Tobajara Δημοσ. 25 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2015 Περαστικός, βλέποντας το gameplay video. Πλέον τα γραφικά της πρώτης γενιάς 3D, όταν στον κόσμο περπατούσαν οι add-on κάρτες, οι Voodoo, οι Banshee και είχαμε 3dfx, ΔΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ. Είναι μεγάλο κρίμα γιατί παιχνιδάρες όπως τα πρώτα Star Wars: Dark Forces ή το Heretic 2 ή ακόμα και το Turok - και εννοείται και τα Tomb Raider - έχουν γεράσει πάρα πολύ άσχημα οπτικά. Από την άλλη τα ισομετρικά ή 2D φαίνονται σα να μην έχει περάσει μέρα από πάνω τους. 4
MSSB Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 να χαμε λίγο από αυτό!!Δεν είναι reboot αυτό...μετάλαξη είναι! Βάλε τους devs να φτιάξουν τώρα τέτοια lvls και θα εκραγεί το κεφάλι τους...πλέον δεν το έχουν..δε μπορούν να μας δώσουν τέτοια παιχνίδια,γιατί όλα τα παιχνίδια είναι φτιαγμένα για μωρά,και στον εύκολο δρόμο. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν μου λείπουν αυτές οι μέρες.... Αντί να περάσω λίγο χρόνο και να το ευχαριστηθώ το παιχνίδι, περνούσα ολόκληρες ώρες για να βγάλω ένα επίπεδο. Απλά όχι. Το gaming είναι για να με ξεκουράζει, όχι να μου καταστρέφει τον εγκέφαλο.. 1
tarantules Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Η κάρτα μου θα το παίζει το παιχνίδι αυτό σε DX12; Έχω την MSI R9 270X
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν μου λείπουν αυτές οι μέρες.... Αντί να περάσω λίγο χρόνο και να το ευχαριστηθώ το παιχνίδι, περνούσα ολόκληρες ώρες για να βγάλω ένα επίπεδο. Απλά όχι. Το gaming είναι για να με ξεκουράζει, όχι να μου καταστρέφει τον εγκέφαλο.. Νομίζω ότι απλά δεν μας έκοβε τόσο και ότι πολύ κακά textures που δεν έβγαζες άκρη πολλές φορες, αλλα δεν είναι εκεί το θέμα, απλά δεν υπήρχαν checkpoints και manual saves οποτε ξανά από την αρχή για αυτό μας φαινόταν βουνό. Imho τότε σε μεγαλύτερο βαθμό φτιάχναν games για ενηλικους ενώ τώρα φτιάχνουν για εφηβους. 2
MSSB Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2015 Όλα αυτά που είπες ^ plus ότι δεν είχαμε εξοικειωθεί με γρίφους. Τώρα έχουμε όλοι -πιστεύω- ένα αξιόλογο background that's why μας φαίνονται ποιο εύκολα και ψάχνουμε bigger challenges. Φαντάσου αν έχουμε καταφέρει να τερματίσουμε Tomb Raider του τότε με κάτι fail τρόπους που έπρεπε να προχωρήσεις (καλή ώρα το βίντεο πάνω), τα σημερινά μας φαίνονται ότι είναι "ότι να 'ναι". Ενώ απλά είναι ποιο normal και βατά. 2
KilliK Δημοσ. 27 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2015 Νομίζω ότι απλά δεν μας έκοβε τόσο και ότι πολύ κακά textures που δεν έβγαζες άκρη πολλές φορες, αλλα δεν είναι εκεί το θέμα, απλά δεν υπήρχαν checkpoints και manual saves οποτε ξανά από την αρχή για αυτό μας φαινόταν βουνό. Imho τότε σε μεγαλύτερο βαθμό φτιάχναν games για ενηλικους ενώ τώρα φτιάχνουν για εφηβους. για παιδακια φτιαχνουν. 3
Oroku Saki Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δικαιολογιες της Square enix για την αποκλειστικοτητα του tomb raider στο xbox http://www.examiner.com/article/square-ceo-on-rise-of-the-tomb-raider-xbox-one-exclusivity-microsoft-s-passion Ας ελεγαν απο την αρχη οτι η microsoft τους πληρωσε για προσωρινη αποκλειστικοτητα.
nektarios_rs Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Όλα αυτά που είπες ^ plus ότι δεν είχαμε εξοικειωθεί με γρίφους. Τώρα έχουμε όλοι -πιστεύω- ένα αξιόλογο background that's why μας φαίνονται ποιο εύκολα και ψάχνουμε bigger challenges. Φαντάσου αν έχουμε καταφέρει να τερματίσουμε Tomb Raider του τότε με κάτι fail τρόπους που έπρεπε να προχωρήσεις (καλή ώρα το βίντεο πάνω), τα σημερινά μας φαίνονται ότι είναι "ότι να 'ναι". Ενώ απλά είναι ποιο normal και βατά. Σίγουρα είναι αυτό που λες, όπως και τα χάλια textures που είπε ο φίλος πιο πάνω, εδώ δεν μπορούσες να καταλάβεις από που σκαρφαλώνεις... Έπαιξα πρόσφατα το Anniversary (remaster του 1) και το τερμάτισα για πλάκα... και δε θυμόμουν σχεδόν καθόλου το πρώτο οπότε ήταν σα να το 'παιζα πρώτη φορά.
Tobajara Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Μην ξεχνάτε και το θέμα της εμπειρίας. Τότε αυτοί οι μηχανισμοί ήταν πάνω στην εξέλιξή τους και όλα μας φαίνονταν πρωτόγνωρα. Τώρα έχουμε δει ένα σωρό πιθανές παραλλαγές οπότε το μυαλό πηγαίνει από μόνο του. Για να επιστρέψουμε στο θέμα, πάντως, θα ήταν ωραίο να δούμε περισσότερο platform λογικές στο Rise of the Tomb Raider και εξερεύνηση τάφων. Θα έδενε ωραία με το survival στοιχείο. 2
Alex21121988 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 +1 για τα tombs και την εξερεύνηση που δεν ήταν αρκετή για κανένα από ότι φαίνεται στο TR.
panos2171 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δικαιολογιες της Square enix για την αποκλειστικοτητα του tomb raider στο xbox http://www.examiner.com/article/square-ceo-on-rise-of-the-tomb-raider-xbox-one-exclusivity-microsoft-s-passion Ας ελεγαν απο την αρχη οτι η microsoft τους πληρωσε για προσωρινη αποκλειστικοτητα. Ε καλά δεν είναι και τόσο δύσκολο να το ψιλιαστεί κανείς. Αγαπάμε microsoft...
Arikado Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Μολις τελειωσα το Tomb Raider και ηταν ενα αριστουργημα πραγματικα!!!! Tελειως διαφορετικο απο τα προηγουμενα!Περιμενω για τη συνεχεια πως και πως!!!! 2
naruto14 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Μια πιο προηγμένη A.I. πότε θα δούμε βρε παιδιά? Η φάση με το μπουκάλι στο 2:17 είναι τραγική... Κατά τα άλλα είναι όμορφο και φαίνεται να έχει ποικιλία στα περιβάλλοντα. Μακάρι όπως λένε να εστιάσει και σε γρίφους.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Ok im a sucker για stealth και finishers αλλά wtf?! Η Lara είναι πιο ΟΡ και από Drake, Fisher και Snake σε συνδυασμό...δεν μου αρέσει καθόλου μέχρι στιγμής που το πάνε το series γιατί έχουμε ήδη τέτοια games, κρίμα και νόμιζα ότι τουλάχιστον το 2 θα φτάσει έστω το Uncharted στο mix action/exploring/puzzles. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα