Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει ένα σημείο που λέει ότι εφόσον το περάσεις, δεν μπορείς να επιστρέψεις πίσω. 

 

Αυτό σημαίνει ότι exploration από εκεί και πέρα, γιοκ? Γιατί, ενώ είχα πορωθεί να το τερματίσω, με φρέναρε αυτό και κάνω exploration πλέον.

 

Όσοι το τερματίσατε είχατε κρατήσει save για exploration?

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υπάρχει ένα σημείο που λέει ότι εφόσον το περάσεις, δεν μπορείς να επιστρέψεις πίσω. 

 

Αυτό σημαίνει ότι exploration από εκεί και πέρα, γιοκ? Γιατί, ενώ είχα πορωθεί να το τερματίσω, με φρέναρε αυτό και κάνω exploration πλέον.

 

Όσοι το τερματίσατε είχατε κρατήσει save για exploration?

 

Συνεχίζει κανονικά, αφότου τελειώσεις με ότι γίνεται εκεί.

Δημοσ.

 

Στα του παιχνιδιού μπορώ να πω πως αφότου τελειωσα με την ιστορία και υπάρχει μονο exploration μου αρέσει περισσότερο το παιχνίδι :D

Πλάκα κάνεις ... Εγώ δε μπορώ να συνεχίσω παιχνίδι μετά τον τερματισμό. Με πιάνει μελαγχολία !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλάκα κάνεις ... Εγώ δε μπορώ να συνεχίσω παιχνίδι μετά τον τερματισμό. Με πιάνει μελαγχολία !

 

Εγώ  πάλι πιστεύω ότι όταν το παιχνίδι προσπαθεί να είναι Uncharted είναι η χειρότερη του, γιατί έχει μέτριο combat και encounters και τα set-piece είναι συνήθως η Lara να τρέχει σε μια ευθεία γραμμή με πράματα απλά να εκρυγνονται γύρω της. Από την άλλη όταν το παιχνίδι προσπαθεί να είναι Tomb Raider, με γρίφους, exploration στις περιοχές που είσαι είναι πολύ καλο imo. Οποτε αφού τελειώσεις το story και έχεις ελάχιστα combat scenarios και αυτά είναι συνήθως με ζώα βελτιώνεται σημαντικά. Για την ακρίβεια μπορεί να αναθεωρήσω και να το βάλω ισα με το reboot ή λίγο πιο κάτω γιατί το παιχνίδι αφού τελειωσε το main story μου αρέσει σημαντικά περισσότερο  :D  

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί βαριούνται τόσο να ασχοληθούν οι devs, δηλαδή έλεος το community sli profile τρέχει καλύτερα από το official...

 

 

 

 

Δεν ξερω αν ειναι βαριεμαρα ή ελλειψη χρονου αρα και προσωπικου απο την nvidia. Ο Αiluros ειχε πει οτι δουλευουν πολλες φορες υπερωριες ή στον εξτρα χρονο τους οι προγραμματιστες της nvidia για τους drivers και για τα SLi profiles.

Τωρα βεβαια ειχα ενα δυο crash οταν πρωτοεβαλα το community στο soviet installation αλλα μπορει κατι να μην ειχε μπει σωστα γιατι τωρα δουλευει μια χαρα. 

Και μπορω να συνυπογραψω οτι οντως το community SLi profile δουλευει καλυτερα απο το official σαν αποδοση.

Γιατι μην με ρωτας. Δεν ειναι νορμα αυτη παντως συνηθως τα official εχουν καλυτερα και το κυριοτερο δεν δημιουργουν προβληματα στο IQ SLi profile.

Υπαρχει και περιπτωση δηλαδη σε καποια σημεια του παιχνιδιου το community profile να εχει θεματα και για αυτο να το αποφευγουν.

Το προβλημα παντως με οποιο profile και να διαλεξεις δεν ειναι η αποδοση. Ακομη και σε 4k με ενεργοποιημενα ολα τα settings εχει καλο scaling σχετικα.

Το προβλημα ειναι memory related και δημιουργει stuttering. Και για εμενα ειναι memory leak.

Και οχι δεν εχω παρατηρησει αυτο που τονιζει η nvidia. Οτι δηλαδη μονο τα textures να κατεβασεις θα ελαχιστοποιηθει το stuttering. 

Ναι κατεβασα στα high ή ακομη και στα medium για δοκιμη αλλα το stuttering παραμενει και γινεται σε τυχαιες στιγμες. Και η vram μου δεν πλησιαζει καν στα ορια εκει.. Αρα ειναι memory leak και δεν σχετιζεται τουλαχιστον αποκλειστικα στην μνημη που γινεται allocated για τα textures.

Δημοσ.

Καλά και ολοι οι κατασκευαστες που τα κονομανε χοντρά απο gaming και υποτίθεται εχουν και δικούς τους customized drivers(με το logo τους xfx , sapphire , msi ,κτλ) τι σκατα κανουν ; κάτι δις πάνε σε διαφήμιση και μιλάμε για ΑΑΑ τίτλο που τον έχουνε βιτρίνα στα κουτιά τους.

Δημοσ.
Το sli από πάντοτε ήταν πρώτα για benchmarking και μετά για gaming. Με ελάχιστες εξαιρέσεις τα περισσότερα καινούργια AAA παιχνίδια έχουν θέματα με Sli day 1 και ή φτιάχνονται αργότερα ή ποτε. Πάντοτε είναι ρίσκο το Sli και γι' αυτό προτείνουν σχεδόν όλοι 1 καλή gpu > 2 μέτριες gpu σε Sli/Crossfire.

 

Τώρα άμα είσαι στην περίπτωση του d4ydr33m3r με 2 high-end gpu και 4k προβλήματα, είσαι στην κατηγορια καταναλωτών που θα έχουν πάντοτε προβλήματα μιας και δεν υπάρχει αρκετό ποσοστό αγοραστών σε αυτή τη κατηγορια για να δώσει πολύ σημασία η Nvidia/AMD, και ποσο μάλλον σε 3x/4x GPU setups που είναι σχεδόν αποκλειστικά για benchmarking. Αλλα με τέτοια setups όλα είναι first world problems anyway και πάλι βρίσκεις άκρη άμα ψαχτείς γιατί το community είναι αρκετά δυνατό σε αυτό τον τομέα  :D

  • Like 3
Δημοσ.

lol ειναι οντως first world problems..Ενταξει για benchmarking ειναι σε tri/quad configurations με δυο τι να κλασεις; Η το κανεις σωστα ή οκ βλακειες ειναι αυτες.. ;)

Παντως το SLi δεν ειναι τοσο ασχημο οσο εχει φημη. Και το SLi επηρεαζει ολη την γκαμα χρηστων δεν ειναι ξεχωριστο για τις high end καρτες και αλλο για τις mainstream, οποτε η βαρυτητα που δινεται ειναι για το συνολο των SLi χρηστων. Ειναι ομως βελτιστοποιημενο τις περισσοτερες φορες για την νεοτερη αρχιτεκτονικη και αυτο παιζει ρολο.Το χρησιμοποιω εδω και αρκετα χρονια εχει τα issues του αλλα ειδικα στις μεγαλες αναλυσεις και οταν χρειαζεσαι το extra performance τοτε δεν σε απογοητευει συχνα.

Συμφωνω παντως οτι παντα οταν δινεται η ευκαιρια μια high end gpu > 2 mid end ή low end.

Απλα καμια φορα καποιος δεν εχει τα χρηματα να κανει την μεταβαση και του ερχεται πιο ευκολα να παρει μια δευτερη gpu παρα να πουλησει την παλια και να δωσει αρκετα για μια καινουργια νεα. Υπαρχει κοσμος που μετραει και το 50αρικο ακομη..

 

Στα των profile δεν εχει παει ασχημα με καποιες χτυπητες εξαιρεσεις μεχρι στιγμης τελευταια..

 

Και στο witcher 3 ειχε ενα healthy perfomance boost που εκανε την διαφορα σε 4k

Και στο ΜGS V υπηρχε ειδικα me uncap framerate (οχι οτι το ειχε αναγκη αλλα λεμε τωρα)

Και στο GTA V πηρα πολυ boost με SLI+6 core cpu που με βοηθησε να ανοιξω τερμα την μπαρα στο LoD και ειδικα σε 4k εκανε την διαφορα ηταν αλλο παιχνιδι

Και στα Unity,στο Project Cars,στο Fallout 4,στο SoM,Dragon Age,FC4 κ.ο.κ

 

Aπο αυτα που επαιξα τρομερη απογοητευση ηταν η μη υποστηριξη στο Syndicate μοναχα, γιατι σε αυτο ειναι απο τα παιχνιδια που εχει νοημα το SLi profile και δινει το extra κατι που θες.. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν υπαρχει οταν στο Unity δουλευε και μια χαρα.

Ναι καμια φορα αργουν κανα driver να τον παρουμε αλλα δεν ειναι οπως τα λενε τα πραγματα.. Μια χαρα την κανουν την δουλεια τους τις περισσοτερες φορες και ειδικα στους μεγαλους AAA τιτλους. Σε indie games και μικροτερης εμβελειας τιτλους δεν με νοιαζει κιολας να σου πω την αληθεια εκει τις περισσοτερες φορες μια καρτα επαρκει..


Καλά και ολοι οι κατασκευαστες που τα κονομανε χοντρά απο gaming και υποτίθεται εχουν και δικούς τους customized drivers(με το logo τους xfx , sapphire , msi ,κτλ) τι σκατα κανουν ; κάτι δις πάνε σε διαφήμιση και μιλάμε για ΑΑΑ τίτλο που τον έχουνε βιτρίνα στα κουτιά τους.

 

Οι customized drivers των κατασκευαστων ειναι ενα αστειο. Ειδικα οταν μιλαμε για SLi profiles δεν εχουν την παραμικρη αναμιξη με το θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ  πάλι πιστεύω ότι όταν το παιχνίδι προσπαθεί να είναι Uncharted είναι η χειρότερη του, γιατί έχει μέτριο combat και encounters και τα set-piece είναι συνήθως η Lara να τρέχει σε μια ευθεία γραμμή με πράματα απλά να εκρυγνονται γύρω της. Από την άλλη όταν το παιχνίδι προσπαθεί να είναι Tomb Raider, με γρίφους, exploration στις περιοχές που είσαι είναι πολύ καλο imo. Οποτε αφού τελειώσεις το story και έχεις ελάχιστα combat scenarios και αυτά είναι συνήθως με ζώα βελτιώνεται σημαντικά. Για την ακρίβεια μπορεί να αναθεωρήσω και να το βάλω ισα με το reboot ή λίγο πιο κάτω γιατί το παιχνίδι αφού τελειωσε το main story μου αρέσει σημαντικά περισσότερο  :D  

Προσωπικα το θεωρω ανωτερο απο το Uncharted στο γεγονος οτι ειναι πολυ καλο και ειναι multiplatform(κοινως δεν προοριζεται για μια μεριδα κοσμου οπως το exclusive uncharted)και επισης στο Rise εχει και το crafting/side missions για να σπανε την ρουτινα. Βεβαια χανει σε αλλα πραγματα οπως σωστα αναφερεις που ειναι το συστημα μαχης,παρολο που το δυνατο χαρτι της σειρας ολης παραμενει το τοξο που ειναι κυριολεκτικα αψογη η προσθηκη του.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις για τα multiplatform αλλα το bow είναι όντως πολύ καλο. Τα side mission τα βρήκα πολύ ρηχά (kill x amount of y come back for cookie), και το crafting convoluted, το crafting στο reboot ήταν καλύτερο imo. Τελειωσα και με όλα τα tombs btw, που τα βρήκα αρκετά καλύτερα από το reboot. Είναι απλοϊκά ακόμα (2-5 λεπτά το καθένα) και δεν σε κάνουν να σκαλώνεις πουθενά αλλα το design τους είναι αρκετά πιο καλό από το reboot. Πληροφοριακά, ακόμα και μετά το patch το Soviet Camp παραμένει να είναι καρκίνος στα ματια δυστυχώς.

Δημοσ.

Όντως το patch δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα όσον αφορά τις επιδόσεις, αλλά το παιχνίδι δείχνει αρκετά καλύτερο τώρα που μπορούμε να απενεργοποιήσουμε το ''Film Grain'' και το ''Specular Reflection Quality'' βοήθησε. Κατά τα άλλα τώρα που το προχώρησα λίγο, το story είναι όντως λίγο ότι να 'ναι..Αλλά η εξερεύνηση στα tombs συνεχίζει να σπέρνει. Σίγουρα θα το παίξω και δεύτερη φορά όταν βγουν οι νέες GPUs και ελπίζω να έχουν βάλει και τα DX12/VXAO ως τότε. Το bow είναι το αγαπημένο μου όπλο, όπως ήταν και στο Reboot, τα όπλα είναι εντελώς ψεύτικα και δεν έχουν καθόλου ''βάρος'' στο shooting. Το AI είναι στην κυριολεξία ανύπαρκτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Οντως το shooting αρκετά χειρότερο απο το reboot. Αν και προτιμώ να τους σουβλιζω με το τόξο ;) Χρησιμοποιώ το πιστολάκι σαν side arm αμα ειναι πολλοί και έρχονται γρήγορα πάνω μου , καθώς πάνω κατω τα ιδια και με το καλάσνικοφ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...