Προς το περιεχόμενο

Λαδια...


dimitrisOP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντα μονος μου τα αλλαζω + το καλητερο ειναι δεν χρειαζεται να το σηκωνω με γρυλους ,υπαρχει μπολικος χωρος απο κατω :P

τελικα πηρα  motul 8100 5lt 55€

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παντα μονος μου τα αλλαζω + το καλητερο ειναι δεν χρειαζεται να το σηκωνω με γρυλους ,υπαρχει μπολικος χωρος απο κατω :P

τελικα πηρα  motul 8100 5lt 55€

Απο τις καλυτερες επιλογες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα μονος μου τα αλλαζω + το καλητερο ειναι δεν χρειαζεται να το σηκωνω με γρυλους ,υπαρχει μπολικος χωρος απο κατω :P

τελικα πηρα  motul 8100 5lt 55€

αυτα πηρες? http://www.car-e.gr/lipantika-chimika/motul.html?p=2γιατι τα εχει στα 45ε!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα που μιλουσα με ενα γνωστο απο το εξουσιοδοτημενο service της mitsubishi ακομα και σε αυτοκινητα που εβαζαν Α3/Α5/Β3 τωρα τους βαζουν C3! με την "ιδεα" οτι καλυπτουν τα παλαιοτερα API και οτι ειναι καλητερα σαν ποιοτητα λαδιων!

Επεξ/σία από dimitrisOP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζετε τον τύπο που προτείνει ο κατασκευαστής για τη χώρα που μένετε, τα αλλάζετε σε λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που προτείνει κι έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Τώρα πάλι αν βγάλει πρόβλημα λόγω λίπανσης, δε φταίει το λάδι άλλα μάλλον ο τρόπος οδήγησης ή/και ο κατασκευαστής. Έχω δει v8 mercedes 4x4 να καίει κύλινδρο δύο φορές, χωρίς λόγο σε προσεκτικό και τέντα οδηγό. Γερμανική ποιότητα κατασκευής. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>

Βάζετε τον τύπο που προτείνει ο κατασκευαστής για τη χώρα που μένετε, τα αλλάζετε σε λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που προτείνει κι έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Τώρα πάλι αν βγάλει πρόβλημα λόγω λίπανσης, δε φταίει το λάδι άλλα μάλλον ο τρόπος οδήγησης ή/και ο κατασκευαστής. Έχω δει v8 mercedes 4x4 να καίει κύλινδρο δύο φορές, χωρίς λόγο σε προσεκτικό και τέντα οδηγό. Γερμανική ποιότητα κατασκευής. <br />

<br />

Καιει κυλινδρο;</p>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Έχω δει v8 mercedes 4x4 να καίει κύλινδρο δύο φορές, χωρίς λόγο σε προσεκτικό και τέντα οδηγό. Γερμανική ποιότητα κατασκευής. :rolleyes:

Μηπως δεν εβαζαν καθολου λαδι μεσα? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα. Σε τυπικό έλεγχο που έκανα διαπίστωσα οτι για πρώτη φορά πρέπει να συμπληρώσω λάδια καθώς η στάθμη είχε πέσει κάτω από το επιτρεπτό όριο. Ετσι λοιπόν πήγα να αγοράσω 1L λαδι 5-40 για να συμπληρώσω. 
 
Επειδή δεν βρήκα σε λίτρο αυτά που βάζω (motul 8100 x-cess 5w-40) αγόρασα τα castrol edge με το ίδιο ιξώδες και με προδιαγραφές για Renault. Απο τη βιασύνη μου δεν πρόσεξα οτι το λαδι (φωτο) γράφει πανω "turbo diesel", που λογικά απευθύνεται σε πετρελαιοκινητήρες.
 
Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε βενζινοκινητήρα για συμπλήρωμα ή καλύτερα να παω αυριο να το αλλάξω;
 
 
Σημείωση: Το αμάξι ειναι μαρκας Renault Twingo 2 του 2009, με 76.000 χλμ και δεν ξεπερνάει τα 1.500χλμ τον χρόνο. 
 
16498.jpg 26986.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πιστευεις αυτό; τοτε γιατι ο κατασκευαστης λεει 4.3 και οχι 4 λ για να διευκολύνει τους παντες...; μην κανετε τετοια πραγματα για 7-8€ το χρόνο (και αν). Οσο πρεπει να μπει τόσο πρεπει να βαλει!

 

 

Στους δεικτες λαδιου υπαρχει min και max.Eαν το λαδι εινα αναμεσα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Μαλιστα, πιο επικινδυνο  και επιζημιο για το μοτερ ειναι να ξεπερασεις το max, παρα το Min.Ακομα και κατω απο το Min(για του σιδεροφαγους και Ταλιμπαν) ξεχασιαριδες οδηγους, η τρομπα τραβαει λαδι, καρατσεκαρισμενο για πολλα χιλιομετρα. Σε ΤΟΥΟΤΑ τουλαχιστον.Και στην τελικη θα αναψει λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου.Αναμεσα απο το min-max, ειναι περιπου 1 λιτρο λαδι και η χωρητικοτητα λαδιου που αναφερουν οι κατασκευαστες αφορα μεχρι το max.

O λογος του Min-max ειναι καθαρα πρακτικος, γιατι η ποσοσοτητα λαδιου ειναι αδυνατον να ειναι σταθερη λογω τις καταναλωσης.Ετσι, θα επρεπε η να υπαρχει δοχειο για αυτοματη πληρωση λαδιου, η καθε 100 χιλιομετρα που θα σταματας για κατουρημα, να κοιτας λαδια μηπως λοιπουν 50ml.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Σε τυπικό έλεγχο που έκανα διαπίστωσα οτι για πρώτη φορά πρέπει να συμπληρώσω λάδια καθώς η στάθμη είχε πέσει κάτω από το επιτρεπτό όριο. Ετσι λοιπόν πήγα να αγοράσω 1L λαδι 5-40 για να συμπληρώσω. 

 

Επειδή δεν βρήκα σε λίτρο αυτά που βάζω (motul 8100 x-cess 5w-40) αγόρασα τα castrol edge με το ίδιο ιξώδες και με προδιαγραφές για Renault. Απο τη βιασύνη μου δεν πρόσεξα οτι το λαδι (φωτο) γράφει πανω "turbo diesel", που λογικά απευθύνεται σε πετρελαιοκινητήρες.

 

Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε βενζινοκινητήρα για συμπλήρωμα ή καλύτερα να παω αυριο να το αλλάξω;

 

 

Σημείωση: Το αμάξι ειναι μαρκας Renault Twingo 2 του 2009, με 76.000 χλμ και δεν ξεπερνάει τα 1.500χλμ τον χρόνο. 

 

16498.jpg 26986.jpg

 

Δες αυτό:

 

Ποτέ δεν «ανακατεύουμε» διαφορετικά λιπαντικά

Ο συνδυασμός δύο διαφορετικών λαδιών δε συνίσταται. «Ανακατεύοντας» δύο διαφορετικά λιπαντικά, αναμειγνύονται στην ουσία διαφορετικές φόρμουλες, διαφορετικά πρόσθετα. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση της απόδοσης του λιπαντικού και η μεταβολή του ιξώδους με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η λειτουργία του κινητήρα.

 

http://www.autogreeknews.gr/lipantika/826-ladia-autokinitwn-ti-prepei-na-gnwrizete

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το λαμπάκι πίεσης λαδιού συχνά δεν σε σώζει... Μπορεί σε στροφές να ξεμένει τελείως από λάδι. Τότε λογικά θα ανάβει αλλά το μοτέρ μπορεί να χαθεί σε δευτερόλεπτα...

 

'Οταν κανείς συμπληρώνει λάδι, το πιο βασικό είναι το νέο λάδι να καλύπτει τις προδιαγραφές. Αλλιώς θα πρέπει το συντομότερο να γίνει κανονική αλλαγή με λάδι των προδιαγραφών.

Λάδια είναι οκ να αναμιγνύονται αλλά καλό είναι να μην το επιδιώκει κανείς. Μάλιστα σε κάθε αλλαγή ένα 20-30% από το παλαιό λάδι μένει μέσα. Για αυτό καλό είναι να μην αλλάζει κανείς συνέχεια λάδια.

 

Αυτά τα δοκιμάζω το ένα και το άλλο για να βρω το καλύτερο για το μοτέρ μου, γενικά ΔΕΝ είναι ό,τι καλύτερο για το μοτέρ. Καταλήγει να έχει έναν αχταρμά από διαφορετικά λάδια μέσα.

 

Βρείτε κάτι που να καλύπτει τις προδιαγραφές, αλλάξτε το με το κατάλληλο φίλτρο στα χρονικά διαστήματα που λέει, και δεν θα έχει πρόβλημα. Στην Ευρώπη αυτό κάνουν (και Πορτογαλία, Ισπανία, νότια Γαλλία και Ιταλία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το λαμπάκι πίεσης λαδιού συχνά δεν σε σώζει... Μπορεί σε στροφές να ξεμένει τελείως από λάδι. Τότε λογικά θα ανάβει αλλά το μοτέρ μπορεί να χαθεί σε δευτερόλεπτα...

 

 

Συμφωνο.Αλλα μεχρι και το min ειναι ασφαλες το μοτερ.Εχει βαλει δικλειδα ασφαλειας ο κατασκευαστης, οτι ακομα και στο min  η τρομπα θα τραβαει λαδι.Εγω φροντιζω το λαδι να ειναι αναμεσα στην μεση του δεικτη και λιγο κατω απο το max.

Σημερα που μιλουσα με ενα γνωστο απο το εξουσιοδοτημενο service της mitsubishi ακομα και σε αυτοκινητα που εβαζαν Α3/Α5/Β3 τωρα τους βαζουν C3! με την "ιδεα" οτι καλυπτουν τα παλαιοτερα API και οτι ειναι καλητερα σαν ποιοτητα λαδιων!

Η προδιαγραφη C ειναι τα λεγομενα Low Saps λαδια, για DPF και καινουργια συστηματα καταλυτων.Αυτα τα λαδια εχουν λιγοτερη θεϊκή τέφρα , φώσφορο, θείο.Αυτα ομως ειναι και αντιτριβικα και λιπαντικα προσθετα, που τα χρειαζονται οι παλαιοι κινητηρες.Προσοχη λοιπον  συνισταται νη μην μπαινει σε παλια μοτερ, που δεν εχουν φτιαχτει για αυτη την προδιαγραφη.Δηλαδη στον δικο μου, που ειναι κινητηρας του 97 δεν τον ρισκαρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...