Προς το περιεχόμενο

Ποσο αερα στα λαστιχα;


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

http://www.conti-luftdruck.de/index.html

Luxx είναι φίλε στα γερμανικά αλλά δεν θα δυσκολευτείς.

2 μπροστά και 2.2 bar πίσω.

το αναποδο ειναι το σωστο 2.2 ,μπροστα και 2 πισω.εκει που βρισκεται το περισσοτερο βαρος πιο πολυ δηλαδη το μοτερ.Οπως και στις μοτοσυκλετες λενε 29 μπροστα και 32-36 πισω αναλογα αν βαζεις 2ατομο.τελσπα ολοι βαζουν 32 μπρος πισω και τελος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ο ts έδωσε τρεις πιέσεις κάτι που σίγουρα δεν είναι σωστό σε ένα σύνολο 4 ελλαστικών το μόνο που μπορεί να είναι αληθοφανής εξήγηση είναι ότι οι δύο παραπλήσιες τιμές (30 & 32) αφορούν τα λάστιχα ανα ζεύγη (μπρος-πίσω ή πίσω-μπρος) και η τρίτη και πιο extreme (38) να αφορά την ρεζέρβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε καλά.Έτσι να νομίζεις.

εξηγησε μου λιγο τοτε τον λογο που βαζουμε πιο πολυ πισω?μονο σε περιπτωση που βαζουμε ατομα πισω,αυτο γραφω και  παραπανω.Αλλιως 2-2.2 bar μπρος πισω θα ηταν το σωστο η και λιγοτερο πισω.Εκτος αν το site μιλαει για bmw που εχει πισω κινηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγησε μου λιγο τοτε τον λογο που βαζουμε πιο πολυ πισω?μονο σε περιπτωση που βαζουμε ατομα πισω,αυτο γραφω και  παραπανω.Αλλιως 2-2.2 bar μπρος πισω θα ηταν το σωστο η και λιγοτερο πισω.Εκτος αν το site μιλαει για bmw που εχει πισω κινηση.

Όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής του λάστιχου γράφει αυτές τις τιμές εγώ τι να εξηγήσω;Προφανώς πίσω ο άξονας σηκώνει πιο πολύ βάρος.

Και για το δικό μου λέει 2,4 και 2,9 πίσω.

Στο δικό μου BMW γράφει 2,2 και 2,6 για τα πισινά στο ταμπελάκι στην πόρτα,για τα μανίσια λάστιχα.

Δεν γίνεται εγώ να κάνω το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής του λάστιχου γράφει αυτές τις τιμές εγώ τι να εξηγήσω;Προφανώς πίσω ο άξονας σηκώνει πιο πολύ βάρος.

Και για το δικό μου λέει 2,4 και 2,9 πίσω.

Στο δικό μου BMW γράφει 2,2 και 2,6 για τα πισινά στο ταμπελάκι στην πόρτα,για τα μανίσια λάστιχα.

Δεν γίνεται εγώ να κάνω το αντίθετο.

Nαι γιαυτο σου ειπα αν ειναι πισω κινηση δεν ειπα οτι κανεις λαθος εσυ η το site.Εκει αλλαζει το ολο θεμα οπως αλλαζουν και ολα στην πισωκουνα,τροπος οδηγησης,συμπεριφορα κτλ.Λογικα ο φιλος που ανοιξε το θεμα μιλαει για μπροστινοκινητο που εχουν οι περισσοτεροι. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α εντάξει τότε.

Αφού ξέρεις πιο πολλά από τον κατασκευαστή πάω πάσο.

Αλλά αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ο τρόπος οδήγησης που γράφεις με την πίεση των λάστιχων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α εντάξει τότε.

Αφού ξέρεις πιο πολλά από τον κατασκευαστή πάω πάσο.

Αλλά αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ο τρόπος οδήγησης που γράφεις με την πίεση των λάστιχων

μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι σου λεω γιαυτο και το συζηταμε ακομα.Πρωτον δεν λεω οτι ξερω πιο πολλα απο τον κατασκευαστη αν και μιλας για τον κατασκευαστη της bmw και μονο.Δεν νομιζω να εγραψα κατι τετοιο.Αυτο που σου ειπα ειναι οτι το πισωκινητο αμαξι με το μπροστινοκινητο εχουν τελειως αλλο τροπο οδηγησης και συμπεριφορας.Αν πας να μπεις σε στροφη εσυ χωνεις γκαζι με την bmw δηλαδη?Στην μπροστινη ομως κινηση δεν αφηνεις γκαζι και μονο με γκαζι επανερχεται αν χασεις μερικως τον ελεγχο.Για πατα φρενο σε στροφη με μπροστινη κινηση και ελα να μου πεις τι εγινε μετα.Η σχεση και η διαφορα των δυο διαφορετικων αυτοκινητων με την πιεση ελαστικων υπαρχει στο οτι αλλο μπρος αλλο πισω κινηση.Αλλαζει με το που μεταφερεται το βαρος.εσυ σπρωχνεις βαρος μετην bmw με την κινηση πισω αφου το βαρος ειναι μπροστα(μοτερ,οδηγος) εγω εχω το βαρος στους τροχους που εχω κινηση.Ολα αλλαζουν ακομα και που θα χεις περισσοτερο αερα εσυ πρεπει στους πισω αυτοι τραβανε ολο το ζορι.Οσο για τους κατασκευαστες ελαστικων αν δεις πανω γραφει μεχρι 44 πιεση max.αυτο αλλαζει σε καθε λαστιχο.εσυ πας με τον κατασκευαστη του δικου σου αυτοκινητου μετα τι λεει.καλο βραδυ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω τα φωτα σας. Εβαλα καινουρια λαστιχα στο αμαξι πριν λιγους μηνες και ηρθε η ωρα για να βαλω αερα. Νομιζω οτι παρααργησα για να πω την αληθεια. Τα λαστιχα ειναι τα continental sport contact 5 (  195/50 R15 ) και το αμαξι ειναι ενα mercedes a140.

 

Ξερετε ποσο αερα πρεπει να βαλω; Ειμαι τελειως ασχετος..

 

 

όπως προείπε ο συνάδελφος λίγο παραπάνω. πάντα πας με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ποτέ με τον παραδοσιακό τρόπο του τύπου "όλα 30 άντε 32."  Επίσης εμένα με βόλεψε αρκετά να μάθω να σκέφτομαι σε bar και όχι psi. επίσης η πίεση στα ελαστικά είναι συνισταμένη αρκετών παραγόντων. βάρος οχήματος , τύπος ελαστικού , προφίλ, ποιότητα δρόμων. έτσι ένα λάστιχο με χαμηλό προφίλ έχει αυξημένες αναγκες σε πίεση διότι έτσι θα αποφύγεις το "τερμάτισμα" σε λακούβα και θα προστατέψεις τη ζάντα από το να στραβώσει. ένα με υψηλό προφίλ θέλει μικρότερη πίεση διότι μπορεί να απορροφήσει πολλούς κραδασμούς το επίσωτρο από μόνο του.συνυπολογιζοντας φυσικά και τη διάσταση του ελαστικού. πάντως τα πράγματα είναι σχετικώς απλά. τήρησε πάντα τις προδιαγραφές του κατασκευαστή εκτος και αν αλλάξεις διαστάσεις ζάντας και ελαστικού. επίσης καλό θα ήταν να προμηθευτείς έναν φορητό μετρητή πίεσης ελαστικών. στα βενζινάδικα μην εμπιστεύεσαι αυτά που έχουν γιατί έχουν να κάνουν συντήρηση από την εποχή της εγκατάστασης. εγώ πήρα έναν αναλογικό της michelin και αργότερα για μεγαλύτερη ευκολία έναν ψηφιακό πάλι της ίδιας μάρκας.για να σε σωσω όμως από τα έξοδα σε συγκριση με κάτι άλλα no-name που δοκιμάσαμε των 5 και 10 ευρώ οι μετρήσεις τους ήταν πολύ ακριβείς. επομένως δε χρειάζεται να ξεφραγκιαστείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τόσες αναλύσεις και θεωρίες για κάτι που σας το ορίζει κάθε φορά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σας???

 

Βρίσκετε το καρτελάκι που συνήθως είναι στην πόρτα του οδηγού, που σας έχει τον πίνακα για τη σωστή πίεση των ελαστικών ανάλογα με το έξτρα βάρος του οχήματος (επιβάτες, αποσκευές, κλπ).

 

Τόσο απλό... :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...