seithan Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μα αυτο ειναι και ολο το θεμα,τουλαχιστον να δω κατι το εντυπωσιακο... Το TressFx πχ ναι αλλαζε τα μαλια της Lara,αλλα στην ουσια ουτε που θα το πολυπροσεχες λογω του pacing του παιχνιδιου(ειδικα αργοτερα που πεφτει πολυ πιστολιδι)και επεισης βαραινε αρκετα χωρις λογο τις καρτες(ειδικα της αντιπαλης εταιριας),και εριχνε αρκετα τα Fps. Μια απο τα ιδια εν μερη και για gameworks. Κοινως δεν ειναι κακα σαν extra,αλλα ριχνουν αρκετα τα fps,και ειδικα τον πρωτο καιρο παρουσιαζουν και προβληματακια. εφέ τπυ σήμερα για τις κάρτες του αυριο
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 https://www.youtube.com/watch?v=gYvfq7Vui4Q https://www.youtube.com/watch?v=tg78pAWaOZc
Fulgore Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Βασικα δεν βρισκω λογο υπαρξης στα παραπανω video και γενικα στα trailer. Ουτως ή αλλως το Internet/twitch θα γεμισει μολις κυκλοφορησει για το XboxOne Και μεχρι να βγει για Pc θα εχουμε δει ολο το παιχνιδι μεχρι και σε Speedrun απο το twitch.
JohnVani18 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Γι' αυτό και δεν βλέπω trailer παραμόνο οτι δείχνουνε στην Ε3.. Εκτός απο παιχνίδια τύπου NFS κλπ φυσικά που δεν έχει να σου κάνει κάτι spoil.
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Rise of the Tomb Raider – Major Graphical Tech Features Revealed Image Based Lighting Physically Based Materials Post FX Colour Grading Adaptive Tone Mapping Screen Space Ambient Occlusion Motion Blur Depth of Field Screen space reflections Screen Glare Volumetric Lighting
Alex21121988 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Μotion blur και dof είναι off από τώρα για μένα xD 1
BigBOSS Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 σχολιο απο κάτω "CryEngine did all this 9 years ago just saying...." 3
nikos5800 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 το image base lighting και το physically based material θα κανουν ολοι την διαφορα ειναι οι τεχνικες που χρησιμοποιούνται σε ολα τα next gen παιχνιδια 1
liakinen Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 σχολιο απο κάτω "CryEngine did all this 9 years ago just saying...." Πλάκα πλάκα πέρασαν τόσα χρόνια από τότε.
d4ydr33m3r Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Και το Forza 4 ειχε IBL, και το 5 χρησιμοποιει pb shading.. το image base lighting και το physically based material θα κανουν ολοι την διαφορα ειναι οι τεχνικες που χρησιμοποιούνται σε ολα τα next gen παιχνιδια Δεν ξερω αν θα κανουν την διαφορα απο μονα τους, προσωπικα αλλου θεωρω πως παιζεται το παιχνιδι στα γραφικα αλλα παντως ναι ειδικα η Unreal Engine θα φερει στο φως τις τεχνικες ακομη περισσοτερο και κυριως σε ποιο efficient μορφη. Πλάκα πλάκα πέρασαν τόσα χρόνια από τότε. Αν περασαν λεει.. Ακομη και τωρα λιωνει συστηματα το Crysis..
JohnVani18 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Μία ώρα παίζω, τώρα ξεκινάει το κύριο παιχνίδι στη Σιβηρία. Πανικός ο "πρόλογος" στη Συρία. Πολύ αξιόλογο και στο 360 το παιχνίδι, δεν το περίμενα απο 10 ετών κονσόλα. 1
naruto14 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δεν άντεξες και το παίζεις στο 360 ρε θηρίο? Εμείς θα κάνουμε υπομονή για την PC έκδοση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα