Προς το περιεχόμενο

Καθαροτητα ελληνικης βενζινης


arxangelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εβαλες πχ 5 λιτρα σε τεποζιτο που χωραει 60, ενω ο δεικτης ηταν ηδη πολυ χαμηλα;

 

τσεκαρισε το απο τερμα γεματο και δες το με τα χλμ και τα λιτρα, και δες που ειναι ο δεικτης σε σχεση με τα υπαρχοντα λιτρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

εβαλες πχ 5 λιτρα σε τεποζιτο που χωραει 60, ενω ο δεικτης ηταν ηδη πολυ χαμηλα;

 

τσεκαρισε το απο τερμα γεματο και δες το με τα χλμ και τα λιτρα, και δες που ειναι ο δεικτης σε σχεση με τα υπαρχοντα λιτρα

ρε δεν με νοιαζει ποσο βγαζει! απλα απο περιεργεια γιατι αυτες τις 2 φορες δεν ανεβηκε ο δειχτης οταν εβαλα βενζινη!

 

καθε φορα βαζω βενζινη οταν εχω μεσα 5λιτρα +-1 (τυχαιο νουμερο αλλα θελω να σου δειξω οτι ειναι παντα σταθερο)

 

δηλαδη δεν αλλαζει καποιος παραγοντας! εκτος απο το βενζιναδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου φαινεται υπερβολικο να σε εκλεψε ο υπαλληλος, αφου μπορεις να δεις λιτρα και ποσο στην αντλια

 

ισως η αντλια να ειναι χακαρισμενη;

και που να υπαρχει ο διακοπτης on/off του cheat? (για περιπτωση ελεγχου ;)

 

Αυτο μπορεις να το τσεκαρεις με μεγαλο μπετονι, που θα το βγαλεις τελευταια στιγμη, αφου ο υπαλληλος εχει βγει απο το γραφειο (και δεν υπαρχει αλλος μεσα)

 

με τον δεικτη δεν μπορεις να εισαι σιγουρος, γιατι εξαρταται απο πολλους παραγοντες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μα και στις 2 περιπτωσεις που ειχε βαλει βενζινη δεν ειναι τοι ανεβηκε λιγοτερο ο δεικτης αλλα δεν ανεβηκε καθολου.

 

Ανεβαινε σιγα σιγα για καποιες ωρες μεχρι που εφτασε στο φυσιολογικο επιπεδο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε δεν με νοιαζει ποσο βγαζει! απλα απο περιεργεια γιατι αυτες τις 2 φορες δεν ανεβηκε ο δειχτης οταν εβαλα βενζινη!

 

καθε φορα βαζω βενζινη οταν εχω μεσα 5λιτρα +-1 (τυχαιο νουμερο αλλα θελω να σου δειξω οτι ειναι παντα σταθερο)

 

δηλαδη δεν αλλαζει καποιος παραγοντας! εκτος απο το βενζιναδικο

Σε ένα αυτοκίνητο που είχα παλιότερα όταν το γέμιζα ο δείκτης δεν έπεφτε με τίποτα, αλλά κάποια στιγμή κυριολεκτικά έκανε βουτιά από το full στο 1/2 σχεδόν.

 

Ο δείκτης βενζίνης σε κάθε αυτοκίνητο δουλεύει διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ρε παιδια! ξανα λεω! Καθε φορα βαζω βενζινη με τις ιδις συνθηκες και σπανια αλλαζω βενζιναδικο. Το εχει κανει 2 φορες! Οποτε δεν εχει να κανει τι κανει το καθε αυτοκινητο και αν πεφτει αμεσως ή οχι γιατι οι συνθηκες το αμαξι κτλ ειναι παντα το ιδιο.

 

αν ελεγα οτι βαζω βενζινη στο Α αμαξι και μου το κανε οταν πηρα το Β θα ειχε λογικη η απαντηση σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια! ξανα λεω! Καθε φορα βαζω βενζινη με τις ιδις συνθηκες και σπανια αλλαζω βενζιναδικο. Το εχει κανει 2 φορες! Οποτε δεν εχει να κανει τι κανει το καθε αυτοκινητο και αν πεφτει αμεσως ή οχι γιατι οι συνθηκες το αμαξι κτλ ειναι παντα το ιδιο.

 

αν ελεγα οτι βαζω βενζινη στο Α αμαξι και μου το κανε οταν πηρα το Β θα ειχε λογικη η απαντηση σου

 

 

Περίμενε την επόμενη φορά και βάλε μισό ντεπόζιτο κ δες αν κάνει τα ίδια. Αν έρθει στα ίσα του σημαίνει ότι το ντεποζιτό σου έχει μαζέψει ακαθαρσίες και δε δουλεύει το σωστά το "φλωτέρ".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Περίμενε την επόμενη φορά και βάλε μισό ντεπόζιτο κ δες αν κάνει τα ίδια. Αν έρθει στα ίσα του σημαίνει ότι το ντεποζιτό σου έχει μαζέψει ακαθαρσίες και δε δουλεύει το σωστά το "φλωτέρ".

 

αυτο εχει γινει πριν 4-5 χρονια απο τοτε τιποτα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια! ξανα λεω! Καθε φορα βαζω βενζινη με τις ιδις συνθηκες και σπανια αλλαζω βενζιναδικο. Το εχει κανει 2 φορες! Οποτε δεν εχει να κανει τι κανει το καθε αυτοκινητο και αν πεφτει αμεσως ή οχι γιατι οι συνθηκες το αμαξι κτλ ειναι παντα το ιδιο.

 

αν ελεγα οτι βαζω βενζινη στο Α αμαξι και μου το κανε οταν πηρα το Β θα ειχε λογικη η απαντηση σου

Ηλεκτρονικος ή αναλογικος δεικτης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια! ξανα λεω! Καθε φορα βαζω βενζινη με τις ιδις συνθηκες και σπανια αλλαζω βενζιναδικο. Το εχει κανει 2 φορες! Οποτε δεν εχει να κανει τι κανει το καθε αυτοκινητο και αν πεφτει αμεσως ή οχι γιατι οι συνθηκες το αμαξι κτλ ειναι παντα το ιδιο.

 

αν ελεγα οτι βαζω βενζινη στο Α αμαξι και μου το κανε οταν πηρα το Β θα ειχε λογικη η απαντηση σου

Ίδιες συνθήκες δεν μπορείς να πετύχεις τόσο εύκολα, μόνο τον δείκτη της βενζίνης μπορείς να δεις αν είναι περίπου στην ίδια θέση. Και σίγουρα η απόκλιση είναι πολύ παραπάνω από το συν πλην 1 λίτρο που έγραψες.

 

Και κάτι άλλο, στα σύγχρονα αυτοκίνητα θέλει κάποιο χρόνο ο δείκτης να πάρει τα ίσα του, πολύ πιθανό είναι να μην προλαβαίνει να ανέβει όσο είσαι ακόμα στο βενζινάδικο. Είσαι σίγουρος πως πάντα κοίταζες το δείκτη πριν ξεκινήσεις, η μπορεί να τον τσέκαρες και αργότερα?

 

Κατά τα άλλα και το φλοτέρ μπορεί να σου κολλάει, και το όργανο, και η καλωδίωση να έχει θέμα, μπορεί και βενζίνη να μην σου έβαλε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οταν λεω ιδιες συνθηκες αναφερομαι στη σταθμη της βενζινης στο περιπου (οχι τη μια να χω μισο ντεποζιτο μεσα και την αλλα να κοντευω να μεινω), ιδιο αμαξι. Μονο το βενζιναδικο αλλαζε.

 

παντα το κοιταω πριν φυγω.

 

θα το ξαναπω αυτο εχει γινει 2 φορες ενω εχω βαλει απειρες φορες αρα δεν κολλαει το οργανο ουτε η καλωδιωση εχει θεμα και βενζινη ειχε βαλει 1)γιατι το ειδα και το ακουσα και 2)γιατι οπως ειπα και πριν ο δεικης οσο οδηγουσα αρχισε να ανεβαινει και αυτο εγινε για 1-2 ωρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω ιδιες συνθηκες αναφερομαι στη σταθμη της βενζινης στο περιπου (οχι τη μια να χω μισο ντεποζιτο μεσα και την αλλα να κοντευω να μεινω), ιδιο αμαξι. Μονο το βενζιναδικο αλλαζε.

Και εγώ το ίδιο λέω, όταν η ένδειξη της βενζίνης είναι σε ένα συγκεκριμένο σημείο η απόκλιση σίγουρα είναι πολύ παραπάνω από +-1 λίτρο. Άσχετα αν είναι στη μέση ή πολύ χαμηλότερα.

 

παντα το κοιταω πριν φυγω.

 

θα το ξαναπω αυτο εχει γινει 2 φορες ενω εχω βαλει απειρες φορες αρα δεν κολλαει το οργανο ουτε η καλωδιωση εχει θεμα και βενζινη ειχε βαλει 1)γιατι το ειδα και το ακουσα και 2)γιατι οπως ειπα και πριν ο δεικης οσο οδηγουσα αρχισε να ανεβαινει και αυτο εγινε για 1-2 ωρες

Το 2) δεν το είχα προσέξει, εφόσον βάζεις βενζίνη τώρα και ο δείκτης ανεβαίνει μετά από 1-2 ώρες, τότε είτε το φλοτέρ είτε το όργανο στο ταμπλώ δυσλειτουργεί :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μιλαω σε σουαχιλι και δεν το ξερω!?

 

να το πω αλλιως! βενζινη βαζω καθε φορα με το που αναψει το λαμπακι! Οποτε ποσο διαφορα να εχει?1-2-5 λιτρα? σιγουρα στις τοσες φορες απειρες φορες θα ειχα μεσα ακριβως την ιδια βενζινη.

 

πιο πανω εγραψα και το εχω ξαναπει οτι αυτο το ειχε κανει παλιοτερα (4-5 χρονια πριν) και οτι δεν μου το εχει κανει απο τοτε και απλα ρωταω απο περιεργια για ποιο λογο μπορει να συνεβει αυτον ΟΤΑΝ συνεβει ΠΡΙΝ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ δεν ειναι κατι που μου κανει τωρα

 

αρα το να μιλαμε οτιι μπορει ΤΩΡΑ να ειναι χαλασμενο το φλοτερ που δουλευει κανονικα η εγω δεν ξερω τι γραφω ή εσεις τι διαβαζετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαω σε σουαχιλι και δεν το ξερω!?

 

να το πω αλλιως! βενζινη βαζω καθε φορα με το που αναψει το λαμπακι! Οποτε ποσο διαφορα να εχει?1-2-5 λιτρα? σιγουρα στις τοσες φορες απειρες φορες θα ειχα μεσα ακριβως την ιδια βενζινη.

 

πιο πανω εγραψα και το εχω ξαναπει οτι αυτο το ειχε κανει παλιοτερα (4-5 χρονια πριν) και οτι δεν μου το εχει κανει απο τοτε και απλα ρωταω απο περιεργια για ποιο λογο μπορει να συνεβει αυτον ΟΤΑΝ συνεβει ΠΡΙΝ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ δεν ειναι κατι που μου κανει τωρα

 

αρα το να μιλαμε οτιι μπορει ΤΩΡΑ να ειναι χαλασμενο το φλοτερ που δουλευει κανονικα η εγω δεν ξερω τι γραφω ή εσεις τι διαβαζετε

Κάθε φορά που τα γράφεις αλλιώς βγάζω και διαφορετικό νόημα, οπότε κάτι φταίει. Ίσως να μην το διατυπώνεις σωστά, ίσως να έχω και εγώ πρόβλημα αντίληψης. Διάλεξε όποιο θέλεις από τα δύο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...