Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις χρησιμοποιήσει πολλές φορές FXAA μέσω cp; Εγώ ποτέ, γενικά το αποφέυγω το FXAA αν εξαιρέσουμε Unity & Syndicate, όπου το έχουμε πει πολλάκις, έτσι θα έπρεπε να είναι σε όλα τα games.

 

Είναι στενάχωρο που δεν φαίνεται να δίνουν κανένα άλλο option στο AA γιατί από ότι ακούγεται(μάλλον διαβάζουμε) είναι ότι το game (και λόγω engine) υποφέρει από Shimmering και aliasing, οπότε η θολούρα του FXAA θα είναι η μόνη λύση(?) Θα δείξει.. Πάντως, mgs, Arkham Knight, Witcher 3 και σε άλλους μεγάλους τίτλους απουσιάζει η επιλογή του MSAA και SMAA και δεν καταλαβαίνω γιατί, δεν είναι και τόσο δύσκολο να προστεθεί ακόμα και σε ένα port. Πάλι από τους modders δηλαδή θα περιμένουμε. 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχεις χρησιμοποιήσει πολλές φορές FXAA μέσω cp; Εγώ ποτέ, γενικά το αποφέυγω το FXAA αν εξαιρέσουμε Unity & Syndicate, όπου το έχουμε πει πολλάκις, έτσι θα έπρεπε να είναι σε όλα τα games.

 

 

Οτι εχει μονο αυτο στο μενου σαν επιλογη λεω. Να κανουμε force απο CP ή inspector FXAA γιατι; Δεν βαζω ποτε τα χερακια μου να βγαλω τα ματακια μου :P

Για SMAA ή κατι αλλο λεω αν το αφησουμε κλειστο απο το παιχνιδι το FXAA.

Προσωπικα δεν υπαρχει για εμενα το FXAA.. Χιλιες φορες τιγκα στο aliasing και στα visual artifacts παρα αυτο το πραγμα. Σπανια λειτουργει με καλα οπτικα αποτελεσματα για τα γουστα μου και ακομη και τοτε δεν την παλευω ευκολα..

Θα δουμε οταν ερθει με το καλο..

Λογικά SSAA θα έχει κι' αυτό όπως το 2013, για MSAA ούτε λόγος.

 

Για να δουμε..

Δημοσ.

E τι να το κάνεις το SSAA που ουσιαστικά είναι downsampling..Το θέμα είναι να 'χει proper AA support που δεν θα 'χει και θα παλεύουμε με το SMAA του SweetFX και την native ανάλυσή μας..

Δημοσ.

E τι να το κάνεις το SSAA που ουσιαστικά είναι downsampling..Το θέμα είναι να 'χει proper AA support που δεν θα 'χει και θα παλεύουμε με το SMAA του SweetFX και την native ανάλυσή μας..

 

E για αυτο ειπα SMAA γιατι και απο πλευρας επιδοσεων να το δεις δυσκολα θα σηκωσεις κατι παραπανω οπως SSAA και να το υποστηριζει.

Tωρα βεβαια λογω τρομερου scaling σε SLi το προηγουμενο, εχω ελπιδες οτι θα εχω κανα καλο profile για να εχω περισσοτερες επιλογες..

Δημοσ.

Όταν εννοείς επιλογές; Πέρα του να ανεβάσεις ανάλυση δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν πολλά. Εκεί θα σε βοηθήσει φυσικά κάπως στο aliasing, αλλά πως αλλιώς; Καλά θα κάνει ο K-Putt να το έχει την ίδια μέρα έτοιμο το preset γιατί δεν μας βλέπω καλά :P

Δημοσ.

Εγω SMAA λογω SLi ειχα και εξακολουθω να βαζω ουτως ή αλλως.. ;)

Να ελπίζεις να μην έχεις θέμα με το sli και το purehair όπως υπήρχε και με το tressFX με sli setups στο παρελθόν ή γενικά να μην γίνει ότι έγινε με το AK.

 

Σε πολλά, αν όχι σε όλα συμφωνώ με αυτόν.

 

 

Δημοσ.

Να ελπίζεις να μην έχεις θέμα με το sli και το purehair όπως υπήρχε και με το tressFX με sli setups στο παρελθόν ή γενικά να μην γίνει ότι έγινε με το AK.

 

Σε πολλά, αν όχι σε όλα συμφωνώ με αυτόν.

 

 

Το θέμα με το SLi κ το tressfx ειχε λυθεί πολύ γρήγορα κ μάλιστα το προφίλ του reboot ηταν απο τα καλυτερα με επιδόσεις 90% πανω περιπου. Δεν νομίζω να βαλει μια τεχνολογία τώρα η nvidia που δεν θα είναι συμβατή με sli δεν εχει νόημα, άλλο το tressfx..

 

Θα τα δούμε ολα όμως μην κάνουμε εικασίες κοντοζυγωνει..

