Dare-Devil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Οταν λεμε ζεστα λαστιχα, τι εννοουμε; Ότι τρίβεται ζεσταίνεται. Το ίδιο και το λάστιχο κατα την κίνηση του .Όταν ζεσταίνεται το λάστιχο και ως αποτέλεσμα και ο αέρας του τότε αυξάνεται η πίεση μέσα στο ελαστικό . Εκτός και αν βάζεις άζωτο στα λάστιχα οπότε η πίεση είναι μονίμως σταθερή .
MT60RS Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 θεωρητικα (αν ο λαστιχας εχει συντηρημενο μηχανημα) δεν εχει υγρασια και γι' αυτο δεν αλλαζει η πιεση και ο κανονικος αερας 80% αζωτο εχει Χρησιμοποιειται στα αεροπλανα, και για νορμαλ αυτοκινητο δεν προσφερει κατι σε σχεση με το κοστος
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Το καθαρό άζωτο έχει μεγαλύτερα μόρια από τον κοπανιστό αέρα, οπότε φεύγει πιο αργά από τους πόρους του ελαστικού. Επίσης έχει μικρότερες διακυμάνσεις πίεσης όταν αλλάζει η θερμοκρασία. Σε καμία περίπτωση δεν έχεις σταθερή θερμοκρασία με άζωτο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Απο φιλαρακια που μιλαω δε ξερω καποιον που να βαζει περισσοτερα απο 36 psi στα λαστιχα.. Εσεις ποσα βαζετε; 38
Ntinaras Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Γιατί , το άζωτο δεν ζεσταίνεται; και το αζωστο ζεσταινεται αλλα εχει πολυ μικροτερη διαστολη
petaw-se-oneiro Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Μέσα στον "θολο" της πόρτας έχει το καρτελάκι που λέει τις πιέσεις κανονικά. Η διάσταση των ελαστικών δεν λέει κάτι. Μπορεί 2 αυτοκίνητα να "φοράνε" την ίδια διάσταση ελαστικών αλλά το ένα να είναι 1000 κιλά (για παράδειγμα) και το άλλο να είναι 1350κιλά (πάλι για παράδειγμα). Ε, αυτά τα 2 αυτοκίνητα εννοοείται ότι δεν βάζουν ίδια πίεση στα λάστιχα (βασικά δεν ενδύκνειται να βάζουν, οχι δεν βάζουν)...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα