Plankton Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Καταρχήν να αναφέρω ότι έχω περάσει ακριβώς από το δικό σου στάδιο. Εμένα μου το επισκεύασαν βέβαια αλλά ξαναχάλασε και την δευτερη φορα δεν μπηκα καν στον κοπο.Πήρα Sony vaio.Χρυσοπλήρωσα αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Γενικά από turbo-x απέχω μετά από αυτό.Τα περιφερειακά τους είναι φθηνά αλλά στα laptop δεν έχω ακούσει τα καλύτερα.Ουσιαστικά με κινέζικα εξαρτήματα γίνεται η σύνθετη απόσο γνωριζω αλλιως ας με διαψεύσει κάποιος. Αν δεν γινει τιποτα σου προτεινω γραμματεια καταναλωτων.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δεν το γράφω για να την πω στον TS, δεν έχω δουλέψει ποτέ turbo-x αλλά με αυτά που διαβάζω κατά καιρούς, χίλιες φορές να πάρεις το φθηνότερο επώνυμο laptop παρά να μπλέξεις με το πλαίσιο.
WorldOfGlass Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μα και συ εμ θες turbox εμ το θες και μεταχειρισμένο You get what you deserve Το πλαίσιο παιζει να χει πολύ καλό marketing για να τραβάει ατομα που ξερουν τι παίζει, να αγοράσουν τις σαβουρες του.
xristoforos89 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Χθες βράδυ λοιπόν, αφήνω αξιολόγηση/review στο facebook page Plaisio. ''Μακράν το χειρότερο σερβις, ασέβεια προς τον πελάτη. '' Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. (Σήμερα το εμπλούτισα λιγάκι παραπάνω) Πριν απο λίγο λοιπόν, τσουπ τηλεφώνημα από την κυρία που είναι υπεύθυνη στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (είχαμε μιλήσει και χθες με την ίδια). Όπως μου ανέφερε, την ρώτησαν τι έχει παιχτεί στην περίπτωση μου. Της ξανα-είπα όσα ήδη ξέρει, της ανέφερα ότι με τις τακτικές τους διώχνουν πελάτες αντί να φέρνουν, με ρώτησε τι θα ήθελα να γίνει στην περίπτωση μου (προφανώς είπα ότι θέλω λαπτοπ το οποίο να δουλεύει) και τέλος μου ευχήθηκε να πάνε όλα καλά στην περίπτωση μου. Οψόμεθα.
VonLoutsos Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Για να σου ευχήθηκε να πάνε όλα καλά στην περίπτωση σου και να μην σου πει αναλαμβάνω εγώ, μάλλον κάτι ξέρει εκ των έσω 3
Apple fanboy Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Να σε παίρνει το τμήμα εξ πελατών ,και να εύχεται να πάνε όλα καλα. Αφού δε σου είπε να ανάψεις και ένα κερί στην μπαναγία,όλα καλά. Παρεπιμπτώντος,πόσος καιρός πέρασε;Δικαιούσαι λάπτοπ αντικατάστασης.. 2
xristoforos89 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Παρεπιμπτώντος,πόσος καιρός πέρασε;Δικαιούσαι λάπτοπ αντικατάστασης.. Το γνωρίζω αυτό. Περιμένω απάντηση τους. https://www.facebook.com/andreas.garbis/activity/10206211159014627?comment_id=10206213310788420¬if_t=open_graph_action_comment 1
xaerialtwistx Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω πως κάθε turbo x είναι για πέταμα με εξαίρεση τα gaming laptop (ή όπως τα αναφερει στο πλαίσιο, laptop υψηλών επιδόσεων) τα οποία χρησιμοποιώ και δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα (αυτό που έχω τώρα το έχω 3 χρόνια και το ζορίζω με κάθε νέο παιχνίδι που βγαίνει, ούτε ένα restart δεν έφαγε ποτέ του). όσο για την εξυπηρετηση μόνο μια φορά χρειαστηκε να επιστρεψω συσκευή (ένα linksys router των 150 ευρώ το οποίο μου χάλασε μία εβδομάδα πριν λήξει η εγγύηση του, δηλαδή 23+ μήνες μετά την αγορά του) και μου το αντικαταστήσανε με καινούργιο χωρίς καν να κάνουν έλεγχο μέσα σε κυριολεκτικά ένα λεπτό! (ίσως βαριότανε ο τεχνικός βέβαια, όπως και να έχει τσάμπα έκατσα και ξαναπέρασα official firmware πριν το πάω για επισκευή ) γενικά το Πλαίσιο το αποφεύγω για τις αγορές μου γιατί πλέον θα έπρεπε να λέγεται Turbo X Store αφού δεν βρίσκεις καμία άλλη μάρκα στους ορόφους του.
xristoforos89 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 επιμενω στο να ζητησεις πιστωτικό.. Πιστωτικό; Ποιο πιστωτικό; Εδώ δεν παίρνει κανένας το θέμα πάνω του, ακούω δικαιολογίες 10 χρόνου και στο τέλος θα πρέπει να ζητήσω ευχαριστώ για τις ώρες που μου έχουν σπάσει τα νεύρα και έχω κάνει το Ϊλιον - Περιστέρι λες και πηγαίνω στο περίπτερο της γειτονιάς μου. Το μεσημέρι που με κάλεσε η υπεύθυνη απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, σε ερώτηση της με το τι θέλω να γίνει πλέον με το λαπτοπ, ανέφερα περί αντικατάστασης με ακριβώς ίδιων χαρακτηριστικών. Κάποιος θα το θεωρούσε πονηρό να ζητήσω πιστωτικό για να πάρω κάτι κατά πολύ καλύτερο. Δεν κάνουν όμως ούτε αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο (και να έλεγα με καινουριο.. ) λαπτοπ από την Μαγούλα. Οπότε αράζω πλέον, προσπαθώ να είμαι χαλαρός γιατί όσο περνάει ο καιρός με την όλη κοροιδία, τα νεύρα ανεβαίνουν. Α! Και φυσικά να αναφέρω ότι το απόγευμα, τηλεφώνημα από Μαγούλα! Με κάλεσε ο κύριος που είναι υπεύθυνος του κεντρικού σερβις. Ελήφθη λέει η μητρική, κουμπώθηκε στο λαπτοπ και γίνονται τα διαγνωστικά. Πήγα λοιπόν να του πω να τρέξει και δικά μου διαγνωστικά (γιατί είμαι 1000% σίγουρος ότι απλά το αφήνουν ανοιχτό και αράζει το λαπτοπ), αλλά με πρόλαβε και μου είπε να του πω να τρέξει και ό,τι θέλω εγώ. Του είπα λοιπόν ότι όταν ο τεχνικός το έχει στα χέρια του, να με καλέσει να του πω τι να τρέξει. Τα προγράμματα άλλωστε στην επιφάνεια εργασίας τα έχω. Επέμενε να του πω τα πρόγραμματα.. Με το hw monitor τον λέω θα δεις θερμοκρασίες, με το aida 64 θα τρέξεις stability test. Μου είπε πως θα με καλέσει να με ενημερώσει. Η πλάκα είναι ότι δεν με ρώτησε καν που βρίσκονται τα stability tests του aida 64. Τέλος πάντων, δεν είπαμε κάτι παραπάνω. Και μια υποθετική μαντεψιά. Ή θα το στείλουν αύριο επιτόπου Περιστέρι -χωρίς φυσικά να τρέξουν stability όπως είπα- ή που θα μου πουν ότι είναι έτοιμο, έγιναν τα πάντα από διαγνωστικά, θα πάω Περιστέρι και..ξαφνικά θα κλείσει πάλι μπροστά από τον τεχνικό. Μακάρι να βγω ψεύτης και να τελειώνει το όλο θέμα. Βέβαια κανένας που με έχει καλέσει τόσες φορές απο τα κεντρικά, δεν έχει αναφέρει το θέμα του ανεμιστήρα (τρέχει στο 70%) πάντα - χωρις σταματημό - απο τον πρώτο δευτερόλεπτο που πατάς το κουμπι. Το έχω αναφέρει σε όλα τα σερβις και υποτίθεται ότι το κατ-έγραφαν (δεν ξέρω που το έγραφαν βέβαια). *Να δεις το fanaki που δεν σταματάσει ποτέ, θα είναι 'φυσιολογικό' για εκείνους. Ίδωμεν.
orck Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Σε καποια φορητα ειναι φυσιολογικο, ειναι θεμα hardware και πως ειναι ρυθμισμενο να λειτουργει το ανεμηστηρακι. Ισως να εχει καποια επιλογη απο το μενου της μητρικης. Αναφερω μενου μητρικης (bios το λεγαμε εμεις οι παλιοι) γιατι αυτο αναλαμβανει τον ελεγχο αμεσως μετα το πατημα του κουμπιου εναρξης, μολις φορτωσει το λειτουργικο αναλαμβανουν τον ελεγχο τα προγραμματα διαχειρισης του υπολογιστη, εαν εχει.Καλα κουραγια ρε φιλε, τι να πω;Το Πλαισιο ειναι καταπληκτικο καταστημα, τις προαλες πηρα υλικα για μοντελισμο, μπαλσα, φελλο, ακρυλικα χρωματα. Μεχρι εκει. 1
xristoforos89 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Χτυπάει το τηλ. χθες. Έτοιμο λέει! Ωπα, του έκανες τα τεστ; Μα φυσικά, υπάρχει και σκρινσοτ. Κομπλέ λέω. Πάω πριν 1 ώρα και το παραλαμβάνω. Βλέπω σε idle 41 βαθμοί. Πολύ καλά είμαστε (από 65 που ήμασταν). Βλέπω την απόδειξη - αλλαγή μητρικής ΚΑΙ ανεμιστήρα. Μα κάτσε, σκέφτηκα. Από το πρώτο σερβις δεν του είπα να αλλάξει ανεμιστήρα; Α, ξέχασα. 3 μητρικές έφταιγαν για την υπερθέρμανση.. Τέλος πάντων, το παίρνω όλος χαρά, πάω σπίτι να του κάνω φορμάτ και να πάω παραλία. Καθώς πληκτρολογώ λοιπόν .. Δεν δουλευει το Τ και το Υ απο το πληκτρολόγιο. Γιατί ρε Πλαίσιο; Γιατί μου το κάνεις αυτό; Κάλεσα επιτόπου όλη την Μαγούλα, προφανώς δεν δουλεύει κανείς σήμερα. Δεν ξέρω πλέον αν θα πρέπει να κλάψω ή να γελάσω.
paylidis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Χτυπάει το τηλ. χθες. Έτοιμο λέει! Ωπα, του έκανες τα τεστ; Μα φυσικά, υπάρχει και σκρινσοτ. Κομπλέ λέω. Πάω πριν 1 ώρα και το παραλαμβάνω. Βλέπω σε idle 41 βαθμοί. Πολύ καλά είμαστε (από 65 που ήμασταν). Βλέπω την απόδειξη - αλλαγή μητρικής ΚΑΙ ανεμιστήρα. Μα κάτσε, σκέφτηκα. Από το πρώτο σερβις δεν του είπα να αλλάξει ανεμιστήρα; Α, ξέχασα. 3 μητρικές έφταιγαν για την υπερθέρμανση.. Τέλος πάντων, το παίρνω όλος χαρά, πάω σπίτι να του κάνω φορμάτ και να πάω παραλία. Καθώς πληκτρολογώ λοιπόν .. Δεν δουλευει το Τ και το Υ απο το πληκτρολόγιο. Γιατί ρε Πλαίσιο; Γιατί μου το κάνεις αυτό; Κάλεσα επιτόπου όλη την Μαγούλα, προφανώς δεν δουλεύει κανείς σήμερα. Δεν ξέρω πλέον αν θα πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. ΓΕΛΑ... κανει καλο σε αυτες τις δυσκολες εποχές... παραμασχαλα τη δευτερα και ζητα εκεινη την ωρα να σου αλλαξουν το πληκτρολόγιο (απο το βαλε βγαλε παιζει να ρημαχτηκε το ribbon)
xristoforos89 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Μα εννοείται ότι δεν πρόκειται πάλι να κάνω βόλτες για αλλαγή πληκτρολογίου. Μια και καλή - μπροστά μου- θα γίνει η αλλαγή.
veteranos123 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2015 Φίλε χαρά στην υπομονή σου. Πως δεν τους έχεις αρχίσει στα καντηλια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις