JimasGR Δημοσ. 16 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2015 Το crypton απλά είναι εκτός κατηγορίας στα παπιά. Μη το ψαχνεις.<br><br> Στο θέμα σου. Εάν δεν είσαι!σε θέση να ρίξεις χρήμα. Τότε μην το χαλάσεις το παπί. Στο λέω και στο ξαναλεω. Το να σκασεις 100€ σε εκκεντροφόρο είναι απλά κρίμα διότι, ένα δεν θα δεις και τίποτα από θέμα απόδοσης και δύο θα πρέπει να τσεκαρεις κάθε τρις και!λίγο τα ελατήρια μην σου μείνει καμία βαλβίδα απάνω στο πιστόνι. ( άγριος εκκεντροφορος ουσιαστικά χωνει τις βαλβίδες πιο μέσα, και ναι, δεν θες μάρκα εκεί, αρκεί να μην είναι shark ) Κοίτα φίλε αν είναι να βάλω εκκεντροφορο θα ανοίξω και τις τσέπες από το πιστόνι σε μηχανουργείο για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες. Θα δείξει. Btw παπι λογικά θα πάρω του χρόνου αν όλα πάνε καλά και το κόβω για Daytona sprinter rs Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App Τι είναι οι "γωνίες σφηνωσης" ; Στα μεκ τα κάνουν οι μηχανολογοι μηχανικοί έχει να κάνει με την στροφαλομπιελα αλλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω αναλυτικά. ( τσέκαρε Google αν θες). Σχετίζεται με την περιστροφή της στο Κάρτερ και συνήθως όταν αλλάζεις στρόφαλο κυρίως σε βελτιώσεις σε αμάξια σε ενδιαφέρει να γυρνάει ο στρόφαλος ομαλά και να πέσουν οι τριβες άρα να ανέβουν οι στροφές και οι επιδόσεις Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App
De@th L0rd Δημοσ. 16 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2015 too much effort for nothing. Ολα αυτά αξίζουν αν έχεις λεφτά για πέταμα κι ένα μηχανάκι για πειράματα...
Expertr Δημοσ. 17 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2015 <p> Το crypton απλά είναι εκτός κατηγορίας στα παπιά. Μη το ψαχνεις. Στο θέμα σου. Εάν δεν είσαι!σε θέση να ρίξεις χρήμα. Τότε μην το χαλάσεις το παπί. Στο λέω και στο ξαναλεω. Το να σκασεις 100€ σε εκκεντροφόρο είναι απλά κρίμα διότι, ένα δεν θα δεις και τίποτα από θέμα απόδοσης και δύο θα πρέπει να τσεκαρεις κάθε τρις και!λίγο τα ελατήρια μην σου μείνει καμία βαλβίδα απάνω στο πιστόνι. ( άγριος εκκεντροφορος ουσιαστικά χωνει τις βαλβίδες πιο μέσα, και ναι, δεν θες μάρκα εκεί, αρκεί να μην είναι shark ) Κοίτα φίλε αν είναι να βάλω εκκεντροφορο θα ανοίξω και τις τσέπες από το πιστόνι σε μηχανουργείο για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες. Θα δείξει. Btw παπι λογικά θα πάρω του χρόνου αν όλα πάνε καλά και το κόβω για Daytona sprinter rs Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App Τι είναι οι "γωνίες σφηνωσης" ; Στα μεκ τα κάνουν οι μηχανολογοι μηχανικοί έχει να κάνει με την στροφαλομπιελα αλλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω αναλυτικά. ( τσέκαρε Google αν θες). Σχετίζεται με την περιστροφή της στο Κάρτερ και συνήθως όταν αλλάζεις στρόφαλο κυρίως σε βελτιώσεις σε αμάξια σε ενδιαφέρει να γυρνάει ο στρόφαλος ομαλά και να πέσουν οι τριβες άρα να ανέβουν οι στροφές και οι επιδόσεις  Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App</p><p> </p><p>Οταν αλλαζεις στροφαλο παιρνεις καποιον που ταιριαζει στο παπι σου....μονος σου θα κατσεις να φτιαξεις στροφαλο και θα κατσεις να υπολογισεις γωνιες σφηνωσεις;;<br /> Αυτο παιζει ρολο στο καθε ποσες μοιρες του στροφαλου εχουμε αναφλεξη ωστε να μπουν σωστα τα αντιβαρα κτλ...<br /> Ουτε καν που ασχολειται κανεις με αυτο περαν του εργοστασιου που τα κατασκευαζει</p>
JimasGR Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Το crypton απλά είναι εκτός κατηγορίας στα παπιά. Μη το ψαχνεις. Στο θέμα σου. Εάν δεν είσαι!σε θέση να ρίξεις χρήμα. Τότε μην το χαλάσεις το παπί. Στο λέω και στο ξαναλεω. Το να σκασεις 100€ σε εκκεντροφόρο είναι απλά κρίμα διότι, ένα δεν θα δεις και τίποτα από θέμα απόδοσης και δύο θα πρέπει να τσεκαρεις κάθε τρις και!λίγο τα ελατήρια μην σου μείνει καμία βαλβίδα απάνω στο πιστόνι. ( άγριος εκκεντροφορος ουσιαστικά χωνει τις βαλβίδες πιο μέσα, και ναι, δεν θες μάρκα εκεί, αρκεί να μην είναι shark ) Κοίτα φίλε αν είναι να βάλω εκκεντροφορο θα ανοίξω και τις τσέπες από το πιστόνι σε μηχανουργείο για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες. Θα δείξει. Btw παπι λογικά θα πάρω του χρόνου αν όλα πάνε καλά και το κόβω για Daytona sprinter rs Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App Τι είναι οι "γωνίες σφηνωσης" ; Στα μεκ τα κάνουν οι μηχανολογοι μηχανικοί έχει να κάνει με την στροφαλομπιελα αλλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω αναλυτικά. ( τσέκαρε Google αν θες). Σχετίζεται με την περιστροφή της στο Κάρτερ και συνήθως όταν αλλάζεις στρόφαλο κυρίως σε βελτιώσεις σε αμάξια σε ενδιαφέρει να γυρνάει ο στρόφαλος ομαλά και να πέσουν οι τριβες άρα να ανέβουν οι στροφές και οι επιδόσεις  Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App Οταν αλλαζεις στροφαλο παιρνεις καποιον που ταιριαζει στο παπι σου....μονος σου θα κατσεις να φτιαξεις στροφαλο και θα κατσεις να υπολογισεις γωνιες σφηνωσεις;; Αυτο παιζει ρολο στο καθε ποσες μοιρες του στροφαλου εχουμε αναφλεξη ωστε να μπουν σωστα τα αντιβαρα κτλ... Ουτε καν που ασχολειται κανεις με αυτο περαν του εργοστασιου που τα κατασκευαζει 35.6 χιλιοστά διαδρομή έχει... Δεν παίζει να βρω άλλον για αυτό το μηχανάκι. Μια λύση θα ήταν από το c50 με 41.4 χιλιοστά αλλά θέλει δουλειά Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App
drhistory Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Είναι σαν να λες ότι υπερχρονίζεις τον G3258 να φθάσει τα i5, i7 μοντέλα, πράγμα αδύνατον.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα