ALEXcodbo123 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Καλησπέρα μάγκες , λογικά εγώ θα σπουδάσω "προγραμματιστής αυτοκινήτου" (Ecu) . Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε κάποια σχολή η κάποιο πανεπιστήμιο στο οποίο πρέπει να πάω ( για μηχανολογικά λέω να σπουδάσω αφού τελειώσω τον προγραμματισμό).
Dr.Fuzzy Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Φίλε μου ο προγραμματισμός έτοιμων ecu (greddy κλπ) που κυκλοφορούν στην αγορά (και κακώς ονομάζεται προγραμματισμός, καλύτερα χαρτογράφηση) στο επίπεδο που φαντάζομαι ότι εννοείς (parallel, piggyback, κλπ), δεν απαιτεί πανεπιστημιακές γνώσεις. Πολύ πολύ συνοπτικά, κάποιες βασικές γνώσεις ηλεκτρονικών και μηχανολογίας και αρκετό trial and error πάνω στο δυναμόμετρο. 1
Apoll Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 ECU mapping δεν χρειάζεται προγραμματισμό. Αν έλεγες για πραγματικό προγραμματισμό αυτόνομου οχήματος, θα σου έλεγα να πιάσεις το Kia challenge από το MSRDS. Ή για αρχή το Mars Rover challenge.
firewalker Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δεν υπάρχει τέτοια σχολή. Κανείς δεν σπουδάζει προγραμματιστής ECU αυτοκινήτων. Ηλεκτρονικοί μηχανικοί, Μηχανικοί Λογισμικού, Προγραμματιστές είναι οι περισσότεροι. Σε όποια σχετική σχολή και να πας θα πρέπει να μάθεις πάρα πολύ καλή C και embedded RTOSs (αν μάθεις και MISRA C θα βοηθούσε). Αυτό γενικά για τον προγραμματισμό μικροελεγκτών. Μετά κυνηγάς δουλειά στο τμήμα ECU κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Μετά κυνηγάς δουλειά στο τμήμα ECU κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ναι αυτή θα ήταν μια πιθανή εξέλιξη...αλλά όπως τον κόβω το φίλο μας (εξού και η απάντηση μου) μάλλον έχει παραδιαβάσει burnout/maxpower και τα συναφή κχουν φουσκώσει τα μυαλά, όπου παρουσιάζουν ως επιστήμονες της NASA κάτι τυχάρπαστους τύπους που "βάζουν τσιπάκι-προγραμμα" σε διάφορα καγκουρό-άμαξα κλπ κλπ και του έχουν φουσκώσει τα μυαλά. 1
Apoll Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Όντως, Και υπάρχει αντίστοιχο βιβλίο από την for dummies σειρά.........
NeMeSiS999 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Μαθε assembly και αρχιτεκτονικη επεξεργαστων. Φυσικα και απαιτεί ενας ΟΕΜ εγκέφαλος προγραμματιστικές γνώσεις .Δεν ειναι μονο η καθεαυτου χαρτογραφηση (επισης απαιτει γνωσεις ΜΕΚ) αλλα και η εξευρεση "χαρτων" Συνηθως γινεται με Reverse Engineering ,δεν υπαρχει αλλος τροπος (παντα μιλαω για εργοστασιακους ECU) . Για αυτο πιασε IDA PRO η κατι αντιστοιχο κ κανε σε απλους επεξεργαστες dissasembly , μαθε ΜΕΚ κ πιασε εναν ευκολο κ παλιο εγκεφαλο για πειραματοζωο. Πολλοι απλα ειναι dealers θα συμφωνησω και περνανε Eeproms απλα η περνανε σειριακα μια χαρτογραφηση ,το παλικαρι θελει να μαθει να το κανει μονος του ομως κ καλα κανει. Για οτι θες πες μου.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Μετά κυνηγάς δουλειά στο τμήμα ECU κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ναι αυτή θα ήταν μια πιθανή εξέλιξη...αλλά όπως τον κόβω το φίλο μας (εξού και η απάντηση μου) μάλλον έχει παραδιαβάσει burnout/maxpower και τα συναφή και του'χουν φουσκώσει τα μυαλά, όπου παρουσιάζουν ως επιστήμονες της NASA κάτι τυχάρπαστους τύπους που "βάζουν τσιπάκι-προγραμμα" σε διάφορα καγκουρό-άμαξα κλπ, κλπ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα