Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, επειδή έχουν σπάσει τα νεύρα μου τόσες ώρες στα τηλέφωνα και θα βρίσω καμία κοπελίτσα στο τηλεφωνικό κέντρο που δεν φταίει σε τίποτα, είπα να ρωτήσω εδώ μήπως έχετε καμία συμβουλή.

Ας πάρουμε τα πράγματα από  την αρχή:

Είχα Forthnet 3play πακέτο.

Στις 24/6 έκανα αίτηση για να πάω CYTA.

Στις 25/6 με καλούν από το τμήμα εξυπηρέτησης Forthnet και μου λένε οτι μου κάνουν προσφορά το 3play πακέτο με λιγότερα κανάλια και σε αρκετά χαμηλότερη τιμή για να μείνω στην εταιρία.Σε ερώτηση μου αν χρειάζεται να γίνει κάποια άλλη ενεργεία απο την μεριά μου ή αν θα χρεωθώ κάτι επιπλέον η απάντηση ήταν όχι και το δέχτηκα(Την ίδια μέρα έστειλα σε ενα mail που έδωσαν, το αίτημα για την ακύρωση φορητότητας).

Στις 26/6 μου έρχονται 2 ενημερωτικά SMS(απο Nova και Forthnet) και με ενημερώνουν οτι η μεταβολή της υπηρεσίας μου έχει πραγματοποιηθεί.

Στις 29/6 μου έρχεται ενημερωτικό SMS από CYTA και με ενημερώνει οτι η υπηρεσία μου αναμένεται να ενεργοποιηθεί έως τις 3/7.

Στίς 30/6 στέλνω mail εκεί που είχα κάνει την ακύρωση φορητότητας για να τους ρωτήσω τι συμβαίνει και είμαι ενεργοποιημένος και στις 2 υπηρεσίες(Δεν πήρα καμία απάντηση).

Σήμερα 3/7 ξυπνάω το πρωί και δεν έχω internet & τηλέφωνο(η Nova λειτουργεί και φαίνεται να έχει γυρίσει στο νέο πακέτο).

Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης Forthnet και απο το εμπορικό τμήμα με ενημερώνουν οτι βλέπουν την σύνδεση μου ενεργή στην Forthnet. Στην συνέχεια με συνδέουν με το τεχνικό τμήμα και μου λένε οτι τελικά η γραμμή μου έχει μεταφερθεί στην CYTA και με ξανασυνδέουν στο εμπορικό. Εκεί λοιπόν μου λένε οτι αν παραμείνω στην CYTA θα πρέπει να τους πληρώσω ένα ποσό(νομίζω τέλος ενεργοποίησης) γιατί λέει συμφώνησα με την προσφορά ενώ αν θέλω να γυρίσω στην Forthnet, θα πρέπει να πληρώσω την CYTA το τέλος ενεργοποίησης(επειδή σπάω το συμβόλαιο).

Με λίγα λόγια, με καλέσανε να μου κάνουν προσφορά για να παραμείνω στην Forthnet, την δέχτηκα και τώρα πρέπει να πληρώνω και τους 2. Ποτέ δεν με ενημερώσανε οτι θα κάνουν μπαλάκι την γραμμή μου(από forthnet-cyta και από cyta -forthnet),ούτε οτι θα βρεθώ μπλεγμένος με τις  2 εταιρίες και θα πρέπει να τις πληρώσω και τις 2 επειδή δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους.

Σας παρακαλώ πείτε μου τι μπορώ να κάνω; Δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω τα λάθη άλλων(ειδικά αυτή την εποχή). Που μπορώ να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου; 

 

Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά είμαι πολύ εκνευρισμένος. Αν υπάρχει κάτι που δεν είναι κατανοητό, ρωτήστε με.

Δημοσ.

τα μπερδεψες τα πραγματα. ειχαμε κανει παρομοιο λαθος με hol και οτε και ενα μηνα δεν ειχαμε τηλ. και ειχαμε δωσει ενα ποσο και στους 2 στο τελος...

Δημοσ.

Κανονικα οταν αποδεχτηκες την προσφορα της forthnet επρεπε να μιλησεις με cyta για να ακυρωσεις την αιτηση και οχι να στηριχτεις στα λεγομενα της forthnet για διαδικασια που αφορα αλλη εταιρεια.

Η cyta για να ακυρωσει την αιτηση σου επρεπε να λαβει ενυπογραφο αιτημα σου μεσω φαξ που θα εστελνες στο τμημα ακυρωσεων της εταιρειας. Αφου πλεον ενεργοποιηθηκες στην Cyta αν επιστρεψεις forthnet θα πληρωσεις τελη προωρης αποσυνδεσης, διοτι εχει ξεκινησει το συμβολαιο μαζι τους.

Στην forthnet ομως εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης για την προσφορα που δεχτηκες για 14 μερες απο την αποδοχη της, οποτε μιλα μαζι τους γι αυτο.Αν το αρνηθουν και επιμεινουν να σε χρεωσουν κατι, παρολο που εισαι μεσα στο 14ημερο μιλας κατευθειαν με ΕΕΤΤ μεσω καταγγελιας.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι όταν στέλνετε αιτήσεις για ακύρωση να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση. Διαβάζω καθημερινά για ανθρώπους που τους ενεργοποίησαν ενώ είχαν ακυρώσει. Κ μετά μπλέκουν. Εγώ πιστεύω ότι γίνεται κακή συνεννόηση. Δέχεστε την αντιπρόταση κ μετά στέλνετε μια αίτηση ακύρωσης κ περιμένετε να δείτε τι θα γίνει. Λίγη περισσότερη προσοχή σε αυτά τα θέματα. Φιλικά πάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά εγώ ρώτησα αν χρειάζεται κάτι άλλο από την μεριά μου και μου είπαν όχι. Που να φανταστώ οτι θα μπω σε τέτοιες περιπέτειες;

 

@manzana

Αυτού που λες για ΕΕΤΤ ισχύει; Υπάρχει κάπου γραπτώς για να τους δείξω;

Δημοσ.

Σε περίπτωση που η Σύμβαση ή η ανανέωσή της σύμβασης συνάπτεται εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος,κατά τα ειδικώς οριζόμενα στον Ν. 2251/1994 (όπως εκάστοτε ισχύει), ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από αυτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτή της υπαναχώρησης ο Υπαναχωρών υποχρεούται να επιστρέψει στην Εταιρεία ό,τι παρέλαβε σε καλή κατάσταση κατάλληλα προς χρήση ενώ δύναται να επιβαρυνθεί με τα εν γένει διαχειριστικά κόστη και κόστη έναντι τρίτων όπως αυτά ορίζονται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Το δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη που προβλέπεται στον παραπάνω νόμο δεν ισχύει μετά την ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ακόμη και αν η εν λόγω ενεργοποίηση λάβει χώρα πριν την πάροδο της ανωτέρω νόμιμης προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημερολογιακές ημέρες). Ο Πελάτης σε αυτή την περίπτωση ρητά συμφωνεί στην εκτέλεση της σύμβασης (δηλαδή στην ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από την Εταιρεία) πριν την πάροδο του ως άνω χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δικαιούται να υπαναχωρήσει κατά τα οριζόμενα στον Ν. 2251/1994 και αναγνωρίζει ότι θα απωλέσει το δικαίωμά της υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Εταιρεία.

 

 

Συγκεκριμένα στην forthnet-nova:

 

http://www.nova.gr/gr/oroi-hrisis/  κοίτα το 10γ

 

 

και σχετικά με ό,τι αφορά φορητότητα και ακυρώσεις αιτήσεων (αυτό που έπρεπε να κάνεις με την Cyta δηλαδή):

 

http://www.foritotita.gr/?page_id=95   στο 13

 

 

Μίλα άμεσα με Forthnet πάντως.

  • Like 1
Δημοσ.

εχεις καποιες μερες που μπορεις να ακυρωσεις την αιτηση στην cyta.αν αργησεις τοτε  η cyta σε ενεργοποιει κανονικα τραβαει και την φορητοτητα και μενεις ξεκρεμαστος.την ακυρωση την κανεις εσυ οσο ξερω και οχι η forthnet για λογαριασμο σου.και η cyta και η καθε cyta αλλο που δεν θελει να σε παρει πελατη της.εχω δει σε αλλο παροχο που ο πελατης θυματε τελευταια στιγμη να κανει αιτηση ακυρωσης για να μην παει στον νεο Provider αλλα τελικα επειδη αργησε το αιτημα να μην γινεται δεκτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω γράψει και στο 1ο post.

Όταν μου ζήτησαν να παραμείνω, τους ρώτησα αν πρέπει να κάνω κάποια ενεργεία από την μεριά μου και αν θα πληρώσω κάτι παραπάνω πλην του συμφωνημένου ποσού. Όταν μου απάντησαν όχι, δέχτηκα την προσφορά.

Την αίτηση ακύρωσης φορητότητας μου ζήτησαν να την στείλω σε αυτούς, οι οποίοι μάλλον άργησαν να την στείλουν στην CYTA.

Φταίει η Forthnet ή φταίει η CYTA; Όποιος και να φταίει αυτός σίγουρα δεν είμαι εγώ που καλούμαι να πληρώσω την "ασυνεννοησία"  άλλων.

Επεξ/σία από Albert_Hofman
Δημοσ.

τι να πω ειναι λιγο παραξενο.μαλλον το θεωρησε η cyta εκπροθεσμο το αιτημα ποιος ξερει>?μιλα και με cyta να δεις τι θα σου πουν.

Δημοσ.

Εντωμεταξύ στο e-bill με έχουν χρεώσει κανονικά για τον επόμενο μήνα και το ποσό είναι μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε συμφωνήσει...

Πήρα πάλι την Forthnet πριν απο λίγο και μου είπαν οτι ο λόγος που έγινε όλο αυτό, είναι γιατί ενδιάμεσος είναι ο ΟΤΕ και το εμπορικό τμήμα τους δεν ενημέρωσε το ανάλογο τμήμα της Forthnet οτι η γραμμή μου μεταφέρθηκε στην CYTA.

Στο τέλος μου είπαν οτι άνοιξαν κλήση στο "τμήμα υπαναχώρησης" για να με καλέσουν από Δευτέρα και να μου λύσουν όλες τις απορίες(οι ίδιοι δεν γνώριζαν πολλά πράγματα για αυτές τις διαδικασίες).

 

Δημοσ.

Pouline το αιτημα για ακυρωση αιτησης το υποβαλλει ο πελατης προς την εταιρεια που εχει κανει αιτηση ενεργοποιησης και οχι ο παροχος δοτης προς τον παροχο δεκτη. Ο κατοχος της γραμμης αποφασιζει τι κανει με την γραμμη του/αριθμο και αυτος ενημερωνει τους εμπλεκομενους.

Γι'αυτο ειπα παραπανω οτι επρεπε να μιλησει με cyta και να μην αρκεστει στα λεγομενα της forthnet για διαδικασια που αφορα αλλη εταιρεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...