cpttony Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Σύμφωνα με το steam: Απαιτήσεις συστήματος ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ: ΟS: Windows 7 64bit Επεξεργαστής: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent Μνήμη: 6 GB RAM Γραφικά: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB DirectX: Έκδοση 11 Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Εμπιστεύομαι ότι θα τρέχει στα πάντα μιας και η nixxes έκανε port το RoTR στο 360. Φαντάζομαι τα setting στο PC θα κατεβαίνουν αρκετά. 2
Oroku Saki Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Την απλη εκδοση θα παρουμε οι περισσοτεροι δεν υπαρχουν λεφτα για collectors. Τι να το κανουμε το αγαλματακι? Το μονο αγαλματακι που εχω αφορασει ειναι το δικο μου αγαλματακι http://www.amazon.com/Teenage-Mutant-Ninja-Turtles-Shredder/dp/B008DBZC92 !
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Την απλη εκδοση θα παρουμε οι περισσοτεροι δεν υπαρχουν λεφτα για collectors. Τι να το κανουμε το αγαλματακι? Το μονο αγαλματακι που εχω αφορασει ειναι το δικο μου αγαλματακι!! Υπάρχει spoiler στο όνομα της έκδοσης, "Collectors Edition"
cpttony Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Αν το κάνει η Nixxes, να τρέχει στα low-med στο 5ετιας laptop μου >30fps, όπως έτρεχε και το MGSV, τότε οι άνθρωποι, αξίζουν πολύ! Καλά δεν μιλάω για τον σταθερό! Ναι, αλλά αν έχει αναμειχθεί η Ngreedia, με κάνει να κρατώ μικρό καλάθι! Άσχετο, μετά η Nixxes θα αναλάβει το port του PS3?
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Μπορεί να το βγάλουν μαζί με το port για το Ps4. Είναι σίγουρα πιθανό μιας και το TR2013 έτρεχε μια χαρά στο Ps3.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Μόνο για 360 port βλέπω την Nixxes, δεν λέει κάτι για PC or PS.
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Μόνο για 360 port βλέπω την Nixxes, δεν λέει κάτι για PC or PS. Στο announcement λένε ότι το κάνει η Nixxes. Bringing Lara’s first great tomb raiding expedition to life in stunning new detail, Crystal Dynamics and Nixxes Software have added numerous features, including Windows 10 support and 4K resolution. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Εμπιστεύομαι ότι θα τρέχει στα πάντα μιας και η nixxes έκανε port το RoTR στο 360. Φαντάζομαι τα setting στο PC θα κατεβαίνουν αρκετά. Αν ειναι σαν το πρωτο μεχρι και το SLi ειχε scaling ~90% και ηταν σχεδον απροβληματιστο απο day1.. Θολούρα βλέπω..Σίγουρα έχει μπουρδο-FXAA/MLAA.. Θα χρειαστει σιγουρα περαιτερω ΑΑ..Ηταν τιγκα στο post process στην κονσολα και ειχε ναι αρκετη θολουρα.. Στο xb1 μου βγηκαν τα ματια απο το sub pixel breakup..
naruto14 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Παιδες αν παρετε ματι καμια καλη τιμη απο κλειδαδικο αναφερετε το εδω.Το θελω σα τρελος αλλα μεχρι 35 να δωσω το πολυ. Σε κλειδαδικα ξεκινάει από 28 οπότε κοίτα το (allkeyshop)
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Αν ειναι σαν το πρωτο μεχρι και το SLi ειχε scaling ~90% και ηταν σχεδον απροβληματιστο απο day1.. Θα χρειαστει σιγουρα περαιτερω ΑΑ..Ηταν τιγκα στο post process στην κονσολα και ειχε ναι αρκετη θολουρα.. Στο xb1 μου βγηκαν τα ματια απο το sub pixel breakup.. Αυτό που περιγράφεις είναι το γνωστό shimmering/sub-pixel crawl, και το παιχνίδι όντως έχει πρόβλημα στο X1, το είχα ποστάρει και στο B3D: Χρειάζεται ποιοτικό TAA (temporal AA) για να καλυφτεί αυτό (ούτε σε 4K γίνεται τίποτα). Και είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό για εμενα για αυτό το port. Η Epic με την Unreal 4 και η Naughty Dog χρησιμοποιούν TAA που χρησιμοποιεί πολλά frames για να μην γίνεται κάτι τέτοιο. Άμα θέλετε να διαβάσετε περισσότερα εδώ: https://de45xmedrsdbp.cloudfront.net/Resources/files/TemporalAA_small-59732822.pdf Εξηγούν επίσης γιατί το SMAA/MLAA/FXAA δεν βελτιώνει τίποτα για το συγκεκριμένο πρόβλημα. 2
d4ydr33m3r Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Αυτό που περιγράφεις είναι το γνωστό shimmering/sub-pixel crawl, και το παιχνίδι όντως έχει πρόβλημα στο X1, το είχα ποστάρει και στο B3D: Χρειάζεται ποιοτικό TAA (temporal AA) για να καλυφτεί αυτό (ούτε σε 4K γίνεται τίποτα). Και είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό για εμενα για αυτό το port. Η Epic με την Unreal 4 και η Naughty Dog χρησιμοποιούν TAA που χρησιμοποιεί πολλά frames για να μην γίνεται κάτι τέτοιο. Άμα θέλετε να διαβάσετε περισσότερα εδώ: https://de45xmedrsdbp.cloudfront.net/Resources/files/TemporalAA_small-59732822.pdf Εξηγούν επίσης ότι το SMAA/MLAA/FXAA δεν βελτιώνει τίποτα για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Καλα ασε το shimmering αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο καιρο ειχα να το δω σε τετοιο βαθμο.. Υπαρχει μεγαλο προβλημα στο συγκεκριμενο παιχνιδι και για αυτο η καλυτερη λυση ειναι το sparse grid SS που ειχε ζητησει η MS πριν καιρο.. Φυσικα ουτε για αστειο κατι τετοιο δεν υλοποιηθηκε και πως αλλωστε να γινει κατι τετοιο, και δεν ειναι το μονο παιχνιδι που πασχει απο subpixel crawl/break up.. Απλα ειναι απιστευτα εμφανης η ελλειψη ποιοτικου ΑΑ στο παιχνιδι στο xb1, κατι που φανταζομαι θα αλλαξει αρδην στο PC ή με temporal ή με supersampling ή με MSAA συνδυασμενο με καποιας μορφης post process AA..
Fulgore Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Γιατί μου το κάνουν αυτό...!!!??????!!! Ελα μωρε πια.....Season pass και σε αυτο????Για ποιο λογο αφου μονο 1 Dlc εχουν ανακοινωσει.... Παλι καλα που σου δινουν το πρωτο παιχνιδι γιατι ειναι και πανακριβο για να το παρεις Σύμφωνα με το steam: Απαιτήσεις συστήματος ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ: ΟS: Windows 7 64bit Επεξεργαστής: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent Μνήμη: 6 GB RAM Γραφικά: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB DirectX: Έκδοση 11 Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος Ναι οκ ολα καλα.Αλλα το να σκασει καποιος 60ευρω να το παρει απο το steam και να εχει καρτα γραφικων που να κοστιζει οσο το ιδιο το παιχνιδι με ψιλο ξεπερνα. Δεν με πολυ γεμιζουν οι minimum απαιτησεις.Το ιδιο και στο πρωτο Tomb Raider(παιχνιδι του 2013)ποιος θα εδινε-δωσει 50 και 60ευρω(day one απο steam και καλα)για να παρει το παιχνιδι και θα εχει Core 2 duo με ψιλο ξεπερνα http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/tomb-raider/11576/ Εκτως αν αυτες οι απαιτησεις πανε πιο πολυ για να υπαρχει ας το πουμε μετρο συγκρισης για τα laptop.
Spartan117 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Και για όσους βαριούνται να ανοίξουν το link FXAA/SMAA/MLAA (etc.) TAA Worst case scenario αλλά temporal stability >>>> everything. Ίσως το καλύτερο πράμα αυτή τη γενιά και ελπίζω περισσότερα games να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πολλά frames αντί για 1 στο TAA. Είναι πολύ πιο δύσκολο στο implementation αλλα αξίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα