Physics_Rulez Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Βέβαια αν κάποιος πελάτης τους έκανε το ίδιο, δηλαδή να παραγγείλει και απλά να μην παραλάβει και να γυρίσει το δέμα πίσω, δε θα τους άρεσε καθόλου. Λέω. Συγνώμη, το παρήγγειλα κατά λάθος! Και αντί για ένα τεμάχιο πάτησα 3! Ο δαίμονας του πληκτρολογίου.
Hal9000 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Γενικά το Skroutz δείχνει να τους προστατεύει όταν κάνουν τέτοιες βλακείες. Εμένα πχ μου αρνήθηκαν να μου ανεβάσουν κριτική που είχα κάνει στο multirama έπειτα από 3 σερί (ξεχωριστές ) ακυρωμένες παραγγελίες αν και ούτε έβριζα (προφανώς) ούτε τίποτα. Απλά έλεγα την αλήθεια και τους έκανα αρνητική κριτική. Αν όμως το skroutz και το bestprice θέλει να τους προστατέψει πραγματικά να βάλει κάποιου είδους δικλίδα ασφαλείας έτσι ώστε όταν αλλάζει η τιμή σε ένα προϊόν απότομα πάνω από 20 % πχ να απαιτείται κάποιου είδους συναίνεση από το κατάστημα και να μην αλλάζει η τιμή στο skroutz μέχρι να δοθεί το ok του καταστήματος (ότι δεν είναι λάθος αλλά έκπτωση κλπ) γιατί μεταξύ μας αυτά τα μικρομάγαζα αν δεν ήταν το skroutz ούτε που θα τα ξέραμε ποτέ οπότε δεν θα γινόταν ο χαμός που γίνεται τώρα με τις τόσες πολλές παραγγελίες. Bingo. Επειδή έχω μιλήσει με τα παιδιά του skroutz, έχουν όντως ένα τέτοιο σύστημα (το ονομάζουν auditor). Όταν το σύστημα τους πάρει την τιμή από το κατάστημα και αυτή έχει μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη που έχουν καταχωρημένη, τότε δεν το εμφανίζει ποτέ, και ενημερώνει το κατάστημα. Αν το κατάστημα δώσει το ok, τότε εμφανίζεται κανονικά στα αποτελέσματα του skroutz. Αυτό γίνεται για να προστατευθούν και οι δύο πλευρές. O καταναλωτής δεν παραπλανείται και το κατάστημα από τη στιγμή που έχει κάνει λάθος, ενημερώνεται. Εννοείται ότι από τη στιγμή που δεν εμφανίστηκε ποτέ στα αποτελέσματα του skroutz, δε μπορεί κάποιος να αφήσει αξιολόγηση αφού η μηχανή του skroutz δεν παρεμβλήθηκε στη συναλλαγή. 10
runner69 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Bingo. Επειδή έχω μιλήσει με τα παιδιά του skroutz, έχουν όντως ένα τέτοιο σύστημα (το ονομάζουν auditor). Όταν το σύστημα τους πάρει την τιμή από το κατάστημα και αυτή έχει μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη που έχουν καταχωρημένη, τότε δεν το εμφανίζει ποτέ, και ενημερώνει το κατάστημα. Αν το κατάστημα δώσει το ok, τότε εμφανίζεται κανονικά στα αποτελέσματα του skroutz. Αυτό γίνεται για να προστατευθούν και οι δύο πλευρές. O καταναλωτής δεν παραπλανείται και το κατάστημα από τη στιγμή που έχει κάνει λάθος, ενημερώνεται. Εννοείται ότι από τη στιγμή που δεν εμφανίστηκε ποτέ στα αποτελέσματα του skroutz, δε μπορεί κάποιος να αφήσει αξιολόγηση αφού η μηχανή του skroutz δεν παρεμβλήθηκε στη συναλλαγή. Αυτο ηταν βομβα. Εχεις μηπως υποψη σου και το ποσοστο εκπτωσης πανω απο το οποιο εφαρμοζει κατι τετοιο; 1
Hal9000 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αυτο ηταν βομβα. Εχεις μηπως υποψη σου και το ποσοστο εκπτωσης πανω απο το οποιο εφαρμοζει κατι τετοιο; Δεν είναι τόσο απλό γιατί αλλάζει το ποσοστό ανάλογα με το κόστος του προϊόντος, την κατηγορία που ανήκει και άλλα ψιψιψινια και κοκοκοψαρα. 2
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι φάουλ. Και αποβολή μαζί. Τι πάει να πει "δεν μπορείς να αφήσεις αρνητική γιατί δεν πέρασε από τη μηχανή του Σκρουτζ;" Είναι διαφημιζόμενος; Έκανε κουτσουκέλα; Τι με ενδιαφέρει εμένα από ποια κανάλια πέρασε η τιμή; Πρέπει να τιμωρηθεί. Δεν μας πιστεύει ο Σκρουτζ; Υπάρχει το mail επιβεβαίωσης. Και αφήνω τελευταίο το μεγάλο ερώτημα : Τι συνέβη λοιπόν στις περιπτώσεις που καταστήματα επικαλέστηκαν λάθος ή έλλειψη στοκ; Ποιός επιβεβαίωσε τη μειωμένη τιμή; Και στην τιμή και στην επιβεβαίωση έγινε λάθος; Τσιγκούνη άσε τα σάπια και κάνε αυστηρά τη δουλειά σου . Φαντάζομαι ξερεις καλύτερα από μένα με τι βαριά καρδιά σε πληρώνουν οι καταστηματάρχες.Δύναμη σου είναι οι αγοραστές και όχι τα μαγαζιά... 2
Physics_Rulez Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δίκιο ο manosfp. Από τη στιγμή που υπάρχει επιβεβαίωση για το γεγονός, τι πάει να πει δεν εμφανίζεται η αρνητική καταχώρηση. Η αρνητική καταχώρηση δεν αφορά το skroutz, αλλά το κατάστημα, δεν είπε κανείς ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του το skroutz.
theavenger Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι φάουλ. Και αποβολή μαζί. Τι πάει να πει "δεν μπορείς να αφήσεις αρνητική γιατί δεν πέρασε από τη μηχανή του Σκρουτζ;" Είναι διαφημιζόμενος; Έκανε κουτσουκέλα; Τι με ενδιαφέρει εμένα από ποια κανάλια πέρασε η τιμή; Πρέπει να τιμωρηθεί. Δεν μας πιστεύει ο Σκρουτζ; Υπάρχει το mail επιβεβαίωσης. Και αφήνω τελευταίο το μεγάλο ερώτημα : Τι συνέβη λοιπόν στις περιπτώσεις που καταστήματα επικαλέστηκαν λάθος ή έλλειψη στοκ; Ποιός επιβεβαίωσε τη μειωμένη τιμή; Και στην τιμή και στην επιβεβαίωση έγινε λάθος; Τσιγκούνη άσε τα σάπια και κάνε αυστηρά τη δουλειά σου . Φαντάζομαι ξερεις καλύτερα από μένα με τι βαριά καρδιά σε πληρώνουν οι καταστηματάρχες.Δύναμη σου είναι οι αγοραστές και όχι τα μαγαζιά... Μια και έχουμε δημοκρατία ακόμα μπορείς να θεωρείς φάουλ ότι θες. Αλλά εγώ κατά την γνώμη (μια και συνεχίζουμε να έχουμε δημοκρατία) από την στιγμή που το όποιο Skroutz δεν εμφάνισε ποτέ το προϊόν δεν μπορεί να δεχτεί μια αξιολόγηση είτε για αυτό είτε για το κατάστημα διότι μπορεί το ίδιο μετά να έχει συνέπειες που επιτρέπει να βγει κάτι στη σελιδα του, άσχετο με εκείνο. Όσον αφορά το όλο σκηνικό που το βλέπω κάθε φορά εδώ μέσα και έχω βαρεθεί το μόνο που διαπιστώνω για άλλη μια φορά από τα λεγόμενα όλων είναι ότι λάθη γίνονται από πολύ κόσμο στην δουλειά του και δυστυχώς υπάρχει πολύ κόσμος που όταν βλέπει ένα λάθος πέφτει με τα μούτρα να το εκμεταλλευτεί. Εύχομαι λοιπόν σε όλο αυτό τον κόσμο να μην κάνει ποτέ αυτός λάθος στη δουλειά του και αν ποτέ κάνει να μην βρεθούν άνθρωποι σαν αυτόν να πάνε να το εκμεταλλευτούν γιατί πολύ απλά το λάθος του αυτό σε αυτή την περίπτωση μπορεί να του στερήσει την δουλειά του ακόμα και αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Επιπλέον και κλείνω μην ακούσω ιστορίες συνομωσίας , ότι το έκανε για να μας προσελκύσει και διάφορες άλλες μπαρουφολογίες γιατί η αλήθεια είναι ότι όποιος πιστεύει ότι ένα κατάστημα αποφασίζει για να πάρει το mail μου και το όνομα μου να μου χαρίσει μία 52 full hd με 100 € έχει πλήρη άγνοια..... Leave your Myth in Greece.... 2
MikeJ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Πράγματι στη προκειμένη περίπτωση η τιμή εμφανίστηκε μόνο από bestprice και όχι από το skroutz αλλά γενικά μιλώντας του ξεφεύγουν αρκετά του auditor.. πχ ο σκληρός δίσκος εχθές στο cosmodata που μπήκε στα 42 ενώ σε άλλο χρώμα στο ίδιο κατάστημα τον είχε στα πάνω από 80 ή τα ηχεία τα Trust κλπ έχουμε άπειρα παραδείγματα εδώ στις Προσφορές, γενικά δλδ δεν δείχνει να λειτουργεί πάντα το σύστημα με τον auditor. (εκτός αν τα καταστήματα το ήθελαν και έδιναν το ΟΚ για λόγους διαφήμισης πχ) Σίγουρα είναι θετικό πάντως να υπάρχει γιατί προστατεύει τα καταστήματα από τους εαυτούς τους πρώτα απ' όλα.... (και από τους λυσσασμένους για προσφορές insomniacs.... ) 2
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Μια και έχουμε δημοκρατία ακόμα μπορείς να θεωρείς φάουλ ότι θες. Αλλά εγώ κατά την γνώμη (μια και συνεχίζουμε να έχουμε δημοκρατία) από την στιγμή που το όποιο Skroutz δεν εμφάνισε ποτέ το προϊόν δεν μπορεί να δεχτεί μια αξιολόγηση είτε για αυτό είτε για το κατάστημα διότι μπορεί το ίδιο μετά να έχει συνέπειες που επιτρέπει να βγει κάτι στη σελιδα του, άσχετο με εκείνο. Όσον αφορά το όλο σκηνικό που το βλέπω κάθε φορά εδώ μέσα και έχω βαρεθεί το μόνο που διαπιστώνω για άλλη μια φορά από τα λεγόμενα όλων είναι ότι λάθη γίνονται από πολύ κόσμο στην δουλειά του και δυστυχώς υπάρχει πολύ κόσμος που όταν βλέπει ένα λάθος πέφτει με τα μούτρα να το εκμεταλλευτεί. Εύχομαι λοιπόν σε όλο αυτό τον κόσμο να μην κάνει ποτέ αυτός λάθος στη δουλειά του και αν ποτέ κάνει να μην βρεθούν άνθρωποι σαν αυτόν να πάνε να το εκμεταλλευτούν γιατί πολύ απλά το λάθος του αυτό σε αυτή την περίπτωση μπορεί να του στερήσει την δουλειά του ακόμα και αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Επιπλέον και κλείνω μην ακούσω ιστορίες συνομωσίας , ότι το έκανε για να μας προσελκύσει και διάφορες άλλες μπαρουφολογίες γιατί η αλήθεια είναι ότι όποιος πιστεύει ότι ένα κατάστημα αποφασίζει για να πάρει το mail μου και το όνομα μου να μου χαρίσει μία 52 full hd με 100 € έχει πλήρη άγνοια..... Leave your Myth in Greece.... Και βέβαια έχουμε δημοκρατία. Κι εγώ δεν άσκησα χθες το δημοκρατικό μου δικαίωμα να πάρω την αστυνομία τηλέφωνο επειδή είδα κλέφτες στο σπίτι του γείτονα. Στο κάτω-κάτω, δεν πέρασαν από την αυλή μου.... 2
MikeJ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Πραγματικά όμως από τη στιγμή που η όποια συναλλαγή (ή μη συναλλαγή) δεν πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας του skroutz (καθώς η τιμή δεν έπαιξε ποτέ εκεί), δεν έχει λογική να υπάρξει αρνητική κριτική στο skroutz για το κατάστημα. (όπως αν πχ πηγαίναμε σε ένα φυσικό κατάστημα του Κωτσόβολου και δεν μας εξυπηρετούσαν καλά δεν μπορούμε να πάμε μετά σπίτι στο skroutz και να το καταγράψουμε. Οι κριτικές στο skroutz έχουν λογική υπόσταση, μόνο όταν καταλήξαμε στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του skroutz) Αφήστε αρνητική κριτική στο bestprice που είχε όντως την συγκεκριμένη τιμή. Γενικά μιλώντας αυτές οι περιπτώσεις είναι τζακ-ποτ. Αν σας ενδιαφέρει το προϊόν κάντε μια παραγγελία και μια στο τόσο υπάρχουν καταστήματα που ανταποκρίνονται θετικά ή δίνουν κάποια εναλλακτική, στη χειρότερη χάσατε 5 λεπτά από τη ζωής σας και μπορείτε να ζητήσετε να διαγραφούν τα στοιχεία σας για να μην λαμβάνετε newsletter κλπ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να θυμώνετε και να χαλάτε την διάθεσή σας για αυτές τις περιπτώσεις, ειδικά όταν η τιμή είναι υπερβολικά χαμηλή και είναι ξόφθαλμο το λάθος (αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν και τόσο πολύ, περισσότερο σαν πολύ καλή προσφορά έμοιαζε παρά σαν λάθος). Μπορεί και να υπάρχουν καταστήματα που το κάνουν εσκεμμένα αλλά είναι κρίμα η μπάλα να παίρνει και τους επαγγελματίες που πραγματικά έκαναν απλά ένα λάθος. Όσοι το κάνουν εσκεμμένα πιστεύω μακροπρόθεσμα μόνο χαμένοι θα βγουν. 2
theavenger Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και βέβαια έχουμε δημοκρατία. Κι εγώ δεν άσκησα χθες το δημοκρατικό μου δικαίωμα να πάρω την αστυνομία τηλέφωνο επειδή είδα κλέφτες στο σπίτι του γείτονα. Στο κάτω-κάτω, δεν πέρασαν από την αυλή μου.... Σου εύχομαι λοιπόν όταν περάσουν από την δική σου αυλή, να βρεθεί ένας χριστιανός ή μουσουλμάνος , βουδιστής κλπ γείτωνας (δεν είμαι ρατσιστής) που θα καλέσει την αστυνομία για να σε βοηθήσει.....
argimeg Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 manosfp τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα, τα βάζεις όλα μέσα σε έναν κουβά και τα κάνεις αχταρμά. ότι να ναι
Moderators matrixxx Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 ... Όσον αφορά το όλο σκηνικό που το βλέπω κάθε φορά εδώ μέσα και έχω βαρεθεί το μόνο που διαπιστώνω για άλλη μια φορά από τα λεγόμενα όλων είναι ότι λάθη γίνονται από πολύ κόσμο στην δουλειά του και δυστυχώς υπάρχει πολύ κόσμος που όταν βλέπει ένα λάθος πέφτει με τα μούτρα να το εκμεταλλευτεί. Εύχομαι λοιπόν σε όλο αυτό τον κόσμο να μην κάνει ποτέ αυτός λάθος στη δουλειά του και αν ποτέ κάνει να μην βρεθούν άνθρωποι σαν αυτόν να πάνε να το εκμεταλλευτούν γιατί πολύ απλά το λάθος του αυτό σε αυτή την περίπτωση μπορεί να του στερήσει την δουλειά του ακόμα και αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Επιπλέον και κλείνω μην ακούσω ιστορίες συνομωσίας , ότι το έκανε για να μας προσελκύσει και διάφορες άλλες μπαρουφολογίες γιατί η αλήθεια είναι ότι όποιος πιστεύει ότι ένα κατάστημα αποφασίζει για να πάρει το mail μου και το όνομα μου να μου χαρίσει μία 52 full hd με 100 € έχει πλήρη άγνοια..... Leave your Myth in Greece.... Αυτά που γραφεις είναι η επισημη θεση του skroutz.gr; Μιλας εξ ονοματος της επιχείρησης; Σας ευχαριστούμε για την αγαπη σας! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις