Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφήσαμε επίτηδες να περάσει μία εβδομάδα από το φινάλε της E3 2015 πριν περάσουμε στον απολογισμό της.

Αφήσαμε επίτηδες να περάσει μία εβδομάδα από το φινάλε της E3 2015 πριν περάσουμε στον απολογισμό της. Βλέπετε, για να γίνει μια όσο το δυνατόν σωστή προσέγγιση, πρέπει πρώτα να έχουν καταλαγιάσει ο ενθουσιασμός και οι εντυπώσεις και στη φετινή E3 είχαμε πολλά κι απ’ τα δύο: η Sony με τη… νεκρανάσταση των franchises της, η Microsoft με το backward compatibility του Xbox One, η ανυπαρξία της Nintendo, ο χαμός με το VR και το AR, η μόδα των figure games, ο ορυμαγδός των remakes. Δεν μπορείτε να πείτε: πολλές συγκινήσεις, πολλές διφορούμενες απόψεις…

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Δύο γάμοι…

 

Η E3 ήταν πάντα μια μάχη εντυπώσεων. Οι συνεντεύξεις Τύπου ειδικά είναι η επιτομή του “λάδι, λάδι και τηγανίτες τίποτα” καθώς Sony και Microsoft εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία “σφάζονται” για το ποια από τις δύο θα τραβήξει επάνω της τα φώτα της δημοσιότητας περισσότερο από την άλλη. Τα περασμένα χρόνια έχουμε δει press conferences να στήνονται βάσει των όσων ανακοίνωσε ο ανταγωνισμός μερικές ώρες πριν, οπότε τα φετινά δεν μας έκαναν και ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση. Από τη μία η Microsoft με το “καρέ του άσου” σε ό,τι αφορά τις αποκλειστικότητες του Xbox (Halo 5: Guardians, Gears of War 4, Rise of the Tomb Raider, Forza 6), ένα συναρμολογούμενο –αλλά πανάκριβο- χειριστήριο και την υπηρεσία backward compatibility για το Xbox One που έκλεψε καρδιές. Από την άλλη η Sony με το remake του Final Fantasy VII, το πρότζεκτ του Shenmue III στο Kickstarter, το ξεχασμένο The Last Guardian και φυσικά το απόλυτο blockbuster, Uncharted 4.

 

Υπάρχει στ’ αλήθεια νικητής; Αν πιάσει κανείς τον “παλμό” του διαδικτύου (βλ. άρθρα, κείμενα, φόρουμ), θα δει πως οι περισσότεροι μιλούν για τη Microsoft: μπορεί η εκδήλωση της Sony να είχε τις καλές της στιγμές, εκείνες που το “wow factor” χτύπησε ταβάνι, ωστόσο η Microsoft ήταν εκείνη που προσέγγιση περισσότερο τη μάζα, το mainstream κοινό και εν τέλει προσέφερε και μια υπηρεσία που δίνει πραγματικά “added value” στην κονσόλα της –άσχετα αν θα έπρεπε να υπήρχε απ’ το λανσάρισμά της, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Στη Sony υποστηρίζουν πως η E3 2015 τους άνηκε, πλην όμως εστιάζουν στα niche κοινά των Final Fantasy, των Shenmue και της Team Ico: αμφιβάλλω αν η πλειοψηφία των παικτών γνωρίζει ένα παιχνίδι που βγήκε το 1997, μια σειρά που ο τελευταίος της τίτλος δεν πούλησε ούτε εκατομμύριο το 2001 και ένα στούντιο που τα μοναδικά δείγματα γραφής του είναι το Ico και το Shadow of the Colossus.

 

Sony – Microsoft λοιπόν, συμπληρώσατε διπλό και προχωράμε.

 

…και μια κηδεία

 

Η Nintendo, η τρίτη –άλλοτε- μεγάλη του χώρου, αποτέλεσε την απογοήτευση της φετινής E3. Όχι ότι περιμέναμε κάτι εντυπωσιακό από πλευράς της, ωστόσο η γενικότερη παρουσία της έδειξε πως η Ninty πήγε στο Λος Άντζελες απλά και μόνο για να βγάλει την υποχρέωση. Με εξαίρεση ένα Star Fox Zero και ένα –τραβηγμένο απ’ τα μαλλιά- Super Mario Maker, δεν έδειξε απολύτως τίποτα, δεν μίλησε για τίποτα και ουσιαστικά ήταν σαν να μην υπήρχε στην έκθεση σε βαθμό τέτοιο που θα ήταν απείρως πιο “τίμιο” αν δεν συμμετείχε καν σε αυτή παρά οργάνωνε ειδικά για φέτος π.χ. ένα δικό της event στα πρότυπα της BlizzCon (Blizzard) ή της QuakeCon (ZeniMax – id Software). Αφού ούτως ή άλλως κι αυτά τα λίγα που έκανε στην E3 αποτελούσαν καθαρά “fan service”, χίλιες φορές να τα “σέρβιρε” και με το σωστό κόνσεπτ.

 

Η Nintendo είναι φως-φανάρι πως κάτι ετοιμάζει –δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς. Το Wii U δεν της απέφερε ποτέ τα προσδοκώμενα (ακόμα κι οι ίδιοι οι Γιαπωνέζοι το ‘χουν πάρει απόφαση να το “φροντίσουν” αξιοπρεπώς μέχρι να “σβήσει”…) και ο χρόνος μετρά αντίστροφα γι’ αυτό: το NX ετοιμάζεται κάπου στο Κιότο και λογικά στην επόμενη E3 θα πρέπει να κάνει την εμφάνισή του –αφ’ ενός η εταιρεία δεν έχει άλλα χρονικά περιθώρια, αφ’ ετέρου η ίδια η αγορά τη χρειάζεται ισχυρή. Μέχρι τότε για τη Nintendo θα υπάρχουν ευτυχώς τα Amiibo, χάρη στα οποία θα συνεχίσει να μπαίνει –το όποιο- ζεστό χρήμα στα ταμεία της.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Οι φιγούρες είναι οι νέες κιθάρες

 

Θυμάστε που έναν καιρό είχαμε “πήξει” στα rhythm games, αυτά που μας έδιναν εναλλακτικές κιθάρες, ντραμς, αρμόνια και μικρόφωνα για να γίνουμε pop/rock stars (του καναπέ); Ε, με τη μόδα αυτή να έχει σβήσει, το casual/family gaming βρήκε το επόμενο trend του: τα λεγόμενα figure games. Πρόκειται γι’ αυτά τα παιχνίδια που συνοδεύονται από φιγούρες: τοποθετώντας τες επάνω σε έναν ειδικό συνοδευτικό δίσκο, οι χαρακτήρες που απεικονίζουν “περνούν” στο παιχνίδι, συνδυάζοντας έτσι το ψηφιακό με το πραγματικό. Τα παιχνιδάκια αυτά είναι μαζί μας εδώ και μερικά χρόνια, ωστόσο η μόδα τους τώρα είναι που φτάνει στο απόγειό της: Disney, Activision και Nintendo “σφάζονται” σε μία αγορά που εσάς μπορεί να μη σας φαίνεται, αλλά έχει πολύ ψωμί. Και όταν λέμε “πολύ”, εννοούμε ΠΟΛΥ.

 

Στην E3 2015 παρουσιάστηκαν οι νέες εκδόσεις των franchises των τριών εταιρειών: το Skylanders Superchargers εισάγει πλέον και οχήματα, επιτρέποντας και συνδυασμούς με φιγούρες, προσφέροντας περισσότερες επιλογές αλλά και φιγούρες για να συλλέξει κανείς. Το Disney Infinity 3.0 κάνει άνοιγμα στους φαν του Star Wars με φιγούρες και παιχνίδια εμπνευσμένα από το σύμπαν και τις ταινίες. Όσο για τη Nintendo, δεν χρειάζεται να κάνει κάτι παραπάνω, εκτός του να συνεχίσει να λανσάρει Amiibo με θέμα τους χαρακτήρες των first-party τίτλων της: Mario, Donkey Kong, Zelda, Pokemon, Star Fox, Kirby και το μέτρημα έχει χαθεί. Η λογική λέει πως τα figure games δεν έχουν πάνω από δύο χρόνια ζωής ακόμα –τουλάχιστον με τις πωλήσεις και την κερδοφορία του σήμερα- όμως αυτό ουδόλως απασχολεί κοινό και εταιρείες που συνεχίζουν να αγοράζουν και να λανσάρουν προϊόντα σαν να μην υπάρχει αύριο. Εξ’ άλλου σε δύο χρόνια, ποιος ζει, ποιος πεθαίνει…

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Sequels & νέες IP

 

Σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια, στο Λος Άντζελες “πήξαμε” στο sequel! Ξεχασμένα franchises, ετήσιες σειρές, εμπορικές επιτυχίες, μεγάλα IP, όλα τα είδαμε στο εκθεσιακό του κέντρο! Οι εταιρείες επέλεξαν να πατήσουν σε ήδη γνωστά brand names, ελαχιστοποιώντας το ρίσκο και τα έξοδα μάρκετινγκ που έχει ένα καινούριο franchise: τα μόνα τέτοια που ξεχώρισαν άλλωστε ήταν το Battleborn της 2K, το For Honor της Ubisoft και τα αποκλειστικά για το Xbox One, Sea of Thieves και ReCore.

 

Κατά τα άλλα εντυπωσιακές κυκλοφορίες και θρυλικές επιστροφές αλλά σε σειρές που ήδη γνωρίζουμε. Αν πρέπει να ξεχωρίσουμε κάποια, θα πάμε για τα Uncharted 4, Halo 5, Fallout 4, Rise of the Tomb Raider, Mirror’s Edge Catalyst, Hitman, Forza 6, DOOM, Mass Effect: Andromeda, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Just Cause 3 και Metal Gear Solid 4. Στη λίστα και το remake του Final Fantasy VII και το Mad Max που στηρίζεται σε μία ήδη γνωστή IP.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

VR: αυτός ο μεγάλος άγνωστος

 

Αυτό που μαγνήτισε το ενδιαφέρον όμως στη φετινή E3 δεν ήταν άλλο από το VR. Κατ’ αρχάς είδαμε VR και AR: virtual reality και augmented reality. Το πρώτο είναι οι εμπειρίες που είναι σε θέση να μας προσφέρει το Oculus Rift, το δεύτερο είναι το κόνσεπτ του HoloLens που παρουσίασε η Microsoft στη συνέντευξη Τύπου της. Ενδιαφέρον ως gimmick, σίγουρα, όμως αν κάτι συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες να επιτύχει εμπορικά, είναι μάλλον το VR, κι αυτό με αρκετές ενστάσεις.

 

Σύμφωνοι, η εμπειρία του VR είναι απ’ αυτές που δεν περιγράφεται με λόγια, εικόνες ή βίντεο. Είναι κάτι που ο καθένας θα πρέπει να ζήσει έστω μία φορά για να είναι σε θέση να αντιληφθεί τα πάντα γύρω απ’ αυτό. Από εκεί και πέρα όμως, το μεν –άφαντο στην E3- Morpheus θα παίζει στο PS4, το δε Rift θα streamάρει μέσω PC περιεχόμενο από το Xbox One. Η Sony σαν να φοβήθηκε να παρουσιάσει ανοιχτά το Morpheus: είχε μια χρυσή ευκαιρία να οριοθετήσει εκείνη την αρχή της εποχής του VR και δεν το έκανε, κάτι που προδίδει φόβο, δισταγμό. Συνυπολογίζοντας και την “πατέντα” που πρέπει να κάνει κανείς για να συνδέσει Rift και Xbox One, οι νέες κονσόλες είναι ήδη ξεπερασμένες! Ξεκάθαρα πλέον δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν άνετα το VR και πολύ φοβούμαστε πως “την έχουν πατήσει” ακριβώς όπως οι προκάτοχοί τους δεν κατάφεραν να υποστηρίξουν λόγω έλλειψης ισχύος το motion gaming (βλ. Kinect και Move). Όταν η βιομηχανία έβγαλε συστήματα ικανά να κάνουν κάτι τέτοιο (Xbox One, PS4), τότε η μόδα είχε ήδη πεθάνει…

 

Εν πάση περιπτώσει, στη φετινή E3 είχαμε την πρώτη μας γνωριμία με το VR και αυτό ισχύει για τους επισκέπτες της έκθεσης: όσοι την παρακολουθούσαν από το σπίτι, έμειναν στο tech demo του HoloLens, την απλή αναφορά της Sony στο Morpheus και τις ανταποκρίσεις από το booth της Oculus. Στην επόμενη ωστόσο λογικά θα είναι έτοιμο να δοκιμάσει και εμπορικά την τύχη του, οπότε θα έχουμε και περισσότερα να περιμένουμε. Συνυπολογίζοντας δε και το νέο σύστημα που θα πρέπει να παρουσιάσει η Nintendo, η E3 2016 θα έχει πολύ, μα πάρα πολύ ενδιαφέρον…

Δημοσ.

και του χρονου με υγεια. εμενα με αρεσε που συνεδεσα το λαπτοπακι στην tv και παρακολουθησα real time τις παρουσιασεις αλλα και μερικες συνεντευξεις. το καταχαρηκα και μου λειεπει ηδη.

τωρα αναγκαζομαι και βλεπω τον μπογδανο και εχω βαρεσει μπιελα!

  • Like 1
Δημοσ.

ωραία ανάλυση, αν δεν είχε δει κάποιος κάτι τα αναλύσατε όλα, μπράβο! άντε και του χρόνου πιο ωραία πράγματα, τελικά δε λέω να μεγαλώσω, να δω πότε θα σταματήσω τα games! haha

Δημοσ.

Κριμα που το wii u ειναι η καλυτερη κονσολα μεχρι σημερα με τα περισσοτερα exclusive και τρολλαρει ο συντακτης για κηδεια.
Ειναι γνωστο εξαλλου πως η nintendo σνομπαρει την Ε3 κατι χρονια τωρα.
Αλλα το ps4 ηταν καλυτερο ναι ποτε; Απο του χρονου και βλεπουμε...

Δημοσ.

Θέλω να σχολιάσω το παρακάτω κείμενο: 

 

 

Στη Sony υποστηρίζουν πως η E3 2015 τους άνηκε, πλην όμως εστιάζουν στα niche κοινά των Final Fantasy, των Shenmue και της Team Ico: αμφιβάλλω αν η πλειοψηφία των παικτών γνωρίζει ένα παιχνίδι που βγήκε το 1997, μια σειρά που ο τελευταίος της τίτλος δεν πούλησε ούτε εκατομμύριο το 2001 και ένα στούντιο που τα μοναδικά δείγματα γραφής του είναι το Ico και το Shadow of the Colossus.

 

 

Καταρχήν οταν μιλαμε για πολυαναμενομενους τίτλους, εννοουμε τους τιτλους που έχουν χρόνια να παρουσιάσουν ένα sequel οποτε και απευθύνονται σε αυτούς που μεγαλώσανε με το προηγούμενο μέρος της σειράς. Έτσι και το Shen Mue, δεν απευθυνεται στο 15χρονο με το PS4 σπίτι του, αλλά στον 30άρη που ανυπομονεί 14 χρόνια να πλακωσει στο ξύλο τον Lan Di. Από αυτην την αποψη λοιπον, το Shen Mue δικαιωματικα κερδιζει τις εντυπωσεις και μην ξεχναμε πως το σημαντικοτερο ποσοστο των gamer που στηριζει την βιομηχανια ειναι 25 - 35 χρονων οποτε οι περισσοτεροι απο αυτους ξερουν καλά τι εστι Shen Mue.

Όσο για τις πωλησεις του Shen Mue II, το ιδιο μπορει να ειπωθει και για τιτλους οπως Kula World, Exhumed / Powerslave, Timesplitters, Alundra, Ecco The Dolphin: Defender of the Future που ηταν διαμαντια στην κατηγορια τους αλλα κανενα δεν τα πηγε τοσο καλα σε πωλησεις, όλα αυτα ανηκουν σε μια κατηγορια που ονομαζεται "underrated", εξαλλου οταν βγηκε το Shen Mue II το Dreamcast ηταν στα τελευταια του και στο Xbox ηταν πολυ απασχολημενοι παιζοντας Halo, την θεση παντως στα καλυτερα παιχνιδια της χρονιας και ολων των εποχων την κερδισε απο πολλα περιοδικα και site (συν του IGN).

 

Τέλος σχετικα με την team ico θεωρω λογικο οι gamers να περιμενουν το επομενο πρωτοτυπο διαμαντι απο μια εταιρεια που εχει 10 χρονια να δωσει σημεια ζωης. το αν αυτο θα ειναι ανταξιο της αναμονης ειναι αλλο θεμα αλλα συμφωνω με την Sony στο οτι εκλεψε την παρασταση, σαν gamer που δεν ανηκω στην ηλικια των 15 χρονων δηλαδη.

  • Like 3
Δημοσ.

Θέλω να σχολιάσω το παρακάτω κείμενο: 

 

 

 

 

Καταρχήν οταν μιλαμε για πολυαναμενομενους τίτλους, εννοουμε τους τιτλους που έχουν χρόνια να παρουσιάσουν ένα sequel οποτε και απευθύνονται σε αυτούς που μεγαλώσανε με το προηγούμενο μέρος της σειράς. Έτσι και το Shen Mue, δεν απευθυνεται στο 15χρονο με το PS4 σπίτι του, αλλά στον 30άρη που ανυπομονεί 14 χρόνια να πλακωσει στο ξύλο τον Lan Di. Από αυτην την αποψη λοιπον, το Shen Mue δικαιωματικα κερδιζει τις εντυπωσεις και μην ξεχναμε πως το σημαντικοτερο ποσοστο των gamer που στηριζει την βιομηχανια ειναι 25 - 35 χρονων οποτε οι περισσοτεροι απο αυτους ξερουν καλά τι εστι Shen Mue.

Όσο για τις πωλησεις του Shen Mue II, το ιδιο μπορει να ειπωθει και για τιτλους οπως Kula World, Exhumed / Powerslave, Timesplitters, Alundra, Ecco The Dolphin: Defender of the Future που ηταν διαμαντια στην κατηγορια τους αλλα κανενα δεν τα πηγε τοσο καλα σε πωλησεις, όλα αυτα ανηκουν σε μια κατηγορια που ονομαζεται "underrated", εξαλλου οταν βγηκε το Shen Mue II το Dreamcast ηταν στα τελευταια του και στο Xbox ηταν πολυ απασχολημενοι παιζοντας Halo, την θεση παντως στα καλυτερα παιχνιδια της χρονιας και ολων των εποχων την κερδισε απο πολλα περιοδικα και site (συν του IGN).

 

Τέλος σχετικα με την team ico θεωρω λογικο οι gamers να περιμενουν το επομενο πρωτοτυπο διαμαντι απο μια εταιρεια που εχει 10 χρονια να δωσει σημεια ζωης. το αν αυτο θα ειναι ανταξιο της αναμονης ειναι αλλο θεμα αλλα συμφωνω με την Sony στο οτι εκλεψε την παρασταση, σαν gamer που δεν ανηκω στην ηλικια των 15 χρονων δηλαδη.

 

Για εμένα και εσένα που τα ξέρουμε όλα τα παιχνίδια που λες ναι, ισχύουν όλα τα παραπάνω. Το ρεζουμε όμως είναι οι πωλήσεις: εκεί θα "μετρηθεί" το κάθε παιχνίδι και ένα Halo έχει περισσότερες προοπτικές από ένα Shenmue, ένα FFVII και ένα TLG...

 

Θα παίξει και το μάρκετινγκ τον ρόλο του, δε λέω, αλλά αν μη τι άλλο νομιζω το οτι η sony εστίασε σε ένα niche κοινό και όχι στη μάζα, ισχύει πέρα για πέρα.

Δημοσ.

Θέλω να σχολιάσω το παρακάτω κείμενο: 

 

 

 

 

Καταρχήν οταν μιλαμε για πολυαναμενομενους τίτλους, εννοουμε τους τιτλους που έχουν χρόνια να παρουσιάσουν ένα sequel οποτε και απευθύνονται σε αυτούς που μεγαλώσανε με το προηγούμενο μέρος της σειράς. Έτσι και το Shen Mue, δεν απευθυνεται στο 15χρονο με το PS4 σπίτι του, αλλά στον 30άρη που ανυπομονεί 14 χρόνια να πλακωσει στο ξύλο τον Lan Di. Από αυτην την αποψη λοιπον, το Shen Mue δικαιωματικα κερδιζει τις εντυπωσεις και μην ξεχναμε πως το σημαντικοτερο ποσοστο των gamer που στηριζει την βιομηχανια ειναι 25 - 35 χρονων οποτε οι περισσοτεροι απο αυτους ξερουν καλά τι εστι Shen Mue.

Όσο για τις πωλησεις του Shen Mue II, το ιδιο μπορει να ειπωθει και για τιτλους οπως Kula World, Exhumed / Powerslave, Timesplitters, Alundra, Ecco The Dolphin: Defender of the Future που ηταν διαμαντια στην κατηγορια τους αλλα κανενα δεν τα πηγε τοσο καλα σε πωλησεις, όλα αυτα ανηκουν σε μια κατηγορια που ονομαζεται "underrated", εξαλλου οταν βγηκε το Shen Mue II το Dreamcast ηταν στα τελευταια του και στο Xbox ηταν πολυ απασχολημενοι παιζοντας Halo, την θεση παντως στα καλυτερα παιχνιδια της χρονιας και ολων των εποχων την κερδισε απο πολλα περιοδικα και site (συν του IGN).

 

Τέλος σχετικα με την team ico θεωρω λογικο οι gamers να περιμενουν το επομενο πρωτοτυπο διαμαντι απο μια εταιρεια που εχει 10 χρονια να δωσει σημεια ζωης. το αν αυτο θα ειναι ανταξιο της αναμονης ειναι αλλο θεμα αλλα συμφωνω με την Sony στο οτι εκλεψε την παρασταση, σαν gamer που δεν ανηκω στην ηλικια των 15 χρονων δηλαδη.

H απαντηση σου που ειναι; :-(

 

Επισης το οτι δεν πηγαν καλα σε πωλησεις δεν εστι αυτοματα πως δεν τα επαιξε παραπανω κοσμος.

Να σου θυμισω το ποσο ευκολο ηταν να παιξεις αντιγραφα στο dreamcast; ή μηπως το ξεχασες;

Το shenmue βγαινει σε pc και μετα σε ps4 (μονο ψηφιακη μορφη)  και στην πορεια μεχρι να κυκλοφορησει να βγει και σε wii u - xbox one και να εισαι σιγουρος πως θα βγει και σε αυτα.

Χαιρομαι που με διδασκεις ιστορια αλλα προφανως την εχω ζησει απο first person καμερα...

Αλλα ολα αυτα που λες δεν αποτελουν απαντηση στα λεγομενα μου αλλα offtopic ή καλυτερα trollαρισμα μιας και πας τη συζητηση σε αλλα μονοπατια. :-(

 

 

Δημοσ.

Μαλιστα....@Darksector, ο xaerialtwistx δεν αναφερθηκε καν σε σενα και εσυ χωθηκες εκει με το Wii σου.

Οπως και να εχει η Microsoft και η ΕΑ ανακοινωσαν ισως τα πιο εμπορικα παιχνιδια, αλλα για μενα δεν σημαινει οτι κερδισαν τις εντυπωσεις. Σαν gamer θελω να δω last guardian, horizon, shenmue, no man's sky ή ακομα και το dream, και σε δευτερη μοιρα τα sequel του halo,forza και το gears of war. Μιλαμε για νεα υποσχομενα IPs νεες ιδεες νεα σεναρια και δεν μπορω να τα συγγρινω με οποιοδηποτε sequel που εχει ήδη φτασει στον αριθμο 4-5 , συμπεριλαμβανομενου ακομα και του Uncharted. Να χαιρομαστε που εχουμε τοση μεγαλη ποικιλια απο games και τιποτα αλλο..long live gaming.

Δημοσ.

Μαλιστα....@Darksector, ο xaerialtwistx δεν αναφερθηκε καν σε σενα και εσυ χωθηκες εκει με το Wii σου.

Ναι μπηκα να υποστηριξω το wii που δεν εχω ποσο εξυπνος εισαι ολα τα ξερεις.

Αλλα δεν ειμαι θυμα σαν εσενα :)

Δημοσ.

Για εμένα και εσένα που τα ξέρουμε όλα τα παιχνίδια που λες ναι, ισχύουν όλα τα παραπάνω. Το ρεζουμε όμως είναι οι πωλήσεις: εκεί θα "μετρηθεί" το κάθε παιχνίδι και ένα Halo έχει περισσότερες προοπτικές από ένα Shenmue, ένα FFVII και ένα TLG...

 

Πιστεύεις ότι το Halo θα κάνει περισσότερες πωλήσεις από το remake του FF7; Εμένα μου φαίνεται απίθανο.

Δημοσ.

Ρε αντί να χαίρεστε που και οι 2 (για την Nintendo άστο, το έχει παρατήσει η ίδια) που θα έχετε παιχνίδια να παίζεται τσακώνεστε; Εγώ σαν xboxας χαίρομαι που θα βγουν αξιόλογοι τίτλοι σε ΟΝΕ και PC. Τώρα ο καθένας ας ψηφίσει σωστά με το πορτοφόλι του.

Δημοσ.

Ισως περιμέναμε περισσότερα αλλά τελικά δεν ήταν οι μεγάλες αλλαγές που θα αλλάξουν την βιομηχανία παιχνιδιών...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...