Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλησπέρα στο forum, 
έχω ένα τσιπάκι με not πύλες μέσα του. Συγκεκριμένα το cd4069ube. Το αγόρασα προκειμένου να δω πως δουλεύουν. Έμαθα (μιας και είμαι φοιτητής πληροφορική και είχαμε μάθημα ψηφιακής σχεδίασης) πως ο αντιστροφέας-πύλη NOT μετατρέπει το 0 σε 1 και αντίστροφα. Όμως πως θα το εφαρμόσω αυτό στο τσιπάκι? Τι πρέπει να παρατηρήσω  ή να μετρήσω?

Δημοσ.

το βιβλιαρακι στο τσιπακι τα λεει πολυ καλα.
καταρχας θες ενα breadboard. καπου τελως παντων να το συνδεσεις.
μετα θελει τροφοδοσια και γείωση. συνηθως ειναι τα γωνιακα πινακια, αλλα κοιτα το datasheet.
μετά απλά βάζεις σε μια είσοδο τάση και η έξοδος της πύλης θα σου την δώσει αντεστραμένη.

εδω τα λεει πολυ καλα http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/26885/TI/CD4069UBE.html
πιν 14 ταση, πιν 7 γειωση, περιττα πιν εισοδος αρτια εξοδος

Αν θες να μετράς, πάρε ελα πολύμετρο.
Παρε και καμια αντιστασουλα αν θες και ledaki να παιξεις, εχουν φαση. πάντα πριν το led ομως αντισταση, αλλιως θα εχεις θεμα.

post-311220-0-15645400-1435616525_thumb.png

• Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

μια ερώτηση, την αντίσταση θα την βάλω για να μειωθεί το ρεύμα (Ι) που θα διαπερνά το led?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι, θα μειωθει το ρευμα.
Σε αντίθετη περίπτωση και πάλι θα λειτουργούσε προσωρινά αλλά θα αύξανε θερμοκρασία με εντυπωσιακο ρυθμο και εν τέλη θα καιγότανε η φωτοδίοδος σου.

Υ.Γ. πες και κανενα ευχαριστω, τοση γνωση σου δινουμε στο πιατο.

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Με συγχωρείς, σε ευχαριστώ για το χρόνο και τις οδηγίες σου

Επισης 3 μεχρι 18 εχει προτεινόμενη ταση. Προσοχη με ταση και γειωση γτ μπορει να καει ,αν δεν υπάρχει γειωση

ευχαριστώ για το χρόνο σου.

Δημοσ.