Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

<p><br />

Απλα κανει τους αισθητηρες λαμδα να μετρανε παραλογα και ετσι αυξανει την ποσοτητα της βενζινης...Ισως για αυτο αυξανει η καταναλωση.<br />

</p>

Ο αισθητήρας λ δεν μετράει "παράλογα" λόγω καύσης λαδιού. Αν έχει μερική επικάλυψη από υπολείμματα απλά έχει μειωμένη απόκριση. Αν έχει πλήρη επικάλυψη τότε δεν μετράει απολύτως τίποτα, και έτσι ο εγκέφαλος τον παρακάμπτει φτιάχνοντας μείγμα μόνο με τα δεδομένα του μετρητή αέρα(εννοείται πως στο μεταξύ έχει βγάλει βλάβη στο καντράν). Και σίγουρα ο λ δεν πρόκειται να στρώσει αν ο κινητήρας σταματήσει να καίει λάδι.

 

Όπως και να έχει, απλά δεν γίνεται η κατανάλωση του φίλου να έπεσε από τα 11 στα 8L/100km μόνο με αλλαγή τσιμουχάκια, αν μαζί με αυτά άλλαξε και αισθητήρα λ τότε πάσο.

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν μέτραγε κάτι ο λ, πλούσιο μείγμα θα μέτραγε μάλλον με το λάδι.

Πως προκύπτει αυτό? Γιατί να μετρήσει πιο πλούσιο μείγμα και όχι πιο φτωχό ας πούμε? Λέμε τώρα, γιατί δεν μετράει λάθος, ή θα έχει μειωμένη απόκριση ή δεν θα μετράει καθόλου.

 

Η ουσία είναι ότι ο κατεστραμένος λ δεν στρώνει όταν λυθεί το πρόβλημα που τον κατέστρεψε.

Δημοσ.

Φαντάζομαι, δεδομένου οτι τα αρχικά μείγματα είναι σωστά, οτι το λάδι που θα καίγεται μέσα στην μηχανή θα κάνει το μείγμα πιο πλούσιο / θα μειώνει το διαθέσιμο οξυγόνο στην εξάτμιση που μετράει ο λ.

Δημοσ.

Φαντάζομαι, δεδομένου οτι τα αρχικά μείγματα είναι σωστά, οτι το λάδι που θα καίγεται μέσα στην μηχανή θα κάνει το μείγμα πιο πλούσιο / θα μειώνει το διαθέσιμο οξυγόνο στην εξάτμιση που μετράει ο λ.

Και να γίνει αυτό που λες, που δεν γίνεται γιατί η ποσότητα λαδιού που μπορεί να περάσει στους κυλίνδρους από τα τσιμουχάκια είναι απειροελάχιστη σε σχέση με το καύσιμο, ο λ θα μετρήσει λίγο οξυγόνο και ο εγκέφαλος θα διορθώσει φτωχαίνοντας και όχι εμπλουτίζοντας το μείγμα.

Δημοσ.

Ναι σωστά, ανάποδα. Σκεφτόμουν οτι θα διαβάζει συνέχεια πλούσιο λόγω "συνεχούς" ροής λαδιού και τέτοια..

Δημοσ.

 

Έχουμε δρομολογήσει να μπει υγραέριο σύντομα (στον γνωστό με τις δόσεις), αλλά μέχρι τότε υπάρχει θέμα, καθώς μου τρώει 20 ευρώ την ημέρα. Βάζω πάντα από συγκεκριμένο πρατήριο που ξέρω σίγουρα ότι έχει καθαρό καύσιμο και βάζει σωστή ποσότητα.

 

Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω;

Με ~1,6 ευρώ το λίτρο, είναι ~12.5 λίτρα καύσημα την ημέρα, ήτοι 100km την ημέρα κάνεις;

Toυ βάζεις "20 ευρώ την ημέρα", ή το γεμίσεις και τα 45 λίτρα το κάθε 3 1/2 μέρες;

 

Τα λάστιχα αν έχουν τα σωστά όρια αέρα, κάθε πότε τα κοιτάς;

Μπάς και το έχεις φορτώσει με τίποτα μλκς το αμάξι και έχει ανεβάσει τα κιλά;

 

Και 12.5λτ/100κμ για το Getz είναι πολλά ακόμα και αν δεν έχεις βαρύ πόδι (στο γκάζι). Εγώ που έχω (βαρύ πόδι) μου βγάζει 12.8lt/100km (22mpg) ολόκληρος 3.2 λιτρα V6 κινητήρας στο 370Ζ. (αντί για τα 25,9mpg).

 

Άρα ή έχει πρόβλημα το αμάξι, ή το μαρσάσεις, ή σε κλέβουν στα καύσημα.

 

Μην ξεχνάς ότι τα 45mpg που λέει ο κατασκευαστής, υπολογίζονται ως μαθηματική φόρμουλα και όχι με ακρίβεια.

Ήτοι υπολογίζουν το βάρος του αμαξιού μόνο, για 40μίλια, εκ τον οποίον τα 10 είναι σε πόλη, υπολογίζωντας ότι θα οδηγάς συνέχεια με 5η ταχύτητα εκτός από τότε που ξεκινάς το αμάξι (χωρίς γκάζια), σε θερμοκρασία περιβάλοντος 21C και υγρασία 60%.

 

Οποιαδήποτε ακόμα και περιβαλοντική μεταβολή, επιρρεάζει την κατανάλωση. Και αν είσαστε 1-2 στο αμάξι με καμμιά 150-200 κιλά μαζί, αυξάνετε το βάρος του αυτοκινήτου 10-15%.

Δημοσ.

Με ~1,6 ευρώ το λίτρο, είναι ~12.5 λίτρα καύσημα την ημέρα, ήτοι 100km την ημέρα κάνεις;

Toυ βάζεις "20 ευρώ την ημέρα", ή το γεμίσεις και τα 45 λίτρα το κάθε 3 1/2 μέρες;

 

Τα λάστιχα αν έχουν τα σωστά όρια αέρα, κάθε πότε τα κοιτάς;

Μπάς και το έχεις φορτώσει με τίποτα μλκς το αμάξι και έχει ανεβάσει τα κιλά;

 

Και 12.5λτ/100κμ για το Getz είναι πολλά ακόμα και αν δεν έχεις βαρύ πόδι (στο γκάζι). Εγώ που έχω (βαρύ πόδι) μου βγάζει 12.8lt/100km (22mpg) ολόκληρος 3.2 λιτρα V6 κινητήρας στο 370Ζ. (αντί για τα 25,9mpg).

 

Άρα ή έχει πρόβλημα το αμάξι, ή το μαρσάσεις, ή σε κλέβουν στα καύσημα.

 

Μην ξεχνάς ότι τα 45mpg που λέει ο κατασκευαστής, υπολογίζονται ως μαθηματική φόρμουλα και όχι με ακρίβεια.

Ήτοι υπολογίζουν το βάρος του αμαξιού μόνο, για 40μίλια, εκ τον οποίον τα 10 είναι σε πόλη, υπολογίζωντας ότι θα οδηγάς συνέχεια με 5η ταχύτητα εκτός από τότε που ξεκινάς το αμάξι (χωρίς γκάζια), σε θερμοκρασία περιβάλοντος 21C και υγρασία 60%.

 

Οποιαδήποτε ακόμα και περιβαλοντική μεταβολή, επιρρεάζει την κατανάλωση. Και αν είσαστε 1-2 στο αμάξι με καμμιά 150-200 κιλά μαζί, αυξάνετε το βάρος του αυτοκινήτου 10-15%.

 

 

Ναί του βάζω 20 ευρώ κάθε μέρα ή κάθε δύο μέρες γιατί ο ελάχιστος αριθμός χιλιομέτρων που κάνω είναι 100 την ημέρα. Τώρα με 20 ευρώ και 1,60 το λίτρο βγάζω πάλι περίπου 150-170 χιλιόμετρα, δηλαδή η κατανάλωση είναι όπως παλιά και λίγο καλύτερη.

 

Τον αέρα στα λάστιχα τον ελέγχω κάθε δέυτερη φορά που βάζω βενζίνη. Το αυτοκίνητο ως εταιρικό είναι παντελώς άδειο, εκτός από τον οδηγό, μια τσάντα λάπτοπ και μια κρεμάστρα για το σακάκι μου. :-)  

 

Στα καύσιμα δεν παίζει εύκολα να με κλέβουν γιατί βάζω πάντα από συγκεκριμένο εταιρικό πρατήριο, εδώ και χρόνια και μετράμε τα χιλιόμετρα πάντα.

 

Όπως και να έχουν τα πράγματα, το πρόβλημα για το οποίο άνοιξα το topic δεν υπάρχει πια. Ειδικευόμενος μηχανικός πήρε την πρωτοβουλία να ρυθμίσει βαλβίδες χωρίς άδεια και χωρίς να ρωτήσει, ενώ στο αυτοκίνητο οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες. Δεν τον πήρε χαμπάρι κανείς, κι έτσι προέκυψε το ζήτημα. 

 

Το Getz 1.4 τόσο καίει κατά μέσο όρο. Έχουμε αρκετά τέτοια και το ξέρουμε με σιγουριά. Περίπου 7.5/100 και 8.5 με κλιματιστικό. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω παντως καποιους που βλεπω με αυτοκίνητα "περιληψη" όπως ειδα χθες έναν με τσικουεντσετο να πειρμενι να βαλει  υγραεριο .Ποσο να του εκαιγε με βενζινη ?

Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω παντως καποιους που βλεπω με αυτοκίνητα "περιληψη" όπως ειδα χθες έναν με τσικουεντσετο να πειρμενι να βαλει  υγραεριο .Ποσο να του εκαιγε με βενζινη ?

 

Όσο και να του έκαιγε, προφανώς θέλει να του καίει ακόμα λιγότερο. Τον όρο "περίληψη" δεν τον συμμερίζομαι, γιατί -εκτός αν αναφερόμαστε σε πολυμελείς οικογένειες που μετακινούνται μαζί- εγώ από την πλευρά μου τον θεωρώ υπερβολή, για τις συνθήκες της Αθήνας. Σε τι ακριβώς χρειάζεται ένα suv ή ένα μεγάλο sedan όταν κάποιος κάνει το πολύ 1-2 ταξίδια το χρόνο και μένει στην Αττική; Κι εγώ έχω τέτοιο, αλλά πραγματικά βαρέθηκα να ψάχνω πού να το παρκάρω, βαρέθηκα να πληρώνω τρελά service, βαρέθηκα να πληρώνω 4 φορές περισσότερα για λάστιχα. Άλλωστε, κινούμενοι με τις ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες, δεν έχουμε πρόβλημα με κανένα μικρό αυτοκίνητο.

 

Το τσινκουετσέντο δεν το λες και ιδιαίτερα οικονομικό σε σχέση με τον όγκο και τον κινητήρα του. Ούτε είναι λίγα τα 7.5 που καίνε τα Getz που έχουμε πχ εμείς. Όταν λοιπόν, αντί για την τιμή της βενζίνης μπορούμε να βάλουμε υγραέριο και να πληρώνουμε τα μισά (με δεδομένο ότι κάνουμε πολλά χιλιόμετρα), και σε matiz θα βάζαμε (το οποίο καίει 7 λίτρα, το 800ράκι...).  

 

Αν η δουλειά του ανθρώπου τον αναγκάζει να οδηγεί πολύ, ακόμα και στο μικρό αυτοκίνητο, κέρδος θα έχει. Σκέψου ότι εγώ αναγκαστικά κάνω 120+ κάθε μέρα. Θέλω 450 ευρώ βενζίνη το μήνα, για το Getzάκι. Με υγραέριο θα θέλω 220 περίπου. Τα υπόλοιπα, δεν είναι το supermarket για την οικογένειά μου ή οι δραστηριότητες των παιδιών μου; Βάλε και το γεγονός ότι κινούνται με τους ίδιους ρυθμούς αρκετά τέτοια Getz και τα πληρώνω εγώ ως εταιρεία, και υπολόγισε τι θα γλιτώνω. Ανοίγουν τουλάχιστον άλλες 2-3 θέσεις εργασίας για κάποιον που έχει ανάγκη. 

  • Like 3
Δημοσ.

Όσο και να του έκαιγε, προφανώς θέλει να του καίει ακόμα λιγότερο. Τον όρο "περίληψη" δεν τον συμμερίζομαι, γιατί -εκτός αν αναφερόμαστε σε πολυμελείς οικογένειες που μετακινούνται μαζί- εγώ από την πλευρά μου τον θεωρώ υπερβολή, για τις συνθήκες της Αθήνας. Σε τι ακριβώς χρειάζεται ένα suv ή ένα μεγάλο sedan όταν κάποιος κάνει το πολύ 1-2 ταξίδια το χρόνο και μένει στην Αττική; Κι εγώ έχω τέτοιο, αλλά πραγματικά βαρέθηκα να ψάχνω πού να το παρκάρω, βαρέθηκα να πληρώνω τρελά service, βαρέθηκα να πληρώνω 4 φορές περισσότερα για λάστιχα. Άλλωστε, κινούμενοι με τις ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες, δεν έχουμε πρόβλημα με κανένα μικρό αυτοκίνητο.

 

Το τσινκουετσέντο δεν το λες και ιδιαίτερα οικονομικό σε σχέση με τον όγκο και τον κινητήρα του. Ούτε είναι λίγα τα 7.5 που καίνε τα Getz που έχουμε πχ εμείς. Όταν λοιπόν, αντί για την τιμή της βενζίνης μπορούμε να βάλουμε υγραέριο και να πληρώνουμε τα μισά (με δεδομένο ότι κάνουμε πολλά χιλιόμετρα), και σε matiz θα βάζαμε (το οποίο καίει 7 λίτρα, το 800ράκι...).  

 

Αν η δουλειά του ανθρώπου τον αναγκάζει να οδηγεί πολύ, ακόμα και στο μικρό αυτοκίνητο, κέρδος θα έχει. Σκέψου ότι εγώ αναγκαστικά κάνω 120+ κάθε μέρα. Θέλω 450 ευρώ βενζίνη το μήνα, για το Getzάκι. Με υγραέριο θα θέλω 220 περίπου. Τα υπόλοιπα, δεν είναι το supermarket για την οικογένειά μου ή οι δραστηριότητες των παιδιών μου; Βάλε και το γεγονός ότι κινούνται με τους ίδιους ρυθμούς αρκετά τέτοια Getz και τα πληρώνω εγώ ως εταιρεία, και υπολόγισε τι θα γλιτώνω. Ανοίγουν τουλάχιστον άλλες 2-3 θέσεις εργασίας για κάποιον που έχει ανάγκη. 

 

 

Εχεις δικιο για το "περιληψη" δεν ηταν ο σωστος ορος αλλα απορω που χωρεσε σε αυτο το μικρο δεξαμενη για υγραεριο ??

 

Νομιζω οτι η μικρη του λογικα καταναλωση θα του δινει πολυ μικρο κερδο εμε υγραεριο

Δημοσ.

Εχεις δικιο για το "περιληψη" δεν ηταν ο σωστος ορος αλλα απορω που χωρεσε σε αυτο το μικρο δεξαμενη για υγραεριο ??

 

Νομιζω οτι η μικρη του λογικα καταναλωση θα του δινει πολυ μικρο κερδο εμε υγραεριο

Η δεξαμενή χωράει εκεί που τη βάζουν και στα μεγάλα.

 

Όσο για το κέρδος σε απόλυτο νούμερο είναι μικρότερο, σε ποσοστό είναι το ίδιο.

Το θέμα είναι πότε θα κάνει απόσβεση, εγώ πχ που έχω μεσαίο σεντάν 1600cc 15ετίας και κάνω λίγα χιλιόμετρα δεν θα κάνω ποτέ απόσβεση, κάποιος που κάνει πολλά χλμ με μικρό αυτοκίνητο θα κάνει απόσβεση σύντομα.

Δημοσ.

... Σκέψου ότι εγώ αναγκαστικά κάνω 120+ κάθε μέρα. Θέλω 450 ευρώ βενζίνη το μήνα, για το Getzάκι. Με υγραέριο θα θέλω 220 περίπου. ...

Πετρέλαιο έχεις σκεφτεί;

Δημοσ.

Εχεις δικιο για το "περιληψη" δεν ηταν ο σωστος ορος αλλα απορω που χωρεσε σε αυτο το μικρο δεξαμενη για υγραεριο ??

 

Νομιζω οτι η μικρη του λογικα καταναλωση θα του δινει πολυ μικρο κερδο εμε υγραεριο

 

H δεξαμενή μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας, σε πολλά αυτοκίνητα που έχω δει και δεν φαίνεται καν. Δεν έχω δει πρόσφατα μπουκάλα να φαίνεται στο πορτ-μπαγκαζ. Υπάρχουν πλέον πολύ μικρότερες που βγάζουν λιγότερα μεν χιλιόμετρα, αλλά δεν ενοχλούν από άποψη χώρου. Ακόμα και στη μικρή σχετικά κατανάλωση του αυτοκινήτου, το κόστος πέφτει στο μισό λόγω της τιμής του υγραερίου αν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Άρα πάλι κέρδος θα έχει.

 

Πετρέλαιο έχεις σκεφτεί;

 

Ναι, αλλά σε δύο χρόνια που θα αλλαχτούν τα αυτοκίνητα, με i10 / i20 / i30 diesel, πάλι μεταχειρισμένα. Όχι ακόμα, όμως, ειδικά στην παρούσα φάση. 

Δημοσ.

H δεξαμενή μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας, σε πολλά αυτοκίνητα που έχω δει και δεν φαίνεται καν. Δεν έχω δει πρόσφατα μπουκάλα να φαίνεται στο πορτ-μπαγκαζ. Υπάρχουν πλέον πολύ μικρότερες που βγάζουν λιγότερα μεν χιλιόμετρα, αλλά δεν ενοχλούν από άποψη χώρου. Ακόμα και στη μικρή σχετικά κατανάλωση του αυτοκινήτου, το κόστος πέφτει στο μισό λόγω της τιμής του υγραερίου αν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Άρα πάλι κέρδος θα έχει.

 

 

 

 

Εχεις δικιο αλλα ετσι "χανεις" την ρεζερβα που μπορει να σου χρειαστει εκτος και εχεις πολυ μεγαλο χωρο οπως εγω στο CRV.

 

Υπαρχουν και μερικα αμαξια χωρις ρεζερβα !!!Θυμαμαι το Peugeot 206cc του 2006 που ειχε η κορη μου .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...