Albert_Hofman Δημοσ. 4 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2015 Θα γράψω για τρίτη φορά οτι πρώτα τους ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ, μου είπαν οχι και μετά συμφώνησα. Δεν τους ρώτησα τυχαία... τους ρώτησα γιατί πραγματικά δεν ήξερα την διαδικασία και ήθελα να τα κάνω ολα σωστά. Δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν αυτοί που "γνωρίζουν"; Δηλαδή έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου οτι πρέπει να μιλήσω εγώ με την CYTA;
poulinos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Pouline το αιτημα για ακυρωση αιτησης το υποβαλλει ο πελατης προς την εταιρεια που εχει κανει αιτηση ενεργοποιησης και οχι ο παροχος δοτης προς τον παροχο δεκτη. Ο κατοχος της γραμμης αποφασιζει τι κανει με την γραμμη του/αριθμο και αυτος ενημερωνει τους εμπλεκομενους. Γι'αυτο ειπα παραπανω οτι επρεπε να μιλησει με cyta και να μην αρκεστει στα λεγομενα της forthnet για διαδικασια που αφορα αλλη εταιρεια. μα το ιδιο λεμε.το κανα και με bold για να φαινεται καλυτερα.και εγω αυτο ξερω.οτι δεν εχει σχεση ο ενας παροχος με τον αλλον.οσες φορες εχω δει πελατη να εχει την εταιρεια αλφα να πηγαινει στην εταιρεια βητα και μετα να παιρνει αντιπροσφορα απο τον παροχο α ξερω οτι επρεπε ο ιδιος να στειλει αιτηση στον παροχο β και να του πει οτι μου καναν αντιπροσφορα οποτε θελω να ακυρωθει.για αυτο λεω οτι με παραξενεψε που του ειπαν οτι την αιτηση να μην ενεργοποιηθει στον αλλον παροχο την κανει ο αλλος παροχος. οπως εχω δει και περιπτωσεις που ο πελατης δεν ηθελε να ενεργοποιηθει στον νεο παροχο αλλα ο νεος παροχος του ειπε οτι εστειλε το αιτημα εκπροθεσμα οποτε τον ενεργοποιησε κανονικα.ακομα και για τις φορητοτητες η εβδαφ ειναι υπευθυνη. απλα εγω ειπα οτι η μπορει να εκανε αιτημα στην cyta ο πελατης για ακυρωση απλα να μην εγινε δεκτο.στην περιπτωση μας βεβαια μαλλον δεν εγινε ποτε αιτημα ακυρωσης. Θα γράψω για τρίτη φορά οτι πρώτα τους ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ, μου είπαν οχι και μετά συμφώνησα. Δεν τους ρώτησα τυχαία... τους ρώτησα γιατί πραγματικά δεν ήξερα την διαδικασία και ήθελα να τα κάνω ολα σωστά. Δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν αυτοί που "γνωρίζουν"; Δηλαδή έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου οτι πρέπει να μιλήσω εγώ με την CYTA; εσυ καλα εκανες και ρωτησες απλα καποιος μαλλον δεν στα ειπε σωστα. 1
Albert_Hofman Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Μίλησα με CYTA σήμερα και μου είπαν οτι πρέπει να πληρώσω 125 ευρώ για να φύγω από αυτούς. Ρώτησα για τις 14 μέρες που έγραψε ο manzana και λένε οτι είναι 2 μέρες από τότε που μου είχε έρθει το SMS(29/6). Εντωμεταξύ, το internet της cyta άθλιο... Απο vdsl 40mbps πήγα στα 16mbps. Το download δεν φτάνει καν τα 16mbps και αν κάνω πολλά downloads μαζί, κολλάει και πρέπει να κάνω restart το router. Επίσης, το τηλέφωνο ακούγεται πολύ χαμηλά. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ
poulinos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 τηλεφωνο Voip.επισης δεν μπορεις να αλλαξεις ρουτερ γιατι χανεις την τηλεφωνια.δοκιμασε να αυξησεις την ενταση απο το τηλεφωνο αν γινεται αλλιως ισως γινεται να το κανει η Cyta μεσα απο τον ρουτερ.για τα υπολοιπα δεν ξερω τι να σου πω ειλικρινα. 1
Albert_Hofman Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Εχω φάει ολη τη μέρα στα τηλέφωνα.... Η CYTA μου λέει οτι δεν μπορούν γιατι έχει ήδη ενεργοποιηθεί η γραμμή. Η Forthnet μου λέει οτι έχω δικαίωμα χρήσης του 14ήμερου υπαναχώρησης για τις αιτήσεις εξ'αποστάσεως. Ψάχνω να το βρώ γραπτώς στο site της EETT για να τους το δείξω αλλα δεν έχω βρεί κάτι. Βρήκα το παρακάτω σε αυτό το site αλλα δεν μπορώ να τους πώ οτι το λέει το ταδε άσχετο site: Σε περίπτωση κατάρτισης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από απόσταση ο συνδρομητής έχει αναιτιολόγητο δικαίωμα υπαναχώρησης και, συνεπώς, ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Αν έχει ήδη ενεργοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου − δέκτη, τότε ο πάροχος − δέκτης ενημερώνει τον πάροχο − δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη, κατόπιν σχετικής δήλωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά, η επαναφορά αυτή γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο − δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέκτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκχωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής αναλαμβάνεται από τον πάροχο − δέκτη.
manzana Δημοσ. 8 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2015 Το δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη που προβλέπεται στον παραπάνω νόμο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ακόμη και αν η εν λόγω ενεργοποίηση λάβει χώρα πριν την πάροδο της ανωτέρω νόμιμης προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημερολογιακές ημέρες). Ο Πελάτης σε αυτή την περίπτωση ρητά συμφωνεί στην εκτέλεση της σύμβασης (δηλαδή στην ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από την Εταιρεία) πριν την πάροδο του ως άνω χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δικαιούται να υπαναχωρήσει κατά τα οριζόμενα στον Ν. 2251/1994 και αναγνωρίζει ότι θα απωλέσει το δικαίωμά της υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Εταιρεία Συνεχιζεις να στηριζεσαι στα λεγομενα της Forthnet,παρολο που απο την αρχη σε ενημερωσαν λαθος για ολη την διαδικασια, ενω θα επρεπε να ζητησεις υπαναχωρηση απο την ανανεωση του συμβολαιου που εκανες μαζι τους, οσο ακομα δεν εχει ξεκινησει το νεο σου συμβολαιο (διαφορετικα θα πληρωσεις τελη προωρης αποσυνδεσης στην forthnet) Οσο για το ιντερνετ και την τηλεφωνια μιλα με το τεχνικο της Cyta στο 13811
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα