Προς το περιεχόμενο

Λαδια...


dimitrisOP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αυτοκινητο το δουλευω σχετικα ηρεμα , εκτος καμια φορα λογο κοντων σχεσεων να γκαζωσω λιγο παραπανω

Ενας φιλος σημερα μου ειπε να δοκιμασω τα Eko Megatron Synthetic 5W-40  τα εχει δοκιμασει κανενας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα. εγώ χρησιμοποιώ τα motul x-clean με τα οποία έχω μείνει απολύτως ικανοποιημένος . υπάρχουν και τα x-cess αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει. επίσης πολύ καλή εταιρεία είναι η amsoil με την οποία έμεινα εξίσου ικανοποιημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι λάθος μυθοπλασίες σχετικά με τα λάδια σε 1 ποστ! Τα λάδια δεν είναι τόσο οι πρώτες ύλες αλλά η επεξεργασία και κυρίως η έρευνα, τα τεστ πίσω από αυτά. Έτσι τα νέα Mobil 1 για παράδειγμα χρησιμοποιούν φτηνότερες πρώτες ύλες αλλά είναι καλύτερα λάδια. Το χρώμα των λαδιών δε λέει τίποτα για την κατάστασή τους. Είναι δουλειά των λαδιών να λειτουργούν σαν απορρυπαντικά και να μαυρίζουν για να είναι καθαρό το μοτέρ. Άλλωστε υπάρχουν λάδια όπως το καινούργιο 0W-20 της Toyota που από καινούργιο είναι μαύρο. Τέλος, τα μοτέρ με τα σύγχρονα συστήματα ψύξης δεν επηρρεάζονται από την εξωτερική θερμοκρασία. Το λάδι σε στάνταρ θερμοκρασία θα λειτουργεί άπαξ και ζεσταθεί, είτε με 0C έξω είτε με 40C.

 

Όσον αφορά τον αρχικό poster βρες κάτι που να έχει ACEA A3/B3 ή A3/B4. Το API μπορεί να είναι SL ή καλύτερα τα νεότερα SM και SN (το νεότερο) που είναι συμβατά προς τα πίσω.

<p>ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ και πιο κοροιδια λαδι απο το castrol ποσο μαλλον το edge δεν υπαρχει.Για αυτο και ειναι και φθηνο κιολας για αυτα που υποτιθεται λεει οτι εχει.<br />
Καταρχην δεν ειναι 100% συνθετικο αλλα γραφει fullβsynthetic και καλα.ειναι λαδι 3 κατηγοριας οταν τα 100% συνθετικα ειναι 4. Για εμενα μονο motul 8100 η 300v .Οσον αφορα τα μαυρα λαδια εαν εστω και μια φορα τα αφησεις μπολικα χιλιομετρα μετα παντα μαυρα θα βγαινουν δεν πας να τα αλλαζεις και στα 1000...<br />
Καθαρο λαδι βγαζεις εαν τα αλλαζεις μεχρι τα 7-7500 χιλιαδες</p>
<p>Αλλαγη απο 5-30 σε 5-40 μονο καλο μπορει να κανει στο μοτερ.ειδικα με θερμοκρασιες που εχουμε τωρα το καλοκαιρι το 5-30 γινεται νερακι</p>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια λεω να παρω αυτα https://www.skroutz.gr/s/6140563/Motul-8100-X-clean-5W40-5L.html?from=drop

η https://www.skroutz.gr/s/6138423/Castrol-Magnatec-5W-40-C3-4L.html

θελω 5λτ ,το μοτερ μαζι με φιλτρο θελει 4,5λιτρα

Δεν θελω αγωνιστικα κτλπ

Επεξ/σία από dimitrisOP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Castrol που παραθέτεις είναι ACEA C3 ενώ εσύ θες ACEA A3/B3 ή A3/B4 που είναι το Motul.

To Μotul φαίνεται πως σε καλύπτει, το Castrol όχι.

 

Εdit και το Motul φαίνεται πως είναι C3 αν βλέπω καλά.

 

Γενικά οι A3/B3/B4 είναι κοντινές προδιαγραφές με την C3, και υπάρχουν λιπαντικά που καλύπτουν και τις 2. Πρέπει όμως να βρεις λιπαντικό που να γράφει ACEA A3/B3 ή ACEA A3/B4.

 

Τί αυτοκίνητο είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Castrol EDGE 5W-40 με A3/B4 και SN/CF που είναι νεότερη και υπερκαλύπτει την SL/CF

Τελικά σύμφωνα με αυτό σε καλύπτει και το 8100 X-clean 5W-40 της Motul που παραθέτεις πιο πάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο εννοεις? http://www.onparts.gr/lipantika/lipantika-ana-katigoria/5w40/castrol-edge-5w-40-titanium-fst-4lt.html

Το θεμα ειναι οτι χρειαζομαι 4,3λτ ( θα αλλαξω και φιλτρο)

μπορω να προσθεσω αλλα 300 γραμμαρια απο ενα αλλο 5w-40 που εχω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά αυτά είναι C3. Θες την "έκδοση" A3/B4 δες εδώ http://www.castrol.com/el_gr/greece/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range.html.

 

Απλά βάλε 4λ. Θα είσαι λίγο κάτω από το max αλλά δεν είναι καθόλου πρόβλημα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελεγα να μην αλλαξω ιξωδες παντα 5w-40 εβαζα εκτος και αν δεν υπαρχει καποιο προβλημα

 

βασικα αυτα θα παρω https://www.motul.com/gr/el/products/oils-lubricants/8100-x-cess-5w40 

Α3/Α4 SN/CF

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά βάλε 4λ. Θα είσαι λίγο κάτω από το max αλλά δεν είναι καθόλου πρόβλημα αυτό.

 

το πιστευεις αυτό; τοτε γιατι ο κατασκευαστης λεει 4.3 και οχι 4 λ για να διευκολύνει τους παντες...; μην κανετε τετοια πραγματα για 7-8€ το χρόνο (και αν). Οσο πρεπει να μπει τόσο πρεπει να βαλει!

 

και καλυτερα όχι απο άλλο λάδι (άλλη μαρκα κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα παρω 4 + 1 και το υπολοιπο για την επομενη αλλαγη σε κανα 6μηνο

 

ακριβως αυτό κανω και εγω που παιρνει 4.250... λαδι ειναι στο κατω κατω... το ενα επιπλέον μπουκαλακι θα σου βγαλει τον αέρα 2-3 αλλαγες ακομα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στο car-e για αλλαγη λαδιων.Εχει καλες τιμες στα λαδια και τα φιλτρα.. και δεν χρεωνουν εργασια για τα λαδια-φ.λαδιου.

http://www.car-e.gr/

 

Επισης πολυ χαμηλες τιμες στα λαδια εχει και το first στα Πατησια αλλα ειναι μονο για αγορες..

http://first.skroutzstore.gr/c.Lipantika.237007.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στο car-e για αλλαγη λαδιων.Εχει καλες τιμες στα λαδια και τα φιλτρα.. και δεν χρεωνουν εργασια για τα λαδια-φ.λαδιου.

http://www.car-e.gr/

 

το εχω και εγω υποψη αυτό! Δεν ηξερα ωστόσο οτι δε χρεώνουν εργασία. Καλη περίπτωση!! Ευχαριστούμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...