Δημοσ.

Αν καταλήξει σαν το AK, ας κυκλοφορήσει πιο μετά! Παρά να έχει προβήματα με SLI & CF, massive fps drop, καλύτερα το έχω!

Ποσο καιρο λεμε οτι το Sli/CF δεν ειναι δυστηχως για gaming ακομα και σημερα που εχουν καπως καλυτερεψει τα πραγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά είναι για gaming, (δεν είναι must) απλά όταν βγαίνουν games σαν το Star Citizen, AK, και τα περισσότερα της Bethesda που δεν υποστηρίζουν multi gpu, κάπου εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Και υπάρχουν και άλλα που δεν υπάρχει απλά το καλό scaling, όπως το Syndicate. Είτε με μια παίζεις είτε με δύο, δεν βλέπεις τα αποτελέσματα που θα έπρεπε σε μερικά.

 

Για τους περισσότερους δεν είναι το multi gpu build αλλά δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε καθώς σε πολλές περιπτώσεις παιχνιδιών βοηθάει, όταν είναι σωστό το game και το profile, όπως επίσης βοηθάει και την τσέπη σου. Αν κάποιος πάρει(ή έχει ήδη) για παράδειγμα monitor 100hz+ και θέλει να βλέπει και τα τόσα fps ή θέλει να δοκιμάσει σε τηλεόραση με μεγαλύτερη ανάλυση των 1440p, το sli /cf είναι μια λύση. Και πάλι όμως εξαρτάται και το game.. Αν έχει cap όπως τα περισσότερα ports στα 60fps απλά δεν θα δεις ποτέ παραπάνω.

 

Εγώ προσωπικά δύσκολα θα επέστρεφα σε sli setup όπως ήμουν στο παρελθόν και δεν το προτείνω στους περισσότερους gamers που θέλουν να φτιάξουν ένα σύστημα. Μια και καλή πλέον με αυτά που μας πετάνε στο PC, που ναι μεν τα περισσότερα σωστά παίζουν αλλά δεν αξίζει (imo) να επενδύσεις και τόσα χρήματα για ένα ή δύο games που εκεί θα λάμψει το sli/cross σου.

Δημοσ.

Μια χαρά είναι για gaming, (δεν είναι must) απλά όταν βγαίνουν games σαν το Star Citizen, AK, και τα περισσότερα της Bethesda που δεν υποστηρίζουν multi gpu, κάπου εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Και υπάρχουν και άλλα που δεν υπάρχει απλά το καλό scaling, όπως το Syndicate. Είτε με μια παίζεις είτε με δύο, δεν βλέπεις τα αποτελέσματα που θα έπρεπε σε μερικά.

 

Για τους περισσότερους δεν είναι το multi gpu build αλλά δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε καθώς σε πολλές περιπτώσεις παιχνιδιών βοηθάει, όταν είναι σωστό το game και το profile, όπως επίσης βοηθάει και την τσέπη σου. Αν κάποιος πάρει(ή έχει ήδη) για παράδειγμα monitor 100hz+ και θέλει να βλέπει και τα τόσα fps ή θέλει να δοκιμάσει σε τηλεόραση με μεγαλύτερη ανάλυση των 1440p, το sli /cf είναι μια λύση. Και πάλι όμως εξαρτάται και το game.. Αν έχει cap όπως τα περισσότερα ports στα 60fps απλά δεν θα δεις ποτέ παραπάνω.

 

Εγώ προσωπικά δύσκολα θα επέστρεφα σε sli setup όπως ήμουν στο παρελθόν και δεν το προτείνω στους περισσότερους gamers που θέλουν να φτιάξουν ένα σύστημα. Μια και καλή πλέον με αυτά που μας πετάνε στο PC, που ναι μεν τα περισσότερα σωστά παίζουν αλλά δεν αξίζει (imo) να επενδύσεις και τόσα χρήματα για ένα ή δύο games που εκεί θα λάμψει το sli/cross σου.

Εγω μιλαω αγαπητε για την πλειοψηφια των ατομων που ιδανικη περιπτωση ειναι η μονη καρτα.Η αλλη κατηγορια που αναφερεις των multi gpu ή ασχολειται εδω και καιρο και αρα γνωριζει τα υπερ και τα κατα εδω και χρονια ή ανοικει σε ποσοστο κατω του 8%(στο περιπου παντα)αρα προφανως και δεν θα δωσω βαση σε αυτο.

 

Αλλωστε για τα ρημαδο console ports που παιζουμε αρκουν και απλες φθηνες καρτες βλεπε Gtx 950-960 μεχρι 200ευρω(για την κλασσικη αναλυση των 1080p Που παιζουν οι περισσοτεροι).Δεν βρισκω λογο εν μερη και υπαρξης πλεον του Sli/Crossfire.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...