Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν αλαξουμε όμως λάστιχα και βαλουμε ένα "νουμερο" πιο φαρδυα που πολλοι προτεινουν μαλλον θα πρεπει να αλλαξει και η πιεση των ελαστικων.

 

Επισης η αλλαγη προφιλ λογω κοστους (αυτά που εχουν προφιλ 45,55,65 κλπ είναι πιο ακριβα από αυτά με 40,50,60 κλπ) ισως και τοτε χρειαζεται αλλαγη πιεσης .

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν αλαξουμε όμως λάστιχα και βαλουμε ένα "νουμερο" πιο φαρδυα που πολλοι προτεινουν μαλλον θα πρεπει να αλλαξει και η πιεση των ελαστικων.

 

Επισης η αλλαγη προφιλ λογω κοστους (αυτά που εχουν προφιλ 45,55,65 κλπ είναι πιο ακριβα από αυτά με 40,50,60 κλπ) ισως και τοτε χρειαζεται αλλαγη πιεσης .

Απο την στιγμή που θα πας να βάλεις προφίλ ελαστικού πέρα απο τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του αυτοκινήτου αλλάζουν πολλά και μπλέκονται πολλά πράγματα... Όσο βάζεις τις 1 ή 2 διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής τότε κοιτάς κανονικά τις προτεινόμενες τιμές πιέσεων που ορίζει ο κατασκευαστής (του αυτοκινήτου) 

Γνώμη μου ΠΟΤΕ διασταση ελαστικού πέρα απο αυτές που σου λεει ο κατασκευαστής εκτός και αν ξέρεις πολύ καλα τι κάνεις και τι θες να πετύχεις πειράζοντας τις διαστάσεις . Πειράζοντας όμως τις διαστάσεις πρέπει να δείς και να πειράξεις αν χρειαστεί και την αναρτηση γιατί αλλάζουν πολλά πραγματα στην οδηγική συμπεριφορά του αυοτκινήτου και στην όλη συνεργασία του μηχανικού συνόλου είτε θετικά είτε και αρνητικά . Καθε πειραγμα έχει αρνητικα και θετικά . 

  • Like 1
Δημοσ.

αμα πειραζεις προφιλ λαστιχου και το κατεβαζεις δηλαδη απο 55 προφιλ με 15αρα ζαντα το κατεβασεις σε 45 προφιλ λαστιχο τοτε βαζεις 16αρα ζαντα για να ερθεις περιπου στα ισα με την διαμετρο που ειχες για να μην χασεις σε τελικη και να δειχνει και σωστα και το κοντερ.Και τελοσπαντων η πιεση στα λαστιχα δεν ειναι τιποτα το τραγικο 32 πιεση βαζουν ολοι και τελος ειτε ειναι σε λαστιχο 45,55,65 προφιλ ειτε σε παπι.η διαφορα 32 πιεση με 34 ειναι ενα μικρο φυσημα.απλα σε πολυ χαμηλο προφιλ βαζουμε παραπανω γιατι σε στροφη μπορει να βρει η ζαντα.Και οσο μικροτερο προφιλ τοσο περισσοτεροι κραδασμοι μεσα.Το αν χρειαζεται η οχι παραπανω η λιγοτερο αερα τα λαστιχα μπρος και πισω το βλεπουμε και οπτικα αν το πελμα ειναι βρωμικο(παταει δηλαδη) σε ολο το σημειο του.οπως και αν θελουν ευθυγραμμιση οι τροχοι αν ειναι μαυρο στις ακρες του πελματος δηλαδη σαν καμενο.Αν εχει πολυ αερα δεν παταει ολο το πελμα ειναι σαν μπαλονι.Αν εχει πολυ λιγοτερο απλα παταει  και το πλαινο και εκει το διαλυεις το λαστιχο :)

Δημοσ.

Και εσύ τώρα έχεις δίπλωμα οδήγησης υποτίθεται....Δεν ξέρεις τί σου γίνεται!

 

Εσυ που εχεις χρονια διπλωμα και εισαι γνωστης, θα μπορουσες να βοηθησεις.

 

 

 

I will just leave that here και τέτοια...

 

Mercedes-A-Class-169-Tyre-Pressure-Placa

Εκει που λεει << warme reifen >> +4 psi δεν ειναι υπερβολη; Και τα 38 psi μου φαινονται παρα πολλα.. Βεβαια σχεδον ποτε δε εχω γεματο το αμαξι, οποτε δε θα χρειαστει.. Απο την αλλη και τα 29 μου φαινονται λιγα..

 

Στο δικο μου καρτελακι τα ανθρωπακια δε φαινονται, ισως εχουν φθαρει, για αυτο και δεν εβγαζα καποιο νοημα.. Αλλα αμεσως μερικοι να πεταξουν εξυπναδα.

Δημοσ.

Εκει που λεει << warme reifen >> +4 psi δεν ειναι υπερβολη; Και τα 38 psi μου φαινονται παρα πολλα.. Βεβαια σχεδον ποτε δε εχω γεματο το αμαξι, οποτε δε θα χρειαστει.. Απο την αλλη και τα 29 μου φαινονται λιγα..

Όχι δεν είναι υπερβολή το +4 psi με ζεστά λάστιχα, όπως δεν είναι και υπερβολή να βάζουμε το καλοκαίρι 1-2 psi παραπάνω από όσο βάζουμε το χειμώνα. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του αέρα τόσο αυξάνεται η πίεση του.

 

Τώρα το τι φαίνεται σε σένα πολύ ή λίγο... δεν έχει σημασία μια και δηλώνεις τελείως άσχετος. Σε αντίθεση με τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου που έχει υπολογίσει και πίεση ανά τετραγωνικό εκατοστό για τη συγκεκριμένη διάσταση που φοράς(δεν είναι τυχαίο πως τα αγωνιστικά ποδήλατα παίρνουν 6 ως 10 bar!!!), και βάρη αυτοκινήτου/επιβατών/αποσκευών, και τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου.

 

ps

Αν σκέφτεσαι να βάλεις παραπάνω ή λιγότερο από το συνιστώμενο, έχε υπόψιν πως με 1-2 psi λιγότερη πίεση από την συνιστώμενη έχεις χειρότερο κράτημα και πιο προοδευτικές αντιδράσεις, ενώ με λίγο περισσότερη το κράτημα γίνεται πιο απόλυτο.

Δημοσ.

<p>Αερας στα ελαστικα παει συμφωνα με τον κατασκευαστη των ελαστικων....Εαν το πας ομως συμφωνα με αυτο πιο πιθανο ειναι να τα κανεις να συμπεριφερονται σαν πατινια σε παγο στην ελλαδα αφου σε κατι michelin pilot sport 3 που κοιταζα προτεινει 38-40 psi....<br />

Φυσικα βαζεις 32 γιατιι αλλιως δεεεν..</p>

Δημοσ.

Απο φιλαρακια που μιλαω δε ξερω καποιον που να βαζει περισσοτερα απο 36 psi στα λαστιχα.. Εσεις ποσα βαζετε;

Δημοσ.

Απο φιλαρακια που μιλαω δε ξερω καποιον που να βαζει περισσοτερα απο 36 psi στα λαστιχα.. Εσεις ποσα βαζετε;

Όσα λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου . 32 psi με κρύα λάστιχα

Δημοσ.

Αερας στα ελαστικα παει συμφωνα με τον κατασκευαστη των ελαστικων....

Αυτό πάλι πρώτη φορά το ακούω... οι κατασκευαστές ελαστικών δεν προτείνουν κάποια πίεση, απλά ανακοινώνουν τη μέγιστη πίεση που μπορεί να δεχτεί το λάστιχο.

 

Εγώ προσωπικά βάζω 31-31 που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου για τη συγκεκριμένη διάσταση(195/60R15), καμία σχέση το "max pressure 51 psi" που γράφουν πάνω τα λάστιχα που φοράω. Τόσο βάζω χειμώνα καλοκαίρι, δεν το λεπτολογώ, απλά φροντίζω να τσεκάρω όταν τα λάστιχα να είναι σχετικά κρύα.

Δημοσ.

Αυτό πάλι πρώτη φορά το ακούω... οι κατασκευαστές ελαστικών δεν προτείνουν κάποια πίεση, απλά ανακοινώνουν τη μέγιστη πίεση που μπορεί να δεχτεί το λάστιχο.

 

Εγώ προσωπικά βάζω 31-31 που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου για τη συγκεκριμένη διάσταση(195/60R15), καμία σχέση το "max pressure 51 psi" που γράφουν πάνω τα λάστιχα που φοράω. Τόσο βάζω χειμώνα καλοκαίρι, δεν το λεπτολογώ, απλά φροντίζω να τσεκάρω όταν τα λάστιχα να είναι σχετικά κρύα.

 

 

Αυτο εννοουσε μαλλον .

Δημοσ.

<p>Αερας στα ελαστικα παει συμφωνα με τον κατασκευαστη των ελαστικων....Εαν το πας ομως συμφωνα με αυτο πιο πιθανο ειναι να τα κανεις να συμπεριφερονται σαν πατινια σε παγο στην ελλαδα αφου σε κατι michelin pilot sport 3 που κοιταζα προτεινει 38-40 psi....<br />

Φυσικα βαζεις 32 γιατιι αλλιως δεεεν..</p>

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου όχι του κατασκευαστή ελαστικών . Μπες για παράδειγμα στο site της michelin και θα καταλάβεις .

Δημοσ.

Α εντάξει τότε.

Αφού ξέρεις πιο πολλά από τον κατασκευαστή πάω πάσο.

Αλλά αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ο τρόπος οδήγησης που γράφεις με την πίεση των λάστιχων

 

και που ξερει ο κατασκευαστης (του αυτοκινητου ή του ελαστικου), σε τι εδαφη/φορτια/τροπο οδηγησης θα δουλεψω εγω τα λαστιχα;

 

δινει πιεσεις για εναν μεσο οδηγο σε συνηθισμενες συνθηκες, που αλλαζουν αναλογα με το φορτιο

 

το σημαντικοτερο ειναι να τηρειται η μεγιστη πιεση/φορτιο/ταχυτητα που αντεχει το καθε λαστιχο

Δημοσ.

και που ξερει ο κατασκευαστης (του αυτοκινητου ή του ελαστικου), σε τι εδαφη/φορτια/τροπο οδηγησης θα δουλεψω εγω τα λαστιχα;

 

δινει πιεσεις για εναν μεσο οδηγο σε συνηθισμενες συνθηκες, που αλλαζουν αναλογα με το φορτιο

 

το σημαντικοτερο ειναι να τηρειται η μεγιστη πιεση/φορτιο/ταχυτητα που αντεχει το καθε λαστιχο

Οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων, επειδή ακριβώς δεν ξέρουν, προτείνουν διαφορετικές πιέσεις ανάλογα τα εδάφη τα φορτία και τον τρόπο οδήγησης. Στο δικό μου που είναι επιβατικό το πινακάκι έχει 4 διαφορετικές πιέσεις σε κάθε άξονα ανάλογα τους επιβάτες και την ταχύτητα, και στο manual γράφει πόσο πρέπει να μειώσεις πίεση για να κινηθείς σε χιόνι πχ. Σε εκτός δρόμου οχήματα προτείνουν πιέσεις και για διαφορετικά εδάφη, σε φορτηγά προτείνουν πιέσεις ανάλογα με το βάρος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...