Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν άλλαξε τώρα τελευταία, ίσως κάποια βαλβίδα έχει χαλάσει/φαγωθεί και δεν σφραγίζει καλά.

 

Σε μηχανή με παρόμοιο πρόβλημα αυτό ήταν. Αλλά δεν αξίζει να ανοίξεις μηχανή.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και τα matiz μια απο τα ιδια..

Αδύναμοι κινητήρες με υψηλή κατανάλωση!

Μονο ο 1.5 16V και 1.6 της τοτε εποχης ειναι

οκ. Αυτα απο την καλη μας daewoo..

Δημοσ.

Οικονομικό σημαίνει εντός πόλης να μην ξεπερνάει τα 7 λίτρα και αν του κάνεις οικονομική οδήγηση να πέφτει στα 6

Δημοσ.

καλησπερα παιδια..εχω κι εγω το lanos 1.3 sedan..μερικες φορες δυσκολευεται να παρει μπρος και οταν παρει αν δεν κρατησω το γκαζι για καποιο χρονικο διαστημα σβηνει..καποιες φορες ακομα και μεχρι να το τρεξω λιγο γιατι μ φαινεται μπουκωμενο...επισης οταν πατησω αποτομα το γκαζι κανει ενα κοψιμο και μετα αρχιζει να δινει...τι μπορει να ειναι??

 

Λοιπόν. Πρώτα βγάζεις το φίλτρο αέρα και βλέπεις σε τι κατάσταση είναι. Αν είναι απλά λίγο βρώμικο το φυσάς με κομπρεσέρ αέρα. Αν είναι χάλι μαύρο παίρνεις καινούριο. 

Αν τώρα ήταν χάλι μαύρο παίζει και ο MAF (αισθητήρας που καταλήγουν τα καλώδια που βλέπεις στην εισαγωγή αέρα) να είναι επίσης βρώμικος. Παίρνεις σπρέι για ΜΑF και τον ψεκάζεις να καθαριστεί. Επίσης καθαρίζεις ΟΤΙ Μπορεις στην εισαγωγή αέρα. ΠΕριμένεις καμια ώρα να στεγνώσουν σπρέι κ μαλακίες. Βάζεις μπρος αν συνεχισει αλλάζεις μπουζί κ μπουζοκαλώδια. Επίσης δες και την πίεση στο σύστημα καυσίμου. Μπορεί να έχει πρόβλημα η αντλία σου ή το φίλτρο να είναι μπουκωμένο.

 

Η γνώμη πάντως είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να βρεις τρόπο να το ξεφορτωθείς. Είναι ένας τρύπιος κουμπαράς που καταβροχθίζει καύσιμο με κινητήρα τεχνολογίας του '80.

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον παιδια ευχαριστω οσους ενδιαφερθηκαν! ηταν ο MAF τελικα τον αλλαξα και ειναι κομπλε...οσο για την καταναλωση εχετε δικιο πινει πολυ...

  • Like 2
Δημοσ.

λοιπον παιδια ευχαριστω οσους ενδιαφερθηκαν! ηταν ο MAF τελικα τον αλλαξα και ειναι κομπλε...οσο για την καταναλωση εχετε δικιο πινει πολυ...

Στο λεω με γνωση βαλε maf της opel.. θα δεις καλυτερο τραβηγμα.. και λογικα θα εχεις και καλυτερη καταναλωση..

Ο παλιος τι γραφει πανω? γιατι ο δικος του δεν γραφει τιποτα.. τα ηλεκτρονικα του ειναι μουφα..

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΜΑΤΙΖ ΤΟΥ 99 800αρι,
ΤΟ ΠΑΩ ΜΕ 60-80 χλμ/ω .

Κανω καθε μερα 50χλμ και μου καιει περιπου 3 εως 4 ευρω.

Δε λεω,τα προβληματακια του τα εχει...Καιει λαδακι αλλα του βαζω πιο χοντρο..!!

Κατι κολαρα,κατι φλατζες και καπακι ,ψυγειο,μπιελα,μπουζοκαλωδια,ντυρσιμπιτερ,ειναι στο προγραμμα «αν το πιεζεις»..!!

Το a/c δεν παγωσε ποτε κ  επιβαρυνει τον μικρο κινητηρα.

Ομως το αγαπησα αυτο το μικρο .Το δουλευω συντηρητικα κι οτι βγαλει θα το φτιαξω.

Το αγορασα 800€ απο μια κοπελα που απλα ειχε αλλαξει μονο δισκο πλατω .

Ξερω πως συντομα θα «ζητησει» κατι. Ως τοτε θα το χαιρομαι.Ειναι πανεμορφο!!

Ειναι 800 cc το καημενο,δεν ειναι για πολλα..!!

Θελω να καταληξω λεγοντας πως ...πρεπει να ξερεις να οδηγας κ να καβαλας.

Μεχρι να μαθεις,θα παθεις...!!!

 

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 11/7/2015 στις 12:12 ΜΜ, gia_nnis είπε

Εχω γραψει εδω για το lanos... http://www.insomnia.gr/topic/550919-daewoo-lanos-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7/?hl=+lanos

Το αυτοκινητο το ξερω.. Καιει πολυ βενζινη.. Δεν τραβαει απο τα χαμηλα.. στα υψηλα εχεις πιο καθαρο γκαζι(καιει ακομα περισσοτερο) αλλα και εκει υστερει για 1349cc.. στις 3200 με 3500στρ μπερδευει γιατι παρεμβαινει το εγκεφαλακι. Το καλοκαιρι με a/c οχι δεν παει απλα δεν μπορει να ξεκινησει..!!! Εγω στην πιο οικονομικη μου οδηγηση με νεκρες,ομαλο ξεκινημα και παντα στο φασμα της ροπης του(μονο που δεν κατεβηκα να σπρωξω) κατεβηκε στα 9.6λ!!!!

Το αμαξι φοραει πανω παλιας τεχνολογιας κινητηρα(του kadett) και η daewoo για να εχει περισσοτερο κερδος, του εχει βαλει πανω ηλεκτρονικα no name(κινεζικα) πχ ο map δεν γραφει πανω τιποτα(Κινα). Μολις εβαλα opel αμεσως-αμεσως ειδα μια χ διαφορα στην αποκριση του γκαζιου!!!

Eπισης το extreme φοραει πανω μεγαλυτερα μπεκ(ψεκαζουν περισσοτερη βενζινη) τη στιγμη που ο κινητηρας δεν εχει την εξελιξη για την αξιοποιηση της..

Επισης θελουν πιο νωρις αλλαγη τα μπουζοκαλωδια..

Προτεινω οσοι εχουν την εκδοση extreme 90hp(ανυπαρκτα-βενζινοβορα) να βαλουν τα κανονικα μπεκ που φοραει αυτος ο κινητηρας,να αφαιρεθει το εγκεφαλακι και να αλλαξουν τον map(που ειναι μαπα) και να βαλουν opel.

Το χταποδι να το αφησουν(βοηθαει σε ολο το φασμα των στροφων)

Αυτα για να πεσει η καταναλωση απο τα 11 με 12 λιτρα του extreme στα 8.5 με 9.5λ και να πηγαινει καλυτερα..

Για μετατροπη δεν ξερω αν μπαινει ο 1.2 του corsa γιατι αυτη που μπηκαν σε αυτη τη διαδικασια του εχουν βαλει τον 1.6 vectra και 2.0 calibra.

Το daewoo lanos extreme 90hp ηταν εμπορικο τρικ για να πουλησει περισσοτερο η daewoo κοινος απατη!!!

Το κλανος..! που εχεις καιει κανονικα 9.5 με 11λ. Τα 16λ. δεν δικαιολογουνται.. Μηπως χανει απο καπου βενζινη? Μηπως δεν εχει γινει σωστα το service? Στο δρομο πως παει? καιει λαδια? Μπορει να φταιει και ο τροπος οδηγησης σου..

Οικονομική οδήγηση με νεκρές... μάλιστα...

Δημοσ.

Βέβαια αύριο κλείνει 3 χρόνια το post του.

Αλλά ναι, εκτός κι αν μιλάμε για κανά καρμπυρατεράτο, με νεκρά οικονομία δεν κάνεις.

  • Like 2
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

εμενα  δεν ξικηναει τελος.

η αντλια βενζινας απο αριστερα ενω ακουγοταν ο ηχος - μπζζζζ σταματησε αρα αυτο θα φταει.

Δημοσ.
Στις 22/7/2019 στις 10:22 ΠΜ, APPLEGEEK είπε

εμενα  δεν ξικηναει τελος.

η αντλια βενζινας απο αριστερα ενω ακουγοταν ο ηχος - μπζζζζ σταματησε αρα αυτο θα φταει.

πριν πεις οτι ειναι σιγουρα αυτο τσεκαρε το λαμπακι immobilizer. αν μενει ανναμενο οταν γυρνας διακοπτη τοτε φταιει αυτο και κοβει την αντλια. το ειχα παθει γι αυτο σου λεω

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα ξεθαβω το θέμα. Λοιπόν το αμάξι Daewoo lanos 1350 180.000χιλ το κλασικό. Μου χάνει νερά από αυλό νερού δεν έχει μπερδέψει ακόμα λαδια-νερα.Θα το πάω το αμάξι για αλλαγή φλατζας. Λόγο το αμάξι έχει υγραέριο είπα στο μάστορα να αλλάξουμε και τις βαλβίδες με καινούργιες. Μου είπε δεν χρειάζεται, να τριφτουν κτλ... Τα γνωστά. Το κόλλημα που έχω, είναι να βάλω βαλβίδες καινούργιες θα τις σηκώσουν η έδρες από το καπάκι? Η θα ανοίξω δουλειές μετά .

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, nik416 είπε

Καλημέρα ξεθαβω το θέμα. Λοιπόν το αμάξι Daewoo lanos 1350 180.000χιλ το κλασικό. Μου χάνει νερά από αυλό νερού δεν έχει μπερδέψει ακόμα λαδια-νερα.Θα το πάω το αμάξι για αλλαγή φλατζας. Λόγο το αμάξι έχει υγραέριο είπα στο μάστορα να αλλάξουμε και τις βαλβίδες με καινούργιες. Μου είπε δεν χρειάζεται, να τριφτουν κτλ... Τα γνωστά. Το κόλλημα που έχω, είναι να βάλω βαλβίδες καινούργιες θα τις σηκώσουν η έδρες από το καπάκι? Η θα ανοίξω δουλειές μετά .

και στις καινουργιες θα τριφτουν για να κατσουν στις εδρες. αν δεν εχεις στραβη βαλβιδα η θεματα διαρροης απο την διαρροη δεν χρειαζεσαι βαλβιδες νεες. να αλλαξεις σιγουρα τσιμουχακια βαλβιδων και αν πας το καπακι για ρεκτιφιε να προσεξεις πολυ που θα παει για απο μαστορα σε μαστορα εχει μεγαλη διαφορα. και να ξαναρυθμισεις την αναλογια του γκαζιου σου μετα την επισκευη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...