Προς το περιεχόμενο

Πως κάνω τον υπολογιστή να αναγνωρίσει τον εκτυπωτή; (photosmart c4680)


DaDiRa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω το παραπάνω πολυμηχάνημα. Όταν τον συνδέω στον υπολογιστή τα windows αδυνατούν να εγκαταστήσουν τους drivers, ενώ στις συσκευές τον εμφανίζει το όνομά του. Μπήκα στο site της hp για να κατεβάσω χειροκίνητα τους drivers, αλλά κατά την εγκατάσταση φτάνει σε ένα σημείο που μου ζητά να συνδέσω τον εκτυπωτή για να συνεχίσει. Το θέμα είναι ότι ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος, απλά (απ' ότι καταλαβαίνω) δεν τον αναγνωρίζει ως συσκευή. Είμαι τελείως άσχετος, οπότε πιθανόν να κάνω κάτι λάθος, γι' αυτό και δεν το αναφέρω ως "πρόβλημα" - ακόμα τουλαχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Download and run HP Print and Scan Doctor

http://support.hp.com/si-en/document/c03286146

 

Το είχα δοκιμάσει, αλλά δεν αναγνωρίζει κανέναν εκτυπωτή για να μπορέσει να λύσει το πρόβλημα. Άλλωστε απ' ότι γράφει είναι για "printing problems".

πρώτα τρέχεις το software και μετά συνδέεις τον εκτυπωτή για να αποφύγεις να μην αναγνωριστεί ο εκτυπωτής.

Μιλάς για το install του driver; Δηλαδή να το σβήσω, να ξεκινήσω το install και να συνδέσω τον εκτυπωτή μόνο όταν μου το ζητήσει; Αμφιβάλλω ότι θα κάνει κάποια διαφορά, αλλά θα το δοκιμάσω σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να έχεις βλάβη στην θύρα usb ή το καλώδιο που χρησιμοποιείς για σύνδεση να είναι προβληματικό. 

Ξεκίνα από αλλαγή καλωδίου για να αποκλείσεις ότι φταίει κάτι τέτοιο και μετά δοκίμασε και σε άλλες θύρες του υπολογιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να έχεις βλάβη στην θύρα usb ή το καλώδιο που χρησιμοποιείς για σύνδεση να είναι προβληματικό. 

Ξεκίνα από αλλαγή καλωδίου για να αποκλείσεις ότι φταίει κάτι τέτοιο και μετά δοκίμασε και σε άλλες θύρες του υπολογιστή.