Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tasvar είπε

Η ερώτηση ήταν αν σε βάθος χρόνου χρειάζομαι κάτι καλύτερο ή όχι. 

Το DisplayPort χρησιμοποιεί πακετοποιημένα δεδομένα, παρόμοια με το USB και το ethernet, για την αποστολή δεδομένων βίντεο και ήχου. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους τύπους καλωδίων για βίντεο, δεν αποκτάει κάποιος "καλύτερη" εικόνα ή άλλες βελτιώσεις με ένα πιο ακριβό καλώδιο, αλλά ένα καλώδιο κακής ποιότητας θα μπορούσε να οδηγήσει σε σφάλματα δεδομένων βίντεο ή ήχου και μπορεί να είναι λιγότερο αξιόπιστο μακροπρόθεσμα.

Τα καλώδια που διατίθενται από τον εκάστοτε κατασκευαστή γενικά είναι καλής ποιότητας και επαρκούν για την απρόσκοπτη μετάδοση δεδομένων βίντεο και ήχου.

Με εξαίρεση μια φορά που αντικατέστησα DP καλώδιο λόγω ζημιάς, προσωπικά δεν έχω αλλάξει ποτέ καλώδιο κάποιου κατασκευαστή, αφού ποτέ δεν παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.

Περίπτωση που ίσως χρειάζεται κάποιος να αλλάξει καλώδιο με ένα καλύτερης ποιότητας, είναι όταν θέλουμε να συνδέσουμε συσκευή που βρίσκεται σε πολύ μεγάλη απόσταση, εάν και αυτό δεν είναι απαραίτητο, εφόσον τα συνηθισμένα «passive» DisplayPort καλώδια μπορούν να έχουν μήκος έως και 15 μέτρα και να μεταφέρουν δεδομένα χωρίς κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
  • Απαντ. 11,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μπορείτε να μου προτείνετε οθόνη 1440p με σύνδεση dp κατάλληλη για Radeon σε χρήση σχεδιαστικών προγραμμάτων, αλλά και gaming; Κάτι value for money...

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Occultist είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μπορείτε να μου προτείνετε οθόνη 1440p με σύνδεση dp κατάλληλη για Radeon σε χρήση σχεδιαστικών προγραμμάτων, αλλά και gaming; Κάτι value for money...

Εάν μιλάς για σχεδιαστικά προγράμματα τύπου CAD τότε οι απαιτήσεις σου από μια οθόνη έχουν σχέση με ευκρίνεια και διαστάσεις κυρίως. Για Gaming αλλάζουν τα πράγματα.

Το value for money θέλεις να ορίσεις το budget και το μέγεθος αρχικά.

Δεν θα πρότεινα VA panels διότι σε CAD περιβάλλον δουλεύεις κατά βάση σε full black background με συνεχες scrolling κατι στο οποίο τα VA panels δεν ανταποκρίνονται πολύ καλά και κουραζουν.  Επίσης οι κακές γωνίες θέασης δυσκολεύουν τους συνεργάτες σου όταν θέλεις να δουλέψεις μαζί τους ή να δείξεις πράγματα σε αυτούς. Ξεκάθαρα το IPS θεωρώ ότι είναι μονόδρομος.

Δημοσ.
On 31/12/2023 at 16:30, SeNNinhA said:

Εάν μιλάς για σχεδιαστικά προγράμματα τύπου CAD τότε οι απαιτήσεις σου από μια οθόνη έχουν σχέση με ευκρίνεια και διαστάσεις κυρίως. Για Gaming αλλάζουν τα πράγματα.

Το value for money θέλεις να ορίσεις το budget και το μέγεθος αρχικά.

Δεν θα πρότεινα VA panels διότι σε CAD περιβάλλον δουλεύεις κατά βάση σε full black background με συνεχες scrolling κατι στο οποίο τα VA panels δεν ανταποκρίνονται πολύ καλά και κουραζουν.  Επίσης οι κακές γωνίες θέασης δυσκολεύουν τους συνεργάτες σου όταν θέλεις να δουλέψεις μαζί τους ή να δείξεις πράγματα σε αυτούς. Ξεκάθαρα το IPS θεωρώ ότι είναι μονόδρομος.

