλη και ξέρει ότι άμα δεν της πει θα πεθάνουν κι' άλλοι(!?). 

 

Ο Jonah ένας χαλβάς και μισος σχεδόν σκοτώνει τον εαυτό του σε μια dropping spaghetti στιγμή και γενικά το ποιος κάνει τι και γιατί δεν έχει ούτε λογική ροή αλλα ούτε και με ενδιαφέρει γιατί κανεις δεν είναι σε κίνδυνο πραγματικά. Το sub plot με τον πατέρα της Lara απλά μια δικαιολογία για να κάνουν transition στις περιοχές και να κάνουν load τα asset.

 

Το κερασάκι στην τούρτα, η ΟΛΗ φάση στο τέλος με τους "αθανατους" είναι COPY-PASTE από τους samurai του reboot, ακόμα και οι φάση που κρύβεσαι και περπατάνε. Οι οποιο "αθάνατοι" είναι 5 φορες πιο εύκολοι να πεθάνουν από τους κανονικούς εχθρούς.

 

Και αυτό που με αποτέλειωσε, ο ΜΟΝΟΣ λόγος που η Lara ήθελε να βρει το "source" είναι για να διαψεύσει τις φήμες για τον πατέρα της. Και όταν επιτέλους το βρίσκει ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΙΣΤΑΓΜΟ το καταστρέφει. Σαν να λέει NVM LOL WRONG CITY.

 

Συνολικά αυτό που μου βγάζει το RotTR είναι ότι δεν με ενδιαφέρει τίποτα ούτε για την Lara, ούτε για τους φίλους της, ούτε για τους εχθρούς, κάτι το οποιο δεν έγινε στο reboot για τους λόγους που εξήγησα.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 3
Δημοσ.

 

Ναι αλλα το Witcher 3 χάνει σημαντικά στο pacing, που άμα το δεις λογικά, ενώ η Ciri υποτίθεται ότι κινδυνεύει εσύ ψάχνεις για ghouls nests κάθεσαι παίζεις κάρτες και κανεις random quest στη Velen, κάτι που ο Geralt της ιστορίας δεν θα έκανε ποτε μιας και ο στόχος του είναι να βρει την Ciri ASAP. Και αυτό το έχουν όλα τα open world, που πολλές φορες το pacing παίρνει δευτερεύον ρολο.
 
Ιστορία δεν είναι μονο διάλογοι και χαρακτήρες, αλλα το πως δένουν όλα αυτά, πόσες μάχες έχει, πόσες ήσυχες στιγμές έχει τι buildup κάνει τι resolution και αλλα. Άμα θες να το ψάξεις για ιστορίες σε games μη επιφανειακά υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά layers και πάντοτε υπάρχουν και αρνητικά και θετικά.
 
Αυτό που πέτυχε το TLOU και το Uncharted 2 ήταν ότι είχαν πολύ λογικά character arcs και development, καλους διάλογους μεταξύ χαρακτήρων, set-piece τα οποια κολλούσαν στις σωστές στιγμές και είχαν επιρροή στους χαρακτήρες, άψογο pacing που δεν σε άφηνε να βαρεθείς κατά την διάρκεια της ιστορίας και σωστό ending.

 

Ναι δεν διαφωνω με τα παραπανω απλα αυτο που εγραψα πιο πισω περι προσωπικης γνωμης παει πιο πολυ στο γεγονος οτι υπαρχουν και ατομα που δεν συμφωνουν με αυτο κατι που ειδα και στο W3 που σε καποια ατομα δεν αρεσε το παιχνιδι.

Στα περι Uncharted(αστο το Last of Us ειναι κατηγορια μονο του :P)προφανως και λογω χαρακτηρων εχει κερδισει το κοινο τοσο πολυ(εκτως των αλλων βεβαια) και με αυτη την λογικη αν ειμαστε μονο μεταξυ ασπρου και μαυρου(δηλαδη ή πολυ καλο ή χαλια)τοτε ναι του Rise το story,χαρακτηρες,διαλογοι ειναι κατω του μετριου αλλα εξακολουθω να το θεωρω καλυτερο(σαν συνολο)απο το πρωτο reboot. Θα το ξαναπαιξω προσωπικα για να το επιβεβαιωσω μιας και πανε κοντα 2.5χρονια περιπου απο τοτε που το επαιξα το πρωτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...