user2163 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2015 Καλημέρα,Σήμερα πριν λίγο μου ήρθε ο καινούριος αποκωδικοποιητής μετά απο πρόβλημα στον παλιό.Όταν τον σύνδεσα μου έγραψε Η συνδρομητική κάρτα δεν είναι ενεργοποιημένη.Παρακαλώ καλέστε το 13888.(6)Κάλεσα το 13888 και μίλησα με το τεχνικό τμήμα στο οποίο μου ζήτησαν τον αριθμό της κάρτας και του αποκωδικοποιητή.Αφού τους έδωσα με έβαλαν σε αναμονή για 5 λεπτά και μου είπαν ότι θα λάβω μήνυμα στο κινητό μου.Επίσης μου είπαν να μην απενεργοποιήσω τον αποκωδικοποιητή.Έχει τύχει σε κανένα αυτό?Δε θα έπρεπε να τον ενεργοποιήσουν αμέσως?
m.Zara Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Καλά γενικά από εξυπηρέτηση είναι λίγο πίσω, οπότε κάνε υπομονή Εγώ είχα ένα θέμα με την ποιότητα κάποια στιγμή πριν καμιά δεκαριά μέρες και το πρώτο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση δεν βοήθησε, ευτυχώς έφτιαξε μόνο του οπότε δεν χρειάστηκε να ξανα-επικοινωνήσω.
The Lord K. Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2015 Θα περίμενε κανείς με ένα σκασμό λεφτά που παίρνουν να τα πήγαιναν λίγο καλύτερα στην εξυπηρέτηση
poulinos Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 σε nova ναι μου ειχε ενεργοποιηθει ακομα.τωρα ο οτε μπορει να εχει αλλη διαδικασια και να παιρνει λιγη παραπανω ωρα.αν δεν παιξει μετα απο καμια δυο τρεις ωρες απλα ξαναπερνεις τηλεφωνο.λογικα μεχρι σημερα θα το εχεις φτιαξει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα