Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατι μετα το tomb raider το χαος  :P

 

Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει ..συγκρουση γενεων.Εσεις μπορει το Λαουρακι να το θελετε .. sniper , πρεπει να ..υπερισχυσει η δικια σας η φωνη δηλαδη ?  :-)

Κοίτα και εγώ προσωπικά προτιμώ τα παλιά tomb raider που δίνανε βάση στο exploration/γρίφους και τα πιστολίδια ήτανε μετρημένα. Όπως είπα πριν, με το tomb raider μπήκα ουσιαστικά στο gaming πριν καμια 17-18 χρονια. Αλλα αυτό το topic είναι για το Rise of the Tomb Raider, που δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι ένα απο εκείνα τα παιχνίδια. Άμα θέλετε να ανοίξουμε ένα topic για τα παλιά tomb raider να μιλάμε :D

 

Στα του topic, παίζει να βελτιώθηκε αρκετά στο shimmering με το patch, τσεκάρετε και εσείς για να μην νομίζω ότι βλέπουν αλλα τα ματια μου. Το SSAA φαίνεται ότι διορθώθηκε επίσης, all in all, πολύ καλο patch!

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Το DRM DENUVO εκανε δουλεια. 1 εβδομαδα μετα την κυκλοφοριας της η pc εκδοση δεν εχει σπασει. Ετσι πολλοι που θα το κατεβαζαν πειρατικο αναγκαστηκαν να το αγορασουν. Το αποτελεσμα?


320 000 πωλησεις στο pc συμφωνα με το steam spy steam spy
steamdb.info/app/39122...

ενω σε xbox one και 360 πουλησε πιο λιγο.μεσα στο ιδιο χρονικο διαστημα
www.vgchartz.com/articl...

Μπραβο στο DENUVO που προσταταευει το pc gaming!!

Δημοσ.

Κοίτα και εγώ προσωπικά προτιμώ τα παλιά tomb raider που δίνανε βάση στο exploration/γρίφους και τα πιστολίδια ήτανε μετρημένα. Όπως είπα πριν, με το tomb raider μπήκα ουσιαστικά στο gaming πριν καμια 17-18 χρονια. Αλλα αυτό το topic είναι για το Rise of the Tomb Raider, που δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι ένα απο εκείνα τα παιχνίδια. Άμα θέλετε να ανοίξουμε ένα topic για τα παλιά tomb raider να μιλάμε :D

 

Στα του topic, παίζει να βελτιώθηκε αρκετά στο shimmering με το patch, τσεκάρετε και εσείς για να μην νομίζω ότι βλέπουν αλλα τα ματια μου. Το SSAA φαίνεται ότι διορθώθηκε επίσης, all in all, πολύ καλο patch!

 

Ετσι.. Και ενα για το Zaxxon που ειναι το πρωτο που επαιξα εγω στο λαστιχενιο spectrum μου :P

Παω να βαλω το patch να το δω..

Δημοσ.

Δεν υπάρχει θέμα με τα 4GB Vram, και οι 780 με τα 3GB τα τρέχουν τα V.High textures μια χαρά, απλά πρέπει να 'χεις 16GB Ram γιατί φτάνει να τρώει 13-14GB το παιχνίδι..

Δημοσ.

Όχι για την ram man, για την vram ρώτησα και τα vey high textures που μας γεμίζουν τα 4Gb και υπάρχει θέμα.

Ελάχιστα βελτιωμένη κατάσταση αλλα στα ίδια κυμαίνεται. Έπαιξα λίγο παραπάνω και τελικά το SSAA παραμένει bugged. Το shimmering υπάρχει αλλα έχει μειωθεί το low-res effect που είχαν τα specular reflection. Ένα TAA άμα βάλουν θα στρώσει η κατάσταση.

Δημοσ.

Στο NVIDIA guide λέει..

 

Those with 4GB GPUs are recommended to use High as VRAM stuttering can be observed on Very High, especially when swapping between gameplay, cutscenes and cinematics, and between gameplay zone transitions.

For a smooth experience with those max-quality, 4K x 4K textures, a 6GB GPU is instead recommended. And to crank things up to 4K (3840x2160), with Very High textures and max settings, we'd recommended GeForce GTX TITAN X GPUs with 12GB of VRAM, as usage can near 10GB over prolonged sessions.

Δημοσ.

post-250036-0-02134500-1454680203_thumb.jpg

 

Την παλεύουν εκεί στην πράσινη; Όχι, θα χρειαστούμε και 4Way titan x 32Gb ram και skylake όλοι για το rise of the Unch... εεε Τοmb Raider, να με συγχωρείτε..

 

Περιμένω να πέσει σε τιμή και προφανώς να το φτιάξουν πλήρως και θα το αγοράσω αλλιώς nope for now με αυτά που διαβάζω/βλέπω σε διάφορα βίντεο.

  • Like 1
Δημοσ.

Για το αυξημένο RAM usage μάλλον φταίει η unified memory των νέων κονσολών και όχι κάποιο memory leak. Το ίδιο πρόβλημα είχε και το Batman. Δηλαδή ναι μεν οι κονσόλες το τρέχουν με 5GB RAM, αλλά σε discrete RAM οι απαιτήσεις ανεβαίνουν κατακόρυφα, εκτός αν γίνει ειδικός προγραμματισμός για τα PC. Γενικώς τα 8GB RAM των κονσολών έκαναν «ζημιά» κατά μια έννοια σε αρκετά PC, γι'αυτό πλέον τα 16GB RAM/4GB VRAM θεωρούνται το minimum για στοιχειώδες future proofness και αργότερα δεν θα απορήσω αν ο πήχης ανέβει στα 32GB RAM/8GB VRAM.

 

Και μια ενδιαφέρουσα σύμπτωση: βγήκε στο XBOX360 που έχει 512MB unified και όχι στο PS3 που έχει 256MB + 256MB discrete RAM. Άρα μάλλον είναι θέμα προγραμματισμού όπως είπα, δηλαδή ευνοεί τα συστήματα με unified RAM και χαντακώνει όσα έχουν discrete. Το PC λόγω brute force το τρέχει, έστω και με 13-14GB, ενώ το PS3 όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...