nzeppos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δεν έχω ιδέα τι γίνεται στο MyLeague, πάντως στο MyTeam που παίζω γελάει ο κόσμος (όπως είπα και πιο πάνω). Επίσης δεν ξέρω τι κάνουν οι φετινοί Sixers (που τανκάρουν δίχως έλεος), πάντως στα 30 χρόνια που παρακολουθώ και παίζω μπάσκετ αν μη τι άλλο έχω μάθει να ξεχωρίζω πότε κάτι είναι μια απλή γκάφα που θα γινόταν στην πραγματικότητα (μια φορά το μήνα) και πότε μας κοροϊδεύει το παιχνίδι (~25 φορές ανά αγώνα). Πάμε παρακάτω, επόμενος αντίπαλος οι Ράπτορες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 ...όπου η υφήλιος παρακολούθησε σε ζωντανή μετάδοση την καταστροφή του μπάσκετ. Εγκαινιάσαμε τη νέα εμφάνιση με διαφήμιση Κατσέλης, καθώς και την NBA-ική εκδοχή του Σαλούν. Με τη διαφορά ότι η αρένα στο 2k16 είναι 21 χιλιάδων θέσεων, άρα χωράει περίπου 20 χιλιάδες περισσότερους από το κλειστό του Παπάγου. Και τα ταμπλό δεν κρέμονται από το ταβάνι. Και δεν έχει κερκίδες μόνο σε δύο πλευρές. Και έχει κλιματισμό. Και θέσεις για δημοσιογράφους. Και κανονικά χρονόμετρα των 24", όχι χρωματιστά λαμπάκια πίσω από την μπασκέτα καταπώς φαίνονται εδώ. (α ρε μεγάλες εποχές, κάθε δεύτερο Σάββατο πίσω από το αριστερό καλάθι) Τεσπά, πάμε στα δικά μας. Νίκη με 54-36, αυτή τη φορά χωρίς παλαβομάρες, ζώνες και run 'n' gun καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Τουναντίον καθαρό man to man, όσα φάμε κι όσα βάλουμε. Πήραμε κεφάλι από νωρίς χάρη στην εξαιρετική μας άμυνα και παίξαμε κοντρόλ επιθέσεις επί 24 λεπτά. Οι Ράπτορες τέλειωσαν με 33% σουτ, ενώ η τελευταία περίοδος ήταν πραγματικό βασανιστήριο για τους φίλους του θεαματικού μπάσκετ: - επί μέρους σκορ 8-5 - 5/21 σουτ και από τις δύο ομάδες - στα τελευταία 4,5 λεπτά μπήκαν μόλις... δύο βολές Το αποτέλεσμα ήταν να πρέπει να ξαναπαίξω τον αγώνα, αφού η απόδοσή μου ήταν τόσο χαμηλή που δεν πήραν καν τους απαιτούμενους πόντους για το πρώτο αστέρι του Domination. Πόσο μάλλον για τα τρία. Πρωτοφανή πράματα... Τουλάχιστον η προθήκη του Νοβίτσκι μου λύνει κάπως τα χέρια για ψηλό με σουτ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Όλη η σαπίλα, η μούργα, τα καθιζήματα, ο κόπρος του Αυγεία έχουν μαζευτεί σε αυτό το σκατοπαιχνίδι. Είμαι στο παρά ένα να κάνω uninstall και να μην ασχοληθώ ποτέ ξανά με το βόθρο της 2k sports και οπωσδήποτε ποτέ ξανά επί πληρωμής. Τέρμα τα ψέματα. Δύο συνεχόμενες ήττες από το Phoenix όπου φυσικά μάθαμε τα εξής: - ο νέος Iverson είναι ο Bledsoe - ο νέος Curry είναι ο Knight - το ΑΙ δεν χάνει ΠΟΤΕ βολές, ΠΟΤΕ όμως - το ΑΙ κλέβει ΠΑΝΤΑ την μπάλα σε διαγώνιες πάσες, αντιθέτως οι δικοί μου δεν την κλέβουν ΠΟΤΕ - το ΑΙ θα βάλει ΠΑΝΤΑ το τρίποντο που χρειάζεται, στον πρώτο αγώνα το φάγαμε από το κέντρο, στο δεύτερο το φάγαμε στα 0.3" (πάντα υπό πίεση) - οι παίκτες που παίρνω εγώ για σουτέρ (πχ. Pierce) είναι χειρότεροι του Μπακατσιά - δεν έχει νόημα να πας στην επίθεση για αλλαγή κοντός (εσύ) με ψηλό (ΑΙ), αφού ό,τι και να κάνεις είναι σχεδόν αδύνατον να τον περάσεις στα πόδια (ή αν πας για drive το πιθανότερο είναι να χάσεις το layup) - δεν έχει νόημα να βάλεις manual defense, αφού ανά πάσα στιγμή και χωρίς λόγο οι ρυθμίσεις σου μπορεί να αλλάξουν αυτόματα σε ό,τι να 'ναι - χωρίς κανένα απολύτως σχόλιο: https://vine.co/v/iWYah2rJ0vz/embed/simple - τον πρώτο αγώνα πρακτικά τον χάσαμε επειδή ο Καρμέλος αστόχησε (μαντέψτε) σε αμαρκάριστο layup στα 7" - ...και στη συνέχεια με το σκορ ισόπαλο πήρα timeout στα 0.9". Επιστρέφουμε στο παρκέ και το ΑΙ παίρνει ξανά timeout. Κάνω την προφανή υπόθεση πως το πήρε ο αντίπαλος οπότε πατάω ξανά για να πάρω το τελευταίο μου timeout. - αποδεικνύεται πως το δεύτερο timeout τελικά το πήρε ΞΑΝΑ ο δικός μου coach (αυτόματα), άρα μου χρεώνει excessive timeouts, τεχνική ποινή, βολή (την οποία σιγά μην έχανε το ΑΙ) και πάει ο αγώνας τζάμπα κι άδικα - στον επόμενο παλεύαμε με νύχια και δόντια απέναντι στον Iverson και τον Curry που είπα πιο πάνω και χάσαμε με buzzer beater τρίποντο Τέτοια σαπίλα σε παιχνίδι δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια αύριο και αν έχουμε πάλι το ίδιο εμετικό gameplay, ακόμα κι αν νικήσω, κάνω uninstall πάραυτα. Αρνούμαι να χάνω τον πολύτιμο χρόνο μου με αυτό το αισχρό έκτρωμα. Ευτυχώς υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια της προκοπής, από εταιρείες που σέβονται τους χρήστες. nzeppos πραγματικά τώρα και χωρίς ίχνος ειρωνείας. Αλλά γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Πρώτον το συγκεκριμένο ποστ δεν διαφέρει πραγματικά σε τίποτα με ποστ που είχες δημοσιεύσει τόσο για το NBA 2k15 όσο και για το NBA 2k14. Παρόλα αυτά αποφάσισες να ξαναδώσεις χρήματα στον οχετό της 2k. Για τρίτη φορά. Εγώ μετά το NBA 2k14 ούτε σεντ σε αυτή την εταιρεία. Αλλά όταν πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι δεν θα δούμε ποτέ πραγματική βελτίωση. Είναι όπως το είπες: Εμετικό gameplay με δύο μέτρα και δύο σταθμά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anifiend Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2015 Παιδιά εγώ διαφωνώ. Δε θα πω πως είναι τέλειο, αλλά σίγουρα είναι από τα καλύτερα sports games αν όχι το καλύτερο. Ξεκίνησα το ΜyΤeam domination το ΣΚ και είναι αρκετά καλό. Σίγουρα παίζει αυτό το "comeback engine" ή όπως το λένε. Μου έχει τύχει πχ. ενώ παίρνω στο 1ο ημίχρονο διαφορά 10+ πόντους, τελικά να παίζεται το παιχνίδι στον πόντο. Αλλά γίνεται και το ανάποδο. Δηλαδή σε ένα παιχνίδι έπαιζα χάλια και έχανα (εγώ έκανα πατάτες... όχι το nba2k), αλλά κατάφερα τελικά να το πάω 2 παρατάσεις με buzzer beater 3ποντα και τελικά να νικήσω... όπου σίγουρα είχα λίγο σπρώξιμο. Τώρα το αν θα έπρεπε να γίνεται αυτό ή όχι δεν ξέρω, αλλά έτσι είναι. Συμβαίνει πάντως και στην πραγματικότητα πολλές φορές η ομάδα που είναι μπροστά να χαλαρώνει και τελικά να χάνει. Φίλε nzeppo όλα αυτά που περιγράφεις είναι μέρος του παιχνιδιού. Δηλαδή στην πραγματικότητα δε χάνουν layup ποτέ; Σκέψου πως το παιχνίδι είναι στημένο με πιθανότητες, δηλαδή κάθε τι που γίνεται υπολογίζεται με βάση τα χαρακτηριστικά των παιχτών και πάντα θα υπάρχει μία πιθανότητα να γίνει κάτι που δεν το περιμένεις. Στο τελευταίο vine ποιος είναι ο λευκός που το χάνει; Ο Reddick; Αν ναι, έπρεπε να τελειώσεις τη φάση με το Melo. Βασικά όποιος και να'ναι, σιγά μην έδινε πάσα ποτέ σε τέτοια φάση ο Melo. Βουρ στο καλάθι και στη χειρότερη θα πάρει το φάουλ. Ίσως να είμαι ακόμη στην αρχή (τελευταίος αγώνας ήταν με Charlotte), αλλά με ένα μέτριο lineup οι νίκες βγαίνουν. To run'n'gun πάντως σχεδόν επιβάλεται για να μαζέψεις και πόντους Αν έδινε και κάναν παίχτη της προκοπής στα rewards καλά θα ήταν. Μέχρι τώρα οι καλύτεροι που έχω βρει είναι ο Hibbert, o Embiid κι ο Joe Johnson (πολύ καλός - τα κάνει όλα και συμφέρει). Πάλι καλά που παίζουν και τα auctions. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
J0HN Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ παιδιά παίζω online στα leagues. Ψάχνω άτομα που το έχουν στο pc γιατί θα ήθελα να δω πως είναι το all star team up (και γενικά για να παίζουμε αγώνες). Επειδή δεν μπορώ να κάνω add στο steam αν υπάρξει ενδιαφέρον το steam μου είναι john93greek2k16 και στο παιχνίδι μέσα είμαι ο John The Greek. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 http://www.gazzetta.gr/basketball/article/845288/hamos-me-tin-apoysia-toy-pavlovits-apo-2k16-pics Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fearwhatnow Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Μετα το νεο χθεσινο patch αγγιζει τα επιπεδα του τελειου το παιχνιδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Ωραίος, βάζω να δοκιμάσω (υπόσχομαι ότι δεν θα βρίσω, ό,τι και να γίνει). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Τελικά μόνο ένα αγώνα πρόλαβα να παίξω, αλλά λόγω της φύσης του mode (βλ. τσίρκουλο MyTeam) δεν είμαι σίγουρος ότι πρόλαβα να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Σίγουρα πάντως παίχτηκε πολύ ωραίο μπάσκετ χωρίς αίσχη. Αντίπαλοι ξανά οι Ράπτορες με σκοπό όχι μόνο τη νίκη αλλά και τη συγκέντρωση τουλάχιστον 635 πόντων μετά. Μετά από ένα καταιγιστικό πρώτο ημίχρονο με το σκορ στο 34-32 και ποσοστά ευστοχίας άνω του 60% εκατέρωθεν (ακριβώς το ανάποδο του προηγούμενο αγώνα), τελικά δεήσαμε να παίξουμε άμυνα στην τελευταία περίοδο και να επικρατήσουμε 57-64. Προφανώς το μεγαλύτερο ρόλο έπαιξαν οι περισσότερες λύσεις στον πάγκο, αφού την ώρα που το Τορόντο έπαιζε με το κακό συναπάντημα από το 6' ως το 2΄, εγώ είχα στο παρκέ Young, Mayo, Horford, Pierce, Αντεμπούτο, με έξτρα λύσεις Νοβίτσκι, Λόπεζ και σία. Τα "καλά" του MyTeam. Highlight οι 20 πόντοι του ασταμάτητου DeRozan (7/10 σουτ) και τα 3 κολλητά τρίποντα του Mayo όταν το 16-8 έγινε 16-17. Κατά τ' άλλα είδα μια κουλή φάση με την μπάλα να χτυπάει στο πόδι του Howard και να εκτοξεύεται στα... ουράνια (εξαφανίστηκε από την οθόνη και προσγειώθηκε στα χέρια παίκτη μου 5 δευτερόλεπτα αργότερα). Δεν είχα ξαναδεί τίποτα παρόμοιο προ-patch αλλά μάλλον έτυχε. Συν άλλη μια περίπτωση που πήρα clear path φάουλ, είμαι βέβαιος ότι πριν το patch σε παρόμοιες φάσεις μού είχε δώσει σκέτο φάουλ (κάτι που προφανώς ήταν λάθος). (EDIT: άκυρο, αυτό είναι το προηγούμενο patch που κυκλοφόρησε πριν 3 εβδομάδες) Κατά τ' άλλα ορίστε η επίσημη συζήτηση για το patch #3. Και τα release notes: NBA 2K16 patch #3 is available now for PC users, weighing in at 257 MB. Check out all of the details below. For those of you waiting for the Xbox One patch, we do not have a release date for it, we are simply waiting on Microsoft to release it.GENERAL (PC) Fixed an issue where commentary would cut out for some users. (PC) Added a “Full Court” option to the “Broadcast Generic” camera; intended for use with 21:9 or wider screens. (PC) Corrected a case where instant replays where too short for users running faster than 60 FPS. (PC) Fixed a case where the game was unable to launch for some users. (PC) Resolved a hardware-specific audio driver hang that some users were encountering. Added support to view the uniform your opponent selects prior to starting a Play Now Online game. Flip Saunders patch added to Minnesota Timberwolves uniforms. A number of accuracy-based improvements have been made to classic team uniforms (07-08 Celtics, 99-00 Raptors, 05-06 Heat, etc.) A number of improvements have been made with the 2KTV viewing experience. Make sure and watch the latest episode for your chance to earn some easy VC! Primary Jersey and Primary Shorts colors are now used to determine both accessory and sock colors when using custom-built uniforms. Certain materials were not properly appearing on user-edited shoes; this should be resolved. Fixed an issue where users would not join the Locker Room when accepting an invite while playing in a MyCAREER game. Corrected a disconnect issue that could happen when pausing and unpausing the game during online play. Fixed an issue in MyTEAM where players/items from the 99-00 Blazers were returning when searching for the Timberwolves in the Auction House. GAMEPLAY Resolved an issue where too much stamina would recover during timeouts (giving the effect that players never tired). Finally resolved an issue where players would not sweat appropriately in longer quarter lengths. Fixed a rare case where you would be unable to dismiss the quick sub menu when attempting to make a substitution. Found a case where the camera would be pointing towards the crowd at the tip-off of an overtime game. Corrected the Free Throw Difficulty slider, which was flipped. Make sure to update your custom sliders if you accounted for this on your end already. Outdoor sound effects should no longer play in indoor environments after having previously played a MyTEAM Gauntlet game. Players who have not yet had their in-game injury diagnosed will have their playable status updated once the diagnosis is complete. Players who have not yet had their in-game injury diagnosed will correctly suffer from the effects of the actual injury. Players who pick up short term injuries (lasting only minutes long) should now have them properly removed when the remaining duration reaches zero during a game. Tuned the ‘hold ball too long’ event in the teammate grade logic to be a little more forgiving. Fixed an issue where you could be awarded ‘good foul’ in your teammate grade when fouling a three-point shooter. We no longer give an ‘allow offensive rebound’ teammate grade penalty after blocking an opponent’s shot. Addressed a movement issue that would cause players to twitch while in Deny states. Referees should no longer twitch during free throws. Pass receivers are now less likely to veer away from the basket to catch a pass. Improved CPU logic for when they should and should not use alley-oop passes. Reduced the defensive impact of defenders who are on their way down after a block attempt. Fixed a very rare case where a free throw shot would launch toward the wrong basket. Tuned body-up system to prevent sub-par defenders from being overly effective at stopping the ball handler. Fixed a frequent hitch in the dribble system seen when branching into certain dribble collisions. Tightened up ‘crowded’ dribble launches to prevent unwanted hesitations when attempting to drive to the basket. Fixed post-up double dribble and travel (pivot) issues. Tuned down excessive flopping being performed by AI players. Addressed the issue of ‘camping’ in MyPARK games by: 1) Disabling the set screen button within 6 feet of the basket, 2) Allowing users to initiate off-ball contact with screen setters near the rim, and 3) By adding offensive 3 seconds rule to half court games. Fixed a case that was causing passers to stop to throw a pass in the backcourt. Tuned the dribble system in order to tone down the effectiveness of behind-the-back dribble moves and ‘zig-zagging’ back and forth to get open. Improvements made to alley-oop defense. Fixed an issue that would prevent some contact layups from respecting the user’s desired finish direction. Reduced the frequency of unwanted contested shot fadeaways. Tweaks to errant pass frequency when passing out of double teams and contact shots. Made dive for loose balls more accurate and more likely to acquire the ball. Swapped out ‘Normal 13’ jump shot pullups per community feedback. Made low-rated shot blockers less accurate and capped their jumping verticals. Made decisions by the CPU to steal a pass more reasonable through tuning the frequencies in certain situations. Improvements to double team logic. Increased the difficulty in stealing the ball from post players. Improvements to logic system for when ‘ankle breakers’ should play and when they should not play. Fixed an issue in which points would not count for shots that go in after a flagrant foul call (i.e. And-1 on flagrants). Fixed a MyTEAM post move score exploit by better defining post shot scenarios. Added jam ups to spin layups to prevent the offense from barreling through heavy traffic. Improved CPU logic for when to hustle back in transition defense. Added a pop-up overlay to let the user know when the Adaptive Coaching Engine is changing their freelance offense. Adjusted freeland motion cut times and fixed an issue with swing freelance starting positions. Adjusted stationary hop jumper shooting percentages to make them a more viable option on offense. Tuned back the frequency of missed dunks in traffic. Fixed an issue where if someone called for an icon pick and got interrupted by a stealing defender, the ball handler was previously unable to pass the ball by any means for the remainder of the possession. Improvements to help defense and rotation logic. MyPARK/2K PRO-AM You now have the ability to design an ‘Away’ uniform for your Pro-Am team. The appropriate uniform will be worn depending on if your team is Home or Away for the current game. The correct overall rating for your MyPLAYER will now be shown on the Pro-Am loading screen. Accolades will now unlock based on your performances in custom arena Pro-Am games. A number of fixes have been applied to improve lineup building during the Pro-Am. Made CPU players that take over for quitting users less effective in Pro-Am. A Pro-Am game will end immediately with a win if all opposing players have quit out of the game. ‘Quit’ deterrents have been added to deter users from quitting out of Pro-Am games. Too many quits will result in the short term inability to play the mode. Removed the 10-second delay that would occur before the start of a game to 21 in MyPARK. Fixed an issue with the squad countdown timer displaying incorrectly when traveling between parks. Users can no longer celebrate when their opponent scores in 21. Camera flashes should no longer be seen in empty custom-arena matches. Progress further in your MyCAREER to draw more people to your Pro-Am games! Fixed a very rare issue where some users were reporting a hang when exiting their MyPARK. The ball should no longer get stuck to your MyPLAYER when celebrating in the park. Corrected an issue where some users were not receiving the correct amount of VC after winning a MyPARK Ante-Up game. Fixed an issue where stats would sometimes show as incorrect in the Game Recap following a Pro-Am game. Fixed an issue where certain players were unable to travel back to their home parks at the end of Rival Days due to travel restrictions. A large number of other MyPARK performance fixes and enhancements have been made to improve the overall experience. MyCAREER/MyCOURT Fixed an issue where certain store rewards (from Connections) weren’t saving upon unlocking. Previously unlocked items should again show up as owned items. Added support for crowd members to hold up ‘big head’ posters of your MyPLAYER. Users should now start seeing ‘photobombs’ again once they reach their second NBA season in MyCAREER. Custom code added to prevent very similar shades of white/grey/black uniforms from being matched up automatically as part of the ‘alternate uniform night’ feature. This logic also applies to the MyGM/MyLEAGUE modes. Fixed a MyCAREER issue where your contract could inadvertently change after being traded between two teams. Improved PlayVision to better help you understand what you should be doing on offense in MyCAREER. Reduced the max amount of scheduled minutes your MyPLAYER can get to 38 (pro-rated) minutes. Actual playtime can vary based on game conditions, of course. MyPLAYERs who have retired from their NBA careers can now access their MyCOURTs. When not participating in a MyCOURT scrimmage, users can now freely walk around. Have fun. The game will no longer hang when attempting to equip the skateboard from the 2K Sports Store while in your MyCOURT. Sock length is now customizable for your MyPLAYER via the 2K Sports store. MyGM/MyLEAGUE Tuned the fair market value for players; teams should now be signing players for the appropriate amount of money. Improved negotiation options when negotiating with Staff. Generated prospects should now have their own unique jumpshot animations, free throw animations, and signature size-ups. Note that this particular change will only work on GMs/LEAGUEs started post-patch. Improved support of the NBA’s new tie-breaker rules for Playoff seeding. Teams are now less likely to trade away newly signed players, specifically those signed to longer contracts. The League Realignment option will now appear during every offseason in MyLEAGUE, even if a team was not relocated during the current season. Location/Team-specific crowd chants have now been disabled for relocated teams (as they no longer apply). Support has been added for users who wish to use position lock with multiple controllers. Added playcalling support during Scrimmages. If a user has relocated or rebranded a team with new uniforms, those uniforms will be used for Summer League/Scrimmage/Freestyle rather than the team’s current practice uniforms. Players with the ‘Force 6th Man’ option turned on will no longer complain about wanting to be starters (and their expectation are adjusted accordingly).’ Fixed an issue where changing your uniform for a Summer League game would result in the game being played in a non-Summer League environment. Injuries are now turned off during the Hoops Summit game in the offseason. Fixed a hang that could occur when jumping out of a game and into SimCast. Taking an invalid gameplan into a SimCast game will no longer cause the game to hang. Fixed an issue where hot spot player tendencies would get overwritten after changing them and leaving the Edit Player menu. Corrected an issue when using Player Lock where users would sometimes control all players, rather than just their own. Copying/Pasting/Deleting of gameplans should now function properly in MyLEAGUE Online. Trade Notifications in MyLEAGUE Online will now properly be deleted after being handled by the user. (PS4) Sony’s invite system can now be used to invite users to your MyLEAGUE Online. Corrected an issue that would cause the game to stutter during a MyLEAGUE Online fantasy draft when the timer would run out with auto-draft enabled. The calendar now displays scheduled user games when one falls on the same day as the Player Re-signing deadline. Fixed an issue where ‘Standing Shot Close’ would sometimes be errantly displayed multiple times in the Training Camp Results overlay. Added ‘Normalize Played to Sim Minutes’ and ‘Normalize Played to Sim Stats’ to MyGM settings. Give them a try. NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode saves (unless specifically noted otherwise). Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2015 από nzeppos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Inler Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Αυτο ειναι το τελυταιο γιατι πηρε το ματι μου και ενα αλλο για το PC; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zboocham404 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Το παραπάνω είναι το patch 3, εδώ το changelog για το patch 4 http://steamcommunity.com/games/370240/announcements/detail/55531542902481589 Το πιο σημαντικό για μένα: - Resolved a bug where one or more users in a co-op game would lose control of their player at some point during the game. Επιτέλους μπορούμε να ξαναπαίξουμε local με τα φιλαράκια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Ωχ λάθος, είδα "3 weeks ago" και διάβασα "3 days ago" (μη ρωτάτε το γιατί), οπότε νόμιζα ότι το τελευταίο είναι το #3. Και μου φάνηκε περίεργο που τόσο μεγάλο changelog ήταν μόνο 120ΜΒ. Τώρα εξηγούνται όλα... Θα το δοκιμάσω σε κανονικούς αγώνες μέσα στο ΣΚ να δούμε πως πάει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
J0HN Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Ρε παιδια εγω το εχω στο steam. Πως γινεται το update ;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Ρε παιδια εγω το εχω στο steam. Πως γινεται το update ;; To Steam κάνει αυτόματα update τα παιχνίδια του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BigBOSS Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 To Steam κάνει αυτόματα update τα παιχνίδια του. εκτος και αν το έχει απενεργοποιημένο το αυτοματο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα