Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα που πόσταρες, είχα και εγώ ένα "Orusaki" moment που έψαξα να βρω το email της nixxes να τους παρακαλέσω να βάλουν καλύτερο ΑΑ σε patch στο μέλλον :-D

 

Άμα δουλέψει παίρνεις partial credit.

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οroku το παιχνιδι είναι ασανσέρ στο frame rate ακόμα και στα high.Απο περιοχή σε περιοχή αλλάζει δραματικά ο ρυθμός. Σε αλλη τρέχει καλά και σε αλλη σκατά. Κακογραμμένο είναι. Και εγώ σε high το παίζω και δε παλευεται.

Δημοσ.

Εντάξει ισχύει, αλλά όχι και κακογραμμένο..Απλά ίσως να βιάστηκαν να το βγάλουν, με 2-3 patches πιστεύω θα είναι κομπλέ. Το Reboot μετά από 2-3 patches εκτοξεύτηκε όσον αφορά τις επιδόσεις. Πάντως στο Guru3D βλέπω ότι η 980Ti βγάζει σχεδόν τα διπλά frames από μια 970..Φαντάζομαι με O/C θα απογειώνεται..Άντε να βγει το Pascal..Επίσης, δεν ξέρω τι τεχνική χρησιμοποίησαν για motion capture(Νομίζω κάποιος το έχει αναφέρει ήδη) αλλά το παιχνίδι σπέρνει σ' αυτό το τομέα.

 

index.php?ct=articles&action=file&id=205

Δημοσ.

Μετα απο overclock +300 mhz στη μνημη και + 100 mhz πυρηνα πλεον δεν εχω καθολου κολληματα με ολα very high εκτος απο τα textures που ειναι στο high. Σκεφτομαι να αυξησω και το power limit που ειναι 101 να το παω 112 για να μπορεσω να φτασω τον πυρηνα στα 130. Να το κανω η υπαρχει κινδυνος να γινει ζημια? Απο ερευνα που εκανα οι περισσοτεροι με G1 Gaming εχουν κανει περιπου ιδιο overclock με εμενα χωρις να χρειαστει να πειραξουν το core voltage.Μεχρι που να την φτασω?

Δημοσ.

Επιτέλους θα παίξω και εγώ το παιχνίδι...

Σήμερα πήρα νέο καρτάκι!  :-D

 

Επιτέλους έστειλες το fail SLI που είχες κάνει και αγόρασες GPU της προκοπής :)

  • Like 1
Δημοσ.

Το Fail SLI σκότωνε. Απλά πάλιωσε. Έτσι και αλλιώς τα νούμερα μιλούσαν από μόνα τους. 

 

Για το πόσο αξίζει και πόσο καλή είναι η R9 390 θα δείξει στο άμεσο μέλλον.

Μέχρι στιγμής από θόρυβο, θερμοκρασίες και απόδοση στο Tomb Raider και το Battlefront που έπαιξα πάει πολύ καλά. 

Φοβόμουν τα πρώτα δύο...

Δημοσ.

Άμα σκότωνε το 650Ti SLI, τότε το 980Ti SLI είναι ατομική βόμβα..Τέσπα, δεν θα αναλύσουμε στο θέμα του TR το προηγούμενο setup σου, με γεια η νέα κάρτα πάντως και τα 8GB θα είναι σωτηρία για τους επόμενους τίτλους.

Δημοσ.

Υπάρχει bug με το HBAO+ και μαυρίζει πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε διαφορες επιφάνειες.

 

rottr-2016-02-01-21-0l6y90.gif

 

Στο επίπεδο που είναι το port μας θεωρώ beta testers, η beta του The Division ήταν πιο polished... Αν και είχε θέματα εξ αρχής από την έκδοση του X1 το RoTR.

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημα είχε και το Mad Max +shimmering. Λες και αλλάζει textures είναι.

Ουσιαστικά αυτό κάνει, παίρνει info από texture maps και πάει full derp. Κανονικά το AO πρέπει να είναι πάνω από την επιφάνεια και όχι να αλλάζει το texture map αν και πιο παλιά κάνανε map πάνω στο texture το AO για να σώσουν resources, δεν ξέρω κατά ποσο γίνεται ακόμα αυτό.

 

Το άλλο περίεργο με το RoTR είναι ότι οι περιοχές που είναι πιο όμορφες τρέχουν καλύτερα, και οι περιοχές που είναι ότι νάνε τρέχουν χειρότερα... Επίσης διαφορα perf saving features που είχε το X1 τα χρησιμοποιούν και στην PC έκδοση για κάποιο λόγο, σβήνει το motion blur σε μερικά σημεία, αλλα σημεία έχει χαμηλότερο res από ότι το native και πάει λέγοντας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...