Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με το steam:

 

Απαιτήσεις συστήματος

  • ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ: 
    • ΟS: Windows 7 64bit 
    • Επεξεργαστής: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent 
    • Μνήμη: 6 GB RAM 
    • Γραφικά: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB 
    • DirectX: Έκδοση 11 
    • Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την απλη εκδοση θα παρουμε οι περισσοτεροι δεν υπαρχουν λεφτα για collectors. Τι να το κανουμε το αγαλματακι? Το μονο αγαλματακι που εχω αφορασει ειναι το δικο μου αγαλματακι http://www.amazon.com/Teenage-Mutant-Ninja-Turtles-Shredder/dp/B008DBZC92 !

Δημοσ.

Την απλη εκδοση θα παρουμε οι περισσοτεροι δεν υπαρχουν λεφτα για collectors. Τι να το κανουμε το αγαλματακι? Το μονο αγαλματακι που εχω αφορασει ειναι το δικο μου αγαλματακι!!

Υπάρχει spoiler στο όνομα της έκδοσης, "Collectors Edition" :D

Δημοσ.

Αν το κάνει η Nixxes, να τρέχει στα low-med στο 5ετιας laptop μου >30fps, όπως έτρεχε και το MGSV, τότε οι άνθρωποι, αξίζουν πολύ! Καλά δεν μιλάω για τον σταθερό!

 

Ναι, αλλά αν έχει αναμειχθεί η Ngreedia, με κάνει να κρατώ μικρό καλάθι!

 

Άσχετο, μετά η Nixxes θα αναλάβει το port του PS3?

Δημοσ.

Μόνο για 360 port βλέπω την Nixxes, δεν λέει κάτι για PC or PS.

 

Στο announcement λένε ότι το κάνει η Nixxes.

 

Bringing Lara’s first great tomb raiding expedition to life in stunning new detail, Crystal Dynamics and Nixxes Software have added numerous features, including Windows 10 support and 4K resolution.
  • Like 1
Δημοσ.

Εμπιστεύομαι ότι θα τρέχει στα πάντα μιας και η nixxes έκανε port το RoTR στο 360. Φαντάζομαι τα setting στο PC θα κατεβαίνουν αρκετά.

 

 Αν ειναι σαν το πρωτο μεχρι και το SLi ειχε scaling ~90% και ηταν σχεδον απροβληματιστο απο day1..

Θολούρα βλέπω..Σίγουρα έχει μπουρδο-FXAA/MLAA..

 

Θα χρειαστει σιγουρα περαιτερω ΑΑ..Ηταν τιγκα στο post process στην κονσολα και ειχε ναι αρκετη θολουρα.. Στο xb1 μου βγηκαν τα ματια απο το sub pixel breakup.. 

Δημοσ.

Παιδες αν παρετε ματι καμια καλη τιμη απο κλειδαδικο αναφερετε το εδω.Το θελω σα τρελος αλλα μεχρι 35 να δωσω το πολυ.

Σε κλειδαδικα ξεκινάει από 28 οπότε κοίτα το (allkeyshop) ;)

Δημοσ.

 Αν ειναι σαν το πρωτο μεχρι και το SLi ειχε scaling ~90% και ηταν σχεδον απροβληματιστο απο day1..

 

Θα χρειαστει σιγουρα περαιτερω ΑΑ..Ηταν τιγκα στο post process στην κονσολα και ειχε ναι αρκετη θολουρα.. Στο xb1 μου βγηκαν τα ματια απο το sub pixel breakup.. 

 

Αυτό που περιγράφεις είναι το γνωστό shimmering/sub-pixel crawl, και το παιχνίδι όντως έχει πρόβλημα στο X1, το είχα ποστάρει και στο B3D:
 
UnripeMemorableDairycow.gif
 
Χρειάζεται ποιοτικό TAA (temporal AA) για να καλυφτεί αυτό (ούτε σε 4K γίνεται τίποτα). Και είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό για εμενα για αυτό το port. Η Epic με την Unreal 4 και η Naughty Dog χρησιμοποιούν TAA που χρησιμοποιεί πολλά frames για να μην γίνεται κάτι τέτοιο. Άμα θέλετε να διαβάσετε περισσότερα εδώ: https://de45xmedrsdbp.cloudfront.net/Resources/files/TemporalAA_small-59732822.pdf Εξηγούν επίσης γιατί το SMAA/MLAA/FXAA δεν βελτιώνει τίποτα για το συγκεκριμένο πρόβλημα.
  • Like 2
Δημοσ.

 

Αυτό που περιγράφεις είναι το γνωστό shimmering/sub-pixel crawl, και το παιχνίδι όντως έχει πρόβλημα στο X1, το είχα ποστάρει και στο B3D:
 
 
 
Χρειάζεται ποιοτικό TAA (temporal AA) για να καλυφτεί αυτό (ούτε σε 4K γίνεται τίποτα). Και είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό για εμενα για αυτό το port. Η Epic με την Unreal 4 και η Naughty Dog χρησιμοποιούν TAA που χρησιμοποιεί πολλά frames για να μην γίνεται κάτι τέτοιο. Άμα θέλετε να διαβάσετε περισσότερα εδώ: https://de45xmedrsdbp.cloudfront.net/Resources/files/TemporalAA_small-59732822.pdf
 
Εξηγούν επίσης ότι το SMAA/MLAA/FXAA δεν βελτιώνει τίποτα για το συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

 

Καλα ασε το shimmering αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο καιρο ειχα να το δω σε τετοιο βαθμο.. Υπαρχει μεγαλο προβλημα στο συγκεκριμενο παιχνιδι και για αυτο η καλυτερη λυση ειναι το sparse grid SS που ειχε ζητησει η MS πριν καιρο.. Φυσικα ουτε για αστειο κατι τετοιο δεν υλοποιηθηκε και πως αλλωστε να γινει κατι τετοιο, και δεν ειναι το μονο παιχνιδι που πασχει απο subpixel crawl/break up.. Απλα ειναι απιστευτα εμφανης η ελλειψη ποιοτικου ΑΑ στο παιχνιδι στο xb1, κατι που φανταζομαι θα αλλαξει αρδην στο PC ή με temporal ή με supersampling ή με MSAA συνδυασμενο με καποιας μορφης post process AA..

Δημοσ.

Γιατί μου το κάνουν αυτό...!!!??????!!!

 

1zvwmsj.jpg

Ελα μωρε πια.....Season pass και σε αυτο????Για ποιο λογο αφου μονο 1 Dlc εχουν ανακοινωσει....

Παλι καλα που σου δινουν το πρωτο παιχνιδι γιατι ειναι και πανακριβο για να το παρεις :P

 

Σύμφωνα με το steam:

 

Απαιτήσεις συστήματος

  • ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ: 
    • ΟS: Windows 7 64bit 
    • Επεξεργαστής: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent 
    • Μνήμη: 6 GB RAM 
    • Γραφικά: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB 
    • DirectX: Έκδοση 11 
    • Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος

 

Ναι οκ ολα καλα.Αλλα το να σκασει καποιος 60ευρω να το παρει απο το steam και να εχει καρτα γραφικων που να κοστιζει οσο το ιδιο το παιχνιδι με ψιλο ξεπερνα. Δεν με πολυ γεμιζουν οι minimum απαιτησεις.Το ιδιο και στο πρωτο Tomb Raider(παιχνιδι του 2013)ποιος θα εδινε-δωσει 50 και 60ευρω(day one απο steam και καλα)για να παρει το παιχνιδι και θα εχει Core 2 duo με ψιλο ξεπερνα http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/tomb-raider/11576/

 

Εκτως αν αυτες οι απαιτησεις πανε πιο πολυ για να  υπαρχει ας το πουμε μετρο συγκρισης για τα laptop.

Δημοσ.
Και για όσους βαριούνται να ανοίξουν το link

 

FXAA/SMAA/MLAA (etc.)

capture9pzq1.png

 

TAA

2sfz8q.png

 

Worst case scenario αλλά temporal stability >>>> everything. Ίσως το καλύτερο πράμα αυτή τη γενιά και ελπίζω περισσότερα games να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πολλά frames αντί για 1 στο TAA. Είναι πολύ πιο δύσκολο στο implementation αλλα αξίζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...