kage Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Ναι για σενα που κανετε 5χιλ κμ το μηνα αξιζε ακομη και με βλαβες... 《 Τεσπα η (after sales)υγραεριοκινηση ειναι ρισκο .- οποιος πιστευει το αντιθετο να μου δωσει εγγυηση οχι εγκαταστασης-υλικων αλλα για αντλια βενζινης,βαλβιδες,φαγωμενες εδρες,τρυπιο πιστονι,μπεκ,πολ/στες,μπουζι !!!! Aς δουμε τωρα τι εγινε μεσα λιγα χρονια που εσκασε η μοδα του υγραεριου.... -παλιοτερα εβαζαν πνευμονα, μετα αποφασισαν οτι δεν χρειαζεται γιατι πλεον εβαζαν κυλινδρικες δεξαμενες αρα εξτρα μπαρ! -Αρχικα ελεγαν δεν χρειαζονται συχνες αλλαγες τα φιλτρα υγραεριου,τωρα λενε καθε 5χιλ. -Μετα ελεγαν ολα τα συστηματα ιδια ειναι και μετραει ο μαστορας που κανει εγκατασταση.Πλεον κατεληξαν να βαζουν τα ακριβα κιτ Vialle, Prins BRC tartarini... -παλιοτερα λεγαν δεν χρειαζετε λαδιερα αλλα αφου χαλαγαν αντλιες,βαλβιδες βαλαν λαδιερα.Αργότερα ειδαν οτι η λαδιερα γεμιζει λαδια την μηχανη οποτε την βγαλαν και αρχισαν να ψεκαζουν βενζινη καθε χ λεπτα.Σήμερα εχουν φτασει σε αρκετα "γρηγορα-υψηλης συμπιεσης" αυτοκινητα να ψεκαζουν περισσοτερο βενζινη παρα αεριο... βαλτε κατω τα νουμερα εγκαταστασης,τιμης lpg και αν κανετε τα κμ που πρεπει ωστε να αξιζει το ρισκο. μαστορας καλος σου λεει ο ενας, μαστορας κακος σου λεει ο αλλος...τι ψαχνετε να βρειτε...εδω μαμα αυτοκινητα τρεχουν σε αντ/πειες και δεν βρισκουν ακρη... οσοι εχετε 3κυλινδρα π.χ ατος,κατι aygo,κατι σμαρτ και πατε να κανετε εξτρα οικονομια ειστε για κλαμματα. υ.γ. συντομα θα ξεπεραστει η μοδα υγραεριου και θα περασετε στα cng κ επεται συνεχεια... 》
Timour21 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Kage, μιλάς για μόδα υγραερίου, αγνοώντας μάλλον οτι το υγραέριο "παίζει" σαν καύσιμο για την κίνηση αυτοκινήτων αρκετά χρόνια τώρα, και σε χώρες πολύ περισσότερο ανεπτυγμένες απο την δική μας (βλέπε, Ολλανδία, Ιταλία, και άλλες). Άρα δεν είναι κάτι που εμείς εφεύραμε, ούτε εξελίξαμε, πόσο μάλλον το κάναμε μόδα. Σε βλέπω να ξαναλές οτι θες εγγύηση για "αντλια βενζινης,βαλβιδες,φαγωμενες εδρες,τρυπιο πιστονι,μπεκ,πολ/στες,μπουζι". Πόσα χρόνια θες εγγύηση σε αυτά? Εργοστασιακό αμάξι να έχεις, χωρίς να το έχεις πειράξει ποτέ, κάποια στιγμή ένα ή και παραπάνω απο αυτά τα πράγματα που αναφέρεις θα χαλάσει. Μπουζί, πολλαπλασιαστές, αντλία βενζίνης και ένα μπεκ, έχουν ήδη αλλαχτεί στο δικό μου χωρίς να έχω εγκατάσταση υγραερίου. Πως εσύ περιμένεις απο τον οποιονδήποτε εγκαταστάτη να σου δώσει εγγύηση για τα παραπάνω απο την στιγμή που και χωρίς μετατροπή, αυτά που ανέφερα θα χαλάσουν λόγω φθοράς ούτως ή άλλως? Φίλτρα υπάρχουν 2 συνήθως, ένα πριν τον πνεύμονα, και ένα μετά. Το πριν αλλάζεται συνήθως στα 5K, και το μετά αλλάζεται στα 15Κ. Ανάλογα πάντα και με το κάθε κιτ. Συνεχίζουμε με τον πνεύμονα. Ο πνεύμονας δεν έχει να κάνει ούτε με τα bar, ούτε με το σχήμα της δεξαμενής. Ο πνεύμονας μετατρέπει το υγρό γκάζι σε αέριο. Τα συστήματα που δεν έχουν πνεύμονα είναι σχεδιασμένα να ψεκάζουν υγρό γκάζι στην μηχανή. Η λαδιέρα πραγματικά πως θα μπορούσε να προστατέψει την αντλία (την οποιαδήποτε, λαδιού/νερού/καυσίμου, γιατί δεν ξέρω σε ποια αναφέρεσαι)? Ψέκασμα βενζίνης δεν γίνεται ανα x λεπτά. Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, έχουμε πολλούς ψεκασμούς γκαζιού, και λιγότερους ψεκασμούς βενζίνης, παίζουμε λοιπόν σε millisecond. Πχ, για κάθε 6ms που ψεκάζουμε αέριο, έχουμε τα επόμενα 2ms που ψεκάζουμε βενζίνη. Οπότε σε ένα δευτερόλεπτο, έχουμε και ψεκασμό αερίου και βενζίνης, με αρκετές εναλλαγές μεταξυ τους. Και για να μην ταλαιπωρούμε τους συμφορουμίτες με πράξεις, θα πω το εξής. Οποιοσδήποτε κάνει 10Κ το χρόνο με το αυτοκίνητό του θα κάνει απόσβεση μέσα σε 2 χρόνια. ¨Ολα τα υπόλοιπα χρόνια, θα είναι κέρδος. Αν κάνεις 5Κ το χρόνο, θα κάνεις απόσβεση σε 4 χρόνια. Αν κάποιος κάνει λιγότερο απο 5Κ τον χρόνο, τότε ίσως να μην τον συμφέρει να έχει καν αμάξι, και να βολεύεται με δημόσιες συγκοινωνίες, και ταξί. Πολλοί λίγοι θα "μπουν μέσα" κάνοντας μετατροπή σε υγραέριο, οι περισσότεροι είναι δεδομένο οτι θα έχουν κάποια μετρήσιμη οικονομία. Και τέλος ναι, καλή φάση το καλό κιτ υγραερίου (γιατί είναι γεγονός οτι κυκλοφορούν πολλά φτηνιάρικα) αλλά ακόμη καλύτερη η σωστή επιλογή του μηχανικού που θα το εγκαταστήσει. Έχω δει εγκαταστάσεις plug & play, έχω δει και μηχανικούς να βγάζουν το αμάξι για δοκιμή στο δρόμο με λάπτοπ, για να ελέγχει μίγματα, πυράκια και πολλά άλλα για να βεβαιωθεί οτι το αμάξι δουλεύει με υγραέριο, ακριβώς όπως δουλεύει και με την βενζίνη. Για τα 3κύλινδρα επίσης διαφωνώ, η οικονομία είναι οικονομία για όλους τους κινητήρες ανεξαρτήτως πιστονιών . Για το cng δεν θα διαφωνίσω, ούτε για το οποιοδήποτε μελλοντικό καύσιμο θα εφευρεθεί. Εξελισσόμεθα και δεν μπορούμε να εξαρτώμαστε απο τα ορυκτά καύσιμα εσαεί.
kage Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 ολα τα παραπανω που ανεφερα ειναι σχεδον διαφορετικες τεχνολογιες που βγηκαν με τον καιρο και εγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ οπως τα λεω. στο εξωτερικο ειχαν αυτοκινητα εργοστασιου με υγραεριο(βουλγαρια ρουμανια τουρκια δεν χρειαζετε να αναφερθω)και οχι κιτ με εναν παραλληλο εγκεφαλο που αποφασιζουν να τον πειραξουν κιολας για να δουλεψει. αν εσενα σου φαινονται οκ βλαβες σε πιστονια,βαλβιδες,φλατζες,εδρες δεν μπορω να κανω κατι... θελω την ιδια εγγυηση που δεινει και στην εγκατασταση του.χ κμ ή χ χρονια. το να σου χαλασει κατι σε κανα getz,fiat ή κανα αυτοκ.10ετιας κτλ.ειναι οκ αν κανεις πολλα κμ και οχι 10χιλ το χρονο...αν σου χαλασουν ομως σε ακριβα αυτοκ.πιστεψε με @@ αποσβεση θα κανεις με τις συνηθες βλαβες που βγαζουν λογω κιτ που ειχαν δηλ. παλιοτερης τεχνολογιας. τα ιδια ισχυουν και για τα αυτοκ.με πετρελαιο...πριν αγορασετε μπειτε σε φορουμ κλαμπ των αυτοκ.και ρωτηστε τι προβλημα τους εχουν βγαλει τα euro 5-6-7 αυτοκινητα με το gr πετρελαιο... Μην ακουτε αυτους που εχουν π.χ. avensis 10ετιας ταξι ή τιποτα επαγγελματικα φορτηγα+βαν... για μενα τα αυτοκ.φτιαχτηκαν-δοκιμαστηκαν για να δουλευουν με συγκεκριμενο τροπο οταν το αλλαζεις παιρνεις το ρισκο σου..
Timour21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Στο δικό μου αμάξι, ξέρω οτι κάθε 120-150Κ θα μου βγάλει φλάτζα (όσο και να το προσέχω, ότι και να του κάνω). Αν πάω σε εγκαταστάτη, μου βάλει κιτ υγραερίου στα 140Κ πχ, και μου βγάλει φλάτζα 10Κ χλμ μετά, θα φταίει ο εγκαταστάτης? Ούτως ή άλλως, δεν ξέρω πολλούς που πήγαν αυτοκίνητο του κουτιού για μετατροπή, τα περισσότερα που βλέπω είναι 5ετίας και άνω. Οι βλάβες σε πιστόνια, έδρανα και βαλβίδες δεν μου φαίνονται οκ, αλλά αυτές οι βλάβες έβγαιναν, βγαίνουν και θα βγαίνουν και σε αυτοκίνητα βενζίνης, δεν άρχισαν να χαλάνε τα παραπάνω με την "μόδα" του υγραερίου. Όσο για τα λεφτά που γλυτώνεις με 10Κ χρήση το χρόνο, έχω πραγματικό παράδειγμα. Renault Megane II 1.6, με 8λ/100χλμ κατανάλωση μέσο όρο. Με βενζίνη για τα 10Κ θες, 800 λίτρα περίπου. 800Χ1,5 eurο = 1200 ευρώ. Με αέριο έχουμε 900X 0,65 = 585 euro, βάλε και τα 2 φίλτρα που θα χρειαστεί, πες 600. Αν κοιτάξεις σε μάντρα πόσο έχει ολόκληρη μηχανή μεταχειρισμένη δεν ξεπερνά τα 500 ευρώ. Αν τώρα σκεφτείς οτι τα τελευταία 5 χρόνια η εγκατάσταση δουλεύει απρόσκοπτα, μιλάμε για ένα κέρδος της τάξης των 3000 ευρω. Κανα 2 χρόνια ακόμα χρήσης, και θα μπορείς με τα λεφτά που έχεις εξοικονομήσει να πάρεις άλλο ένα ιδιο, μεταχειρισμένο.
atasos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 για την καταναλωση το πρωτο που θα πρεπει να κοιταχτει ειναι ο αισθητηρας λ να τον ξανακοιταξουν,μπορει εν κινηση να κουνιεται καποιο καλωδιο του ασχετα αν ο αισθητηρας ειναι καλος και να μην δουλευει, δηλαδη να μην διορθωνει τα μειγματα αερα βενζινης σωστα.εγω στο δικο μου (skoda octavia) ειχα αλλαξει στα 40.000 χλμ φαντασου που μαλλον επεσα σε αστοχια υλικου.και η καταναλωση πηγαινε στα υψη τοτε.
BritGreek Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Λοιπόν, παιδιά. Το πρόβλημα μάλλον είχε να κάνει με τη ρύθμιση που έκαναν στις βαλβίδες. Έτσι μου είπαν, δεν με χρεώσαν τίποτα και ζήτησαν και συγνώμη, υπονοώντας ότι οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες και δεν έπρεπε να έχουν πειραχτεί. Μάλιστα μου το έδωσαν με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο, ενώ εγώ το είχα πάει με μια γραμμή πριν από το τέλος. Έγινε εκ νέου ρύθμιση, και το παρέλαβα πριν από 2 ώρες. Θα γράψω εντυπώσεις το βράδυ που θα κάνω τη συνηθισμένη διαδρομή (φουλάρισμα και μετά γέμισμα πάλι μόλις φτάσω για να υπολογίσω τα λίτρα).
gia_nnis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Τι δουλεια εχουν να πειραξουν τις βαλβιδες? Αυτο το καναν στα παλια αυτοκινητα..
dali13gr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Λοιπόν, παιδιά. Το πρόβλημα μάλλον είχε να κάνει με τη ρύθμιση που έκαναν στις βαλβίδες. Έτσι μου είπαν, δεν με χρεώσαν τίποτα και ζήτησαν και συγνώμη, υπονοώντας ότι οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες και δεν έπρεπε να έχουν πειραχτεί. Μάλιστα μου το έδωσαν με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο, ενώ εγώ το είχα πάει με μια γραμμή πριν από το τέλος. Έγινε εκ νέου ρύθμιση, και το παρέλαβα πριν από 2 ώρες. Θα γράψω εντυπώσεις το βράδυ που θα κάνω τη συνηθισμένη διαδρομή (φουλάρισμα και μετά γέμισμα πάλι μόλις φτάσω για να υπολογίσω τα λίτρα). Σε περίπτωση που δεν δεις βελτίωση, πήγαινε να ελεγξεις τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Στο δικό μου (το προηγούμενο μοντέλο με τον 1350cc κινητήρα) με 180.000χλμ τον τελευταίο χρόνο μου έκαιγε 11lt/100km και μου έκαιγε και αρκετό λάδι. Τυχαία πάνω σε μια συζήτηση που είχα μου είπε κάποιος να κοιτάξω τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Τελικά ήταν ξερά και με την αλλαγή η κατανάλωση έπεσε στα 8lt/100km και δεν καίει πλέον λάδι. Όσο για το αέριο, κι εγώ στον Τσοπελογιάννη (γιατί δεν λέει κανείς το όνομά του;; ) έβαλα το πολωνικό STAG. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για βλάβες ακόμα μιας και το έχω μόνο τρεις μήνες, αλλά από πλευράς οικονομίας, είναι η μέρα με τη νύχτα. Καίει 10lt αέριο στα 100km οπότε είμαι γύρω στα 13€/100km με βενζίνη και 7€/100km με αέριο.
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Σε περίπτωση που δεν δεις βελτίωση, πήγαινε να ελεγξεις τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Στο δικό μου (το προηγούμενο μοντέλο με τον 1350cc κινητήρα) με 180.000χλμ τον τελευταίο χρόνο μου έκαιγε 11lt/100km και μου έκαιγε και αρκετό λάδι. Τυχαία πάνω σε μια συζήτηση που είχα μου είπε κάποιος να κοιτάξω τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Τελικά ήταν ξερά και με την αλλαγή η κατανάλωση έπεσε στα 8lt/100km και δεν καίει πλέον λάδι. Όσο για το αέριο, κι εγώ στον Τσοπελογιάννη (γιατί δεν λέει κανείς το όνομά του;; ) έβαλα το πολωνικό STAG. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για βλάβες ακόμα μιας και το έχω μόνο τρεις μήνες, αλλά από πλευράς οικονομίας, είναι η μέρα με τη νύχτα. Καίει 10lt αέριο στα 100km οπότε είμαι γύρω στα 13€/100km με βενζίνη και 7€/100km με αέριο. Τι σχέση έχουν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με την κατανάλωση καυσίμου?
dali13gr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δεν έχουν με την κατανάλωση καυσίμου, έχουν με την καύση λαδιού η οποία επιρρέαζε την κατανάλωση. 1
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δεν έχουν με την κατανάλωση καυσίμου, έχουν με την καύση λαδιού η οποία επιρρέαζε την κατανάλωση. Έστω, πως η κατανάλωση λαδιού αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου? Κατά 40% κιόλας?
Expertr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 <p> Ο χρήστης dali13gr είπε:<br /> Δεν έχουν με την κατανάλωση καυσίμου, έχουν με την καύση λαδιού η οποία επιρρέαζε την κατανάλωση.<br /> Έστω, πως η κατανάλωση λαδιού αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου? Κατά 40% κιόλας? <br />Απλα κανει τους αισθητηρες λαμδα να μετρανε παραλογα και ετσι αυξανει την ποσοτητα της βενζινης...Ισως για αυτο αυξανει η καταναλωση.<br /> </p> 1
BritGreek Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Λοιπόν, μετρημένα πλέον τρεις φορές, η κατανάλωση βελτιώθηκε φτάνοντας στα αρχικά επίπεδα των 7.5 λίτρων /100 και 8-8.5 με κλιματιστικό σε λειτουργία. Έμαθα ότι όντως είχαν πειράξει τις βαλβίδες ενώ είναι πράγματι αυτορυθμιζόμενες. Μου έδωσαν ως δώρο τα δύο επόμενα service εντελώς δωρεάν, μαζί με τα ανταλλακτικά, ζήτησαν συγνώμη επειδή ο εκπαιδευόμενος τεχνικός τους "πήρε λάθος πρωτοβουλία χωρίς έγκριση" όπως ακριβώς μου είπαν, και εγγυήθηκαν για την καλή λειτουργία του κινητήρα για οτιδήποτε προκύψει στους επόμενους μήνες. Επανήλθαν και οι στροφές στα κανονικά τους επίπεδα. Τέλος, έμαθα ότι το αυτοκίνητο στάλθηκε σε αντιπροσωπεία για το πρόβλημα από το συνεργείο που το πήγα και το έμαθα επειδή είδε το αυτοκίνητό μου φίλος με ix35 που είχε πάει για service και αναγνώρισε την πινακίδα. Σε κάποια Matiz που έχουμε (800cc του 2003), πράγματι ρυθμίζεται ο κινητήρας και στο ένα το κάναμε, γιατί είχε υψηλή κατανάλωση και έκανε πολύ θόρυβο η μηχανή, στην αντιπροσωπεία. Όχι όμως στα Getz. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τη συμμετοχή. To πρόβλημα φαίνεται ότι λύθηκε. 2
gia_nnis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Φίλοι, σε Hyundai Getz 1.4, με πλήρες service πριν από 1 μήνα και έλεγχο χωρίς διάγνωση χτες, παρατηρώ εδώ και μια εβδομάδα τεράστια αύξηση της κατανάλωσης, της τάξης των τουλάχιστον 12 λίτρων/100 χιλιόμετρα. Αν βάλω και το κλιματιστικό ανεβαίνω στα 13.5 λίτρα/100. Η κανονική κατανάλωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ήταν 7.5 χωρίς κλιματιστικό και 8.5 με κλιματιστικό. Δεν κινούμαστε πολύ σε κίνηση, αλλά σε ανοιχτό δρόμο με κυρίως σταθερή ταχύτητα περίπου 80-90 χλμ/ώρα, με 5η. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι με 80 χιλιόμετρα την ώρα και 5η, οι στροφές του κινητήρα είναι αυξημένες (απο 2600, περίπου 3200). Το θυμάμαι γιατί κάνω τη συγκεκριμένη διαδρομή καθημερινά δύο φορές εδώ και χρόνια. Το πήγαμε σε δύο συνεργεία μου και δεν βρίσκουν τίποτα, λέγοντας ότι τα 12 λίτρα είναι νορμάλ το καλοκαίρι. Ισχύει κάτι τέτοιο; Έχουμε δρομολογήσει να μπει υγραέριο σύντομα (στον γνωστό με τις δόσεις), αλλά μέχρι τότε υπάρχει θέμα, καθώς μου τρώει 20 ευρώ την ημέρα. Βάζω πάντα από συγκεκριμένο πρατήριο που ξέρω σίγουρα ότι έχει καθαρό καύσιμο και βάζει σωστή ποσότητα. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω; Ξερεις κατι επειδη δεν αναφερεις τιποτα για τις επιδοσεις του κινητηρα,με εβαλες σε σκεψεις γιατι και το δικο μου εχει αυτορυθμιζομενες και εχω παραπονο στην καταναλωση μηπως θελουν καποια μικρο ρυθμιση για να δω διαφορα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα