alexmi900 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 μολις μου την ακυρωσαν... αντε και στα δικα μας... πως σβηνω το ονομα του μαγαζιου απο τον τιτλο?
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Έπεσε το άκυρο, είχα πολλά να πω αλλά δυστυχώς εξυπηρετούσα πελάτη... edit: Χεστοεπιστολή εστάλει, έφτιαξα και draft mail για μελλοντικές περιπτώσεις....
manan Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Εγώ πάντως με αυτό το μαγαζί είχα φάει ήττα και πριν 2 χρόνια και ήταν και εριστικός, και οχι σε προσφορά, για ένα κινητό που είχα παραγγείλει και ήμουν σε νησί Για Δουλειά. Δυστυχώς δε το τίμησα με αρνητική.. ..
JIMBOAthens Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Μόνο τηλεφωνικά όμως. Δεν το στέλνουν με email...
fanis1234 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αγαπητέ Κύριε/Κυρία ********************Η παραγγελίας σας #5*** ακυρώθηκε.---------------ΓΙΟΣΜΑ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΑΥΓΓΕΛΟΥ λιτή και περιεκτική η χρυσαφένια..
JIMBOAthens Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αγαπητέ Κύριε/Κυρία ******************** Η παραγγελίας σας #5*** ακυρώθηκε. Άρα στέλνουν. Δεν έχω λάβει κάτι ακόμα...
argimeg Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και σε μένα άκυρο μόνο που μου έστειλαν και e-mail και με πήραν τηλέφωνο και ήταν και ευγενικότατη η κοπέλα. Συμβαίνουν αυτά τα λάθη, μην πάει κατευθείαν το μυαλό μας ότι μας κοροιδεύουν και το κάνουν για διαφήμιση αφού και οι ίδιοι πλέον ξέρουν ότι περισσότερο κακό τους κάνουν αυτά τα λάθη. peace 4
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Διαφωνώ. Πέρα απο το δόλο, που ασυζητητί πρέπει να τιμωρείται, καιρός είναι να αρχίσει να κατακρίνεται και η μαλ@#$@#κία. WAR 3
touloumelek Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Με καλεσαν και εμενα 2 φορες κατα τις 9.00 αλλα το ειχα στο αθορυβο.Προφανως για ακυρωση. Βαζουμε αρνητικη τωρα η οχι;..
gregdel Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και σε μένα άκυρο μόνο που μου έστειλαν και e-mail και με πήραν τηλέφωνο και ήταν και ευγενικότατη η κοπέλα. Συμβαίνουν αυτά τα λάθη, μην πάει κατευθείαν το μυαλό μας ότι μας κοροιδεύουν και το κάνουν για διαφήμιση αφού και οι ίδιοι πλέον ξέρουν ότι περισσότερο κακό τους κάνουν αυτά τα λάθη. peace Το ίδιο και εδώ.
a400 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Εμένα ακόμα δεν με πήραν για ακύρωση. Δεν νομίζω ότι αυτά γίνονται από μόνα τους η κάποιος μπαίνει στη σελίδα και το κάνει. Νομίζω είναι καιρός κάποιος να τους τραβήξει το αυτί. 1
s2117 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Λένε λάθος στην πληκτρολόγηση της τιμής και κάτι τέτοια...Ούτε εγώ νομίζω ότι γίνεται τυχαία όλο αυτό, το κάνανε απόγευμα αφού κλείσανε ώστε να πάρουν μερικές δεκάδες / εκατοντάδες κλικς και παραγγελίες και σήμερα ρίχνουν το άκυρο 1
johnbond Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Με πήραν και εμένα για άκυρο και μου είπαν οτι αντί για 304 έγραψαν 204.. Μπορούμε να βρούμε πόσο ήταν η τιμή πριν την αλλαγή; Γιατί νομίζω οτι μας δουλεύουν....Λογικά θα ήταν ήδη 300κάτι οπότε δε χρειαζόταν να σβήσουν το 3 για να αλλάξουν την τιμή οπότε δε στέκει η ιστορία που λένε.. Σε κάθε περίπτωση θα λάβουν την αρνητική τους στο σκρούτζ για να μάθουν να προσέχουν. υγ..πάντως καταντά αστείο.Σε όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις "λάθους" πάντα περιμένουμε την επόμενη μέρα για το άκυρο διότι το εκάστοτε κατάστημα ειναι κλειστό την ώρα του λάθους..Πως γίνεται πάντα τα λάθη να γίνονται σε ώρες μη λειτουργίας; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις