Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν λεμε ζεστα λαστιχα, τι εννοουμε;

Ότι τρίβεται ζεσταίνεται. Το ίδιο και το λάστιχο κατα την κίνηση του .Όταν ζεσταίνεται το λάστιχο και ως αποτέλεσμα και ο αέρας του τότε αυξάνεται η πίεση μέσα στο ελαστικό . Εκτός και αν βάζεις άζωτο στα λάστιχα οπότε η πίεση είναι μονίμως σταθερή .

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

θεωρητικα (αν ο λαστιχας εχει συντηρημενο μηχανημα) δεν εχει υγρασια και γι' αυτο δεν αλλαζει η πιεση

 

και ο κανονικος αερας 80% αζωτο εχει

 

Χρησιμοποιειται στα αεροπλανα, και για νορμαλ αυτοκινητο δεν προσφερει κατι σε σχεση με το κοστος

Δημοσ.

Το καθαρό άζωτο έχει μεγαλύτερα μόρια από τον κοπανιστό αέρα, οπότε φεύγει πιο αργά από τους πόρους του ελαστικού. Επίσης έχει μικρότερες διακυμάνσεις πίεσης όταν αλλάζει η θερμοκρασία. Σε καμία περίπτωση δεν έχεις σταθερή θερμοκρασία με άζωτο.

  • Moderators
Δημοσ.

Απο φιλαρακια που μιλαω δε ξερω καποιον που να βαζει περισσοτερα απο 36 psi στα λαστιχα.. Εσεις ποσα βαζετε;

 

38

Δημοσ.

Γιατί , το άζωτο δεν ζεσταίνεται;

και το αζωστο ζεσταινεται αλλα εχει πολυ μικροτερη διαστολη

Δημοσ.

Μέσα στον "θολο" της πόρτας έχει το καρτελάκι που λέει τις πιέσεις κανονικά. Η διάσταση των ελαστικών δεν λέει κάτι. Μπορεί 2 αυτοκίνητα να "φοράνε" την ίδια διάσταση ελαστικών αλλά το ένα να είναι 1000 κιλά (για παράδειγμα) και το άλλο να είναι 1350κιλά (πάλι για παράδειγμα). Ε, αυτά τα 2 αυτοκίνητα εννοοείται ότι δεν βάζουν ίδια πίεση στα λάστιχα (βασικά δεν ενδύκνειται να βάζουν, οχι δεν βάζουν)...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...