Δουλεύω κατά βάση CAD σε λευκό background. Budget γύρω στα 200 €.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

,Ξέρει κανείς τις διαφορές ανάμεσα σε 

32UN500-W και 32UN500P-W?

P stand for pivot,its the stand.

I think the "-P" models have height adjustments? I have a 34UM68-P and mine has tilt and height adjustments, whereas the 34UM68 didn'.

 

Φίλε Νίκο από τι βρήκα στο reddit. Μάλλον διαφέρουν στην βάση. Η μια είναι ρυθμιζόμενη η άλλη όχι

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα πρόταση φθηνή για 27αρα οθόνη για προσεχώς gaming pc παιδιου.

Ευχαριστώ πολύ

Αν πρέπει να αναφέρω κάτι άλλο μου λέτε

Είμαστε σε αναζήτηση

 

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Τα φώτα σας όσοι έχετε εμπειρία. Πήρα από amazon uk μια οθόνη Dell G2724D. Με το που την έβαλα να δουλέψει παρατήρησα μια οριζόντια γραμμή με το που άναψε (όπως στην παρακάτω φώτο) κ έφαγα την πρώτη ξενέρα. Μετά είχε και κάποια κόκκινα πιξελ ενώ η οθόνη δεν είχε συνδεθεί σε pc ακόμα οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα gpu ή windows.
 

Spoiler

20240108_210635.jpg.08b28e18c78f157a0264e4e78310573d.jpg20240108_223054.jpg.bd4cbcec4dbb37e8da2f275ff0282a1a.jpg20240108_210614.jpg.e5e6def151ae9285a1e3a8858e64ff53.jpg20240108_210911.jpg.28811a3be0e7cabe2e59008f1cebfcf4.jpg20240108_211403.jpg.6eb14d293586a122a291b1bf49047e5f.jpg20240108_211345.jpg.dce8ae7955c312eb9ea8f2a64d948b2d.jpg

Λέω "ε εγγύηση αμαζον" και οτι θα την κάνω επιστροφή. Όμως στο πεδίο επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος λέει πως πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα κ πως θα μου δώσουν μέχρι 8 λίρες για τα μεταφορικά, κάτι που δεν συμφέρει μιας κ για να το στείλω θα πληρώσω πολύ περισσότερα. Στο support της amazon που μίλησα μου πρότειναν να μου δώσουν ένα refund 30 λίρες κ να το πάω να μου το φτιάξουν τοπικά....

Ερώτηση για όσους ξέρουν: η εγγύηση της Dell το καλύπτει στην Ελλάδα αν έχει αγοραστεί από Αγγλία; 
Επειδή μένω Πάτρα, πως λειτουργεί η φάση με την εγγύηση αν το καλύπτει; Έρχεται κούριερ κ το παίρνει, στην επισκευάζουν κ στην φέρνουν μετά σπίτι δωρεάν;

Δημοσ.
Στις 8/1/2024 στις 9:43 ΜΜ, dinosz750 είπε

Καλησπέρα σε όλους! Τα φώτα σας όσοι έχετε εμπειρία. Πήρα από amazon uk μια οθόνη Dell G2724D. Με το που την έβαλα να δουλέψει παρατήρησα μια οριζόντια γραμμή με το που άναψε (όπως στην παρακάτω φώτο) κ έφαγα την πρώτη ξενέρα. Μετά είχε και κάποια κόκκινα πιξελ ενώ η οθόνη δεν είχε συνδεθεί σε pc ακόμα οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα gpu ή windows.
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

20240108_210635.jpg.08b28e18c78f157a0264e4e78310573d.jpg20240108_223054.jpg.bd4cbcec4dbb37e8da2f275ff0282a1a.jpg20240108_210614.jpg.e5e6def151ae9285a1e3a8858e64ff53.jpg20240108_210911.jpg.28811a3be0e7cabe2e59008f1cebfcf4.jpg20240108_211403.jpg.6eb14d293586a122a291b1bf49047e5f.jpg20240108_211345.jpg.dce8ae7955c312eb9ea8f2a64d948b2d.jpg

Λέω "ε εγγύηση αμαζον" και οτι θα την κάνω επιστροφή. Όμως στο πεδίο επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος λέει πως πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα κ πως θα μου δώσουν μέχρι 8 λίρες για τα μεταφορικά, κάτι που δεν συμφέρει μιας κ για να το στείλω θα πληρώσω πολύ περισσότερα. Στο support της amazon που μίλησα μου πρότειναν να μου δώσουν ένα refund 30 λίρες κ να το πάω να μου το φτιάξουν τοπικά....

Ερώτηση για όσους ξέρουν: η εγγύηση της Dell το καλύπτει στην Ελλάδα αν έχει αγοραστεί από Αγγλία; 
Επειδή μένω Πάτρα, πως λειτουργεί η φάση με την εγγύηση αν το καλύπτει; Έρχεται κούριερ κ το παίρνει, στην επισκευάζουν κ στην φέρνουν μετά σπίτι δωρεάν;

Εγω δεν βλεπω τιποτε τετοιο στους ορους της Amazon. Για defective προιοντα που πουληθηκαν απο αυτη (sold or fulfilled) σου στελνει prepaid ticket και ολα τα μεταφορικα ειναι δικα της για την επιστροφη, επισκευη και αντικατασταση.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω δεν βλεπω τιποτε τετοιο στους ορους της Amazon. Για defective προιοντα που πουληθηκαν απο αυτη (sold or fulfilled) σου στελνει prepaid ticket και ολα τα μεταφορικα ειναι δικα της για την επιστροφη, επισκευη και αντικατασταση.

Ναι αλλά μήπως δεν ισχύει για τα amazon που είναι εκτός ευρωπαϊκής ένωσης επειδή παίζει κ τελωνείο?

Αυτό το μνμ βγάζει συγκεκριμένα που λέει ότι θα πληρώσω εγω κ θα μου δώσουν μέχρι 8.09 πισω

 

Screenshot_20240110_231842_Amazon Shopping.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, dinosz750 είπε

Ναι αλλά μήπως δεν ισχύει για τα amazon που είναι εκτός ευρωπαϊκής ένωσης επειδή παίζει κ τελωνείο?

Αυτό το μνμ βγάζει συγκεκριμένα που λέει ότι θα πληρώσω εγω κ θα μου δώσουν μέχρι 8.09 πισω

 

Screenshot_20240110_231842_Amazon Shopping.jpg

Εγω σε κάθε τέτοια περίπτωση που το αυτοματοποιημενο σύστημα δεν με βοηθά μιλάω κατευθείαν μαζί τους μέσω chat.

Δεν είναι ότι με εξυπηρετούν πάντα άμεσα. Πολλές φορές θέλει να επιμείνεις και να μην δεχθείς με τίποτε αυτά που σου προτείνουν. Με επιμονή και φυσικά στοιχεία και γνώση της νομοθεσίας και των δεσμεύσεων τους το καταφέρνεις.

Σρην περίπτωση σου πρέπει να πας στην σελίδα της πολιτικής τους για εγγυήσεις και επιστροφές προϊόντων εντός εγγύησης. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο εκεί. Το τι λέει το σύστημα την ώρα που πας να επιστρέψεις το προϊόν δεν είναι ποτέ πάνω από την εγγραφή πολιτική που δηλώνεται στον πελάτη πριν την πωληση. Οπότε ωφειλουν να συμορφωθουν κατ αρχάς με τους δικούς τους κανόνες.

Το θέμα εξωτερικού εφόσον δέχθηκαν την πώληση προς το εξωτερικό ωφειλουν να τηρήσουν και τις υποχρεώσεις τους προς τον εκάστοτε πελάτη. Εκτός κι αν το αγόρασες UK και το έφερες ο ίδιος ή άλλος για εσένα εδώ. Αυτό αλλάζει τα πράγματα.

Το θέμα τελωνείου λύνεται. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που δηλώνεται ότι ένα αντικείμενο πήγε και επέστρεψε από επισκευή και άρα δεν αποτελεί νέα εισαγωγή. Πρέπει να το δεις με το τελωνείο. Νομίζω ότι υπάρχει κάποια φόρμα που συμπληρώνεται από εσένα εδώ.

Απο την άλλη υπάρχει και η εγγύηση του κατασκευαστή. Συνήθως είναι τουλάχιστον Πανευρωπαϊκή. Πανευρωπαϊκή δεν σημαίνει Ε.Ε. Σημαίνει γεωγραφικά Ευρώπη. Θεωρώ ότι πρέπει να απευθυνθείς πρώτα στην τοπικη αντιπροσωπεία αφού ενημερωθείς και πάλι για την επίσημη κάλυψη πριν να πας εκεί ώστε να μην σου πουλήσουν ιστορίες που δεν ισχύουν.

Πάντα μα πάντα ενημερώνεστε για τις επίσημες πολιτικές πριν να αρχίσετε να παλεύετε για το δίκιο σας. Είναι πάντα ισχυρότατο χαρτί. Μην επαφιεστε στο τι σας λέει ο κάθε υπάλληλος ή το κάθε αυτοματοποιημενο σύστημα.

Στην δική σου περίπτωση αυτό που αναμένω να σου προτείνουν και να δεχθείς από το Amazon είναι να προχωρησεις σύμφωνα με την διαδικασία και μετά να τους στείλεις το παραστατικό με το κόστος της αποστολής και να σου πιστωσουν εκ των υστέρων τα χρήματα. Μπορεί να σου προτείνουν και δώρο επιταγή μεγαλύτερου ποσού ή μπορείς να επιμείνεις για πλήρη επιστροφή. Το πρωτο θα είναι πιο εύκολο σίγουρα. Μάθε το κόστος αποστολής ώστε να αποτελέσει μέρος της συζήτησης. Θα βοηθήσει.

Το στέλνεις με ΕΛΤΑ δέμα με full tracking. Bγαζεις πήρες σετ φώτο κατά το πακετάρισμα (βίντεο επίσης θα ήταν καλό) ώστε να έχεις αποδείξεις για το σωστό πακετάρισμα.

Γενικα με τις οθόνες υπερβολική προσοχή και Video στο unboxing κάθε φορά διότι είναι πλειστες οι περιπτώσεις που έρχονται κομμάτια ελαττωματικά είτε από τον προμηθευτη είτε από την αποθήκη είτε για κάποιο λόγο ταλαιπωρηθηκαν στην μεταφορά. Οπότε βίντεο μεχρι να την ανοίξετε και να κάνετε το πρωτο full test γιατί είναι επίσης πολλές οι περιπτώσεις που σου λένε ότι η οθόνη ήταν εντάξει και την κοπανήσες εσυ αφού την άνοιξες.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω σε κάθε τέτοια περίπτωση που το αυτοματοποιημενο σύστημα δεν με βοηθά μιλάω κατευθείαν μαζί τους μέσω chat.

Δεν είναι ότι με εξυπηρετούν πάντα άμεσα. Πολλές φορές θέλει να επιμείνεις και να μην δεχθείς με τίποτε αυτά που σου προτείνουν. Με επιμονή και φυσικά στοιχεία και γνώση της νομοθεσίας και των δεσμεύσεων τους το καταφέρνεις.

Σρην περίπτωση σου πρέπει να πας στην σελίδα της πολιτικής τους για εγγυήσεις και επιστροφές προϊόντων εντός εγγύησης. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο εκεί. Το τι λέει το σύστημα την ώρα που πας να επιστρέψεις το προϊόν δεν είναι ποτέ πάνω από την εγγραφή πολιτική που δηλώνεται στον πελάτη πριν την πωληση. Οπότε ωφειλουν να συμορφωθουν κατ αρχάς με τους δικούς τους κανόνες.

Το θέμα εξωτερικού εφόσον δέχθηκαν την πώληση προς το εξωτερικό ωφειλουν να τηρήσουν και τις υποχρεώσεις τους προς τον εκάστοτε πελάτη. Εκτός κι αν το αγόρασες UK και το έφερες ο ίδιος ή άλλος για εσένα εδώ. Αυτό αλλάζει τα πράγματα.

Το θέμα τελωνείου λύνεται. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που δηλώνεται ότι ένα αντικείμενο πήγε και επέστρεψε από επισκευή και άρα δεν αποτελεί νέα εισαγωγή. Πρέπει να το δεις με το τελωνείο. Νομίζω ότι υπάρχει κάποια φόρμα που συμπληρώνεται από εσένα εδώ.

Απο την άλλη υπάρχει και η εγγύηση του κατασκευαστή. Συνήθως είναι τουλάχιστον Πανευρωπαϊκή. Πανευρωπαϊκή δεν σημαίνει Ε.Ε. Σημαίνει γεωγραφικά Ευρώπη. Θεωρώ ότι πρέπει να απευθυνθείς πρώτα στην τοπικη αντιπροσωπεία αφού ενημερωθείς και πάλι για την επίσημη κάλυψη πριν να πας εκεί ώστε να μην σου πουλήσουν ιστορίες που δεν ισχύουν.

Πάντα μα πάντα ενημερώνεστε για τις επίσημες πολιτικές πριν να αρχίσετε να παλεύετε για το δίκιο σας. Είναι πάντα ισχυρότατο χαρτί. Μην επαφιεστε στο τι σας λέει ο κάθε υπάλληλος ή το κάθε αυτοματοποιημενο σύστημα.

Στην δική σου περίπτωση αυτό που αναμένω να σου προτείνουν και να δεχθείς από το Amazon είναι να προχωρησεις σύμφωνα με την διαδικασία και μετά να τους στείλεις το παραστατικό με το κόστος της αποστολής και να σου πιστωσουν εκ των υστέρων τα χρήματα. Μπορεί να σου προτείνουν και δώρο επιταγή μεγαλύτερου ποσού ή μπορείς να επιμείνεις για πλήρη επιστροφή. Το πρωτο θα είναι πιο εύκολο σίγουρα. Μάθε το κόστος αποστολής ώστε να αποτελέσει μέρος της συζήτησης. Θα βοηθήσει.

Το στέλνεις με ΕΛΤΑ δέμα με full tracking. Bγαζεις πήρες σετ φώτο κατά το πακετάρισμα (βίντεο επίσης θα ήταν καλό) ώστε να έχεις αποδείξεις για το σωστό πακετάρισμα.

Γενικα με τις οθόνες υπερβολική προσοχή και Video στο unboxing κάθε φορά διότι είναι πλειστες οι περιπτώσεις που έρχονται κομμάτια ελαττωματικά είτε από τον προμηθευτη είτε από την αποθήκη είτε για κάποιο λόγο ταλαιπωρηθηκαν στην μεταφορά. Οπότε βίντεο μεχρι να την ανοίξετε και να κάνετε το πρωτο full test γιατί είναι επίσης πολλές οι περιπτώσεις που σου λένε ότι η οθόνη ήταν εντάξει και την κοπανήσες εσυ αφού την άνοιξες.

Φοβερή ανάλυση και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου κ τις γνώσεις σου!
Μίλησα χτες πρωι με την Dell κ ο υπάλληλος μου είπε πως επειδή είναι απο Αγγλία η αγορά δεν μπορούν να μου δώσουν καινουργια αλλά ανα-συσκευασμένη η οποία ίσως είναι κ καινούργια ίσως είναι ανακατασκευασμένη κ μπλα μπλα. Μου είπε θα μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο να ενημερωθεί καλύτερα για το τι μπορεί να γίνει αλλά το λιγότερο που θα γίνει είναι ότι θα φτιαχτεί (στο site τους το ελληνικό δείχνει ενεργή 3ετής εγγύηση ούτως ή αλλως οπότε δεν νομίζω να μπορούν να αρνηθούν έστω την επισκευή).
Επειδή όμως δεν μου άρεσε η ιδέα να έχω πληρώσει κάτι καινούργιο και να λάβω στο τέλος κάτι μεταχειρισμένο, χτες βράδυ είπα να δοκιμάσω να μιλήσω με amazon πάλι ώστε να μου δώσουν έστω το partial refund που είχαν πει αρχικά αν και το ποσό δεν ήταν κάτι τρελό, 30 ή 40 λίρες, και τελικά βγήκα κερδισμένος μετά από 45 λεπτά back and forth. Αρχικά ο υπάλληλος μου λεγε στείλτο πίσω με δικά σου έξοδα χωρίς να κάνει σαφές το τι λεφτά θα μου καλύψουν, όλο το ποσό ή μόνο 8.09 λίρες που έλεγε το αυτοματοποιημένο. Του εξηγώ πως δεν μπορώ να το στείλω έτσι χωρίς να μου εγγυηθεί η Αμαζον πως θα μου επιστρέψει όλο το ποσό που θα πληρώσω μιας και δεν ευθύνομαι εγώ που έχει πρόβλημα η οθόνη. Πάλι απάνταγε με ασάφεια. Επειδή το δέμα ήρθε με γενική ταχυδρομική, κοίταξα πόσο κοστίζει να στείλεις 8 κιλά δέμα στην Αγγλία κ έλεγε 150+ ευρώ. Του το στέλνω σε screenshot, το ελέγχει κ αυτός στο site της Γενικής κ μου απαντάει το παρακάτω και μου φτιάχνει την ημέρα: Έλεγξα το κόστος της επιστροφής τελικά και θα σας κάνουμε επιστροφή όλου του ποσού ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να μας στείλετε την οθόνη πίσω!!! Προφανώς υπολόγισαν ότι θα κοστίσει λιγότερο απλά να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να μην πληρώσουν την επιστροφή.

Απ' την στιγμή που πήρα τα χρήματα μου πίσω τέλος καλό όλα καλά! Αν και η Dell μου φτιάξει την οθόνη ακόμα καλύτερα αν κ εμένα με ένοιαζε είτε να πάρω τα χρήματα μου είτε να πάρω νέα οθόνη! Δεν ζήταγα κάτι παραπάνω.
Και πάλι σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, μου άνοιξες τα μάτια και πιστεύω και άλλων που θα βρουν αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dinosz750 είπε

Φοβερή ανάλυση και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου κ τις γνώσεις σου!
Μίλησα χτες πρωι με την Dell κ ο υπάλληλος μου είπε πως επειδή είναι απο Αγγλία η αγορά δεν μπορούν να μου δώσουν καινουργια αλλά ανα-συσκευασμένη η οποία ίσως είναι κ καινούργια ίσως είναι ανακατασκευασμένη κ μπλα μπλα. Μου είπε θα μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο να ενημερωθεί καλύτερα για το τι μπορεί να γίνει αλλά το λιγότερο που θα γίνει είναι ότι θα φτιαχτεί (στο site τους το ελληνικό δείχνει ενεργή 3ετής εγγύηση ούτως ή αλλως οπότε δεν νομίζω να μπορούν να αρνηθούν έστω την επισκευή).
Επειδή όμως δεν μου άρεσε η ιδέα να έχω πληρώσει κάτι καινούργιο και να λάβω στο τέλος κάτι μεταχειρισμένο, χτες βράδυ είπα να δοκιμάσω να μιλήσω με amazon πάλι ώστε να μου δώσουν έστω το partial refund που είχαν πει αρχικά αν και το ποσό δεν ήταν κάτι τρελό, 30 ή 40 λίρες, και τελικά βγήκα κερδισμένος μετά από 45 λεπτά back and forth. Αρχικά ο υπάλληλος μου λεγε στείλτο πίσω με δικά σου έξοδα χωρίς να κάνει σαφές το τι λεφτά θα μου καλύψουν, όλο το ποσό ή μόνο 8.09 λίρες που έλεγε το αυτοματοποιημένο. Του εξηγώ πως δεν μπορώ να το στείλω έτσι χωρίς να μου εγγυηθεί η Αμαζον πως θα μου επιστρέψει όλο το ποσό που θα πληρώσω μιας και δεν ευθύνομαι εγώ που έχει πρόβλημα η οθόνη. Πάλι απάνταγε με ασάφεια. Επειδή το δέμα ήρθε με γενική ταχυδρομική, κοίταξα πόσο κοστίζει να στείλεις 8 κιλά δέμα στην Αγγλία κ έλεγε 150+ ευρώ. Του το στέλνω σε screenshot, το ελέγχει κ αυτός στο site της Γενικής κ μου απαντάει το παρακάτω και μου φτιάχνει την ημέρα: Έλεγξα το κόστος της επιστροφής τελικά και θα σας κάνουμε επιστροφή όλου του ποσού ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να μας στείλετε την οθόνη πίσω!!! Προφανώς υπολόγισαν ότι θα κοστίσει λιγότερο απλά να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να μην πληρώσουν την επιστροφή.

Απ' την στιγμή που πήρα τα χρήματα μου πίσω τέλος καλό όλα καλά! Αν και η Dell μου φτιάξει την οθόνη ακόμα καλύτερα αν κ εμένα με ένοιαζε είτε να πάρω τα χρήματα μου είτε να πάρω νέα οθόνη! Δεν ζήταγα κάτι παραπάνω.
Και πάλι σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, μου άνοιξες τα μάτια και πιστεύω και άλλων που θα βρουν αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον.

Όπως είπα πάντα μα πάντα μέσω chat είναι η πιο άμεση και σωστη λύση διότι μιλάς άμεσα με εκπρόσωπο, μπορείς να πιέσεις χωρίς να χάνεις χρόνο περιμένοντας τυποποιημένα emails και στο τέλος εάν δεν βρίσκεις άκρη ζητάς να μιλήσεις με ανώτερο προϊστάμενο. Συνήθως μιλάνε αυτοί παίρνουν έγκριση και βρίσκουν τελικά λύση. Έχει το περιθώριο το Amazon να εξετάζει case by case και να είναι πιο large. Σε κάθε περίπτωση εμείς ζητάμε απλά τα νόμιμα δικαιώματα μας. Τίποτε παραπάνω και τίποτε λιγότερο οπότε απλά θέλει λίγη παραπάνω προσπάθεια δυστυχώς. Όπως είδες θέλει όμως να είσαι πλήρως ενημερωμένος και προετοιμασμενος.

Επίσης η συνομιλίες του chat είναι δεσμευτικές και αποτελούν τεκμηρια οπότε πάντα πριν να κλείσετε να τις σώζετε (είτε αυτόματα στο email σας είτε να ζητάτε να σας αποσταλούν ή να σας πουν την διαδικασία για αποθήκευση). Εγώ επιπλέον ζητάω από τον υπάλληλο να μου στείλει επιβεβαιωτικο email της νέας συμφωνίας στο email μου πριν αν κλείσω.

Απο την άλλη οι αγορές από UK είναι δίκοπο μαχαίρι. Εκεί οι εγγυήσεις κατασκευαστή είναι 1 έτος. Οπότε παίζει ερώτημα η εγγυηση που σου δίνουν εάν είναι η Πανευρωπαϊκή ή η Αγγλική. Εάν είναι η Πανευρωπαϊκή όπως φαίνεται στο σύστημα σου τότε ωφειλουν να την καλύψουν πλήρως και όχι να λένε μπούρδες.

Το πολύ πολύ να σου πουν ότι πρέπει να τους την αφήσεις, να την στείλουν αυτοί στον UK αντιπρόσωπο, αυτός να στείλει άλλη καινούργια οθόνη αντικατάστασης και μόλις την παραλάβουν να σου την δώσουν. Είναι τυπική διαδικασία που κοστίζει σε χρόνο χωρίς όμως να χάνεις τα πλήρη δικαιώματα σου ως καταναλωτής. Τα οποία είναι ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ: Υπαναχωρηση από την σύμβαση, μείωση του τιμήματος, αντικατάσταση με ίδιο ή ανωτέρων χαρακτηριστικών προϊόν (εάν το ίδιο δεν είναι πια διαθέσιμο). Δεν υπάρχει πουθενά αντικατάσταση με refurbish στην νομοθεσία (αν και στα ψιλα γράμματα στους όρους τους το λένε). Σε αυτή την περιπτωση πατάς όχι στην εγγύηση του κατασκευαστή αλλά στην νόμιμη εγγύηση του πωλητή. 2 έτη για EU (στην πράξη 6 +18 μήνες), 1 έτος για UK.

Εάν σου πούνε για αντικατάσταση με refurbish τότε κανονικά ζητάς μείωση του τιμήματος αλλά πήρες ήδη πλήρες Refund από το Amazon.

Οποτε εγώ θα έλεγα ένα refurnish θα ήταν καλή επιλογή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε αντικατάσταση ή επισκευή συσκευής ο χρόνος εγγύησης μετράει από την αρχή είτε για την συσκευή αντικατάστασης είτε για τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Οπότε ένα πας σε refurbish να ζητήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ ότι η συσκευή καλύπτεται πλήρως με νέα εγγύηση και όχι μόνο με την εγγύηση του refurbish που συνήθως είναι 6 μήνες.

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...