Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ωραια η αισθηση των impulse triggers παντως, αναρωτιεμαι αν το εχουν και στην steam version η ειναι exclusive του Windows store.

 

Από ότι διάβασα είναι exclusive των Windows Store. Μεγάλο fail πάντως...

  • Like 1
Δημοσ.

Ε ναι ρε.Έχουν πάθει ζημιά τα ματια μου απο το framerate.Καλυτερα να το είχα παίξει στο one.Σα δε ντρεπονται οι καραγκιοζηδες.

Εγω παντως και με το Fraps ανοιχτο τα εχω βαλει ολα High και προβλημα δεν εχω.Ναι μεν μπορει τα frames να μην ειναι σταθερα(πραγμα που γνωριζαμε ολοι πριν βγει καθως μιλαμε για pc παιχνιδι,κοινως δεν εχουν προλαβει καν να βγουν performance patches οπως στο πρωτο που βγηκαν παρα πολλα για να τρεχει σε High/very high μεχρι και στην 7770)και παρολα τα frame drops δεν βλεπω να κολλαει πχ η οθονη ή τιποτα σαν lag spikes ας το πω πιο απλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που λες είναι ότι έχει even frame pacing, που ισχύει. Δεν έχει stutter εκτος και άμα είναι ram/vram starved. Αλλα έχει κακό framerate σε άκυρα σημεία χωρίς λόγο, άσχετα άμα αυτό το framerate είναι σταθερό.

Δημοσ.

@Spartan

 

Έχουν πει τίποτα αν η PC version χρησιμοποιεί Async Compute όπως στο Χ1;

 

Πιστεύω με το DX12 θα πάρει τα πάνω του το παιχνίδι, ειδικά σε AMD GCN GPUs... σε DX11 έχει το πάνω χέρι η nVidia, αν και πάλι από αυτά που λέτε δεν παίζει ιδανικά.

Δημοσ.

Εγώ το παίζω 2560x1440 στα 35 κατά μ.ο. και έχω κατά διαστήματα κάτι απότομα drops στα 27 τα οποία βέβαια διαρκούν λίγο. Επίσης αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ενώ η Lara σε κάποια σημεία όταν τρέχει φαίνεται ότι πηγαίνει μαμιώντας, σε άλλα σημεία μοιάζει σα να πηγαίνει σε αργή κίνηση. Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό;

Δημοσ.

@Spartan

 

Έχουν πει τίποτα αν η PC version χρησιμοποιεί Async Compute όπως στο Χ1;

 

Πιστεύω με το DX12 θα πάρει τα πάνω του το παιχνίδι, ειδικά σε AMD GCN GPUs... σε DX11 έχει το πάνω χέρι η nVidia, αν και πάλι από αυτά που λέτε δεν παίζει ιδανικά.

Async compute σε Dx11 δεν παίζει. Άρα όχι, ίσως άμα βγάλουν Dx12 patch. Στο X1 χρησιμοποιούσαν async compute για το lighting iirc.

Δημοσ.

Πολύ το stuttering με V.High textures..Με όλα τα υπόλοιπα στο V.High είναι κομπλέ το παιχνίδι, αλλά τα textures ζητάνε όντως πάνω από 4GB Vram, τουλάχιστον στην παρούσα κατάσταση του παιχνιδιού. Και έχω αφήσει και το AO στο On απλά μιας και το HBAO+ είναι bugged. Κατά τα άλλα το παιχνίδι μ' αρέσει αρκετά, ειδικά οι ''κρυφές'' περιοχές που κάνεις εξερεύνηση απλά τα σπάνε, το μπλα μπλα στα χαρτιά που βρίσκεις είναι λίγο ανούσιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έβαλα και τις σκιές στο high και έχει στρώσει. Το αστείο είναι οτι σε έντονες σκηνές δράσης έχω σταθεροτατο framerate και σε καποιες σκηνές που δε κουνιεται φύλλο έχει σκαμπανεβάσματα. Πάντως σα παιχνιδι είναι πολύ δυνατό και τα tombs για εξερεύνηση πολύ καλά.

Δημοσ.

Το πηρα και εγω. αρχικα οι εικονες το αδικουν . ειναι πολυ πιο ομορφο οταν το παιζεις . σε καποια σημεια το παιχνιδι σε αφηνει με το στομα ανοιχτο . επισης τα facial animations δινουν ρεστα στα cut scenes .το παιχνιδι μοιαζει πολυ με το προηγουμενο αλλα το βελτιωνει σε καθε τομεα. το crafting ειναι καλυτερο με ουσιωδης αναβαθμισης. το bow αρκετα αναβαθμισμενο . προς το παρων εχω παιξει κανα δυωρο αλλα οι πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. το performance ειναι πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα .  high-very high  βρισκομαι γυρω στο 50 αρη χωρις να πεφτει κατω απο 40 . 

 

@psycho προσπαθησα να βαλω reshade αλλα για ενα περιεργο λογο δεν μπαινει με τιποτα , δεν το αναγνωριζει το παιχνιδι . ξερεις αν παιζει προβλημα με τα windows 10 ? 

Δημοσ.

Το παιχνίδι οντως δυνατό,το ξεκίνησα σημερα..απο graphics ολα στο τέρμα με gtx 980 ti χωρις κανένα frame drops..

Απο display μεριά έκανα το λάθος στην αρχή και έβαλα ssaa 4x καλά εντάξει..γέλαγε ο Jonah..

Μετά στο 2x σε μερικά σημεία 50αρια και 40αρια σε cutscenes και τωρα παίζω με smaa σταθερά 60 με ολα τα αλλα στο τέρμα..θα δω και με reshade πως παει αυριο..

 

i7 4790k,16 gb ram,Windows 8.1,1080p

Δημοσ.

Ειμαι σε τεραστιο διλημμα αν θα παρω αυτο (για PC) ή το Arkham Knight για PS4.

 

Οσο για τα θεματα του εγω ειμαι υπερευχαριστημενος με αυτο που βλεπω εδω και προτιμω που το εβγαλαν τωρα και μπορω να το λιωσω γιατι θα ειναι παιχνιδαρα κι ας βελτιωθει εν καιρω, παρα να το εβγαζαν ετοιμο σε 6 μηνες πχ. 

Δημοσ.

Στην τελευταία περιοχή ΔΕΝ μπορείς να κουνήσεις την κάμερα ούτε με ποντίκι ούτε με χειριστήριο. 

Σπαστικό πολύ και επειδή έχει πολλούς εχθρούς το άφησα. Περιμένω πατς μήπως φτιαχτεί.. 

 

Δημοσ.

@psycho προσπαθησα να βαλω reshade αλλα για ενα περιεργο λογο δεν μπαινει με τιποτα , δεν το αναγνωριζει το παιχνιδι . ξερεις αν παιζει προβλημα με τα windows 10 ? 

 

Όχι, δεν παίζει κανένα θέμα με τα Win10, απλά χρησιμοποιείς την τελευταία έκδοση του ReShade και προσωπικά έπρεπε να τρέξω το ReShade setup για να δουλέψει αφού πέταξα το αρχεία στο φάκελο του παιχνιδιού, διαφορετικά δεν το έπαιρνε.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Πολύ το stuttering με V.High textures..Με όλα τα υπόλοιπα στο V.High είναι κομπλέ το παιχνίδι, αλλά τα textures ζητάνε όντως πάνω από 4GB Vram, τουλάχιστον στην παρούσα κατάσταση του παιχνιδιού. Και έχω αφήσει και το AO στο On απλά μιας και το HBAO+ είναι bugged. Κατά τα άλλα το παιχνίδι μ' αρέσει αρκετά, ειδικά οι ''κρυφές'' περιοχές που κάνεις εξερεύνηση απλά τα σπάνε, το μπλα μπλα στα χαρτιά που βρίσκεις είναι λίγο ανούσιο.

 

Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το απλό ΑΟ με το ΗΒΑΟ+ είναι η μέρα με τη νύχτα σε απόδοση στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Ανέβασα πάλι σκιές στα Very High και γύρισα το occlusion σε απλό και ανεβαίνει χαρακτηριστικά η απόδοση. Πάντως, σε 1080p δεν είμαι στα 60 frames, ακόμα κι έτσι, τα πιάνω σε γενικές γραμμές, αλλά έχω σκαμπανεβάσματα. Όχι κάτι που μου καταστρέφει την εμπειρία, αλλά πάντως είναι παρατηρήσιμα τόσο στις cutscenes, όσο και in-game. Ενημερωτικά, έριξα δοκιμαστικά τα settings σε medium/high και πάλι είχα σκαμπανεβάσματα, άρα είναι θέμα κώδικα, όχι κάρτας.

 

Κάτι που θέλω να αναφέρω για όποιον ενδιαφέρεται είναι ότι το παιχνίδι στριμάρει τέλεια τόσο στο Steam Link, όσο και στο κινητό μου με το Moonlight app. Δεν ξέρω αν έχει κάνει κάτι επιπλέον η Nvidia, αλλά μιλάμε ειδικά στο Link δεν σπάει πουθενά η εικόνα, δεν χάνεται κανένα frame. Είναι σαν να το παίζω locally. Από την άλλη, παρατηρώ για ακόμα μία φορά ότι τα 3rd-person games είναι unplayable -για μένα- με το Steam controller. Σε αυτά και στα platforms είναι κλάσεις καλύτερο το XBONE gamepad.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...