Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To laptop είναι το εξής http://www.toshiba-greece.com/laptops/satellite/satellite-l50-b/satellite-l50-b-1k0/

 

Αγοράστηκε τον Οκτώβρη-Νοέμβρη του 2014 με αποστολή στο σπίτι και πληρωμή με αντικαταβολή, από το Πλαίσιο. 

 

 

Το laptop χρησιμοποιούσε αποκλειστικά και μόνο η μικρότερη αδερφή μου που είναι φοιτήτρια για της εργασίες της σχολής της και να βλέπει σειρές, απλή δηλαδή χρήση.

 

Μερικές μέρες πριν, και ενώ ο υπολογιστής ήταν σε λειτουργία, γίνεται αυτόματο restart και ο υπολογιστής δεν επανεκκινεί ξανά, κολλημένος σε ότι φαίνεται να είναι ένα "infinite automatic repair loop" εν συντομία ο υπολογιστής έχει εντοπίσει πρόβλημα και εκτελεί αυτόματη επιδιόρθωση, η οποία όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί, σε οδηγεί στην οθόνη περισσοτέρων επιλογών (γαλαζιο background) όμως καμία από τις επιλογές δεν οδηγεί σε λύση, ούτε η ασφαλής λειτουργία ούτε τίποτα.

 

Μέχρι στιγμής όλα καλά, ηλεκτρονικά είναι, παθαίνουν ζημιές. Στο προκείμενο λοιπόν. 

 

Παρότι ο υπολογιστής έχει εγγύηση, αποφασίσαμε αν τον δώσουμε στον επαγγελματία τεχνικό υπολογιστών που συνεργάζεται η μεγαλύτερη αδερφή μου η οποία διατηρεί κατάστημα επισκευών κινητών και ηλεκτρονικών υπολογιστών. Όχι δεν είναι ένας πιτσιρικάς που φτιάχνει υπολογιστές στο υπόγειό του, μιλάμε για έμπειρο τεχνικό ο οποίος έχει δουλέψει στην Sony στην Ιαπωνία.

 

Ο άνθρωπος μας πήρε τηλέφωνο στις 2 το βράδυ και μας είπε ότι 'ασχετα από το γεγονός ότι ο σκληρός μας άφησε χρόνους και καμία προσπάθεια ανάκτησης δεδομένων δεν απέφερε αποτελέσματα, ο φορητός υπολογιστής είναι σίγουρα ανακατασκευασμένος.

 

Τα ευρήματά του συμπεριελάμβαναν βίδες (2-3) να λείπουν σε έναν υπολογιστή που δεν θα έπρεπε είχε ανοιχτεί ποτέ και οι μνήμες ήταν κατά 50% οι γνήσιες (η μία αυτή που έπρεπε και samsung αν δεν απατώμαι). Ο υπολογιστής είχε συνεπώς ήδη ανοιχτεί και επισκευαστεί και κατόπιν μεταπωληθεί σαν καινούριος σε εμάς, ενώ ήταν ανακατασκευασμένος (refurbished).

 

Πως μπορούμε να κινηθούμε σε αυτήν την περίπτωση? Προφανώς δεν έχω καμία αξίωση όσον αφορά την εγγύηση, καθώς ήξερα ότι χάνεται την στιγμή που ο υπολογιστής θα ανοιχτεί. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο φίλος τεχνικός μας είπε ότι έτσι και αλλιώς χαμένη ήταν γιατί ο υπολογιστής ήταν ανοιγμένος από πριν.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πληρώσαμε 800€ (τότε) για έναν καινούριο υπολογιστή και όχι ανακατασκευασμένο και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν αναγραφόταν πουθενά πάνω στο προϊόν ή στην σελίδα αγοράς.

 

Από μία σύντομη έρευνα βρήκα ότι ο συνήγορος του πολίτη ίσως να μπορούσε να βοηθήσει αλλά αν σε κάποιον έχει συμβεί κάτι παρόμοιο ή μπορεί να με συμβουλεύσει ως προς το τι θα πρέπει να κάνω θα το εκτιμούσα. 

Δημοσ.

Δυσκολα τα πραγματα... περασε καιρος και αντε να αποδειξεις οτι δεν το ανοιξες εσυ η καποιος αλλος σε αυτο το διαστημα. Παρε μια υπευθυνη δηλωση με το συμβαν απο τον μαστορα σου (εφοσον ειναι μαγαζι νομιμο) και πανε απο το πλαισιο και εξηγησε τους τι εγινε.

 

Λυπαμαι αλλα δυσκολα θα δικαιωθεις. Ισως καλυτερα θα ηταν να παρεις την γνωμη καποιου δικηγορου γνωστου.

 

Στην θεση σου αυτο θα εκανα. Περιμενε να δουμε τι θα σου πουν και οι υπολοιποι.

Δημοσ.

Πραγματικα δυσκολα τα πραγματα...μιλα με το πλαισιο και αν δεις οτι δεν βγαζεις ακρη απειλησε τους οτι θα δημοσιοποιησης το θεμα σε ολα τα σαιτ και τα φορουμ τεχνολογιας. Η λογικη λεει οτι μια τοσο μεγαλη εταιρια για 800 ευρο θα ικανοποιηση το αιτημα σου.

 

Κραταμας ενημερους γιατι ειναι πολυ σπανιο θεμα....καλη τυχη..

Δημοσ.

Ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα, νομιζω οτι θα επρεπε να κανετε χρηση της εγγυησης. Ο σκληρος που χτυπησε λογικα θα ειχε 2 χρονια εγγυηση. Τωρα μπορει να επικαλεστουν οτι ανοιχτηκε απο τριτο. Αυτο βεβαια δεν αναιρει το συμπερασμα που εβγαλε ο τεχνικος σας. 

Δημοσ.

Όπως είπαν οι προηγούμενοι κακώς δεν κάνατε χρήση της εγγύησης. Υπάρχει περίπτωση να προσπαθήσουν να ισχυριστούν ότι την χάσατε λόγω ότι το μηχάνημα ανοίχτηκε σε μη εξουσιοδοτημένο σέρβις (κλπ μπλα μπλα). Όσον αφορά το ότι ήταν επισκευασμένο κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να αποδειχθεί σε καμία περίπτωση διότι:

 

α) το μηχάνημα ανοίχτηκε απτον τεχνικό σας αρά μπορεί εκείνος να έχασε τις βίδες. (δεν αμφισβητώ ότι έγραψες ούτε τον τεχνικό σου απλά σου λέω τι μπορούν να ισχυριστούν)

 

β) Η ραμ μπορεί να κάηκε και να την άλλαξες εσύ με άλλη no-name. (πάλι δεν αμφισβητώ ότι έγραψες απλά σου λέω τι μπορούν να ισχυριστούν)

 

Ακόμη και δικαστικά να κινηθείς δεν μπορείς να αποδείξεις κάτι (εκτός και εάν έχεις τύχη βουνό).

 

ΥΓ: νομίζω τον δίσκο μπορείς να το κυνηγήσεις να στον καλύψει η εγγύηση. Για τα περί ανακασκευασμένου θα είναι δύσκολο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...