Προς το περιεχόμενο

Καθαροτητα ελληνικης βενζινης


arxangelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έτερο ήμισυ δουλεύει σε διυλιστήριο και από όσο ξέρω η ποιότητα της βενζίνης έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία 2-3 χρόνια γιατί ολοκληρώθηκε ένα έργο αναβάθμισης του διυλιστηρίου που πλέον το καθιστά το πιό μεγάλο και σύγχρονο στα βαλκάνια. Δεν ξέρω από ποιό πρατήριο βάζεις στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία, αλλά έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να σε κλέβουν αυτοί? 'Η μήπως βάζεις 100 οκτανίων στην Βουλγαρία και απλή εδώ? Η εταιρεία πετροχημικών στην οποία αναφέρομαι παρέχει μεγάλο ποσοστό καυσίμων σε Ελλάδα και Βουλγαρία πάντως.

 

Κάτι τέτοιο πιστεύω και εγώ.

 

Ή κλέψιμο ή νοθευμένη βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Νερο Στο ντεπόζιτο μπορεί να μπει μονό και εφόσον η υπόκειμενη δεξαμενή έχει ελάχιστη ποσότητα  και τραβάει και βενζίνη και νερό ..

Ο βενζινάς και το λάστιχο να ανοίξει και να βάλει νερό μέσα στην βενζίνη  το νερό δεν μπορεί να αναμιχθεί  με  την βενζίνη και αυτόνομα διαχωρίζεται ..

Η αλήθεια είναι ότι και οι βενζίνες που στέλνουν τα διυλιστήρια δεν είναι ακριβώς σταθερές στις προϋποθέσεις και παρουσιάζουν μεγάλες διαφοροποιήσεις συχνά πυκνά . Μην περιμένετε 100 οκτάνια για παράδειγμα ούτε από το διυλιστήριο  τις περισσότερες φορές..

Η βενζίνη γενικά πάντως είναι δυσκολότερο να νοθευτεί και με έναν πολύ απλό έλεγχο της τάξης του μισού λεπτού μπορεί ο καθένας επιτόπου να δει αν έχει έστω και ελάχιστο ποσοστό πρόσμιξης η βενζίνη που βάζει εκείνη την στιγμή ..

Στο πετρέλαιο γίνεται το μεγάλο παρτι  .. Εκει μπορεί και η κουτση Μαρία να κάνει άνετα νοθείες ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αφηστε το νερο και τις υγρασιες...

το προβλημα ειναι οταν το θείο ή βενζόλιο ειναι πανω απο τα επιτρεπα ορια αρα νοθευση(SΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΝΕΡΟ) και κουραζει/καταστρεφει σιγα σιγα τους κινητηρες...κυριως ντιζεκ και στα euro 5 6 diesel αυτοκινητα

Επιπλεον ειναι γνωστο ακομη και χωρις νοθεια οτι στην ελλαδα το ντιζελ ετσι και αλλιως εχει μεγαλο ποσοστο με bio diesel!

στην 98 100 αρα αμολυβδη συνηθως γινεται προσμιξη με 95αρα

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ειναι απαραίτητο να γίνει διαχωρισμός βενζίνης απο diesel το κάθε ενα ειναι εντελώς διαφορετικό πραγμα..

Το βενζενιο καταρχήν δεν αποτελεί βασικό συστατικό της βενζίνης αλλα ειναι ουσιαστικά πρόσθετο βελτιωτικό αριθμού οκτανιου και υπάρχει σε ελάχιστες ποσοστιαίες μονάδες αναλογικά με τον όγκο . Περισσότερες ´´ βλάβες ´´ επιφέρει σε εμάς παρα στον κινητήρα καθώς εχει έντονες μεταλλαξιγονες καρκινογόνες ιδιότητες.

Οι περιεχομενες ενώσεις θείου περιορίζονται σε max 10 mg/kg Και τις περισσότερες των περιπτώσεων οι βενζίνες που κυκλοφορούν ειναι αυστηρά μεςα στα πρότυπα.. Οι διαφορες ενώσεις του θείου κατα την διάρκεια της καύσης δημιουργούν οξείδια του θείου τα οποία παρουσία νερού σχηματίζουν θειικο οξύ το οποίο ειναι έντοναδιαβρωτικο για τις μεταλλικές επιφάνειας και σε πολλές των περιπτώσεων δηλητηριάζουν τους κατάλληλες των αυτοκινήτων μας. Και τα οξείδια του θείου έχουν έντονα τοξικό χαρακτήρα.

Το θεμα ειναι ότι παραπανω ποσότητες των προαναφερθέντων δεν εξηγούν κάτι μπουκώματα που συχνά πυκνά παθαίνουμε στους κινητήρες μας ( βέβαια φταίει για τα προβλήματα των αισθητήρων οξυγόνου του αυτοκινήτου και για καταλυτικά προβλήματα )

Ο βενζινάς και ΚΑΤ επέκταση οι εταιρίες έχουν κέρδος απο την νοθεία της 100αρας βενζίνης.. Και μάλιστα μεγάλο. Η διαδικασία νοθείας πανεύκολη η διαδικασία ελέγχου νοθείας πανεύκολη αλλα παντού προβλήματα συνεχίζουν να τρέχουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά πάσα πιθανότητα φταίνει το πρατήριο ή τα καύσιμα που του φέρνουν. Βλέπω πολύ μικρά πρατήρια, ειδικά στο Κερατσίνι, τα οποία έχουν τεράστια διαφορά σε τιμή (τουλάχιστον 10 λεπτά φτηνότερα), σε σχέση με τα υπόλοιπα που συναντώ στην περιοχή, και πάντα είναι τίγκα στον κόσμο. Από Βάρκιζα και πέρα, όλοι μα όλοι έχουν ακριβώς την ίδια τιμή ανά λίτρο (ακριβά) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτοί που πουλάνε τόσο φτηνά δέχονται να δουλέψουν με τόσο μικρό περιθώριο κέρδους, όσο κι αν γνωρίζω ότι αγοράζουν με τιμή που έχει άμεση σχέση με τα λίτρα που πωλούν. Κάτι συμβαίνει. Όποιος γνωρίζει καλύτερα, ας μας διαφωτίσει.

 

Ενημερωτικά, έτυχε να ρωτήσω έναν πρώην πρόεδρο βενζινοπωλών που διατηρεί πρατήριο στην Ανατολική Αττική, πώς γίνεται με τη δική του βενζίνη να βγάζω περισσότερα χιλιόμετρα (κάνω πλέον 150χλμ την ημέρα), και μου απάντησε ότι απόλυτο ρόλο παίζει η καθαριότητα της δεξαμενής του πρατηρίου (κάθε πότε την καθαρίζουν όπως προβλέπεται), γιατί αν δεν καθαρίζεται επηρεάζεται το καύσιμο. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά υποθέτω ότι έχει κάποια βάση αυτό που λέει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

να ρωτησ κατι και εγω μιας και το εχω απορια.

 

Μου εχει τυχει μια δυο φορες να βαλω βενζινη και ο δεικτης να μην ανεβαινει! γιατι συμβαινει αυτο?

 

θυμαμαι την πρωτη φορα παω να φυγω και βλεπω οτι δεν εχει ανεβει καθολου οποτε γυρναω και του λεω " ρε σιγουρα μου εβαλες βενζινη? ". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βενζενιο δεν υπάρχει, υπάρχει βενζόλιο που λίγο πολύ έχει αντικατασταθεί από το τολουόλιο.

Δλδ το 1.3.5 κυκλοεξατριενιο δεν ονομάζεται βενζενιο και το τολουολιο αντίστοιχα δεν ειναι το ίδιο με το τολουενιο..

Κατά πάσα πιθανότητα φταίνει το πρατήριο ή τα καύσιμα που του φέρνουν. Βλέπω πολύ μικρά πρατήρια, ειδικά στο Κερατσίνι, τα οποία έχουν τεράστια διαφορά σε τιμή (τουλάχιστον 10 λεπτά φτηνότερα), σε σχέση με τα υπόλοιπα που συναντώ στην περιοχή, και πάντα είναι τίγκα στον κόσμο. Από Βάρκιζα και πέρα, όλοι μα όλοι έχουν ακριβώς την ίδια τιμή ανά λίτρο (ακριβά) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτοί που πουλάνε τόσο φτηνά δέχονται να δουλέψουν με τόσο μικρό περιθώριο κέρδους, όσο κι αν γνωρίζω ότι αγοράζουν με τιμή που έχει άμεση σχέση με τα λίτρα που πωλούν. Κάτι συμβαίνει. Όποιος γνωρίζει καλύτερα, ας μας διαφωτίσει.

 

Ενημερωτικά, έτυχε να ρωτήσω έναν πρώην πρόεδρο βενζινοπωλών που διατηρεί πρατήριο στην Ανατολική Αττική, πώς γίνεται με τη δική του βενζίνη να βγάζω περισσότερα χιλιόμετρα (κάνω πλέον 150χλμ την ημέρα), και μου απάντησε ότι απόλυτο ρόλο παίζει η καθαριότητα της δεξαμενής του πρατηρίου (κάθε πότε την καθαρίζουν όπως προβλέπεται), γιατί αν δεν καθαρίζεται επηρεάζεται το καύσιμο. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά υποθέτω ότι έχει κάποια βάση αυτό που λέει.

 

Καλα σου είπε ο άνθρωπος .. Μπορεί να επηρεάσει απο διαφορες πλευρές η σωστή συντήρηση μιας δεξαμενής. .

Μια κακοσυντηρημένα δεξαμενή θα μπορούσε καλή στα να εχει διαβρωθεί με το πέρασμα του χρόνου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πω, το 1,3,5 κυκλοεξατριενιο ή 1,3,5-Cyclohexatriene ή Benzene στην αγγλική βιβλιογραφία, πάντα στην ελληνική βιβλιογραφία το έβρισκα βενζόλιο και το Toluene πάλι το έβρισκα τολουόλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησ κατι και εγω μιας και το εχω απορια.

 

Μου εχει τυχει μια δυο φορες να βαλω βενζινη και ο δεικτης να μην ανεβαινει! γιατι συμβαινει αυτο?

 

θυμαμαι την πρωτη φορα παω να φυγω και βλεπω οτι δεν εχει ανεβει καθολου οποτε γυρναω και του λεω " ρε σιγουρα μου εβαλες βενζινη? ". 

 

αυτο εγινε οταν ειχες ηδη χαμηλη σταθμη και εβαλες λιγη βενζινη;

 

ο δεικτης συνηθως δεν ειναι αναλογικος, εξαρταται και απο το σχημα του γεζεγβιουαγγ

 

πχ, σε ενα Χ μηχανακι που εχει 5 κουτακια και δουλευει στις ιδιες συνθηκες

 

5 κουτακια full, μετα απο 70χλμ->

4 κουτ, μετα απο 55->

3, μετα απο 40->

2, μετα απο 25->

1, μετα απο 15, τελος το party

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αυτο εγινε οταν ειχες ηδη χαμηλη σταθμη και εβαλες λιγη βενζινη;

 

ο δεικτης συνηθως δεν ειναι αναλογικος, εξαρταται και απο το σχημα του γεζεγβιουαγγ

 

πχ, σε ενα Χ μηχανακι που εχει 5 κουτακια και δουλευει στις ιδιες συνθηκες

 

5 κουτακια full, μετα απο 70χλμ->

4 κουτ, μετα απο 55->

3, μετα απο 40->

2, μετα απο 25->

1, μετα απο 15, τελος το party

 

1) μιλαω για αμαξι

2) ηταν στο επιπεδο που ειναι παντα οταν βαζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν ειναι χαμηλα η σταθμη ο δεικτης δεν πολυακουει στις μικροαλλαγες

 

πιο σιγουρο ειναι να το τσεκαρεις με χλμ και λιτρα, απο το ιδιο βενζιναδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οταν ειναι χαμηλα η σταθμη ο δεικτης δεν πολυακουει στις μικροαλλαγες

 

πιο σιγουρο ειναι να το τσεκαρεις με χλμ και λιτρα, απο το ιδιο βενζιναδικο

μα καθε φορα βαζω βενζινη οταν ειναι στο ιδιο επιπεδο και το εχει κανει μονο 1-2 φορες

 

τη μια φορα θυμαμαι ανεβαινε σιγα σιγα για αρκετες ωρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...