Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και 5 πεντάευρα μπορείς να δώσεις, απλώς συνήθως ξεκινάς από το υψηλότερο που μπορείς. Αν και δεν το λέει, φαντάζομαι και η άσκηση αυτό θέλει.

εσυ ξερεις φιλε μου :)

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

<p>Αν διαιρεσεις το ποσο αναληψης με το καθε χαρτονομισμα θα εχεις ειτε μηδενικο υπολοιπο ειτε καποιο πολλαπλασιο μικροτερο του διαιρετη σωστα?</p>

Δημοσ.

<p>Αν διαιρεσεις το ποσο αναληψης με το καθε χαρτονομισμα θα εχεις ειτε μηδενικο υπολοιπο ειτε καποιο πολλαπλασιο μικροτερο του διαιρετη σωστα?</p>

ναι ναι σωστα..

Δημοσ.

εσυ ξερεις φιλε μου :)

Μια και τα ΑΤΜ είναι επίκαιρα, αν πας σε ένα ATM και ζητήσεις 100 ευρώ, αυτό που θα πάρεις είναι 2 50άρικα και ποτέ 5 20άρικα.

 

Όπως λέει και ο Kercyn δεν ξέρουμε τι μπορεί να εννοεί αλλά συνήθως σε τέτοιες ασκήσεις αυτό που κάνεις είναι να δίνεις πάντα το μεγαλύτερο που μπορείς.

 

Σου λέει ότι ο ταμίας έχει όλα τα χαρτονομίσματα οπότε ξεκινάς και κάνεις ελέγχους. Είναι το ποσό σου μεγαλύτερο από 500 ευρώ ? Αν ναι θα δώσεις ένα αριθμό από 500ευρα. Μετά πας στο 200αρικο, κτλ μέχρι να φτάσεις στο 5ευρο που είναι το πιο μικρό χαρτονόμισμα.

 

Ένα πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα μετρητή για κάθε χαρτονόμισμα και μετά να λες (έστω για το 20άρικο) "όσο το ποσό είναι μεγαλύτερο από 20 ευρώ, αύξησε τον μετρητή του 20αρικου κατά 1 και μείωσε το ποσό κατά 20 ευρώ".

 

Έτσι στο τέλος θα έχεις ότι πχ για το ποσό των 95 ευρώ έδωσες 1 50αρικο, 2 20αρικο, 1 5ευρο.

Δημοσ.

Μια και τα ΑΤΜ είναι επίκαιρα, αν πας σε ένα ATM και ζητήσεις 100 ευρώ, αυτό που θα πάρεις είναι 2 50άρικα και ποτέ 5 20άρικα.

 

Όπως λέει και ο Kercyn δεν ξέρουμε τι μπορεί να εννοεί αλλά συνήθως σε τέτοιες ασκήσεις αυτό που κάνεις είναι να δίνεις πάντα το μεγαλύτερο που μπορείς.

 

Σου λέει ότι ο ταμίας έχει όλα τα χαρτονομίσματα οπότε ξεκινάς και κάνεις ελέγχους. Είναι το ποσό σου μεγαλύτερο από 500 ευρώ ? Αν ναι θα δώσεις ένα αριθμό από 500ευρα. Μετά πας στο 200αρικο, κτλ μέχρι να φτάσεις στο 5ευρο που είναι το πιο μικρό χαρτονόμισμα.

 

Ένα πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα μετρητή για κάθε χαρτονόμισμα και μετά να λες (έστω για το 20άρικο) "όσο το ποσό είναι μεγαλύτερο από 20 ευρώ, αύξησε τον μετρητή του 20αρικου κατά 1 και μείωσε το ποσό κατά 20 ευρώ".

 

Έτσι στο τέλος θα έχεις ότι πχ για το ποσό των 95 ευρώ έδωσες 1 50αρικο, 2 20αρικο, 1 5ευρο.

το πιασα το πιασα :) η φαση ειναι οτι ειναι η πρωτη ασκηση που κανω μονος μου οποτε καταλαβαινεις..

Δημοσ.

τελοσπαντων παιδια θα το αφησω στη ακρη γιατι με αυτα που ξερω δεν παιζει να το κανω ποτε.
Σας ευχαριστω για τη βοηθεια παντως :) :)

Δημοσ.

μακαρι να ειχα εστω λιγο ιδεα απο το τι λετε..θελω παρα πολυ δουλεια :/

 

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

:mellow:

  • Like 1
Δημοσ.

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

:mellow:

καλα αυτο ειναι σιγουρο αδερφε :D ας παρω αυτη την ασκηση και δεν θελω τιποτα αλλο :P

Δημοσ.

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

:mellow:

δεν συμφωνω καθολου... ορεξη για διαβασμα ναχεις και στα 80 θα μαθεις.... μην απογοητευεις τον αλλο ειναι λαθος... δεν θα παει να παιξει στο ΝΒΑ
  • Like 3
Δημοσ.

 

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

 

Τελειως ατοπη λογικη και αβασιμη,δηλαδη το κριτηριο ειναι ηλικιακο?Ειμαιι 44 και μαθαινω προγραμματισμο απο χομπυ και δοξα τον θεο τα παω μια χαρα,ΠΟΤΕ δεν ειναι αργα για τιποτα,το πιο σημαντικο απ ολα ειναι η ορεξη για δουλεια,αν εισαι δουλευταρας θα φτασεις στον στοχο σου οπως και να εχει,τα ονειρα δεν εχουν ορια,αγαπη και μερακι θελει γι αυτο που κανεις και τιποτα αλλο και καλο ειναι να μην απογοητευουμε ετσι τους ανθρωπους,ειναι μεγαλο λαθος αυτο φιλε μου

  • Like 6
Δημοσ.

Τελειως ατοπη λογικη και αβασιμη,δηλαδη το κριτηριο ειναι ηλικιακο?Ειμαιι 44 και μαθαινω προγραμματισμο απο χομπυ και δοξα τον θεο τα παω μια χαρα,ΠΟΤΕ δεν ειναι αργα για τιποτα,το πιο σημαντικο απ ολα ειναι η ορεξη για δουλεια,αν εισαι δουλευταρας θα φτασεις στον στοχο σου οπως και να εχει,τα ονειρα δεν εχουν ορια,αγαπη και μερακι θελει γι αυτο που κανεις και τιποτα αλλο και καλο ειναι να μην απογοητευουμε ετσι τους ανθρωπους,ειναι μεγαλο λαθος αυτο φιλε μου

 

+1

 

Anecdote: όταν ήμουν Λύκειο έτυχε κάπως να το πάρει ζεστά το θέμα ο πατέρας του κολλητού μου, λογιστής στο επάγγελμα, έμπειρος στη χρήση προγραμμάτων, αποφάσισε να μάθει προγραμματισμό και μ' έβαζε να του κάνω ιδιαίτερα. Ο άνθρωπος πρακτικά από το μηδέν με τη βοήθειά μας και βιβλία (είχε δεν είχε internet εκείνη την εποχή) κατέληξε να έχει φτιάξει ένα πραγματικά εντυπωσιακό για το θεωρητικό επίπεδό του πρόγραμμα που έκανε διάφορα πράγματα ακριβώς όπως τα ήθελε. Μιλάμε για κανονική εφαρμογή για μισθοδοσία με databases, save/load λογαριασμών κλπ και φυσικά επεξεργασία δεδομένων, υπολογισμούς, reports... πραγματικά εντυπωσιακό.

 

Με τα πολλά του το ζήτησαν και συνάδελφοι και κατέληξε έτσι να έχει εκτός από την κανονική του δουλειά κι ένα χόμπι/δουλειά για αρκετά χρόνια. Εμένα αυτό μου λέει πως αν είσαι έτοιμος να ιδρώσεις τη φανέλα, και με τη μικρότερη αφορμή που θα βρεις μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.

  • Like 6
Δημοσ.

 

 

Anecdote: όταν ήμουν Λύκειο έτυχε κάπως να το πάρει ζεστά το θέμα ο πατέρας του κολλητού μου, λογιστής στο επάγγελμα, έμπειρος στη χρήση προγραμμάτων, αποφάσισε να μάθει προγραμματισμό και μ' έβαζε να του κάνω ιδιαίτερα. Ο άνθρωπος πρακτικά από το μηδέν με τη βοήθειά μας και βιβλία (είχε δεν είχε internet εκείνη την εποχή) κατέληξε να έχει φτιάξει ένα πραγματικά εντυπωσιακό για το θεωρητικό επίπεδό του πρόγραμμα που έκανε διάφορα πράγματα ακριβώς όπως τα ήθελε. Μιλάμε για κανονική εφαρμογή για μισθοδοσία με databases, save/load λογαριασμών κλπ και φυσικά επεξεργασία δεδομένων, υπολογισμούς, reports... πραγματικά εντυπωσιακό.

 

Με τα πολλά του το ζήτησαν και συνάδελφοι και κατέληξε έτσι να έχει εκτός από την κανονική του δουλειά κι ένα χόμπι/δουλειά για αρκετά χρόνια. Εμένα αυτό μου λέει πως αν είσαι έτοιμος να ιδρώσεις τη φανέλα, και με τη μικρότερη αφορμή που θα βρεις μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.

 

Την καλημερα μου φιλε defacer,πραγματι ετσι ειναι,εχουμε αμετρητα τετοια παραδειγματα ανθρωπων ειτε αυτοδιδακτων ειτε μεγαλων σε ηλικια που εχουν πετυχει καταπληκτικα και εντυπωσιακα πραγματα και με την βοηθεια του Ιντερνετ τα τελευταια χρονια πλεον ολος ο κοσμος εχει προσβαση στην γνωση.Η γνωση δεν εχει ορια και τον παν ειναι η απολαυση του να σκεφτεσαι οπως πολυ ωραια ειχα πει και ο Αινσταιν

 

«Όταν δεν έχω κάποιο ειδικό πρόβλημα να σκεφθώ, μου αρέσει να αποδεικνύω ξανά μαθηματικά και φυσικά θεωρήματα που τα ξέρω από παλιά. Δεν υπάρχει κανένας στόχος σ’ αυτό. Απλώς είναι μια ευκαιρία να προσφέρω στον εαυτό μου την απόλαυση του να σκέφτομαι. (Για τις κενές ώρες)»

Άλμπερτ Αϊνστάιν

 

Δημοσ.

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

:mellow:

 

:blink:

Δημοσ.

σαν προγραμματιστης; χαμενο παιχνίδι... ειδικά σε τετοια ηλικία ειναι ψιλοαργα... Όσοι γνωστοί μου πέτυχαν στα 15 εγραφαν κανονικό κώδικα, οχι στα 18-20 να παλευουν με εκπαιδευτικό ψευδοκώδικα λογικής...

 

οποτε δυστυχώς θα σε απογοητεύσω... τον προγραμματισμό είτε τον εχεις είτε δεν τον εχεις! και αν τον εχεις πρεπει να τον καλλιεργήσεις απο νωρίς...

:mellow:

Δε νομίζω Τάκη...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...